Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2016, 21:46   #1
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard De taboes van de multiculturele samenleving: topless

Mooi was die tiet: toen was topless heel gewoon
http://www.viva.nl/lijf-lijn/mooi-wa...heel-gewoon-2/

Sommigen stellen een multiculturele samenleving voor als een verdraagzame samenleving met culturele vrijheden. Maar is het niet eerder een samenleving waar er juist sociale druk bestaat vrijheden op te geven en zich aan te passen aan culturele normen die zelf een uiting zijn van onverdraagzaamheid?

Op die wijze wordt een multiculturele samenleving gekenmerkt door een combinatie van censuur en zelfcensuur die juist het tegendeel bereikt van wat de voorstanders ervan pretenderen. Geen leven en laten leven maar een dictatuur van de onverdraagzamen. Een samenleving waar de intimidatie door onverdraagzame minderheden succesvol kan zijn door het krampachtig vasthouden aan een onwerkzaam ideaal vanwege de beleidsmakers.

Dit is waarin het multicultureel ideaal aan het ontaarden is mijns inziens. Een inherente tegenstrijdigheid of eerder een te verwaarlozen detail?
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 mei 2016 om 21:59.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 22:14   #2
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

In de jaren 1970 was er een zangeres, Mary Porceleyn, die haar blote kont toonde in een TV programma van de BRT. Haar carrière was daarna totaal gebroken, want dat was des duivels. Het was wel een teken van de tijd dat er iets bewoog, en in de decennia daarna werden de taboes rond bloot beetje bij beetje afgebroken. Helaas gaan we nu weer achteruit, naar de bad old times van censuur en onderdrukking, en dat allemaal voor de zogenaamde godsdienstvrijheid.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 23:20   #3
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Volgens mij heeft dat meer te maken met de hedendaagse invulling van feminisme dan met multicul .

Wat naaktcultuur in het algemeen betreft, zie ik in mijn persoonlijke ervaringen eerder een generatiekloof. In de sportclubs waarvan ik lid ben (allemaal zo goed als volledig blank) is het steeds hetzelfde. De 50+'ers laten alles lekker hangen, terwijl de -30'ers niet snel genoeg een handdoek kunnen omslaan.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 02:13   #4
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Volgens mij heeft het terugdringen van naakt, het steeds vaker vereenzelvigen van naakt met sex, de terugkerende schaamte over het eigen lichaam, veel te maken met wat sommigen noemen de "theocratic encroachment on free society", en het is teleurstellend vast te moeten stellen dat degenen die pretenderen progressief zijn in de maatschappij dikwijls verkiezen hun kop in het zand te steken voor deze regressie om de tegenstrijdigheden van hun zelfverklaarde verdraagzaamheid niet onder ogen te moeten zien.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 mei 2016 om 02:19.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 09:07   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Ik denk dat het eer te maken heeft met het grote gemak waarmee foto's gemaakt en verspreid kunnen worden.

Gecombineerd met het feit dat we die naakte borsten of gehele naaktheid nog altijd niet geassimileerd hadden of hebben.

O wee als er een bv ergens op vakantie gespot wordt met een halve blote tepel: hij staat in alle boekskes en ook op dit forum, in die draad die ik ook wel eens bekijk.

Ook nog eens gecombineerd met het feit dat pubers nogal gevoelig zijn aan kritiek op hun ontluikende organen.
Je zou denken : "wat maakt het toch uit dat alle kinderen van de klas die foto met je naakte ontluikende borsten te zien krijgen ?"
Realiteit is: als die pubers beginnen te denken dat ze hiermee gepest kunnen worden, dan slaan ze in een mentale mini-puber-crisis.
En dan wordt facebook aangegrepen door de anti-facebookers ...

Zie je hetzelfde gebeuren met Merckel, naar aanleiding van haar nudistenfoto ?


Verder is het een mode-gegeven.
Die nieuwe badpakken al gezien? Zo van die sportmodellen en toeti kwanti ? Naar de prijs gekeken ?
Een klein zwembroekje zonder topje, dat kost niet genoeg.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 09:10   #6
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
In de jaren 1970 was er een zangeres, Mary Porceleyn, die haar blote kont toonde in een TV programma van de BRT. Haar carrière was daarna totaal gebroken, want dat was des duivels. Het was wel een teken van de tijd dat er iets bewoog, en in de decennia daarna werden de taboes rond bloot beetje bij beetje afgebroken. Helaas gaan we nu weer achteruit, naar de bad old times van censuur en onderdrukking, en dat allemaal voor de zogenaamde godsdienstvrijheid.
En het was, naar verluid, zijzelf niet die (naakt) op de platenhoes stond.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 09:51   #7
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Volgens mij heeft het terugdringen van naakt, het steeds vaker vereenzelvigen van naakt met sex, de terugkerende schaamte over het eigen lichaam, veel te maken met wat sommigen noemen de "theocratic encroachment on free society", en het is teleurstellend vast te moeten stellen dat degenen die pretenderen progressief zijn in de maatschappij dikwijls verkiezen hun kop in het zand te steken voor deze regressie om de tegenstrijdigheden van hun zelfverklaarde verdraagzaamheid niet onder ogen te moeten zien.
Waarom het multicul er bij betrekken ?

Men zou eerder het topless zijn van de vrouw als onschuldig mogen beschouwen, maar mannen vinden dat dan weer te aanlokkelijk omdat topless zo veel bekijks had....wetende dat sexuele revolutie meer nauwe banden had met het feminisme dan dat het een culturele factor was.

Het ging er niet om dat er een zekere preutsheid was...maar ik denk in regel eerder dat dit sterk is beginnen veranderen toen het onderscheid er kwam in openbaar domein en privésfeer, dat laatste is meer toegepast dan dat het nu zichtbaar is op openbare plaatsen zoals stranden en dergelijke meer...maar om te zeggen dat dit taboe is....regelmatig als ik naar het strand ga, zie ik regelmatig nog vrouwen die ongegeneerd topless zonnen, waarom niet zonder dat dit bezien wordt als uitlokking naar de man toe ?

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 22 mei 2016 om 09:53.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 09:57   #8
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk dat het eer te maken heeft met het grote gemak waarmee foto's gemaakt en verspreid kunnen worden.

Gecombineerd met het feit dat we die naakte borsten of gehele naaktheid nog altijd niet geassimileerd hadden of hebben.

O wee als er een bv ergens op vakantie gespot wordt met een halve blote tepel: hij staat in alle boekskes en ook op dit forum, in die draad die ik ook wel eens bekijk.

Ook nog eens gecombineerd met het feit dat pubers nogal gevoelig zijn aan kritiek op hun ontluikende organen.
Je zou denken : "wat maakt het toch uit dat alle kinderen van de klas die foto met je naakte ontluikende borsten te zien krijgen ?"
Realiteit is: als die pubers beginnen te denken dat ze hiermee gepest kunnen worden, dan slaan ze in een mentale mini-puber-crisis.
En dan wordt facebook aangegrepen door de anti-facebookers ...

Zie je hetzelfde gebeuren met Merckel, naar aanleiding van haar nudistenfoto ?


Verder is het een mode-gegeven.
Die nieuwe badpakken al gezien? Zo van die sportmodellen en toeti kwanti ? Naar de prijs gekeken ?
Een klein zwembroekje zonder topje, dat kost niet genoeg.

.
Een strand waar men zwemkleding draagt erotiseert meer dan een strand waar men naakt is.
Zwemkleding is vaak gemaakt en gedragen om de aandacht te richten.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 22 mei 2016 om 09:58.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 10:31   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Een strand waar men zwemkleding draagt erotiseert meer dan een strand waar men naakt is.
Zwemkleding is vaak gemaakt en gedragen om de aandacht te richten.
Klopt.
Evenwel: de vrouwelijke aandachtstrekkers, teveel om op te noemen natuurlijk (en ik bedoel hiermee bijna alles wat aan hun lichamen te zien is, hangt, staat, groeit lekt ...), zijn ook gemaakt om de aandacht te trekken.
Tenminste: ik voel dat toch zo aan mijn instrumenten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 22 mei 2016 om 10:32.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:03   #10
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
En het was, naar verluid, zijzelf niet die (naakt) op de platenhoes stond.
Nee, het waren John & Yoko.

__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:22   #11
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Ik zie alvast niet in waarom excentriekelingen de norm in de samenleving moeten zijn. Nee, ik hoef niet alle tetten, tepels, konten of geslachtsdelen te zien. En ik hoop dat een mens nog recht heeft op zelfrespect en respect.
De redenering van sommige mensen is echt vreemd... lachen met de primitiviteit van natuurvolkeren, hen minder beschaafd vinden enz... en hier hetzelfde willen. Of hoe dacht je dat het hier zou beginnen uitzien?
Dit betoog is compleet voorbij alle zin voor realiteit.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:30   #12
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

dubbel
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 11:32.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:32   #13
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Mooi was die tiet: toen was topless heel gewoon
http://www.viva.nl/lijf-lijn/mooi-wa...heel-gewoon-2/

Sommigen stellen een multiculturele samenleving voor als een verdraagzame samenleving met culturele vrijheden. Maar is het niet eerder een samenleving waar er juist sociale druk bestaat vrijheden op te geven en zich aan te passen aan culturele normen die zelf een uiting zijn van onverdraagzaamheid?

Op die wijze wordt een multiculturele samenleving gekenmerkt door een combinatie van censuur en zelfcensuur die juist het tegendeel bereikt van wat de voorstanders ervan pretenderen. Geen leven en laten leven maar een dictatuur van de onverdraagzamen. Een samenleving waar de intimidatie door onverdraagzame minderheden succesvol kan zijn door het krampachtig vasthouden aan een onwerkzaam ideaal vanwege de beleidsmakers.

Dit is waarin het multicultureel ideaal aan het ontaarden is mijns inziens. Een inherente tegenstrijdigheid of eerder een te verwaarlozen detail?
Klopt. Welkom in de Westerse multikul heilstaat, waar meer steevast minder betekent. Helemaal geen verrijking dus, daar is absoluut geen sprake van.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:37   #14
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zie alvast niet in waarom excentriekelingen de norm in de samenleving moeten zijn. Nee, ik hoef niet alle tetten, tepels, konten of geslachtsdelen te zien. En ik hoop dat een mens nog recht heeft op zelfrespect en respect.
De redenering van sommige mensen is echt vreemd... lachen met de primitiviteit van natuurvolkeren, hen minder beschaafd vinden enz... en hier hetzelfde willen. Of hoe dacht je dat het hier zou beginnen uitzien?
Dit betoog is compleet voorbij alle zin voor realiteit.
Met alle respect voor dit betoog...maar vrouwen bepalen toch zelf hoe ze willen zonnen of niet ?

Daar heb ik niets over te zeggen, net zomin dat mannen te bepalen hebben hoe vrouwen volgens de gangbare islamitische waarden dienen te gedragen...dat is extremisme ten top...
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:38   #15
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Een strand waar men zwemkleding draagt erotiseert meer dan een strand waar men naakt is.
Zwemkleding is vaak gemaakt en gedragen om de aandacht te richten.
Dat klopt 100%.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:44   #16
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zie alvast niet in waarom excentriekelingen de norm in de samenleving moeten zijn. Nee, ik hoef niet alle tetten, tepels, konten of geslachtsdelen te zien. En ik hoop dat een mens nog recht heeft op zelfrespect en respect.
De redenering van sommige mensen is echt vreemd... lachen met de primitiviteit van natuurvolkeren, hen minder beschaafd vinden enz... en hier hetzelfde willen.
Of hoe dacht je dat het hier zou beginnen uitzien?
.
Waarom woont U nog in het Westen? In moslimparadijzen waar U dagenlang binnen mag zitten en in burka af en toe naar de hoek van de straat kan wandelen zal U minder conflicten beleven. Pakistan ofzo, respecteer Uwzelf een beetje en gogogo! Uw broeders wachten op U.

U slaagt er niet in zich te integreren in onze maatschappij. Slechte jeugd gehad? Slecht gezelschap? Te weinig kansen gehad?

Trek Uw besluit. In moslimparadise Uw regels, hier onze regels.


Citaat:
Dit betoog is compleet voorbij alle zin voor realiteit
Wees gerust. De forumleden hadden dat wel begrepen hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 11:47.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:46   #17
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Gaat dat hier over zonnen?
Trouwens , ja iedereen mag zonnen hoe die wil maar ook de consequenties ervan aankunnen...
Zie, vrouwen dagen voor mij niets uit ik weet alleen dat het de normaalste zaak is van de wereld om te kunnen kiezen hoe ze willen zonnen, maar dat is de laatste tijd wel minder geworden in openbare sfeer maar niet in privésfeer bij jou thuis zelf in de tuin dus is dat verschil dat er geen consequentie uit voortvloeien indien dat in privésfeer is, consequenties zijn er pas indien je het aandurft om topless zonnen in het openbaar toe te passen...dat is begrijpelijk, maar heel weinig te maken met wat de voorkeur is van de man !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:51   #18
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik zie alvast niet in waarom excentriekelingen de norm in de samenleving moeten zijn. Nee, ik hoef niet alle tetten, tepels, konten of geslachtsdelen te zien. En ik hoop dat een mens nog recht heeft op zelfrespect en respect.
De redenering van sommige mensen is echt vreemd... lachen met de primitiviteit van natuurvolkeren, hen minder beschaafd vinden enz... en hier hetzelfde willen. Of hoe dacht je dat het hier zou beginnen uitzien?
Dit betoog is compleet voorbij alle zin voor realiteit.
Iemand excentriek noemen gebeurt op grond van een eigen opvatting over wat normaal gedrag is.

Ook hier dicht je mensen zonder reden vanalles toe. Waarom zou topless op een strand liggen bijvoorbeeld blijkt geven van gebrek aan zelfrespect?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:55   #19
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Gaat dat hier over zonnen?
Trouwens , ja iedereen mag zonnen hoe die wil maar ook de consequenties ervan aankunnen...

En euh overigens bepaalt Allah voor moslims hoe demannen en vrouwen zich dienen te kleden.
Welke conseuenties? Groepsverkrachting/betasten/alle holtes uitvingeren door zeer 'gelovige' moslims? Steniging? Zweep- of stok-slagen? LOL

Wat bedoelt U? U doelt duidelijk niet op een zonneslag. Ben ik de enige die dit als een bedreiging ervaart? Onrustwekkend hoor.

Beste, Allah heeft hier niets in de pap te brokken. Wij hebben een niet-islamitische grondwet en zo zal dat blijven. Wen er aan of pak Uw koffers. Zoniet moet U de gevolgen van Uw beslissing maar dragen zonder klagen. Of beter klaag en zaag tegen Allah, de barmhartige.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 12:03   #20
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Iemand excentriek noemen gebeurt op grond van een eigen opvatting over wat normaal gedrag is.

Ook hier dicht je mensen zonder reden vanalles toe. Waarom zou topless op een strand liggen bijvoorbeeld blijkt geven van gebrek aan zelfrespect?
U begrijpt het nog niet. Geradicaliseerden gebruiken het codewoord zelfrespect wanneer ze in feite het respect voor de islam en de voorschriften van de Allah bedoelen. Dit projecteren ze dan op iedereen, vooral op niet-moslims.

Moslim zijn heimelijk ultra politiek correct, zoals U ziet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 12:03.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be