Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2004, 10:11   #41
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
ik zever nie vriendjen, en ik heb het ook niet voor die eikels die onder die luchthaven gaan wonen zijn, eigen schuld dikke bult !

Ik krijg ook elke nacht vliegers over mijn dak, en de beesten van den boer achter mij maken ook lawaai, mij kan da nie bommen ik slaap goe, en zelfs moest ik er nie goe door slapen dan deed ik er iets aan, door te isoleren of zo, maw trekt uwe plan en zaagt nie !

De schuld ligt bij die enkele omwonenden die erover liggen lullen en die zeikerds van politiekers die geen eerlijke spreiding van die overlast willen iedereen kan vliegen, en pakskes versturen dus gaat iedereen watten in zijn oren proppen !

En iedereen , ja iedereen heeft baat bij die luchthaven, zelf die wijken die vol marginalen zitten, waar over wordt gevlogen, want die profiteren daar ook van door het belastingsgeld dat van die werknemers van DHL wordt opgehoest !
tja, ik denk dat vlaanderen meer baat heeft bij brusselse belastingsinkomsten dan omgekeerd

verder vind ik het zever dat dat een stad van 1 miljoen moet overvlogen worden 's nachts
dat getuigt van een verregaande vlamse haat voor brussel, "hun hoofdstad" nota bene
ik had wel eens willen zien hoe de discussie zou gegaan zijn moest A'pen overvlogen kunnen worden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:13   #42
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Is er dan geen een vliegerke dat vanop London City, Heatrow, Gatwick , Luton, Charles De Gaule, Kloten, La Guardia, JFK , ... vertrekt 's nachts, ...

Daar geloof ik nu eens geen sjiek van zie, ... Waar denkte dat DHL, TNT en Fed-ex 's nachts naartoe vliegen, ...

Onlangs nog opgestegen, zie, ik had een schoon zicht over de woonwijken, schooltje, flatgebouwen, waar we overheen denderden, ...
neen, pas des avions hier 's nachts
misschien 1 die zwaar vertraging opliep, maar 's nachts hoor je hier geen enkel vliegtuig (ik woon op een 5-7 km van heathrow)

ik heb trouwens een nederlandse vriend in slough wonen, die kan zwaaien naar de passagiers als ze aan het landen zijn, ik zal het hem eens vragen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 10:13.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:16   #43
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
strictu sensu is het de brusselse regering ....????
heb jij eigenlijk de zaak wel gevolgd? hadden de omwonenden een beetje minder slachtoffertje gespeeld van de boze franstaligen, en vooral had die dwaas van een somers hier niet op gereageerd, dan was dit nooit gebeurd
wat een gelul, man, vlaanderen wil de lusten maar een ander moet de lasten dragen
jullie kunnen jullie vlaanderen laten ontploffen voor mijn part, bende hypocrieten, ik ben beschaamd dat ik er vandaan kom als ik commentaren als de jouwe lees
Ah ja, diene Picquet is inderdaad een Vlaming... En trouwens, ik heb hier geen slachtofferke gespeeld, noch is er de laatste maanden 1 belangengroep van de oostrand aan het woord geweest. Maar ja, er werken geen probleem, maar de lasten ervan dragen? Daar zijn jullie in Brussel niet toe bereid hé?
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:20   #44
Patje
Lokaal Raadslid
 
Patje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Locatie: W-Vlaanderen
Berichten: 352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Inderdaad, Brussel heeft een andere economische structuur dan Vlaanderen, en heeft nachtvluchten helemaal niet nodig om 20% van het belgische bnp te produceren.
Maar Brussel zit wel met 21% van de werklozen opgescheept.
Patje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:26   #45
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje
Maar Brussel zit wel met 21% van de werklozen opgescheept.
jaja, omdat de "buitenlanders" (vlamingen en walen) de jobs inpikken
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:28   #46
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Ah ja, diene Picquet is inderdaad een Vlaming... En trouwens, ik heb hier geen slachtofferke gespeeld, noch is er de laatste maanden 1 belangengroep van de oostrand aan het woord geweest. Maar ja, er werken geen probleem, maar de lasten ervan dragen? Daar zijn jullie in Brussel niet toe bereid hé?
welke lusten? er werken vrijwel geen brusselaars daar, en die pakjes worden ook wel verzonden zonder dhl te zaventem

en de actiegroepen hebben genoeg in de rapen gescheten van vlaanderen de laatste jaren, ze hebben er heel erg wijselijk het zwijgen toegedaan de laatste maanden
ik denk dat zij opstaan met een brede grijns op hun gezicht deze morgen
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 10:28.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:29   #47
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
jaja, omdat de "buitenlanders" (vlamingen en walen) de jobs inpikken
Of omdat de Brusselaars niet willen werken? Ik vind dat "nationalistische" gevoel van de Brusselaars wel amusant.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 10:53   #48
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
waarom kan jij nooit eens serieus discussieren?
mijn argument is: geen enkele hoofdstad aanvaardt nachvluchten, waarom zou brussel dat dan moeten doen?
Mijn vraag was waarom hebben ze een luchthaven bij de hoofdstad ingeplant.
Niet iedereen werkt overdag en slaapt ‘s nachts. Een luchthaven brengt nu eenmaal de nodige overlast met zich mee. Maar dat nachtwerkers overdag wakker gehouden worden door de vliegtuigen interesseert u natuurlijk niet. Als gij maar kunt slapen.
Bobke is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:09   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
tja, ik denk dat vlaanderen meer baat heeft bij brusselse belastingsinkomsten dan omgekeerd

verder vind ik het zever dat dat een stad van 1 miljoen moet overvlogen worden 's nachts
dat getuigt van een verregaande vlamse haat voor brussel, "hun hoofdstad" nota bene
ik had wel eens willen zien hoe de discussie zou gegaan zijn moest A'pen overvlogen kunnen worden
Niet alleen brussel, ge leest niet wat er staat, iedereen !

Iedereen heeft er baat bij dus iedereen kan zijn deel van de miserie slikken, en als ze die kanaal zone gebruiken om over te vliegen, ... Er staan daar bijna geen huizen en tegen dat het echt bewoond gebied is, zitten ze al redelijk hoog, voor de rest volgens ze de ring naar 't westen of 't oosten, ... simpel nie, en 't ergste lawaai kunde sparen voor 't einde van de nacht en tot 1 uur 's nachts bv, Geef die MD 11 's alle slots tot 1 uur en vanaf 6 uur en iedereen is content.
Herr Flick is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:11   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
jaja, omdat de "buitenlanders" (vlamingen en walen) de jobs inpikken
Die de brusselaars zelf wegens (niet genoeg gestudeerd, het is immers makkelijker en leuker wat leeraars in mekaar te rammen, ... ) niet kunnen doen...

i'm verry sorry, maar het is zo, als ge hier binnenkomt en ge kunt allen Frans kunde hier alleen maar komen om de vuilbakken leeg te maken, zo simpel is da.
Herr Flick is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:13   #51
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
welke lusten? er werken vrijwel geen brusselaars daar, en die pakjes worden ook wel verzonden zonder dhl te zaventem

en de actiegroepen hebben genoeg in de rapen gescheten van vlaanderen de laatste jaren, ze hebben er heel erg wijselijk het zwijgen toegedaan de laatste maanden
ik denk dat zij opstaan met een brede grijns op hun gezicht deze morgen
Wel ik hoop dat de vakbonden hen dan de komende nachten gaan wakker houden, maar dan zonder vliegers, ...

Elke uur van de nacht ne caravaan betogers door de straten met gastoeters,
Herr Flick is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:13   #52
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
welke lusten? er werken vrijwel geen brusselaars daar, en die pakjes worden ook wel verzonden zonder dhl te zaventem

en de actiegroepen hebben genoeg in de rapen gescheten van vlaanderen de laatste jaren, ze hebben er heel erg wijselijk het zwijgen toegedaan de laatste maanden
ik denk dat zij opstaan met een brede grijns op hun gezicht deze morgen
Veel geblaat maar weinig wol, uw redenering. Heb je al een actiegroep gevonden? Ken je er überhaupt 1? Me dunkt dat jij daar wat je gal loopt te spuien vanuit Groot Britannië zonder ook maar eens gefundeerd over deze problematiek te hebben nagedacht.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:15   #53
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Niet alleen brussel, ge leest niet wat er staat, iedereen !

Iedereen heeft er baat bij dus iedereen kan zijn deel van de miserie slikken, en als ze die kanaal zone gebruiken om over te vliegen, ... Er staan daar bijna geen huizen en tegen dat het echt bewoond gebied is, zitten ze al redelijk hoog, voor de rest volgens ze de ring naar 't westen of 't oosten, ... simpel nie, en 't ergste lawaai kunde sparen voor 't einde van de nacht en tot 1 uur 's nachts bv, Geef die MD 11 's alle slots tot 1 uur en vanaf 6 uur en iedereen is content.
Ah neen, want DAN moet Brussel toegeven, en dat doen ze liever niet. Niet dat GM10 daar wakker van zal liggen, in Groot Britannië...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:26   #54
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Of omdat de Brusselaars niet willen werken? Ik vind dat "nationalistische" gevoel van de Brusselaars wel amusant.
ik ken niet veel mensen die niet willen werken
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:28   #55
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ken niet veel mensen die niet willen werken
Tja, GIJ woont dan ook niet in Brussel, hé?
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:34   #56
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Ah neen, want DAN moet Brussel toegeven, en dat doen ze liever niet. Niet dat GM10 daar wakker van zal liggen, in Groot Britannië...
brussel moet idd niet toegeven hierin, dat lijkt me evident
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:34   #57
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Tja, GIJ woont dan ook niet in Brussel, hé?
heb er 6 jaar gewoond
ontmoette er evenveel onwillenden als in vlaanderen, wel meer gefrusteerden omdat ze niks vinden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:35   #58
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Die de brusselaars zelf wegens (niet genoeg gestudeerd, het is immers makkelijker en leuker wat leeraars in mekaar te rammen, ... ) niet kunnen doen...

i'm verry sorry, maar het is zo, als ge hier binnenkomt en ge kunt allen Frans kunde hier alleen maar komen om de vuilbakken leeg te maken, zo simpel is da.
charmant
maar ik ben blij dat je duidelijk maakt hoe men in VL over brussel denkt
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 11:36   #59
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
heb er 6 jaar gewoond
ontmoette er evenveel onwillenden als in vlaanderen, wel meer gefrusteerden omdat ze niks vinden
Tja, die hebben we overal, misschien moeten we eerst eens uitrekenen hoeveel van die 600.000 werklozen ECHT werkloos zijn.

Enfin, case closed ze stappen het af...
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 21 oktober 2004, 12:14   #60
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
heb er 6 jaar gewoond
ontmoette er evenveel onwillenden als in vlaanderen, wel meer gefrusteerden omdat ze niks vinden
Wat talen leren kan altijd helpen natuurlijk...


Ik heb het al 2 keer meegemaakt dat ze expliciet om een vlaming vroegen die en frans en engels klapte, omdat ze wisten dat een waal vinden die nederlands en engels klapt heel zelfdzaam is, ... Ze bestaan, pas op, maar ze zijn zelfdzaam. Terzelfdertijd zaten er bij ons 2 franstaligen op de bank, pas op clevere jongens maar ze geraakten ze aan de straatstenen nie kwijt, ... ja ties ik nie goe spreek, ...
Herr Flick is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be