Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2017, 08:10   #21
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dit gezegd zijnde, sommige mensen kunnen anderen echt het bloed van onder de nagels pesten.

Op yt onlangs nog een filmpje gezien, waar gepeste mensen met camera's bewijzen wat de buren allemaal uitsteken. Als je dat in een film zoudt zien, dan denk je dat de fantasie van de scenarist wel echt op hol geslagen is.

Citaat:
Iemand tips hoe tegen zoiets te reageren (als verhuizen geen optie is) ?
.
Tegen een schizofreen narcist kan je weinig doen. Normaal moeten die in een gepaste instelling . Maar de vraag is wie beslist daarover en hoe.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 08:12   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dit gezegd zijnde, sommige mensen kunnen anderen echt het bloed van onder de nagels pesten.

Op yt onlangs nog een filmpje gezien, waar gepeste mensen met camera's bewijzen wat de buren allemaal uitsteken. Als je dat in een film zoudt zien, dan denk je dat de fantasie van de scenarist wel echt op hol geslagen is.

Iemand tips hoe tegen zoiets te reageren (als verhuizen geen optie is) ?

.
Er publiekelijk een schep bovenop doen.

Toen de zoon van mijn (al een hele tijd geleden overleden) Engelse vriendin nog internationaal transport deed vereerde hij mij met een bezoekje als hij in de buurt kwam. Dat doet hij trouwens nog, maar nu hij op pensioen is brengt hij zijn vrouw mee als hij zijn collega's, en mij, opzoekt.

Om de buren te plezieren duwde ik hem mijn portaal uit voor ik hem binnenliet zodat iedereen kon zien hoe hartelijk we mekaar kusten en omarmden als we mekaar weer eens zagen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be