Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2016, 08:16   #41
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Maar ze hoeven Wilmots immers niet te ontslaan....

Ze moeten hem terug zijn vroegere functie geven, die van T2...

Eens zien of hij deze functie terug zal opnemen....

Ze kunnen maar proberen deze piste te volgen...
Kijk, ik heb op de website van de voetbalbond alle trainers van de nationale ploeg wezen te vergelijken, mij klinkt wilmots die zelf deel uitmaakte van de nationale ploeg en zelf trainer is geworden een meer betrouwbare (en uit ervaring wist hij al wat het probleem was dat het succes van de laatste acht jaar in de weg stond) indruk op de resultaten die veelal positief zijn, onder waseige en leekens was dat voordien in die pakweg 16 jaar in het slop geraakt...

Het meest succesvolle was toch trainer guy thijs die het wk van 86 als beste prestatie wist neer te zetten, nu hij onder de zoden ligt kan er nu weinig gedaan worden...de nationale ploeg van de laatste ek is zo een beetje uiteen gegaan met twee kampen met de vraag om wilmots al dan niet aan te laten blijven of niet...

Persoonlijk ben ik van mening dat er nog een derde poging mag ondernomen worden met wilmots...het WK van rusland (2018), maar dan heeft de hele ploeg een veel beter samenwerking op poten te zetten en de selectie van de spelers zou je op blessure gevoeligheid kunnen baseren...onlogisch als je bvb spelers uit de engelse competitie selecteert voor de nationale ploeg zijnde als belg woonachtig in belgie zonder dubbelnationaliteit.

Anyway, dat de bijna afgelopen ek een teleurstelling was met betrekking tot het ontbreken van spelers die cruciaal waren tegen een bepaalde ploeg als wales mocht de prestatie en de kwalificatie op het tornooi zelf niet aan belang inboeten, de opdracht was dacht ik toch zo ver mogelijk geraken in die tornooi en dat is eerlijk gezegd wel met succes volbracht tot nu toe was het minstens kwartfinales geweest zoals er veel geweest zijn en trouwens we staan nog steeds tweede op de wereldranglijst, ik zie die plaats niet zo rap verliezen als ik de puntenkloof tussen 2 en 3,4 en 5 bekijk ?, komaan mensen de bond mag van geluk spreken dat wilmots op zijn minst goed werk heeft geleverd, dat we ontevreden waren over de laatste match tegen wales heeft gewoon te maken met de spelers die niet fit waren en toch cruciaal waren voor de match, daar kan de trainer niet veel aan doen dan proberen met de fitte spelers toch nog een degelijke verdediging zonder cruciale spelers te spelen...mij was duidelijk dat wales daarvan heeft geprofiteerd en daar de zwakke punten heeft gebruik gemaakt om te winnen...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 9 juli 2016 om 08:23.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 14:57   #42
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Marc Wilmops, ook wel gekend als de grote verneuker van 2 grote tornooien, wordt bondscoach van Ivoorkust. Dat wordt lachen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be