Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 november 2006, 01:06   #201
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Merk ik daar mijn beste vriend DDC ?
Kaffer is offline  
Oud 4 november 2006, 09:37   #202
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal geen fan van de werkgroep morkhoven .
En nog minder van de P.V.D.A.

Maar u bent wel aanhanger van Raf Verbeke ( PVDA, witte comités, activist, steunbetuiger aan de kindermisbruiker Vervloesem )
Beste kaffer, u blaast warm en koud.

Vergeet niet wat die superflik me ooit geleerd heeft, lichtje aan, lichtje uit, en een beetje rook in het gezicht!
dereien is offline  
Oud 4 november 2006, 18:30   #203
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Citaat:
Ik ben helemaal geen fan van de werkgroep morkhoven .
En nog minder van de P.V.D.A.

Maar u bent wel aanhanger van Raf Verbeke ( PVDA, witte comités, activist, steunbetuiger aan de kindermisbruiker Vervloesem )
Beste kaffer, u blaast warm en koud.

Vergeet niet wat die superflik me ooit geleerd heeft, lichtje aan, lichtje uit, en een beetje rook in het gezicht!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 4 november 2006, 20:15   #204
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Citaat:
Ik ben helemaal geen fan van de werkgroep morkhoven .
En nog minder van de P.V.D.A.

Maar u bent wel aanhanger van Raf Verbeke ( PVDA, witte comités, activist, steunbetuiger aan de kindermisbruiker Vervloesem )
Beste kaffer, u blaast warm en koud.

Vergeet niet wat die superflik me ooit geleerd heeft, lichtje aan, lichtje uit, en een beetje rook in het gezicht!
Je hebt hier al 10 keer de werkgroep Morkhoven op een absurde manier aangevallen , en al 10 keer op een absurde manier verdedigd .
DDC?
Kaffer is offline  
Oud 5 november 2006, 11:13   #205
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Citaat kaffer:
Je hebt hier al 10 keer de werkgroep Morkhoven op een absurde manier aangevallen , en al 10 keer op een absurde manier verdedigd .
DDC?

Beste,
Ik vermoed dat u in hetzelfde straatje ziek bent zoals Regina Louf.
Lijdt u soms aan achtervolgingswaanzin?

Airbus, boeing of een douglas !!!

Neen beste vriend:
Nogmaals en andermaal, en geleerd van die superflik: zet ze in het donker, lichtje aan, lichtje uit en blaas een beetje rook in het gezicht, laat ze de geur van koffie rieken, en ze zullen wel opbiechten! ( ook die bende van morkhoven )
dereien is offline  
Oud 5 november 2006, 12:58   #206
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Citaat kaffer:
Nogmaals en andermaal, en geleerd van die superflik: zet ze in het donker, lichtje aan, lichtje uit en blaas een beetje rook in het gezicht, laat ze de geur van koffie rieken, en ze zullen wel opbiechten! ( ook die bende van morkhoven )
Goed idee Dereien,
misschien eerst , en vooral, die techniek eens uitproberen op Tony Van Den Bogaert en op de flikken die Tony kende in Antwerpen / Brasschaat / Boom / Schoten en in Gent. Na slechts een paar confrontaties gaf hij indertijd reeds toe dat hij X1 jarenlang misbruikt heeft. Misschien heeft hij nog wel meer op te biechten. Ook een aantal pertinente leugens die hij wijsmaakte aan speurders kunnen nog eens opnieuw bekeken worden.

die bende van morkhoven (de zoveelste paranoïde complotpiste �* la Gilbert Dupont van La Dernière Heure) zal weinig op te biechten hebben of weinigs zaaks opleveren denk ik.
Sangria is offline  
Oud 5 november 2006, 17:14   #207
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Docureeks ….. Regina Louf / zembla / TONI BOUMANS. gaat verder


http://www.observatoirecitoyen.be/ ( article.php3?id_article=598 )

http://www.radicalparty.org/belgium/...ma_lettere.htm - 9k -

Observatoire Citoyen
Y travaille aussi Aimé Bille chargé d’effectuer toutes les vérifications possibles avec des collègues dont Rudy Hoskens. Mais il ne pourront pas faire leur ...
http://www.observatoirecitoyen.be/ar...id_article=598 - 16k -
dereien is offline  
Oud 5 november 2006, 17:27   #208
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Docureeks ….. Regina Louf / zembla / TONI BOUMANS. gaat verder


http://www.observatoirecitoyen.be/ ( article.php3?id_article=598 )

www.radicalparty.org/belgium/aime_bille_lettere/prima_lettere.htm - 9k -

Observatoire Citoyen
Y travaille aussi Aimé Bille chargé d’effectuer toutes les vérifications possibles avec des collègues dont Rudy Hoskens. Mais il ne pourront pas faire leur ...
www.observatoirecitoyen.be/article.php3?id_article=598 - 16k -

gaat verder....
ik zou zeggen ... " uiteraard " , en " waarom niet? " ,als je leest wat op die links te lezen is.
Bedankt voor de tip Dereien.
Sangria is offline  
Oud 5 november 2006, 18:14   #209
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Docureeks ….. Regina Louf

Misschien een interessant nieuwtje:

Regina Louf moet op 15 november a.s. 's morgens om half tien voor de Correctionele Rechtbank in Gent verschijnen. Zij is door de Procureur des Konings gedagvaard
dereien is offline  
Oud 5 november 2006, 20:04   #210
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Docureeks ….. Regina Louf

Misschien een interessant nieuwtje:

Regina Louf moet op 15 november a.s. 's morgens om half tien voor de Correctionele Rechtbank in Gent verschijnen. Zij is door de Procureur des Konings gedagvaard

Het zou volgens geruchten alleen maar gaan over een uitloper van een klacht van jaren geleden door de ouders van X1 en een familielid , méér niet. En de kans is groot dat het ten nadele uitvalt voor het familielid dat in beroep ging.Wait and see. Een storm in een glas water,hoedanook. Dat zogezegd interessant nieuwtje komt oorspronkelijk van de website Traumaversterking (Joke).

Laatst gewijzigd door Sangria : 5 november 2006 om 20:23.
Sangria is offline  
Oud 5 november 2006, 20:45   #211
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Docureeks ….. Regina Louf / zembla / TONI BOUMANS. gaat verder
...........................
www.radicalparty.org/belgium/aime_bille_lettere/prima_lettere.htm - 9k -
...................
-

Die link naar info ivm Bille en co werd eerder ook door Ruf Nachtergaele vermeld op de volgende website:
http://www.knokke-waakhond.com/forum...ic.php?p=25#25
en daar is er ook nog heel wat info te vinden waarop Dereien en Kaffer zeker commentaar zullen hebben.
Sangria is offline  
Oud 6 november 2006, 11:46   #212
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Wat ik graag eens zou vernemen van Sangria en anderen is waar de komplete desinteresse voor de zaak Di Rupo van de witte comité's vandaan komt .

Tegen Di Rupo bestonden in 1996 3 dossiers .

Een was het werk van een fantast , de 2 andere zaken betroffen echter pedofiele gepleegd door DI Rupo en vastgesteld door de politie van Bergen .

Deze 2 zaken werden vlug vlug onder de mat geveegd en plots begon te pers over de mysterieuze x-dossiers te berichten .

De vraag is , wat was het echte dwaalspoor , de zaak Di Rupo of de X-dossiers ?

Volgens mij het tweede .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 6 november 2006 om 11:47.
Kaffer is offline  
Oud 6 november 2006, 14:27   #213
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Het zou volgens geruchten alleen maar gaan over een uitloper van een klacht van jaren geleden door de ouders van X1 en een familielid , méér niet. En de kans is groot dat het ten nadele uitvalt voor het familielid dat in beroep ging.Wait and see. Een storm in een glas water,hoedanook. Dat zogezegd interessant nieuwtje komt oorspronkelijk van de website Traumaversterking (Joke).


15 november 2005 zeer bijzondere dag
Vonnis Vervloesem Marcel
Regina Louf voor correctionel rechtbank in Gent

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]kleine overtredingen worden gestraft door de politierechtbank[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Wanbedrijf: Een wanbedrijf is een correctionele straf, uitgesproken voor een Correctionele rechtbank.[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]De correctionele straf varieert van een geldboete van 26 Euro en meer (ontzetting, boete, werkstraf) met een gevangenisstraf onder de 5 jaar als hoogste. [/FONT][/SIZE]
dereien is offline  
Oud 6 november 2006, 16:04   #214
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Wat ik graag eens zou vernemen van Sangria en anderen is waar de komplete desinteresse voor de zaak Di Rupo van de witte comité's vandaan komt .

Tegen Di Rupo bestonden in 1996 3 dossiers .

Een was het werk van een fantast , de 2 andere zaken betroffen echter pedofiele gepleegd door DI Rupo en vastgesteld door de politie van Bergen .

Deze 2 zaken werden vlug vlug onder de mat geveegd en plots begon te pers over de mysterieuze x-dossiers te berichten .

De vraag is , wat was het echte dwaalspoor , de zaak Di Rupo of de X-dossiers ?

Volgens mij het tweede .

Ik denk dat geen van beiden een dwaalspoor is. Beiden werden onder de mat geveegd. En voor beiden waren verschillende (soorten) getuigenissen.
Sangria is offline  
Oud 6 november 2006, 16:14   #215
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Ik denk dat geen van beiden een dwaalspoor is. Beiden werden onder de mat geveegd. En voor beiden waren verschillende (soorten) getuigenissen.
Ik heb dezelfde indruk.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 6 november 2006, 16:22   #216
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Ik denk dat geen van beiden een dwaalspoor is. Beiden werden onder de mat geveegd. En voor beiden waren verschillende (soorten) getuigenissen.
Wat mij opvalt is dat noch de witte comité's , noch de pers veel tralala heeft verkocht aangaande de zaak Di Rupo , behoudens die ene week in 1996 .
Jean-Luc Dehaene kwam toen doodleuk verklaren op T.V. ; gezien het eerste dossier tegen Di Rupo op fantasie is gebaseerd laten we die andere twee ook vallen , en iedereen zweeg .
Ik heb dat altijd heel merkwaardig gevonden .
Kaffer is offline  
Oud 6 november 2006, 20:36   #217
dereien
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 536
Standaard

Opkomst en ondergang van Getuige X1

Ruf Nachtergaele:
Namen door mij gebruikt: ruf nachtergaele, mariosufo, fin, dorefientje, kaffer, tjeerd, sangria en nog enkele..

Hoe zot is Loufke?
goe zot is ons Loufke..dessalniettemin een interessante theorie natuurlijk, maar hoeveel geloofwaardigheid hecht u zelf aan de verhalen van Loufke

Aan het verhaal van X1 en de X-en? nul!
Die megalomane persoonlijkheden die met dit soort van verhaaltjes afkomen zijn reeds wetenschappelijk beschreven. Ze duiken met bepaalde regelmaat wel ergens op. Het grappigste vond ik destijds dat Regina Louf uitgenodigd werd om een gastcollege te gaan geven aan de KuLeuven, als zogenaamd ervaringsdeskundige. Om te schaterlachen……


Ik vraag mij af wat mensen zoals Ruf Nachtergaele en …… bezielt om hun 'waarheid' kost wat kost op duizend-en-één internetfora te gaan verspreiden en deze te gaan verdedigen als was het een geloofskwestie (wat het in feite ook is).

Correctionele Rechtbank Gent : 15 november 2006 / Regina Louf

"XI is de dader, ze moet nu zwijgen"
GENT - "De titel van het boek over X1, 'ZWIJGEN IS VOOR DADERS', wordt nu wel heel toepasselijk. X1 is de dader, zij heeft onze familie onherstelbare schade toegebracht. Wel, ze moet nu zwijgen …"

Voor Danny Poupaert, de neef van Regina Louf, is het verbod van het lasterlijk boek van X1 'een kleine troost in een groot drama …'. "Onze familie is besmeurd en verscheurd, maar we hopen dat het ooit nog goed komt".

"De ouders van Regina Louf hebben zich altijd zoveel mogelijk buiten de media gehouden. Ze zijn steeds blijven hopen dat hun ouders op haar beschuldigingen zou terugkomen, of dat ze minstens weer met elkaar zouden praten", zegt Daniël Vandenbossche. De raadsman heeft het Gentse luik van het dossier-X1 kunnen lezen. Daarin worden alle beschuldigingen van X1 ontkracht.

Geknoeid
X1 beweert dat ze al op heel jeugdige leeftijd door haar ouders, haar grootmoeder en haar pooier T. aan een moordend pedoseksueel netwerk werd uitgeleend. "Er zijn wel honderd getuigen ondervraagd, die Regina als kind, als meisje en jonge volwassene hebben gekend. Niemand bevestigt ook maar een fragment van haar beschuldigingen", zegt Vandenbossche. Ook over de relatie tussen X1 en handelsreiziger T. is het dossier volgens de advocaat duidelijk. "Uit het onderzoek blijkt dat de veertienjarige Regina verliefd was op die man. Ze heeft wel een relatie gehad met T., maar ze is daar nooit ofte nimmer toe gedwongen". Advocaat Vandenbossche is voorlopig de enige die het dossier heeft ingekeken. "Regina heeft het niet gelezen en toch beweert ze dat er geknoeid werd met haar getuigenissen. Hoe kan ze dat dan weten?"

"Moord"
"We hebben nooit beweerd dat incest, pedofilie en netwerken niet bestaan", zegt neef Danny Poupaert. "Deze zaken moéten onderzocht worden, maar niet zoals dat met X1 gebeurd is. Niet op basis van pure leugens en fantasie, waardoor hele families- waaronder ook die van Christine Van Hees en Carine Dellaert- ten onrechte van de meest walgelijke praktijken beschuldigd worden. X1 heeft justitie meer dan twee jaar voor het lapje gehouden. En wij, haar familie moesten vechten tegen onbegrip en ongeloof. Bewijs je onschuld maar eens. X1 heeft haar ouders psychisch vermoord. Deze schade is niet meer te herstellen", verzucht de neef van Regina.

Pijnlijk
Ook voor Georges Louf, de vader van X1, was zijn getuigenis gisteren eens te meer een pijnlijk moment. "We beleven vreselijke tijden. We hebben onze dochter 29 jaar lang voluit gesteund, zowel financieel als persoonlijk. Nooit hebben we iets gemerkt. Ik heb haar kinderen verzorgd, leren stappen, van en naar school gebracht. Ik mag die kinderen nu niet meer zien. Toen we haar huis in De Pinte hadden gekocht bedankte ze me: pap, je hebt mijn droom verwezenlijkt, zei ze. Op datzelfde moment was ze al naar het gerecht geweest, en beschuldigde ze ons van de meest gruwelijke dingen. Wie begrijpt daar nog iets van?"

Proces
"Mijn vrouw en ik hebben jaren moeten wachten op een kind. We hebben eerst twee miskramen meegemaakt. Mijn vrouw heeft maanden het bed moeten houden toen ze Regina verwachtte. We waren zielsgelukkig met onze dochter. En nu wordt beweerd dat we haar voor 120.000 frank verkocht hebben aan een netwerk. Verschrikkelijk."

De families Louf en Poupaert wachten tot het gerechtelijk onderzoek in Neufchâteau afgesloten wordt. Dan pas kan een écht proces wegens laster en eerroof tegen X1, en eventuele medeplichtigen, gestart worden. "Mijn vrouw Christiane is terminaal ziek. Ik hoop dat ze nog mag meemaken dat een rechterons over de hele lijn in eer herstelt", besluit vader Louf.
dereien is offline  
Oud 6 november 2006, 21:01   #218
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Zucht !
Kaffer is offline  
Oud 6 november 2006, 23:21   #219
Sangria
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 91
Standaard de bronnen van Dereien

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dereien Bekijk bericht
Opkomst en ondergang van Getuige X1

Ruf Nachtergaele:
Namen door mij gebruikt: ruf nachtergaele, mariosufo, fin, dorefientje, kaffer, tjeerd, sangria en nog enkele..

Hoe zot is Loufke?
goe zot is ons Loufke..dessalniettemin een interessante theorie natuurlijk, maar hoeveel geloofwaardigheid hecht u zelf aan de verhalen van Loufke

Aan het verhaal van X1 en de X-en? nul!
Die megalomane persoonlijkheden die met dit soort van verhaaltjes afkomen zijn reeds wetenschappelijk beschreven. Ze duiken met bepaalde regelmaat wel ergens op. Het grappigste vond ik destijds dat Regina Louf uitgenodigd werd om een gastcollege te gaan geven aan de KuLeuven, als zogenaamd ervaringsdeskundige. Om te schaterlachen……


Ik vraag mij af wat mensen zoals Ruf Nachtergaele en …… bezielt om hun 'waarheid' kost wat kost op duizend-en-één internetfora te gaan verspreiden en deze te gaan verdedigen als was het een geloofskwestie (wat het in feite ook is).

Correctionele Rechtbank Gent : 15 november 2006 / Regina Louf

"XI is de dader, ze moet nu zwijgen"
GENT - "De titel van het boek over X1, 'ZWIJGEN IS VOOR DADERS', wordt nu wel heel toepasselijk. X1 is de dader, zij heeft onze familie onherstelbare schade toegebracht. Wel, ze moet nu zwijgen …"

Voor Danny Poupaert, de neef van Regina Louf, is het verbod van het lasterlijk boek van X1 'een kleine troost in een groot drama …'. "Onze familie is besmeurd en verscheurd, maar we hopen dat het ooit nog goed komt".

"De ouders van Regina Louf hebben zich altijd zoveel mogelijk buiten de media gehouden. Ze zijn steeds blijven hopen dat hun ouders op haar beschuldigingen zou terugkomen, of dat ze minstens weer met elkaar zouden praten", zegt Daniël Vandenbossche. De raadsman heeft het Gentse luik van het dossier-X1 kunnen lezen. Daarin worden alle beschuldigingen van X1 ontkracht.

Geknoeid
X1 beweert dat ze al op heel jeugdige leeftijd door haar ouders, haar grootmoeder en haar pooier T. aan een moordend pedoseksueel netwerk werd uitgeleend. "Er zijn wel honderd getuigen ondervraagd, die Regina als kind, als meisje en jonge volwassene hebben gekend. Niemand bevestigt ook maar een fragment van haar beschuldigingen", zegt Vandenbossche. Ook over de relatie tussen X1 en handelsreiziger T. is het dossier volgens de advocaat duidelijk. "Uit het onderzoek blijkt dat de veertienjarige Regina verliefd was op die man. Ze heeft wel een relatie gehad met T., maar ze is daar nooit ofte nimmer toe gedwongen". Advocaat Vandenbossche is voorlopig de enige die het dossier heeft ingekeken. "Regina heeft het niet gelezen en toch beweert ze dat er geknoeid werd met haar getuigenissen. Hoe kan ze dat dan weten?"

"Moord"
"We hebben nooit beweerd dat incest, pedofilie en netwerken niet bestaan", zegt neef Danny Poupaert. "Deze zaken moéten onderzocht worden, maar niet zoals dat met X1 gebeurd is. Niet op basis van pure leugens en fantasie, waardoor hele families- waaronder ook die van Christine Van Hees en Carine Dellaert- ten onrechte van de meest walgelijke praktijken beschuldigd worden. X1 heeft justitie meer dan twee jaar voor het lapje gehouden. En wij, haar familie moesten vechten tegen onbegrip en ongeloof. Bewijs je onschuld maar eens. X1 heeft haar ouders psychisch vermoord. Deze schade is niet meer te herstellen", verzucht de neef van Regina.

Pijnlijk
Ook voor Georges Louf, de vader van X1, was zijn getuigenis gisteren eens te meer een pijnlijk moment. "We beleven vreselijke tijden. We hebben onze dochter 29 jaar lang voluit gesteund, zowel financieel als persoonlijk. Nooit hebben we iets gemerkt. Ik heb haar kinderen verzorgd, leren stappen, van en naar school gebracht. Ik mag die kinderen nu niet meer zien. Toen we haar huis in De Pinte hadden gekocht bedankte ze me: pap, je hebt mijn droom verwezenlijkt, zei ze. Op datzelfde moment was ze al naar het gerecht geweest, en beschuldigde ze ons van de meest gruwelijke dingen. Wie begrijpt daar nog iets van?"

Proces
"Mijn vrouw en ik hebben jaren moeten wachten op een kind. We hebben eerst twee miskramen meegemaakt. Mijn vrouw heeft maanden het bed moeten houden toen ze Regina verwachtte. We waren zielsgelukkig met onze dochter. En nu wordt beweerd dat we haar voor 120.000 frank verkocht hebben aan een netwerk. Verschrikkelijk."

De families Louf en Poupaert wachten tot het gerechtelijk onderzoek in Neufchâteau afgesloten wordt. Dan pas kan een écht proces wegens laster en eerroof tegen X1, en eventuele medeplichtigen, gestart worden. "Mijn vrouw Christiane is terminaal ziek. Ik hoop dat ze nog mag meemaken dat een rechterons over de hele lijn in eer herstelt", besluit vader Louf.

Goed gezocht, Dereien, mooi plakwerk. Voor diegenen die meer willen weten waar Dereien zijn plakwerkjes deze keer haalde;
http://www.traumaversterking.nl/media45.html
http://fkserv.ugent.be/lombrosiana/P...78d7de7a0cc4b1
En blijkbaar moet Dereien het hoofd hebben van Ruf Nachtergaele. Als hijzelf niet meer schimpt probeert hij andermans kleinerende en schimpende taal te gebruiken. Hoffelijken typ is me dat.

Laatst gewijzigd door Sangria : 6 november 2006 om 23:26.
Sangria is offline  
Oud 6 november 2006, 23:27   #220
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Goed gezocht, Dereien, mooi plakwerk. Voor diegenen die meer willen weten waar Dereien zijn plawerkjes deze keer haalde; blijkbaar moet Dereien het hoofd hebben van Ruf Nachtergaele. Als hijzelf niet meer schimpt probeert hij andermans
LINK 1
LINK 2
ZUCHT
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be