Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2013, 15:51   #21
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik zou als veroordeelde pedofiele verkrachter niet gerust zijn in de wetenschap dat de ouders in de omgeving van mijn daden op de hoogte zijn...

Ik zou ook dieper en langer nadenken voor ik nog in de buurt van kinderen zou komen... Twee vliegen in één klap.
Laten we misschien ineens teruggaan naar de vroege middeleeuwen waar het 'gewoonterecht' overheerste en het principe van 'oog om oog - tand om tand' werd toegepast'. Zouden we dan zoveel beter af zijn ?

Uiteraard niet ! In de USA bestaat zo'n pubieke centrale databank dat alle 'sex offenders' in de buurt geregisteerd worden en je kan kijken welke veroordeelde waar is gaan wonen. Het haalt geen zier uit voor de veiligheid, er is nooit aangetoond dat in de USA door dit systeem verkrachtingen of pedoseksuele activiteiten zijn afgenomen, het werkt dus niet. Wel integendeel, de diverse geregistreerde sex offenders maken handig van dit systeem gebruik om andere 'vetzakken' in de buurt te vinden en met hen misdaden te beramen, plannen te smeden en netwerken op te zetten.

Sowieso is haat en angst onder de buurtbewoners creëeren nooit een goede strategie.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 16:25   #22
Boyke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 oktober 2012
Locatie: Rotselaar
Berichten: 1.187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Boyke. Stop eens met om aandacht vragen.
Ik zeg mijn mening !
En illustreer die!
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 16:50   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik zou als veroordeelde pedofiele verkrachter niet gerust zijn in de wetenschap dat de ouders in de omgeving van mijn daden op de hoogte zijn...

Ik zou ook dieper en langer nadenken voor ik nog in de buurt van kinderen zou komen... Twee vliegen in één klap.
Als het leven zo simpel was, dan zou niemand ooit problemen meemaken.

Ik heb zo de indruk dat je er tamelijk licht over gaat, pedo's moeten hun seksuele drift maar even negeren, dan komt alles in orde. In de realiteit echter is seksuele drift niet genegen van aan zulk proces op positieve wijze mee te werken.

Je kan wel uw driften negeren mits een hard karakter, maar het enige dat je daarmee bereikt is dat over tijd de drift verdrongen wordt naar het onbewuste, en aldoende verlies je dan datgene dat je krampachtig probeert te houden, bewuste controle.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:17   #24
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als het leven zo simpel was, dan zou niemand ooit problemen meemaken.

Ik heb zo de indruk dat je er tamelijk licht over gaat, pedo's moeten hun seksuele drift maar even negeren, dan komt alles in orde. In de realiteit echter is seksuele drift niet genegen van aan zulk proces op positieve wijze mee te werken.

Je kan wel uw driften negeren mits een hard karakter, maar het enige dat je daarmee bereikt is dat over tijd de drift verdrongen wordt naar het onbewuste, en aldoende verlies je dan datgene dat je krampachtig probeert te houden, bewuste controle.

lul afkappen, dan komt het zeker in orde
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:29   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebella Bekijk bericht
lul afkappen, dan komt het zeker in orde
Doet dat niet zeer?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:31   #26
Boyke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 oktober 2012
Locatie: Rotselaar
Berichten: 1.187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Doet dat niet zeer?
Ze zouden in zo'n geval beter de testikels wegnemen denk ik. De penis dient ook om te piezewieteren he!
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:35   #27
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebella Bekijk bericht
lul afkappen
Ik heb ZULKE filmpjes al gezien , met de bijl zelfs de ballen afkappen
of zelfs de lul vastspijkeren op een tafel
Je moet echt niet goed bij je koker zijn voor zoiets !!
Ik moest er wel hartelijk om lachen
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 mei 2013 om 23:35.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:36   #28
Boyke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 oktober 2012
Locatie: Rotselaar
Berichten: 1.187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik heb ZULKE filmpjes al gezien , met de bijl zelfs de ballen afkappen
of zelfs de lul vastspijkeren op een tafel
Je moet echt niet goed bij je koker zijn voor zoiets !!
Ik moest er wel hartelijk om lachen
Neen zeg !
Gruwelijk !
Moest men dat meemaken zeg !
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:41   #29
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Joris. Luister eens. En als het mag, antwoord dan eens op de vraag die al enkele malen is gesteld, of op z'n minst wordt gesuggereerd. Waarom uw obsessie voor pedofilie terwijl er ook andere misdaden zijn.
Ik begin ondertussen te geloven dat verkrachting volgens u van iets meer ondergeschikt belang is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik vind dat verkrachters, van eender welke slachtoffergroep, geen anonimiteit verdienen indien dat gevaar voor toekomstige slachtoffers oplevert.
Het gaat niet om het feit dat de verkrachters dit niet verdienen. Wel om het feit dat hun toekomstige slachtoffers hun bescherming wel verdienen.
Als jurist, wat ik niet ben, ik heb geen papiertje waar op staat dat ik dat ben, en als eender welke andere persoon ben ik gebonden aan de wet.
Dat sluit ijveren voor verbetering niet uit...

In feite ben ik van mening dat iedere misdaad gekend zou moeten zijn aan het volk, ongeacht of de dader zijn straf al dan niet uitzat.
Per slot van rekening worden die daders ook in naam van datzelfde volk be- en veroordeeld.
Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten...
Ik start een draad over een artikel dat het heeft over pedofielen en krijg dan het verwijt dat ik het enkel over pedofielen heb?
Zelfs na dat ik al een reactie plaatste die letterlijk naar andere criminelen verwijst?
Kan het een beetje ernstig...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:42   #30
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Neen zeg !
Gruwelijk !
Moest men dat meemaken zeg !
Sommige zijn letterlijk ZOO kierewiettureluut dat ze het op internet zetten
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 mei 2013 om 23:50.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 23:59   #31
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als het leven zo simpel was, dan zou niemand ooit problemen meemaken.

Ik heb zo de indruk dat je er tamelijk licht over gaat, pedo's moeten hun seksuele drift maar even negeren, dan komt alles in orde. In de realiteit echter is seksuele drift niet genegen van aan zulk proces op positieve wijze mee te werken.

Je kan wel uw driften negeren mits een hard karakter, maar het enige dat je daarmee bereikt is dat over tijd de drift verdrongen wordt naar het onbewuste, en aldoende verlies je dan datgene dat je krampachtig probeert te houden, bewuste controle.
Niet echt nee. Pedo's moeten hun seksuele drift net niet negeren. Daarvoor zijn er medische en psychologische behandelingen voor diegenen die zonder dat niet kunnen. De meeste Pedo's kunnen dat wel...
Echt niet elke pedofiel is een verkrachter en een pedofiel kan aan zijn seksuele voorkeur ook niets doen. Wel kan hij, desnoods met hulp, er voor zorgen dat hij geen slachtoffers maakt.

Pedofiele verkrachters zijn mensen die er voor kiezen om zich aan kinderen te vergrijpen in plaats van te kiezen voor medische en psychologische hulp.
Bij mij zal u voor deze mensen geen enkel begrip vinden.
En aangezien deze groep, meer dan eender welke andere groep, blijkbaar gemakkelijk hervalt, zelfs na een veroordeling, vind ik dat je in de eerste plaats moet zorgen dat er geen toekomstige slachtoffers meer vallen.
En met Free Spirit kan ik het ook niet eens zijn.

Laat ik dan ook een tegenvraag stellen.
Stel, u hebt een klein kind op een school zitten waar recht tegenover een veroordeelde kinderverkrachter zich gevestigd heeft.
Zou u het correct vinden wanneer men u zegt dat de privacy van die meneer opweegt tegen de veiligheid van uw kind?
De Belgische staat zegt dat.
Ondanks het feit dat die meneer zich 'toevallig' recht tegenover het schooltje vestigt.
De Belgische staat vindt het ook niet nodig dat de politie hier weet van heeft en ook de school dient dit niet te weten.
Wanneer u als ouder aan de alarmbel trekt... krijgt u wel de politie over de vloer om u er op te wijzen dat u zich strafbaar maakt en alle opmerkingen over die brave man onmiddellijk dient te stoppen, zo niet...

En dan komt men hier schermen met juridisch en dat men of alle misdadigers en criminelen op dezelfde manier moet behandelen.

Juridisch gezien hebt u een punt.
En zoals reeds aangegeven heb ik er geen enkel probleem mee dat alle veroordeelde criminelen en misdadigers door het volk gekend mogen zijn.
Maar toch... Ik vind weten dat mijn kind bedreigd wordt door een veroordeelde pedofiele verkrachter die zich doodleuk tegenover het schooltje heeft gevestigd net iets belangrijker dan weten dat mijn buurman gesjoemeld heeft met zijn belastingen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2013, 00:25   #32
Boyke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 oktober 2012
Locatie: Rotselaar
Berichten: 1.187
Standaard

Alle gevangenen komen vrij via de voorwaardelijke invrijheidstelling, tenzij ze voor einde straf gaan.
Zijn ze met VI, dan kunnen de voorwaarden inhouden niet te gaan wonen in de omgeving van een school. Heeft de strafuitvoeringsrechtbank dat niet beslist, dan is zij in de fout gegaan.
Boyke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2013, 01:09   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Alle gevangenen komen vrij via de voorwaardelijke invrijheidstelling, tenzij ze voor einde straf gaan.
Zijn ze met VI, dan kunnen de voorwaarden inhouden niet te gaan wonen in de omgeving van een school. Heeft de strafuitvoeringsrechtbank dat niet beslist, dan is zij in de fout gegaan.
Dat zou kunnen indien de rechter deze mogelijkheid tot beperking van de woonkeuze overneemt uit vonnissen waarin deze op een vergelijkbare wijze werd toegepast en dit in de wet voorzien was (mutandis) maar het zou wss tot een behandeling voor de RVS leiden.
Het zou beter zijn dat dergelijke beperkende regels ingevoerd zouden worden bij wet en toepasbaar op elk geval waar er gevaar op recidive is.
Nu is het enkel mogelijk om de leef kwaliteit van reeds gemaakte slachtoffers te beschermen.
Een rechter zou dus een kinderverkrachter kunnen verbieden zich te vestigen binnen een bepaalde straal rond het schooltje of het thuisadres van het slachtoffer maar niet kunnen stellen dat de dader van eender welke school zou moeten wegblijven. Dat is gewoon nergens voorzien in de wet...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be