Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2013, 19:51   #101
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Aha, racistische beledigingen. Met 1/8 indonesisch bloed kan ik mezelf wel tot het blanke ras rekenen denk ik.
Trouwens een goede mix, al zeg ik het zelf. Meer nog bij de vrouwen dan bij mij in feite. Want aan mij zie je het eigenlijk niet. Half blanke-half aziatische vrouwen vind ik persoonlijk de mooiste die er bestaan.
Ik ben alleszins blanker dan de vers ingevoerde arabieren & negers.
Maar ik vind dat wel tof dat je me voor " pinda " uitmaakt, dat illustreert nog maar eens prachtig jouw zogezegde " tolerantie ". Stukske racist !

Das wel 1/4 hé, pinda'tje die niet kan tellen jaja, probeer het maar te omzeilen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2013, 00:37   #102
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Das wel 1/4 hé, pinda'tje die niet kan tellen jaja, probeer het maar te omzeilen
Jij verwijt mij een deel aziatisch bloed te hebben ? Dat is racistisch ! Bembem de racist !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2013, 04:51   #103
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
waarom wonen er dan zo weinig in een klein dorpje in de ardennen?spotgoedkoop ,weet wat bekijk jij de reeks grimm nog een keer ,en daarna de sprookjesboeken ,goed voor jou geestelijke ontwikkeling
Ik zou zo naar dat kleine dorpje in de Ardennen kunnen verhuizen. Maar om dan elke dag 250km te mogen rijden om op mijn huidige werkplek terecht te komen, da's niet echt mijn invulling van tijd. Alle dagen 2 tot 3 uur verspillen , neen, da's geen positief ding.

Nu, indien werkloos of gepensioeneerd, dan is het een ander verhaal.

En ja, het gaat jaren duren voor de lokale inwoners me gaan accepteren. So, ik weet dat, en ik kan nog altijd kiezen met mijn voeten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2013, 19:56   #104
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Jij verwijt mij een deel aziatisch bloed te hebben ? Dat is racistisch ! Bembem de racist !

Nee hoor, ik merk enkel op dat jij niet kan tellen, pindanootje
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2013, 23:51   #105
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee hoor, ik merk enkel op dat jij niet kan tellen, pindanootje
En jij weet niet eens of je een man of een vrouw bent !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2013, 23:58   #106
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Das wel 1/4 hé, pinda'tje die niet kan tellen jaja, probeer het maar te omzeilen
2 ouders + 4 grootouders waarvan één indonesisch is = 1/6 indonesisch bloed.
Inderdaad niet 1/8 , maar ook geen 1/4 dus...
Jij kunt dus evenmin tellen.
Nu, 1/8, 1/6, of 1/4 mij maakt het eigenlijk weinig uit. Voor jou is dat verschil blijkbaar wél zeer belangrijk...
Je doet me zowaar een beetje aan de nazi's denken , zeg ! Wie had d�*t gedacht van bembem ?!
Heil bembem !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:01   #107
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
En jij weet niet eens of je een man of een vrouw bent !
Ik weet het maar jij niet! lalalala!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:04   #108
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zou zo naar dat kleine dorpje in de Ardennen kunnen verhuizen. Maar om dan elke dag 250km te mogen rijden om op mijn huidige werkplek terecht te komen, da's niet echt mijn invulling van tijd. Alle dagen 2 tot 3 uur verspillen , neen, da's geen positief ding.

Nu, indien werkloos of gepensioeneerd, dan is het een ander verhaal.

En ja, het gaat jaren duren voor de lokale inwoners me gaan accepteren. So, ik weet dat, en ik kan nog altijd kiezen met mijn voeten.
Wat Vlamingen moeten doen is kleine dorpjes in de Ardennen uitzoeken, en daar dan gaan wonen met 10 of vijftien gezinnen met kinderen. Samenleggen om daar een aantal huizen op te kopen, of te laten bouwen.
En eens daar taalfaciliteiten opeisen vanuit hun talrijke positie.
Blijf uit de vieze vuile steden vol doppers en/of allochtonen in Wallonie maar weg voorlopig.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:04   #109
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik weet het maar jij niet! lalalala!
Schaam je je dat je hermafrodiet bent ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:07   #110
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
2 ouders + 4 grootouders waarvan één indonesisch is = 1/6 indonesisch bloed.
Inderdaad niet 1/8 , maar ook geen 1/4 dus...

Jij kunt dus evenmin tellen.
Nu, 1/8, 1/6, of 1/4 mij maakt het eigenlijk weinig uit. Voor jou is dat verschil blijkbaar wél zeer belangrijk...
Je doet me zowaar een beetje aan de nazi's denken , zeg ! Wie had d�*t gedacht van bembem ?!
Heil bembem !

I am with stupid?! :o!

Als je vader of moeder een halve is van een bepaald ras dan ben jij 1/4!

lalalalalalallalala! Jij bent degene die niet kan tellen! DUH!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:08   #111
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Schaam je je dat je hermafrodiet bent ?

bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:25   #112
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ocharme, Bembem heeft het gebruik van Google verloren.

Ook, Allah geeft de status hermafrodiet alleen als straf. Begin maar eens als mullah, Iman of ayatollah zoiets te besnijden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 28 oktober 2013 om 00:28.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 00:37   #113
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
I am with stupid?! :o!

Als je vader of moeder een halve is van een bepaald ras dan ben jij 1/4!

lalalalalalallalala! Jij bent degene die niet kan tellen! DUH!
Jij kunt tellen ? Goed, we gaan dat eens zien : hoeveel kloten heb je ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 16:45   #114
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ocharme, Bembem heeft het gebruik van Google verloren.

Ook, Allah geeft de status hermafrodiet alleen als straf. Begin maar eens als mullah, Iman of ayatollah zoiets te besnijden.
Alles daarover hier :
http://www.nieuwwij.nl/opinie/transs...teit-en-islam/


Citaat:
Islamitische schriftgeleerden zijn echter geen tegenstanders van transseksualiteit. De Iraanse schriftgeleerde Hodjatulislam Kariminia schreef zijn doctoraalscriptie over de gevolgen van sekseveranderende operaties voor de islamitische wet. Hij is de belangrijkste expert voor vragen als: heeft een man of vrouw toestemming nodig van zijn of haar echtegeno(o)t(e) om een sekseveranderende operatie te ondergaan? Zijn zij automatisch gescheiden na de operatie? En wat gebeurt er met de bruidsgave en het aandeel in de erfenis na de operatie? Kariminia beschouwt transseksualiteit als een mensenrecht.

Wanneer een sekseverandering wordt aangevraagd, omdat iemand is geboren met zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken, wordt de ingreep aanvaardbaar geacht als men van één van beide lichamelijke geslachtskenmerken wil worden verlost. Hierbij wordt het medische oordeel meegewogen of een dergelijke operatie mogelijk en wenselijk is. Indien mogelijk, dan wordt het geslachtsorgaan waarvoor men heeft gekozen gereconstrueerd zodat men daarover volledig kan beschikken. Dit wordt gezien als een psychosomatisch proces, waarbij men uiteindelijk volledig over een eenduidige identiteit kan beschikken en waarmee het bereiken van menselijk geluk waarschijnlijker wordt. Verandering van sekse, vergroten van borsten en ingrepen gericht op alleen maar een meer gevarieerde lustbeleving worden over het algemeen vanuit de moslimethiek als overbodig en in sommige gevallen als ontoelaatbaar beschouwd.

In de hightech ziekenhuizen van het rijke deel van de moslimwereld maakt geld echter veel mogelijk.
Dus bembem, wanhoop niet. Voor uw sexueel identiteitsprobleem kan een oplossing gevonden worden. Je moet wél zeker zijn van je keuze, want er is geen weg terug.
Moed ! Na de operatie zal je dan eindelijk weten of je een man of een vrouw bent.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2013, 23:35   #115
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

man man man LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 17:53   #116
goebezig
Burger
 
Geregistreerd: 29 juli 2009
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
FIFY.
De meeste spellingnazi's dragen er zorg voor dat er geen typo's staan in de berichten waarin ze anderen beleren.
De spellingcorrector van de forumsoftware gaf het trouwens aan.
Zo niet had ik het zelf niet geweten dat het met hoofdletter was.
Niet dat ik het belangrijk vind: inhoud primeert voor mij op vorm.
Voor iemand die inhoud hoog in vaandel houdt ben je erg gesteld op argumenta ad hominem, maar dat had ik in mijn eerste reactie ook reeds kunnen afleiden, EN uit mijn tweede, EN nu wederom uit de derde. Nochtans was de geadresseerde steeds een ander persoon. Het valt me dan ook op dat argumentum ad hominem typerend is voor witte-pinnemuts-vertegenwoordigers. Niet dat ik dat als argument beschouw natuurlijk, enkel een observatie.

Het toewijzen van gedragspatronen aan etniciteit is compleet idioot, en in wezen onwaar. Hier is geen enkel ondersteuning voor in de wetenschap, integendeel zelfs. Je bent vrij gedragspatronen toe te wijzen aan cultuur of opvoeding, maar begrijp dan ook dat uitspraken of insinuaties zoals "turken zijn verkrachters" geen enkele steek houden. Soort zoekt soort heeft misschien wel inhoud, maar dan niet wanneer met "soort" de etniciteit bedoeld wordt.

Je kunt voor mij honderden voorbeelden uit de praktijk aanhalen over hoe bepaalde culturen zus of zo niet of juist veel teveel doen, het is en blijft een cultureel en structureel probleem die niks met etniciteit te maken heeft.

meer zelfs; Het is dankzij deze en gelijkaardige overtuigingen die steeds weer als makkelijk te slikken koeienvlaai gepresenteerd wordt aan de menigte dat wij als "soort" op politiek, economisch en sociaal vlak nog niks noemenswaardigs bereikt hebben. Verdeel en heers.

Laatst gewijzigd door goebezig : 31 oktober 2013 om 18:01.
goebezig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 18:12   #117
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goebezig Bekijk bericht
Voor iemand die inhoud hoog in vaandel houdt ben je erg gesteld op argumenta ad hominem, maar dat had ik in mijn eerste reactie ook reeds kunnen afleiden, EN uit mijn tweede, EN nu wederom uit de derde.
Gefeliciteerd.
Je lijkt me een heel goeie afleider.

Citaat:
Nochtans was de geadresseerde steeds een ander persoon. Het valt me dan ook op dat argumentum ad hominem typerend is voor witte-pinnemuts-vertegenwoordigers. Niet dat ik dat als argument beschouw natuurlijk, enkel een observatie.
Het etiketje witte pinnemuts (naast het feit dat het eveneens ad hominem is) doet een belletje rinkelen...

Citaat:
Het toewijzen van gedragspatronen aan etniciteit is compleet idioot, en in wezen onwaar.


Citaat:
Hier is geen enkel ondersteuning voor in de wetenschap, integendeel zelfs. Je bent vrij gedragspatronen toe te wijzen aan cultuur of opvoeding, maar begrijp dan ook dat uitspraken of insinuaties zoals "turken zijn verkrachters" geen enkele steek houden. Soort zoekt soort heeft misschien wel inhoud, maar dan niet wanneer met "soort" de etniciteit bedoeld wordt.
Proficiat.
Je politiek correcte indoctrinatiesoftware is 100% geïnstalleerd.
Herstart je computer.

Citaat:
Je kunt voor mij honderden voorbeelden uit de praktijk aanhalen over hoe bepaalde culturen zus of zo niet of juist veel teveel doen, het is en blijft een cultureel en structureel probleem die niks met etniciteit te maken heeft.
Dus ondanks honderden voorbeelden blijf je de realiteit ontkennen.
Pretty sick.

Nooit gedacht dat misschien zelfs culturen een ethnisch gegeven zijn?

Citaat:
meer zelfs; Het is dankzij deze en gelijkaardige overtuigingen die steeds weer als makkelijk te slikken koeienvlaai gepresenteerd wordt aan de menigte dat wij als "soort" op politiek, economisch en sociaal vlak nog niks noemenswaardigs bereikt hebben. Verdeel en heers.
Eigenlijk kan het me bitter weinig verdoemen of de maatschapelijke overlastbezorgers ethnisch of cultureel gedetermineerd zijn om te doen wat ze doen: eruit moeten ze op termijn.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be