Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2015, 16:28   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

[quote=andev;7496251Schrap het woord "vreemdeling" en er zijn geen problemen meer met vreemdelingen? Was het maar zo simpel...[/QUOTE]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik durf denken dat je goed weet wat ik bedoel! Er staat niet dat alle vreemdelingen moeten geweerd worden, er staat dat diegenen die op/in onze maatschappij passen als een tang op een varken moeten geweerd worden!
(...)
ze hebben hun eigen godsdienst en hun eigen "democratie"! Voor hen zijn wij vreemdelingen in door hen veroverd land.
Andev. Begin eerst eens met alle godsdiensten te weren. Dus ook de godsdienst waarbinnen je gedoopt bent en je je eerste en plechtige communie hebt gedaan.
Dit is lastig, ik weet dat. Het is een kwestie van consequent zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 18:31   #22
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Andev. Begin eerst eens met alle godsdiensten te weren. Dus ook de godsdienst waarbinnen je gedoopt bent en je je eerste en plechtige communie hebt gedaan.
Dit is lastig, ik weet dat. Het is een kwestie van consequent zijn.
Maar die godsdienst, "de mijne", die heb ik al geweerd! Die heeft mij niets maar dan ook niets meer te vertellen. Ze bestaat in schijn nog voor die brave mensen die zoiets nodig hebben, want praatjes met een psychiater kosten veel meer!
Ik vraag naar een islam die geen enkele invloed heeft op mijn maatschappij! Dat ze zich inrichten en gedragen als de gelovige joden alhier! Wie ergert zich daar aan, wie heeft daar last van?
De islam echter blijkt geen "godsdienst" te zijn die naam waardig maar een politiek systeem dat de wereld wil veroveren en zijn gelovigen prietpraat verkoopt die precies van een andere planeet komt! De islamfratsen die de laatste jaren steeds erger en gevaarlijker worden moeten onze contreien verlaten en de plegers van die last ver weg gegooid richting islamlanden! In geen geval mogen we die achteloos blijven kweken en binnen laten anders zijn we een maatschappij zoals de Titanic een schip was!
We varen onze ondergang tegemoet richting achterlijkheid, ellende, barbaarsheid. Terug naar de 7de eeuw, nog eens onze donkere middeleeuwen overdoen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be