Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2015, 19:40   #61
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Dat heb ik nooit gesteld. De vrouw maakt een onderscheid tussen autochtonen en allochtonen, maar rekent Fransen tot de autochtonen. Ik stel de vraag waarom? Het feit dat u in zo'n dwaze kramp schiet, bewijst dat u het antwoord schuldig moet blijven.



U bent in de running voor achterlijke Belg van het jaar?
Uw persoonlijke beledigingen bewijzen uw onkunde in deze materie.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 19:47   #62
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Neen, niet lekker staan zomaar te brallen op de bus maar luidop durven zeggen wat de meeste autochtonen denken en enkel onder elkaar zeggen!
Op het einde van het gesprek meen ik gehoord te hebben "c'est un Arabe qui m'a violée"..." of zoiets. Wat al genoeg is om er een levenslange hekel aan te hebben zeker? Trouwens, als Française in Frankrijk, daar gebeurt in bepaalde wijken nog veel meer dan hier en kunnen ze hun verrijking niet op!
Er zat precies weinig volk op die bus, maar tussen dat weinig toch genoeg allochtonen. En natuurlijk kwam er maar een gedempt applaus op haar uithalen, ze kunnen hun eigen niet veroordelen, en de weinige autochtonen kunnen beter op hun tellen passen. Die madam heeft dus geluk gehad dat de bus niet vol zat met opgepepte jonge allochtonen of het was voor haar anders afgelopen!
Wat ik mis is de oorzaak waarom ze begonnen is met haar reactie?
Wat me opvalt is dat de media ineens een hoop interesse heeft voor dit voorval maar de dagelijkse walging die sommige allochtonen tov ons, de autochtonen die ze hier verder kweken, ten toon spreiden, daar hebben ze het veel minder over. Als het eventjes kan, volledige stilte!
Moedige vrouw dus. Misschien kan ze ook een column krijgen in de Standaard zoals onze Abou Jahjah, waar ze wekelijks haar gal mag spuwen...

Jij gaat hier dus een oordeel neerpennen op basis van een een impressie die afhangt van het feit of je al dan niet je hoorapparaat aan had ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 19:54   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die multiculpest bestrijden met een paar optochtjes, zal niet veel veranderen. Er moeten andere wetten, andere controles, andere voorwaarden komen zoals bvb in Australië om hier zomaar binnen te mogen lopen, en trek er verder je plan mee!
Maar eerst moet het nog verergeren tot het echt niet meer kan. Tenzij het dan te laat is...
En het is het o zo geprezen "Europa" dat die zaak zal moeten in gang steken!
Of ze eindigen als Europistan.

Vertel eens hoe je dat concreet wil aanpakken, die wetswijzigingen en die andere controles.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 19:56   #64
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Wat 'n heisa om 10 X niks.

Telkens zo'n ophef over de fratsen van onbeschofte mohamedanen op bus, trein, tram, station, straat, kortom overal, en je hebt er 'n dagtaak aan.

Bovendien blijft 't meestal niet eens bij woorden bij onbeschofte mohamedanen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 20:46   #65
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Uw persoonlijke beledigingen bewijzen uw onkunde in deze materie.
Rationeel argumenteren tegenover iemand die rationaliteit afwijst als basis voor een discussie is als het toedienen van een medicament aan iemand die reeds overleden is. Zinloos.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2015, 21:24   #66
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vertel eens hoe je dat concreet wil aanpakken, die wetswijzigingen en die andere controles.
Panda, die hele bollewinkel is hier mijn voeten aan het uithangen.
Het draait hem steeds over hetzelfde. Voor of tegen vreemdelingen en voor of tegen de N-VA. Een serieus gesprek en opvolging van de politieke gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld vandaag op het VRT-Nieuws over de achterstand bij de bouw van sluizen in achterlijk Vlaanderen.
Ik geef je daarom een doordenkertje.

Hier komt het.
Waar men komt langs zowel Vlaamse als Europese wegen komt men meer en meer ongelijkheid tegen

En al de rest is praat voor de vaak.
Wat ik wel besluit voor de zoveelste keer uit informatie verkregen via nieuwsberichten is het feit dat we teveel ambtenaren hebben en teveel departementen.
En tegen dat die allemaal hun zegje hebben gedaan staat de Vlaming al jaren met zijn voeten in het water.
En ik die dacht dat wij toch geld teveel hadden en dat er daarom dotaties naar Wallonië moesten gebeuren.
Wordt het teveel hier soms opgebrast?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be