Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Moeten nu ook racistische beleidsdaden niet dringend vervolgd worden?
Racistische daden tegen Vlamingen en allochtonen moeten keihard veroordeeld worden 28 53,85%
Racistisme tegen Vlamingen en allochtonen moeten vervolgd worden; veroordelingen lijken onvermijdelijk 7 13,46%
Gerechtelijk onderzoek naar racisme tegen allochtonen & Vlamingen is noodzakelijk; vervolging mogelijk 6 11,54%
Géén uitgesproke mening OF ken dit dossier niet genoeg 3 5,77%
Ik ken géén strafbare racistische misdrijven tegen Vlamingen en allcohtonen 8 15,38%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 6 december 2004, 09:02   #101
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
5° Het probleem met Vlamingen in Brussel is dat ze elk woord dat niet vriendelijk genoeg is (of erger) direct interpreteren als "antivlaams", terwijl het in het grootste gedeel van de gevallen gewoon een wrijving is zoals men die in elke stad tegenkomt, die niets met hun "Vlamingzijn" te maken heeft.
Zeg Filosoof...hoe kunt ge zoiets zeggen. Nog nooit in Brussel geweest? Probeer eens in het Nederlands een winkel binnen te gaan en naar informatie te vragen. En wat zou volgens u die wrijving kunnen zijn? Ik ken er geen behalve het feit dat men u niet, of met veel moeite, kan antwoorden in uw eigen taal.
Jean-Pierre is offline  
Oud 8 december 2004, 11:56   #102
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Zeg Filosoof...hoe kunt ge zoiets zeggen. Nog nooit in Brussel geweest? Probeer eens in het Nederlands een winkel binnen te gaan en naar informatie te vragen. En wat zou volgens u die wrijving kunnen zijn? Ik ken er geen behalve het feit dat men u niet, of met veel moeite, kan antwoorden in uw eigen taal.
Jean Pierre,
Ik woon in Brussel...., ik spreek en schrijf 4 talen zonder fouten en begrijp er nog een paar meer.
Eén minuut nadat ik met iemand sprak weet ik dikwijls al niet meer in welke taal het was: die vlaamse taalobsessie is mij volledig vreemd.Als iemand tegen mij NL spreekt en dat is niet foutloos, of hij heeft er moeite mee, dan apprecieer ik zijn inspanning: spreekt men in Antwerpen, Gent of Oostende dan foutloos? :o

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 december 2004 om 12:01.
filosoof is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be