Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2006, 11:35   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tja, hangt ervan af hoe je het bekijkt... als je propaganda e.d. door de partij werd betaald, is het niet zo moeilijk om aan 999 stemmen te komen. Je hoeft dan niet veel meer te doen dan je campagne een "eigen toets" te geven.
Vooral als je op een lijst staat waar 35 procent van de mensen op stemt...
Patriot! is offline  
Oud 23 oktober 2006, 12:30   #42
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz Bekijk bericht
Voor zover ik weet, is ze in heel dat milieu meegesleept geweest door haar omgeving. Eens ge serieus begint te studeren, een beetje begint na te denken en wat ander mensen tegen komt, komen sommigen althans tot hun verstand...
Zoiets geeft toch hoop he
hmmm... als informatica-creep zou ik anders denken dat je niet zoveel mensen tegenkomt
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 23 oktober 2006, 12:35   #43
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Beste Zwarte Spion,

Brenda Lioris is geen moderator op het forum, maar wel medewerkster van de portaalsite.

Ik zie dus geen enkele aanleiding tot een eventueel beoordelingsprobleem bij het modereren van het forum.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mvg,

Pieter Vandoorne.
En dan nog . Iedereen is verplicht te stemmen dus moet ergens wel enige mening hebben. Dus absolute neutraliteit, zoals sommigen hier opperen, is niet mogelijk.

Tenzij politics.be haar moderatie zou uitbesteden aan Nederlandse firma's... maar dan zie ik ons inloggen terwijl we moeten bellen naar 0900 nummers voor op't forum te mogen... dus misschien toch liever niet
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 25 oktober 2006, 09:10   #44
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Dit is ook de eerste stap bij hersenspoeling door sektes...
Zeer democratisch allemaal
Ik heb die VB-kliek inderdaad altijd al wat sektarisch gevonden. Men probeert mensen af te zonderen van de ruimere samenleving door iedereen behalve zichzelf als verdacht of verwerpelijk voor te stellen: wetenschappers, politici van andere partijen, mensen die naar 0110-concerten gaan of er optreden, mensen die een zonder haat-straat willen, de media, straathoekwerkers, allochtonen, voorstanders van het Generatiepact, tegenstanders van het Generatiepact, etc. Het komt er voor de ruimere samenleving op aan mensen niét van zich af te duwen, dieper de sekte van Vlaamse Bruinen in, maar ze aan boord van de moderne beschaving te houden, waar racisme geen bestaansrecht heeft.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 25 oktober 2006, 09:36   #45
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tja, hangt ervan af hoe je het bekijkt... als je propaganda e.d. door de partij werd betaald, is het niet zo moeilijk om aan 999 stemmen te komen. Je hoeft dan niet veel meer te doen dan je campagne een "eigen toets" te geven.
Bwa, 't is toch 500 stemmen méér dan de minste op de lijst.
Spetsnaz is offline  
Oud 25 oktober 2006, 10:44   #46
Jarno
Parlementsvoorzitter
 
Jarno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik heb die VB-kliek inderdaad altijd al wat sektarisch gevonden. Men probeert mensen af te zonderen van de ruimere samenleving door iedereen behalve zichzelf als verdacht of verwerpelijk voor te stellen: wetenschappers, politici van andere partijen, mensen die naar 0110-concerten gaan of er optreden, mensen die een zonder haat-straat willen, de media, straathoekwerkers, allochtonen, voorstanders van het Generatiepact, tegenstanders van het Generatiepact, etc. Het komt er voor de ruimere samenleving op aan mensen niét van zich af te duwen, dieper de sekte van Vlaamse Bruinen in, maar ze aan boord van de moderne beschaving te houden, waar racisme geen bestaansrecht heeft.
Dit is echt wel een schoolvoorbeeld van het trekken van foute conclusies. Als men probeert langs alle kanten het Vlaams Belang in een hoekje te duwen en monddood te maken is het toch niet meer als normaal dat die partij zich niet laat doen en de verspreiders van dergelijke laster van een respons voorziet. Stel je liever eens de vraag wat de 'democratische' partijen doen wanneer ze een derde van hun bevolking 'als verwerpelijk voorstellen'.
__________________
"Het hele probleem met de wereld is dat dwazen en fanatici altijd zo zeker van zichzelf zijn, en wijze mensen toch zo vol van twijfel."
Bertrand RUSSEL
Jarno is offline  
Oud 25 oktober 2006, 10:59   #47
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Stel je liever eens de vraag wat de 'democratische' partijen doen wanneer ze een derde van hun bevolking 'als verwerpelijk voorstellen'.
Dat noem ik het uitoefenen van de vrijheid van meningsuiting.
Djiezes is offline  
Oud 26 oktober 2006, 07:51   #48
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Beste forummeesters,

Kan het zomaar dat iemand van dit Forum politieke functies waarneemt?

Brenda Lioris zal op de tiende plaats staan van de provincielijst voor de SP.a.

Waar is de neutraliteit naar toe waardoor we ons allemaal zo vrij voelden op dit Forum?

Met vriendelijk groeten,

De Zwarte Spion
Ik merk dat iedereen zijn mening hier kan verkondigen, welke deze ook is. (Regels van fatsoen in acht genomen natuurlijk).
Dan is er toch geen probleem?
Enter is offline  
Oud 4 november 2006, 17:34   #49
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Toch nog even reageren. Zoals Pieter al zei: Brenda maakt al een tijdje geen deel uit van de moderators. Maar los daarvan vind ik het schandaalsfeertje dat Zwarte Spion hierrond wil creëren ronduit kinderachtig.

Politics.be heeft, volgens mijn laatste telling, 67 medewerkers. Bij ons weten heeft daarvan een belangrijk deel een partijkaart. Het gaat letterlijk om mensen uit alle strekkingen. Ook de moderators brengen elke verkiezing een stem uit en misschien zijn er enkele bij met een partijkaart.

Lid zijn van een partij is een grondwettelijk recht. Zelfs elke journalist van dit land heeft het recht om lid te zijn van een partij, zonder daarom door zijn of haar medium uitgesloten te worden. Het staat u vrij om dat uit te zoeken.

Wij hebben wel een heel andere benadering om de onafhankelijkheid te controleren: elke moderator kan de actie van de andere zien en beoordelen. Elk artikel wordt geafficheerd naar andere medewerkers toe. Elk dossier of interview wordt nagelezen vóór publicatie. En we zorgen ervoor dat mensen uit meerdere strekkingen met elkaar samenwerken.

Resultaat van deze aanpak is dat, na 8 jaar Politics.be, sommige mensen opkomen bij verkiezingen (niet enkel Brenda), medewerker worden bij een politicus of zelf een mandaat opnemen. Een aantal andere medewerkers kiezen voor een andere weg en gaan een uitgebreider journalistiek avontuur tegemoet. Eerlijk gezegd: het is hen allen van harte gegund.

Ik hoop dat dit wat meer klaarheid brengt.

Maarten Malaise
Maarten Malaise is offline  
Oud 6 november 2006, 19:02   #50
Dieterius
Staatssecretaris
 
Dieterius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2006
Locatie: The Free Market
Berichten: 2.862
Standaard

Iedereen heeft inderdaad recht om lid te zijn van een partij én op dit forum te posten. Dat is democratie! En niet iederen zitten beschimpen van verkeerde opvattingen of al dan niet opkomen bij de verkiezingen én op het forum te zitten, al dan niet als mod.
Dieterius is offline  
Oud 6 november 2006, 23:46   #51
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Dit forum wordt gewoon GOED gerund en gemodereerd, ik zie uitsluitend een zeer tolerante bewaking tegen al te grof onfatsoen.

Graag niet zeuren.
willem1940NLD is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be