Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2016, 14:33   #21
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik weet wat het betekent daar niet van maar je stelt het precies voor als Femme de la Rue... Ofwel is je vriendin superknap....
Mijn vriendin mag zeker gezien worden en loopt in dit weer altijd in een kleedje waar benen en armen bloot zijn.
Dat is geen vrijgeleide om haar constant aan te spreken; als het bij kijken bleef zou je me niet horen klagen. Maar als je als meisje jezelf niet meer veilig voelt in eigen stad, dan is er iets mis.
Maar wat doen ze? Gasboetes voor een open blikje schrijven en de jongeren laten hangen.

Ze belagen de vrouwen en volgen hun dikwijls. Die vluchtelingen die hier altijd rondhangen hebben de boel er niet gezelliger op gemaakt.

Als iemand ziet dat er een vrouw lastig gevallen wordt, moeten wij lezen in de pers dat de belager maanden door een rietje zal eten en voor de rest van zijn leven kreupel zal zijn. De redder zou een medaille moeten krijgen en geen PV.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:36   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
En als ze superknap zijn is het gepermitteerd of wat ?

Of ben je afgunstig ?
Waar zeg ik dat het gepermitteerd is? Me geen woorden in de mond leggen please.

In een stationsbuurt loop je nu eenmaal (als superknappe vrouw) zo'n soort risico's. Dat heeft volgens mij niet met de multicul te maken. Italiaanse mannen doen dat ook. En Fransen kunnen er ook wat van.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:39   #23
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Waar zeg ik dat het gepermitteerd is? Me geen woorden in de mond leggen please.

In een stationsbuurt loop je nu eenmaal (als superknappe vrouw) zo'n soort risico's. Dat heeft volgens mij niet met de multicul te maken. Italiaanse mannen doen dat ook. En Fransen kunnen er ook wat van.
Het zijn ALTIJD Arabieren en negers Bembem
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:40   #24
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is het zicht bembem. Allemaal negers en moslims die daar hangen.
Weg ermee. Belaag hen waar gij hen ook treft. Past op hem toe wat ze zelf prediken. Mijn lief wordt daar altijd bekeken en aangesproken. Soms gevolgd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Mijn vriendin mag zeker gezien worden en loopt in dit weer altijd in een kleedje waar benen en armen bloot zijn.
Dat is geen vrijgeleide om haar constant aan te spreken; als het bij kijken bleef zou je me niet horen klagen. Maar als je als meisje jezelf niet meer veilig voelt in eigen stad, dan is er iets mis.
Maar wat doen ze? Gasboetes voor een open blikje schrijven en de jongeren laten hangen.

Ze belagen de vrouwen en volgen hun dikwijls. Die vluchtelingen die hier altijd rondhangen hebben de boel er niet gezelliger op gemaakt.

Als iemand ziet dat er een vrouw lastig gevallen wordt, moeten wij lezen in de pers dat de belager maanden door een rietje zal eten en voor de rest van zijn leven kreupel zal zijn. De redder zou een medaille moeten krijgen en geen PV.
Is het soms of dikwijls?

Ik snap wel wat je bedoelt daar niet van...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:43   #25
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Mijn vriendin wordt soms gevolgd, in het algemeen worden vrouwen dikwijls lastig gevallen en gevolgd. Staat daar toch exact hetzelfde verwoord?
Dit probleem heeft men politiek aangekaart, maar Homans trok haar kak in omdat ze, de nieuwe vreemdelingen alliantie, meegaat in het verhaal van globaliseren. Refugees welcome, rapefugees krijgen niet eens media aandacht en verkrachte vrouwen moeten hun teut in de pers houden.
Ze vertonen de racistische Vlamingen in de pers en de sukkelaars van vluchtelingen.

Maar wij "racistische Vlamingen" gaan eens de eendracht raadplegen en de handen in elkaar slaan.
Wij laten ons land en continent niet afpakken.

Dit is een invasie en geen migratie.

Laatst gewijzigd door Peche : 31 augustus 2016 om 14:47.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:46   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Mijn vriendin wordt soms gevolgd, in het algemeen worden vrouwen dikwijls lastig gevallen en gevolgd.
Dit probleem heeft men politiek aangekaart, maar Homans trok haar kak in omdat ze de nieuwe vreemdelingen alliantie meegaat in het verhaal van globaliseren.
I see, mja als lelijke/zozo vrouw kan ik er niet over meespreken, zelfs 's avonds laat heb ik daar in die buurt nooit dergelijke problemen ondervonden...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:51   #27
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Mijn vriendin wordt soms gevolgd, in het algemeen worden vrouwen dikwijls lastig gevallen en gevolgd. Staat daar toch exact hetzelfde verwoord?
Dit probleem heeft men politiek aangekaart, maar Homans trok haar kak in omdat ze, de nieuwe vreemdelingen alliantie, meegaat in het verhaal van globaliseren. Refugees welcome, rapefugees krijgen niet eens media aandacht en verkrachte vrouwen moeten hun teut in de pers houden.
Ze vertonen de racistische Vlamingen in de pers en de sukkelaars van vluchtelingen.

Maar wij "racistische Vlamingen" gaan eens de eendracht raadplegen en de handen in elkaar slaan.
Wij laten ons land en continent niet afpakken.

Dit is een invasie en geen migratie.
Ik volg je wel maar die aan het Astridplein zijn volgens mij geen vluchtelingen. Plus, sinds wanneer zijn negers rapefugees?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:53   #28
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
I see, mja als lelijke/zozo vrouw kan ik er niet over meespreken, zelfs 's avonds laat heb ik daar in die buurt nooit dergelijke problemen ondervonden...
Gisteren nog een vrouw overvallen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:57   #29
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Wat is het probleem? Een McDonald's is dan wel weer ok zeker.
Het probleem is dat ik tegen onverdoofd slachten ben en ik het schandalig vind dat er uitzonderingen zijn om religieuze redenen.

Maar ongetwijfeld, gezien uw obsessie met huidskleur, zoekt u er weer racistische gronden achter.

Laat ik dat misverstand meteen de wereld uit helpen: ik haat de islam, ik haat geen gekleurde mensen. Ik moet niets hebben van blanke moslims, ik heb niets tegen atheïstische Arabieren of zwarten.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 31 augustus 2016 om 15:00.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 14:58   #30
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik volg je wel maar die aan het Astridplein zijn volgens mij geen vluchtelingen. Plus, sinds wanneer zijn negers rapefugees?
Ik zei dat rapefugees geen media aandacht krijgen. Refugees die aanrandingen plegen = rapefugees. Er was een vrijwilligster in een asielcentrum verkracht, zij mocht er niet mee naar de pers gaan.
Maar de racistische Vlaming wordt meteen in de verf gezet uiteraard.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:01   #31
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik zei dat rapefugees geen media aandacht krijgen. Refugees die aanrandingen plegen = rapefugees. Er was een vrijwilligster in een asielcentrum verkracht, zij mocht er niet mee naar de pers gaan.
Maar de racistische Vlaming wordt meteen in de verf gezet uiteraard.
Als ze geen mediaandacht zouden krijgen waren wij niet op de hoogte.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:04   #32
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Als ze geen mediaandacht zouden krijgen waren wij niet op de hoogte.
Maanden later Bembem... AUB he seg.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:05   #33
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het probleem is dat ik tegen onverdoofd slachten ben en ik het schandalig vind dat er uitzonderingen zijn om religieuze redenen.

Maar ongetwijfeld, gezien uw obsessie met huidskleur, zoekt u er weer racistische gronden achter.

Laat ik dat misverstand meteen de wereld uit helpen: ik haat de islam, ik haat geen gekleurde mensen. Ik moet niets hebben van blanke moslims, ik heb niets tegen atheïstische Arabieren of zwarten.
Ik heb geen obsessie met huidskleur. Maar ik ben wel reeds vele keren onheus behandeld geweest door blanken die geobsedeerd waren door mijn huidskleur, of is iemand luidkeels uitschelden voor 'Chinees!' soms normaal/ok? Ik dacht het niet.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:08   #34
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maanden later Bembem... AUB he seg.
Dan moet je maar Vb stemmen, die zullen er wel iets aan doen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:19   #35
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Komaan Bembem, ze belagen de vrouwen omdat ze geen respect voor vrouwen meekrijgen in hun opvoeding. Ik denk dat de Westerlingen die respectloze barbaren gerust mogen heropvoeden via zo'n Guantanamo .
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:27   #36
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Komaan Bembem, ze belagen de vrouwen omdat ze geen respect voor vrouwen meekrijgen in hun opvoeding. Ik denk dat de Westerlingen die respectloze barbaren gerust mogen heropvoeden via zo'n Guantanamo .
Ik snap het wel daar niet van, maar je doet precies alsof de stationsbuurt van Antwerpen representatief is voor heel het land of alle vreemdelingen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:29   #37
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik snap het wel daar niet van, maar je doet precies alsof de stationsbuurt van Antwerpen representatief is voor heel het land of alle vreemdelingen.
Daar valt het nog mee. Loopt eens door een parkske 's avonds in het kiel of Hoboken als schoon vrouw.... Dat is onmogelijk en ze moeten er via een omweg rond.

En de politie wat doen ze? Godverdomme niets!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:33   #38
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik heb de beelden ook gezien van die vrouw in Brussel dat met een mes stond te zwaaien.
Het is het volk dat de flikken moet zeggen wat doen omdat ze bij god niet wisten wat doen.
Pas als ene zegt "schiet dan toch godverdomme ze zwaait met haar mes" schieten ze.
Als ze juist hadden opgetreden was die vrouw veel eerder geneutraliseerd.

EDIT:
http://www.liveleak.com/view?i=fd4_1471899670
Dat zijn de beelden.

Laatst gewijzigd door Peche : 31 augustus 2016 om 15:36.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:34   #39
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Daar valt het nog mee. Loopt eens door een parkske 's avonds in het kiel of Hoboken als schoon vrouw.... Dat is onmogelijk en ze moeten er via een omweg rond.

En de politie wat doen ze? Godverdomme niets!
Mja, i see...

Maar ik ga iets zeggen dat wellicht in het verkeerde keelgat zal schieten, als knappe vrouw of zelfs een minder knappe vrouw loop je gewoon beter nergens 's avonds in parken of sensibele buurten rond... En zelfs in gewone buurten is het oppassen geblazen, tegenwoordig zijn er genoeg gekken die rondlopen en het zijn heus niet altijd kleurtjes.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 15:40   #40
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja, i see...

Maar ik ga iets zeggen dat wellicht in het verkeerde keelgat zal schieten, als knappe vrouw of zelfs een minder knappe vrouw loop je gewoon beter nergens 's avonds in parken of sensibele buurten rond... En zelfs in gewone buurten is het oppassen geblazen, tegenwoordig zijn er genoeg gekken die rondlopen en het zijn heus niet altijd kleurtjes.
Het is ver gekomen dat wij terrein afgeven aan krapuul.
Neen, men moet dat opkuisen en een Europees Guantanamo is daar de eerste zet toe. Er komt toch niets van en ze gaan tot hun pensioen op straat hangen, steeds verder radicaliseren en meehuilen met de vijand.

Weg ermee Bem, een opkuis is van doen. Voer het basisinkomen in en schaf hun kindergeld en uitkering af.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be