Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2015, 16:23   #1
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard Leg de raciste het zwijgen op !

http://www.knack.be/nieuws/belgie/co...al-565793.html

Lijkt er sterk op dat de waarheid weer niet mag gezegd worden...

Maar eerlijk gezegd weet ik het niet want het filmpje is al veel te kort geworden.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 16:33   #2
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Wat voor zin heeft dit? Gaan de racisten minder racistisch worden hierdoor? Gaan we een warmere samenleving krijgen?
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:31   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Wat voor zin heeft dit? Gaan de racisten minder racistisch worden hierdoor? Gaan we een warmere samenleving krijgen?
Wat voor zin het heeft, is één vraag.
Wat het gevolg er van is, is een andere vraag.

Het gevolg van het filmpje is dat de poco's er zich goed bij voelen.
De zin van het filmpje evenwel is nul.

Hoe dan ook:
de Schoof is geen racist, maar is toch hevige tegenstander van wetgevingen die voorzien dat homo's van hoge gebouwen naar beneden gesmeten moeten worden, met hun hoofd omlaag.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:33   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Wat voor zin heeft dit? Gaan de racisten minder racistisch worden hierdoor? Gaan we een warmere samenleving krijgen?
De Knack zingt gewoon haar geprogrammeerde anti-Vlaamse liedje.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:36   #5
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Wat voor zin heeft dit?
Geen. Maar "progressieven" en "verdraagzamen" moeten nu eenmaal ook af en toe eens kunnen masturberen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:49   #6
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Weer zo'n linkse campagne die het omgekeerde racisme predikt: al wie tegen onze ideeën is is racist en daarmee basta.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 17:55   #7
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat voor zin het heeft, is één vraag.
Wat het gevolg er van is, is een andere vraag.

Het gevolg van het filmpje is dat de poco's er zich goed bij voelen.
De zin van het filmpje evenwel is nul.

Hoe dan ook:
de Schoof is geen racist, maar is toch hevige tegenstander van wetgevingen die voorzien dat homo's van hoge gebouwen naar beneden gesmeten moeten worden, met hun hoofd omlaag.

.
Met hun kont omlaag is dan weer wel OK ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:01   #8
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/co...al-565793.html

Lijkt er sterk op dat de waarheid weer niet mag gezegd worden...

Maar eerlijk gezegd weet ik het niet want het filmpje is al veel te kort geworden.
Waarom kan ik het filmpje niet verlengen?
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:16   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Waarom kan ik het filmpje niet verlengen?
Omdat geen filmpje meer gelijk staat met geen racisme meer.

__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:21   #10
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.806
Standaard

Als we de echte racisten het zwijgen moesten opleggen, zouden we 80% van de allochtonen terug naar hun eigen land moeten sturen
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:36   #11
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Met hun kont omlaag is dan weer wel OK ?
Eerst controleren dat er niks uitsteekt waar ze neervallen, anders zouden ze er nog plezier kunnen aan beleven, en dat is nu ook weer niet de bedoeling...
Er is wel een reden waarom er geen 'likes' kunnen geplaatst worden en zo het filmpje verlengd.....het zou té lang worden
Een typisch 'democratisch' manoeuver van de anti-racisten.... éénrichtingsverkeer.
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:43   #12
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Belg die niet wil dat zijn kinderen met een allochtoon thuiskomen = racist

Allochtoon die niet wil zijn dat zijn kinderen met een autochtoon thuiskomen = ISH KOELTOER !

Laatst gewijzigd door Drukazz : 27 april 2015 om 18:46.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:54   #13
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat voor zin het heeft, is één vraag.
Wat het gevolg er van is, is een andere vraag.

Het gevolg van het filmpje is dat de poco's er zich goed bij voelen.
De zin van het filmpje evenwel is nul.

Hoe dan ook:
de Schoof is geen racist, maar is toch hevige tegenstander van wetgevingen die voorzien dat homo's van hoge gebouwen naar beneden gesmeten moeten worden, met hun hoofd omlaag.

.
totaal ridicuul.

Velen kijken even uit nieuwsgierigheid. Het achterlijke gehalte van het filmpje is zo hoog dat de meesten het afzetten. En dan doen ze net alsof de mensen het afzetten wegens de inhoud van wat de dame zegt, terwijl ze gewoon het gezeur beu zijn.

Ze doen evenwel niet de moeite om het aantal te tellen dat gewoon wou blijven doorkijken.

Ik heb meer "geen-jihad in mijn straat"bordjes gezien dan "geen haat in mijn straat". Het enige dat ik vond was zo'n jong gezin dat hun poesje kwijt was en de moeite zelfs niet deed om het katje in mijn tuin te komen halen. (ik kon het niet vangen, het was te wild. En om een speciale vangbak te laten installeren wilden ze geen medewerking verlenen. Het beestje zal wel ergerns verhongerd zijn neem ik aan). So much voor "geen haat in mijn straat". Ik heb hen gevraagd of dat de manier was waarop ze hun kinderen met dieren leerden omgaan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2015 om 18:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 18:59   #14
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Met die cultureel marxistische, zelfondermijnende agitatiepropaganda uw brein laten vullen, zorgt alleen voor interne onrust en frustratie. De gedachtepolitie kan ze eens ferm kussen ... Enfin, dat hopen ze toch ... Maar vooraleer ze zo dicht bij m'n kloten geraken, krijgen ze eerst een snoeiharde kniestoot onder hun gedegenereerd bakkens.

Ik ben een racist die nooit nog berouw zal tonen na al hetgeen we de laatste 2 jaar dag in dag uit op ons bord gesmeten kregen qua barbarij. En ik ben al zeker geen blind schaap of een lafaard die de gedwongen suïcide van mijn volk, natie of ras (en vele andere!) ooit zal aanvaarden om in de goegemeente salonfähig te mogen zijn. Een muilkorf wil ik bijwijlen aandoen als het niet anders kan, maar mij indoctrineren of mijn wil kraken zullen ze nooit.

Ik ben een racist, want ik erken de culturele verschillen en gevoeligheden die horen bij de menselijke subtypes. Ik houd namelijk van diversiteit, maar niet van de homogene cultuurrelativistische massa die men iedereen door de keel wil rammen. Ik weiger het gelijkwaardigheidsbeginsel te respecteren wanneer de moraliteit, beschaving, Leitkultur of raszuiverheid daarvoor moeten wijken.

Nogmaals: ik ben een racist en daar ben ik fier op. Als hun taboes en wereldbeeld geen plaats laten voor een dergelijke paradox, dan zijn de verdraagzamen alles behalve verdraagzaam.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 19:26   #15
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Met die cultureel marxistische, zelfondermijnende agitatiepropaganda uw brein laten vullen, zorgt alleen voor interne onrust en frustratie. De gedachtepolitie kan ze eens ferm kussen ... Enfin, dat hopen ze toch ... Maar vooraleer ze zo dicht bij m'n kloten geraken, krijgen ze eerst een snoeiharde kniestoot onder hun gedegenereerd bakkens.

Ik ben een racist die nooit nog berouw zal tonen na al hetgeen we de laatste 2 jaar dag in dag uit op ons bord gesmeten kregen qua barbarij. En ik ben al zeker geen blind schaap of een lafaard die de gedwongen suïcide van mijn volk, natie of ras (en vele andere!) ooit zal aanvaarden om in de goegemeente salonfähig te mogen zijn. Een muilkorf wil ik bijwijlen aandoen als het niet anders kan, maar mij indoctrineren of mijn wil kraken zullen ze nooit.

Ik ben een racist, want ik erken de culturele verschillen en gevoeligheden die horen bij de menselijke subtypes. Ik houd namelijk van diversiteit, maar niet van de homogene cultuurrelativistische massa die men iedereen door de keel wil rammen. Ik weiger het gelijkwaardigheidsbeginsel te respecteren wanneer de moraliteit, beschaving, Leitkultur of raszuiverheid daarvoor moeten wijken.

Nogmaals: ik ben een racist en daar ben ik fier op. Als hun taboes en wereldbeeld geen plaats laten voor een dergelijke paradox, dan zijn de verdraagzamen alles behalve verdraagzaam.
Marginale identiteitshoer.
Botinnen dragen en waarschijnlijk 'n te dik en te rond achterhoofd. Echt om fier op te zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 20:35   #16
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Marginale identiteitshoer.
Botinnen dragen en waarschijnlijk 'n te dik en te rond achterhoofd. Echt om fier op te zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Marginale identiteitshoer.
Botinnen dragen en waarschijnlijk 'n te dik en te rond achterhoofd. Echt om fier op te zijn.
Ik ben zo blank
Iedereen mag het weten
Ik ben zo vrank
Daarom zing ik zo luid
Ik ben een Vlaming
Heb het altijd verzwegen
Veel te veel geslikt
Want nu kots ik het uit

(Samsung en Bert)

Ben je blank of ben je blank
Dan geniet je hier van spijs en drank
Zonlicht schijnt over blank en blank
Te veel negers op de tram geeft stank

(Ozzebolle O)

Migratiegolf in de stad
Noord-Afrikanen rellen door de straten
Wie heeft die barbaren binnen gelaten!?

Zij willen jouw geld en je wijf
Verstop ze snel waar ze hen niet kunnen vinden
laat hen de blinden en groenen maar verslinden

Keel ze heeeel zachtjes
zoals bij hun skaapieslachtjes
doe het heeeel zachtjes
Het wordt een zuivere zomer
gedaan met miltikultidromen!

I'll come and getcha!
Heeeyo
uitschot verbannen
Hiyeeeyoh
Verkrachters verlammen
Hiyeeeyoh
Heee-eeee-eeee-eeee!
Heeeyo
gedaan met lullen
Hiyeeeyoh
vliegers en bussen vullen
Hiyeeeyoh
Heee-eeee-eeee-eeee!

(K18+)
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 20:56   #17
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Ik ben zo blank
Iedereen mag het weten
Ik ben zo vrank
Daarom zing ik zo luid
Ik ben een Vlaming
Heb het altijd verzwegen
Veel te veel geslikt
Want nu kots ik het uit

(Samsung en Bert)

Ben je blank of ben je blank
Dan geniet je hier van spijs en drank
Zonlicht schijnt over blank en blank
Te veel negers op de tram geeft stank

(Ozzebolle O)

Migratiegolf in de stad
Noord-Afrikanen rellen door de straten
Wie heeft die barbaren binnen gelaten!?

Zij willen jouw geld en je wijf
Verstop ze snel waar ze hen niet kunnen vinden
laat hen de blinden en groenen maar verslinden

Keel ze heeeel zachtjes
zoals bij hun skaapieslachtjes
doe het heeeel zachtjes
Het wordt een zuivere zomer
gedaan met miltikultidromen!

I'll come and getcha!
Heeeyo
uitschot verbannen
Hiyeeeyoh
Verkrachters verlammen
Hiyeeeyoh
Heee-eeee-eeee-eeee!
Heeeyo
gedaan met lullen
Hiyeeeyoh
vliegers en bussen vullen
Hiyeeeyoh
Heee-eeee-eeee-eeee!

(K18+)
Moet ge zingen met 'n ketel op uw kop, straalbezopen en klaar om klop te krijgen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 21:02   #18
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Met die cultureel marxistische, zelfondermijnende agitatiepropaganda uw brein laten vullen, zorgt alleen voor interne onrust en frustratie. De gedachtepolitie kan ze eens ferm kussen ... Enfin, dat hopen ze toch ... Maar vooraleer ze zo dicht bij m'n kloten geraken, krijgen ze eerst een snoeiharde kniestoot onder hun gedegenereerd bakkens.

Ik ben een racist die nooit nog berouw zal tonen na al hetgeen we de laatste 2 jaar dag in dag uit op ons bord gesmeten kregen qua barbarij. En ik ben al zeker geen blind schaap of een lafaard die de gedwongen suïcide van mijn volk, natie of ras (en vele andere!) ooit zal aanvaarden om in de goegemeente salonfähig te mogen zijn. Een muilkorf wil ik bijwijlen aandoen als het niet anders kan, maar mij indoctrineren of mijn wil kraken zullen ze nooit.

Ik ben een racist, want ik erken de culturele verschillen en gevoeligheden die horen bij de menselijke subtypes. Ik houd namelijk van diversiteit, maar niet van de homogene cultuurrelativistische massa die men iedereen door de keel wil rammen. Ik weiger het gelijkwaardigheidsbeginsel te respecteren wanneer de moraliteit, beschaving, Leitkultur of raszuiverheid daarvoor moeten wijken.

Nogmaals: ik ben een racist en daar ben ik fier op. Als hun taboes en wereldbeeld geen plaats laten voor een dergelijke paradox, dan zijn de verdraagzamen alles behalve verdraagzaam.
Ik ben ook een racist, ik heb het niet voor het autochtone achterlijk plebs wiens cultuurbijdrage nul is, die meestal uit hun bek stinken, die te achterlijk zijn om dood te doen en wiens debiel leven erin bestaat om niet te leven maar om over het leven te zagen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 21:32   #19
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Naar huidige maatstaven ben ik ook racist. Nochtans veroordeel ik mensen niet omwille van hun afkomst of huidskleur. Maar ja, je denkt genuanceerd over migratie en integratie en omdat je daarom allochtonen en illegalen geen vrijbrief geeft, ben je racist. Ik word zo moe en radeloos van die intellectuele oneerlijkheid en dat hokjesdenken.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2015, 21:34   #20
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik ben ook een racist, ik heb het niet voor het autochtone achterlijk plebs wiens cultuurbijdrage nul is, die meestal uit hun bek stinken, die te achterlijk zijn om dood te doen en wiens debiel leven erin bestaat om niet te leven maar om over het leven te zagen.
Ik loop ook niet hoog op met de gemiddelde kerktorenvlaming maar deze post is ook maar pulp zeg.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be