Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 mei 2014, 19:38   #4421
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, hoe zit het dan, hoeveel berispingen door de moderator hebben jullie zo al opgelopen? Telkenmale ik met "Bekijk profiel" wordt geconfronteerd krijg ik te lezen hoeveel en welke "berispingen" ik reeds heb opgelopen. Bij mij zijn het er vijf. Het zou mij benieuwen of dit als veel of weinig kan beschouwd worden. Ik kom op dit forum sedert 04 maart 2009.
Wel, voor zover ik weet (ik kan niks terugvinden), nul komma nul.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 30 mei 2014, 19:40   #4422
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Ik sleep nog altijd 1 waarschuwing mee voor reclame. Wraakroepend dat dit na al die jaren nog steeds mijn profiel bezoedelt.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 mei 2014, 19:42   #4423
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik sleep nog altijd 1 waarschuwing mee voor reclame. Wraakroepend dat dit na al die jaren nog steeds mijn profiel bezoedelt.
Reclame?
Ben je hier ook begonnen met reclame te maken voor cheap nikes en zo?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 19:49   #4424
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Reclame?
Ben je hier ook begonnen met reclame te maken voor cheap nikes en zo?
Neen, ik had een volledig artikel uit hln hier geplakt. En dat mag niet hé!
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 mei 2014, 19:51   #4425
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Neen, ik had een volledig artikel uit hln hier geplakt. En dat mag niet hé!
Komt nochtans wel meer voor, als je er een bron bij geeft met een linkje kan dat toch geen kwaad? Zowat alle topics vertrekken vanaf een krantenartikel.
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 30 mei 2014, 19:58   #4426
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Komt nochtans wel meer voor, als je er een bron bij geeft met een linkje kan dat toch geen kwaad? Zowat alle topics vertrekken vanaf een krantenartikel.
2008 andere tijden.....

In ieder geval, dat weegt op mij....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 30 mei 2014, 20:10   #4427
Len
Burger
 
Geregistreerd: 27 april 2014
Berichten: 180
Stuur een bericht via Skype™ naar Len
Standaard

ik vind niks, dus ik vermoed nul.
Dat stoort me ergens wel, het is een nachtmerrie om alleen achter te blijven op een forum. (dixit al de rest geband)
Len is offline  
Oud 30 mei 2014, 20:18   #4428
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, hoe zit het dan, hoeveel berispingen door de moderator hebben jullie zo al opgelopen? Telkenmale ik met "Bekijk profiel" wordt geconfronteerd krijg ik te lezen hoeveel en welke "berispingen" ik reeds heb opgelopen. Bij mij zijn het er vijf. Het zou mij benieuwen of dit als veel of weinig kan beschouwd worden. Ik kom op dit forum sedert 04 maart 2009.
27 op tien jaar. . Ik ben dan ook een geviseerd figuur die zich te weer stelt.
eno2 is offline  
Oud 30 mei 2014, 21:10   #4429
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
27 op tien jaar. . Ik ben dan ook een geviseerd figuur die zich te weer stelt.
Ik heb eerder de indruk door het soort reactie dat je geeft, dat je dat aantrekt. Kan zijn dat ik me vergis hoor.
non-conformist is offline  
Oud 30 mei 2014, 21:14   #4430
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Blijkbaar slaagt Raf erin dat wel aan de mods te verkopen. Vraag me niet hoe, maar blijkbaar lukt het wel.
Dat is niet moeilijk uit te leggen he, beetje uitdagen mag, zolang je maar niet gaat schelden.

Het woord "liefje" gaat niet in tegen het forumreglement, de bedoeling van degene die het woord liefje gebruikt is daarin verder irrelevant.
Nietzsche is offline  
Oud 30 mei 2014, 21:17   #4431
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is niet moeilijk uit te leggen he, beetje uitdagen mag, zolang je maar niet gaat schelden.

Het woord "liefje" gaat niet in tegen het forumreglement, de bedoeling van degene die het woord liefje gebruikt is daarin verder irrelevant.
Niet mee akkoord. De wijze waarop, die wie en op wie het gebruikt bepaald helemaal of het een belediging is of niet. Alles moet op dezelfde manier beoordeeld worden of het is hier een kakophonie van beslissingen die op geen zak trekken en dan nog de indruk geven dat iemand voorspraak krijgt.

Mja.
non-conformist is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:03   #4432
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, hoe zit het dan, hoeveel berispingen door de moderator hebben jullie zo al opgelopen? Telkenmale ik met "Bekijk profiel" wordt geconfronteerd krijg ik te lezen hoeveel en welke "berispingen" ik reeds heb opgelopen. Bij mij zijn het er vijf. Het zou mij benieuwen of dit als veel of weinig kan beschouwd worden. Ik kom op dit forum sedert 04 maart 2009.
Het resultaat na 11 jaar p.be

Strafpunten: nul.

Waarschuwingen: drie

1) na een nederlaag van de Rode Duivels voorgesteld een bondscoach met de naam van een boomvrucht op te hangen in een boom.
#oproep tot geweld.

2) na een uitdrukkelijke vraag van een medeforummer prentjes te plaatsen van doodgeknuppelde zeehondjes, in een post waarin tot drie maal toe werd opgeroepen vooral niet verder naar beneden te scrollen als je geen doodgeknuppeld zeehondje wou zien, prentjes gepost van doodgeknuppelde zeehondjes.
#aanzetten tot geweld.

op het oude forum:
Toen nog VLD-politica Anke Vandermeersch had in de media verklaard dat ze haar tetten zou tonen in de Playboy als ze verkozen raakte.
Tijdens de forumsessies -toen al Vlaams Belangster- Anke VdM gevraagd of dat aanbod nog steeds geldig was.
#seksisme.

voor wie het interesseert: Anke liet per PM weten dat haar tetten te oud zijn voor de Playboy.
Jedd is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:09   #4433
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
De moderatie mag wel wat minder grof te werk gaan. Ik had daar zo'n twintig berichten gepost. Allemaal weg.
Ik had er ook al heel wat staan. Maar ik zeg ook we dat ik beter had moeten weten, draadjes van dubbelnick's met permaban houden het zelden langer dan 24u vol...
Pandareus is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:18   #4434
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
Het resultaat na 11 jaar p.be

.
2014-2008= 11
eno2 is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:23   #4435
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
2014-2008= 11
je weet goed genoeg dat ik daarvoor postte onder een andere naam.
#paswoord kwijtgespeeld
Jedd is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:24   #4436
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Ik heb een waarschuwing (zonder strafpunten) aan mijn been omdat ik bij het topic "homo's zijn seksverslaafden" (van The Syndrome) gesuggereerd had dat daar een trol aan het werk was....
Blijkbaar iemand met een kort lontje en heel lange tenen, om me d�*�*rvoor te rapporteren, terwijl ik niemand beledigd of uitgescholden heb en niemand persoonlijk aangevallen, me zelfs niet persoonlijk tot iemand heb gericht.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 31 mei 2014 om 00:32.
Miauw! is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:27   #4437
Kaaskoppie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 oktober 2013
Berichten: 1.050
Standaard

voor een spiegel voorhouden aan nietzsche,
krijg je banpunten..
Kaaskoppie is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:32   #4438
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dit forum is een Vlaams-nationalistisch broedsel . Men heeft dat zo gecamoufleerd dat niemand er achter zou komen. Het is eigenlijk een spreekbuis voor de Vlaams-nationalisten. Het wordt ook gesponsord door vrij rechtse krachten. En de Vlaams-nationalisten wordt hier een hand boven het hoofd gehouden op een zeer subtiele manier. U dacht toch niet dat dit forum 'neutraal' was? Want als u dit denkt, dan bent u wat of zelfs heel wat lichtgelovig.
Er zijn weinig forums waar Belgische nationalisten zo oververtegenwoordigd zijn als hier hoor. Geen enkel ander forum dat al zo overspoeld is geweest door BUB/BAB fanaten. Toch gek voor een Vlaams nationalistisch netwerk.
Savatage is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:41   #4439
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik heb een waarschuwing (zonder strafpunten) aan mijn been omdat ik bij het topic "homo's zijn seksverslaafden" (van The Syndrome) gesuggereerd had dat daar een trol aan het werk was....
Blijkbaar iemand met een kort lontje en heel lange tenen, om me d�*�*rvoor te rapporteren, terwijl ik niemand beledigd of uitgescholden heb en niemand persoonlijk aangevallen, me zelfs niet persoonlijk tot iemand heb gericht.
Jij weet tenminste waarvoor je een waarschuwing krijgt. Ik weet niet eens waarvoor ik banpunten krijg.

Mogelijks heeft The Syndrome mij verlinkt, nadat hij mij met een paar aanvallen uit mijn tent lokte.
eno2 is offline  
Oud 31 mei 2014, 00:41   #4440
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Er zijn weinig forums waar Belgische nationalisten zo oververtegenwoordigd zijn als hier hoor. Geen enkel ander forum dat al zo overspoeld is geweest door BUB/BAB fanaten. Toch gek voor een Vlaams nationalistisch netwerk.
je bedoelt dat er -afgerond- drie bubbers zich hier hebben geregistreerd ?
Jedd is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be