Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2017, 09:05   #41
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Nice try, baby, get some else to wank you off, once again.
Ik zie dat naast Nederlands, ook een cursus Engels geen overbodige luxe zou zijn. Misschien eens proberen in het Frans?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 09:10   #42
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Jammer. De meerwaarde in de online versie van een krant, magazine... is net het kunnen lachen met de domme reacties .

Ach ja, gelukkig is HLN er nog.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:06   #43
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ongelooflijk toch, dat er nog steeds zwakbegaafden zijn die het verschil niet zien tussen een forum en een rubriek lezersreacties van een krant of magazine...

Denken die verlichten van geest echt dat ze burgerjournalistje zijn ?
Denken die dat er iemand zit te wachten op de vrucht van hun intellect ?
Beseffen die mensen eigenlijk dat de rubriek lezersreacties enkel diende om volk te lokken, potentiële abonnees te lokken, en dat die marketingtechniek zijn beste tijd heeft gehad ?
Ik denk dat velen dat toch wel weten hoor. Toch de lezers die Knack regelmatig lezen. Er is daar elke week een pagina met lezersbrieven die per e-mail naar de redactie gestuurd werden. Het is wel zo dat de redactie zich het recht voorbehoudt om daaruit een selectie te maken.
Directe reacties online op artikels die op de website worden gezet, dat is natuurlijk wel wat anders. Sommigen gaan daarin inderdaad geweldig te keer. Toch vind ik het jammer dat "de beschaafden" hier weer mee moeten boeten voor het onbehouwen taalgebruik van de lomperiken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:06   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het is vrij logisch dat bepaalde commentaren voortbouwen op andermans commentaar. Alleen veronderstelt dit niet het goedkoop besluit dat wie dan reageert het artikel niet gelezen zou hebben.
Is dat de bedoeling van een rubriek lezersreacties dat gelinkt is aan één specifiek artikel ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:41   #45
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dit is pathetisch. Hij voedde helemaal geen mensen online op. Hij liet gewoon de onopgevoede reacties niet verschijnen...en vele andere die niets met onopgevoed te maken hadden maar toch de publicatie niet haalden.

Ocharme, alsof ze nu hun eigen naam onder hun artikels niet meer hebben. Ik ben tientallen keer gechoqueerd door bijdragen die doorheen moderatie kwamen. Als je daar niet tegen kan, moet je die reacties niet meer lezen en/of niet meer deelnemen.

Offline is zo een real time discussie onmogelijk. Waar heeft hij het over? Dat blijft voor mij onduidelijk. Ik heb natuurlijk geen beschikking over de gegevens die hij heeft. Het financiële zal wel de doorslag geven. Maar hoeveel abonnementen gaat dit hun kosten? Het mijne in elk geval.

Drang naar snelheid, nietszeggende clicks??? Waar heeft die het in godsnaam over?? De lezer wordt monddood gemaakt. Dat is het wat ik er van onthoud.

Dat bedoelde ik ook in een vorige bijdrage op deze topic.
Maar toen vroeg U ook waar ik dat nog gemerkt had.
Was ondertussen op zoek om het nog ergens te kunnen aantonen maar voor de hand liggend is dat zomaar niet. Geen gemakkelijke opgave dus.
Was wel lichtelijk geïrriteerd met uw opmerking; vooral omdat ik dacht dat U niet mee was overwegende uw reactie.
Maar nu U het zelf zegt; zie rood gearceerde gedeelte in uw bijdrage hier voren; ben ik verheugd dat ik via verder opzoekingswerk niks meer moet aantonen of bewijzen.
Bewijzen of bronnen zijn er steeds wel te vinden maar als men een gezegende leeftijd bereikt heeft moet men soms te ver teruggaan in de geschiedenis en blijft soms de vraag :"Waar heb ik die indruk nu wel opgedaan". Maar mogelijk zal ik een tipje van de sluier oplichten.
U weet dat een ambtenaar/beambte die werkt/zit/ligt aan de staat de zwijgplicht (omerta) heeft. Is dat soms iets anders dan waar deze topic over gaat? Effe goed nadenken en je komt er wel hoor.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 11:18   #46
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is dat de bedoeling van een rubriek lezersreacties dat gelinkt is aan één specifiek artikel ?
Wat mij betreft, mag dat gerust. Ook in de gedrukte pers verschijnen er soms lezersbrieven die reacties zijn op andere lezersbrieven. Eigenlijk zou de pers moeten zijn met een dergelijke interactie.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 11:24   #47
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een van de laatste deftige krantenfora in Vlaanderen R.I.P

http://www.knack.be/info/het-is-hoog...on-799305.html
Ik zeg mijn abonnement op.
behoorlijk gek standpunt voor iemand die zo'n voorstander is van de negeerlijst.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 11:49   #48
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
behoorlijk gek standpunt voor iemand die zo'n voorstander is van de negeerlijst.

Lap zie. We gaan weer de persoonlijke toer op.
Twee oneliners. De eerste verwachtte ik wel. Het behoort tot de huistraditie.
De tweede minder maar het tribunezitje er in vervat is wel gevlogen.
Wie gaat het terug gooien?
Want we zijn weeral vertrokken nietwaar.
Mekaar afmaken is een nobel doel.
Of er op de essentie van een te bespreken onderwerp kan worden ingegaan is immers bijzaak op dit forum. Zelfs echt reageren op reacties zit er niet in.
Wij zullen doorgaan; ja wij zullen............. .
Dagelijks stel ik mij de vraag wat ik hier feitelijk blijf doen op dit forum.
Ogenblikje. Niet allemaal tegelijk gaan roepen hoor dat ik best vertrek.
Sommigen komen hier niet om te overleggen over politiek maar wel om met zichzelf te praten zodat ze nog meer overtuigd geraken van hun eigen gelijk.
Is dat debatteren?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:18   #49
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat mij betreft, mag dat gerust. Ook in de gedrukte pers verschijnen er soms lezersbrieven die reacties zijn op andere lezersbrieven. Eigenlijk zou de pers moeten zijn met een dergelijke interactie.

Niet akkoord. De pers moet nieuws brengen en dit nieuws ook staven met de nodige argumenten of bewijzen. Dat behoort tot de essentie van een artikel.
Maar om van de pers na ieder artikel een forum te maken voert ons te ver.
Want dan eindigen die reacties ook weer in een hooligans-vertoning en wordt zelfs het nieuws een verzameling van onnozele onzin.
Lees het nieuws en overweeg wat je leest. En dan weet je zelf wel; terecht of ten onrechte; of een artikel geschreven is met een gekleurde of zonnebril.
Eigen argumenten hebben met een blad niks te maken.
Je kunt uw mening kwijt over bepaalde artikels in bijvoorbeeld dit forum.
Maar......echte artikels die zwaar materiaal bevatten genieten hier wel niet de nodige belangstelling. En bewust. Degenen die er kunnen over meepraten zwijgen er liefst over. Een voorbeeldje?
Waarom wist mijnheertje Torfs voor een paar dagen te vertellen in een reactie op TV in het nieuws dat wij vertrouwen moesten hebben?
Toch een reactie op een hete brij. Op dit forum? Niks gehoord of gezien!!
Wel een hele topic over een Vlaamse leeuw op een Brussels gebouw.
En gevochten dat er werd voor die vlag!
Veel "goedendags" zijn de steel over geslagen op mekaars kop.
1302 was er niks tegenover.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:22   #50
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

zijn er ondertussen al nieuwe leden, mensen die enkel daar hun mening konden ventileren en nu hier maar stoom komen aflaten?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:35   #51
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zijn er ondertussen al nieuwe leden, mensen die enkel daar hun mening konden ventileren en nu hier maar stoom komen aflaten?

Die zijn er weinig. Bovendien bijdragen waar echte stoom uitvliegt zijn er nog minder. Je zult op uw honger moeten blijven tenzij je die stoom zelf brengt.
Ik alleszins kijk er naar uit. Maar voor mij hoeft het ook niet hoor.
Ik heb er nooit één euro meer mee verdiend met mijn stoom.
Integendeel zelfs. Het heeft mij miljoenen gedevalueerde Belgische frankskes gekost. Noteer dat maar vlug alvorens je met uw stoom begint.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:39   #52
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Lap zie. We gaan weer de persoonlijke toer op.
Twee oneliners. De eerste verwachtte ik wel. Het behoort tot de huistraditie.
De tweede minder maar het tribunezitje er in vervat is wel gevlogen.
Wie gaat het terug gooien?
Want we zijn weeral vertrokken nietwaar.
Mekaar afmaken is een nobel doel.
Of er op de essentie van een te bespreken onderwerp kan worden ingegaan is immers bijzaak op dit forum. Zelfs echt reageren op reacties zit er niet in.
Wij zullen doorgaan; ja wij zullen............. .
Dagelijks stel ik mij de vraag wat ik hier feitelijk blijf doen op dit forum.
Ogenblikje. Niet allemaal tegelijk gaan roepen hoor dat ik best vertrek.
Sommigen komen hier niet om te overleggen over politiek maar wel om met zichzelf te praten zodat ze nog meer overtuigd geraken van hun eigen gelijk.
Is dat debatteren?
persoonlijke toer?

alsof het niet relevant is?

Eno2 is in discussies over nut of onzin van de negeerlijst steeds fervent verdediger. Gaat er ook steeds prat op wie er allemaal opstaat en hoe lang die wel niet is.

en dan een draad openen om te klagen dat een privé media concern de reactiemogelijkheid sluit onder z'n artikels ?? Wat is dat sluiten van die reactiemogelijkheid anders dan alle gebruikers op de negeerlijst zetten ?? dat verschilt m toch in niks ?
jij ziet dat blijkbaar als persoonlijke toer, ik zie het als oproep om ook eens over het eigen gedrag en de eigen standpunten na te denken ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:39   #53
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zijn er ondertussen al nieuwe leden, mensen die enkel daar hun mening konden ventileren en nu hier maar stoom komen aflaten?
?
Hier is enkel nog de oude incestueuze familie.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:45   #54
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Lap zie. We gaan weer de persoonlijke toer op.
Huilie huilie omdat ik hem op mijn negeerlijst gooide nadat hij vond dat hij mij "de huiltrol" mocht noemen.
Dan is meneer Anna nog instrumentaal geweest in het faken dat mijn postbus open stond en er berichten verstuurd werden in mijn naam, waardoor ik 600 PB berichten gewist heb. Prachtige grap. In samenwerking met een paar andere shakers and fakers.
Ik heb hem vroeger eens twee jaar geen praat meer gegeven vanwege zijn abrasiviteit. Nu is het wel definitief. Dat is het soort gasten dat dan een amnestie krijgt van een PERMBAN

Citaat:
Twee oneliners. De eerste verwachtte ik wel. Het behoort tot de huistraditie.
De tweede minder maar het tribunezitje er in vervat is wel gevlogen.
Wie gaat het terug gooien?
Want we zijn weeral vertrokken nietwaar.
Mekaar afmaken is een nobel doel.
Of er op de essentie van een te bespreken onderwerp kan worden ingegaan is immers bijzaak op dit forum. Zelfs echt reageren op reacties zit er niet in.
Wij zullen doorgaan; ja wij zullen............. .
Dagelijks stel ik mij de vraag wat ik hier feitelijk blijf doen op dit forum.
Ogenblikje. Niet allemaal tegelijk gaan roepen hoor dat ik best vertrek.
Sommigen komen hier niet om te overleggen over politiek maar wel om met zichzelf te praten zodat ze nog meer overtuigd geraken van hun eigen gelijk.
Is dat debatteren?
Trollen is het hoogste goed en het hoogste amusement online. Exact waarom Knack fora sloot. Hier gaat het door. Maar hoelang nog? Zeker zonder nieuwe leden niet zo heel erg lang. Hoevelen er ook permbans kregen, en dat zijn er duizenden: De intellectuele hygiëne van een aantal hoogst actieve veelposters is en blijft abismaal....

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 12:58.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 12:49   #55
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Huilie huilie omdat ik hem op mijn negeerlijst gooide nadat hij vond dat hij mij "de huiltrol" mocht noemen.
Trollen is het hoogste goed en het hoogste amusement online. Exact waarom Knack fora sloot. Hier gaat het door. Maar hoelang nog? Hoevelen er ook permbans kregen, en dat zijn er duizenden: De intellectuele hygiëne van een aantal hoogst actieve veelposters is en blijft abismaal....
nee, ik reageer niet om t feit dat ik erop sta, ik reageer omdat ik er om de verkeerde reden op sta, ik noemde nl. Demper de huiltrol.

maar ik vermoed dan ook dat jij dit slechts als een excuus gebruikte en me op die lijst zwierde omdat ik je liet geloven dat je privé mailbox al 10 jaar voor iedereen toegankelijk was en je snel snel al je privé mails wiste (die zullen dus wel zeer koosjer geweest zijn en zeker geen roddels bevat hebben). daar kan ik je dan weer helemaal geen ongelijk in geven, vind ik nog steeds bijzonder grappig immers.

Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2017 om 12:52.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:00   #56
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
persoonlijke toer?

alsof het niet relevant is?

Eno2 is in discussies over nut of onzin van de negeerlijst steeds fervent verdediger. Gaat er ook steeds prat op wie er allemaal opstaat en hoe lang die wel niet is.

en dan een draad openen om te klagen dat een privé media concern de reactiemogelijkheid sluit onder z'n artikels ?? Wat is dat sluiten van die reactiemogelijkheid anders dan alle gebruikers op de negeerlijst zetten ?? dat verschilt m toch in niks ?
jij ziet dat blijkbaar als persoonlijke toer, ik zie het als oproep om ook eens over het eigen gedrag en de eigen standpunten na te denken ...

Oke Anna. Als het louter uw bedoeling was om iemand te doen nadenken over eigen gedrag heb ik geen bemerkingen. Dat is iets tussen Eno en uzelf dus en daar heb ik mij niet mee te bemoeien dan.
Ikzelf sta ook op de negeerlijst van sommigen.
Ze zeggen dat wel niet maar soms merk ik dat er reacties zijn op zaken die niet op het forum verschenen.
Maar het stoort mij niet hoor. En nog minder dat dit forum de mogelijkheid biedt om via persoonlijke mail/overleg af te spreken om iemand eens duchtig onder handen te nemen of uit zijn tent te lokken.
Zo hadden er drie op dit forum afgesproken om bijna gelijktijdig op het befaamde driehoekje te drukken. Het resultaat was driemaal vier strafpunten.
Ik druk niet op knopjes. Ik trek mijn plan wel zelf.
Maar ik vergeet wel niet wie me dit lapte.
Trouwens ik vrees niks of niemandalle.
Als het mij niet meer zint hoepel ik op.
Het forum heeft mij niet nodig en ik heb het forum niet nodig. Punt.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:03   #57
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik heb 12 jaar de negeerlijst niet gebruikt. Ik gebruikte het rode driehoekje. Ik ben altijd een verklaard tegenstander geweest van het gebruik van de negeerlijst. Ik ga hier niet herhalen waarom ik verplicht ben dat die nu wel te gebruiken. Dat is een discussie die mij enkel een permban kan opleveren. Ik ben dus niet zo gek die aan te gaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zo hadden er drie op dit forum afgesproken om bijna gelijktijdig op het befaamde driehoekje te drukken. Het resultaat was driemaal vier strafpunten.
Ik druk niet op knopjes.
Het is duidelijk als er in wolfpack gewerkt wordt, je geen kans maakt, zeker niet als je zelf niet kan of niet wil retaliëren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Het forum heeft mij niet nodig en ik heb het forum niet nodig. Punt.
Het forum heeft serieuze leden nodig.
Het is een leuke hobby.
Ik heb tijd.
En bovendien een gelegenheid om mijn Nederlands te gebruiken dat ik al 6 jaar niet meer spreek.
Maar toch ben ik jaren vrijwillig weggebleven.
Dus denk ik dat ik het inderdaad ook niet nodig heb.

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 13:24.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:07   #58
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Oke Anna. Als het louter uw bedoeling was om iemand te doen nadenken over eigen gedrag heb ik geen bemerkingen. Dat is iets tussen Eno en uzelf dus en daar heb ik mij niet mee te bemoeien dan.
Ikzelf sta ook op de negeerlijst van sommigen.
Ze zeggen dat wel niet maar soms merk ik dat er reacties zijn op zaken die niet op het forum verschenen.
Maar het stoort mij niet hoor. En nog minder dat dit forum de mogelijkheid biedt om via persoonlijke mail/overleg af te spreken om iemand eens duchtig onder handen te nemen of uit zijn tent te lokken.
Zo hadden er drie op dit forum afgesproken om bijna gelijktijdig op het befaamde driehoekje te drukken. Het resultaat was driemaal vier strafpunten.
Ik druk niet op knopjes. Ik trek mijn plan wel zelf.
Maar ik vergeet wel niet wie me dit lapte.
Trouwens ik vrees niks of niemandalle.
Als het mij niet meer zint hoepel ik op.
Het forum heeft mij niet nodig en ik heb het forum niet nodig. Punt.
Hoe weet je zo zeker dat die drie dat hadden afgesproken ?
Misschien had je gewoon iets ongeoorloofd gepost.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:10   #59
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Hoe weet je zo zeker dat die drie dat hadden afgesproken ?
Misschien had je gewoon iets ongeoorloofd gepost.
Daarnaast is het onjuist dat je voor hetzelfde bericht plotseling drie keer de straf krijgt opgelegd omdat er drie mensen die overtreding signaleerden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:13   #60
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Oke Anna. Als het louter uw bedoeling was om iemand te doen nadenken over eigen gedrag heb ik geen bemerkingen. Dat is iets tussen Eno en uzelf dus en daar heb ik mij niet mee te bemoeien dan.
Ikzelf sta ook op de negeerlijst van sommigen.
Ze zeggen dat wel niet maar soms merk ik dat er reacties zijn op zaken die niet op het forum verschenen.
Maar het stoort mij niet hoor. En nog minder dat dit forum de mogelijkheid biedt om via persoonlijke mail/overleg af te spreken om iemand eens duchtig onder handen te nemen of uit zijn tent te lokken.
Zo hadden er drie op dit forum afgesproken om bijna gelijktijdig op het befaamde driehoekje te drukken. Het resultaat was driemaal vier strafpunten.
Ik druk niet op knopjes. Ik trek mijn plan wel zelf.
Maar ik vergeet wel niet wie me dit lapte.
Trouwens ik vrees niks of niemandalle.
Als het mij niet meer zint hoepel ik op.
Het forum heeft mij niet nodig en ik heb het forum niet nodig. Punt.
geen probleem
ik druk niet op knopjes, en ik hanteer geen negeerlijst.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be