Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2016, 12:09   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
oke, dat begrijp ik allemaal wel heel goed wat er staat deo, de feiten die je bespreekt hebben voor mijn geval een intern karakter wat los staat van de bank zelf, het is omgekeerd door "kobelco" zijn de fillialen zelf een product aangesmeerd waarover geen vergunningen te bewijzen voor waren, kobelco zelf heeft dus bedrog gepleegt omtrent de regels betreft hun vergunningen als zogenaamde kredietinstelling.

Mijn probleem is juist dat er een "spaarrekening" werd gesloten zonder bericht of redenen en ik kan dat volgens mijn herinnering nog dateren tot ten vroegste eind 2005 dat dat gebeurde maar ik kan dat probleem in feite niet linken aan "kobelco" zelf.

ik ben gedupeerde voor zover er buiten mijn weten om de verplichting van de agenten om de schuld van "kobelco's" producten te voldoen aan kobelco zelf, net om die reden werd mijn spaarrekening gesloten en zei mijn filliaalagent dat deze niet meer bestaat of werkend is, mijn vraag was dan waarom ? of heeft iemand onder andere omstandigheden die bewuste rekening dan overgenomen zonder mijn toestemming indachtig op het moment dat ik in voorhechtenis was vanaf september 2005 tot ongeveer eind oktober 2005....ik heb zelfs bewijzen van uitreksels van zeker 2004 waaruit ik vanuit mijn zichtrekening regelmatig stortte op die verdwenen "spaarrekening" en van die rekening HAD ik ook uitreksels die om 1 of andere redenen niet gevonden zijn volgens mijn ouders dus moet dit gebeurd zijn tijdens het huisonderzoek, nu weet ik dus het verband met mijn huidige buurman die naar zijn zeggen ooit resercheagent was en dus betrokkene was bij die huisonderzoek in de woonst waar ik het niet zo lang in leefde tot mijn arrestatie...dit bewijs is voor zover ofwel verbrand en dus nooit meer teruggevonden.

Oke, ik denk dat ik best alles eens goed ga voorbereiden en dat bij de ombudsdienst te deponeren...

Denk dat dit zo ongeveer moet zijn, het daagt mij op dat noch mijn vader noch andere familieleden daarvan afwisten of iets van gezegd hebben ?
Alle documenten kopies nemen, bundelen en aan de ombudsman van febelfin bezorgen met vraag tot opheldering. https://www.febelfin.be/nl/dienstverlening/ombudsfin Structureer je aanvraag wel, want in je betoog haal je nogal wat zaken door elkaar... Een huurwaarborg heeft niets te zien met een beleggersrekening (is gewoon bij record de benaming van één van hun spaarrekeningen voor particulieren).
Een huurwaarborg moet normaal op een rekening onv de verhuurder komen, jij tekent mee. In essentie komt het hier op neer : de twee partijen moeten alletwee tekenen om de gelden beschikbaar te krijgen op het einde van de huur. Als jij in hechtenis zat, heeft iemand anders wellicht in jouw plaats een krabbel gezet... Maar dan is de volgende vraag : heeft de verhuurder dat geld gekregen ? (meest waarschijnlijk). Volgende vraag is : heeft het agentschap dan niet de verplichte controle gedaan ? (men mag enkel rekeningen afsluiten als de titularis fysiek aanwezig is en zelf tekent, ook de volmachtdragers). De kans is groot dat hier een fout in de procedure is begaan, en dan zal de bank verplicht worden om hiervoor compensatie te betalen. En zij zullen zich op hun beurt tegen hun agent keren, die ervoor zal opdraaien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 april 2016 om 12:11.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 12:20   #42
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Betreft pleidooien in Antwerpen:
Dat zal nog even duren 12 mei een pleidooi in Antwerpen en hopelijk gaan er een paar advocaten van gedupeerden NV Record Bank mee laten dagvaarden , in elk geval zitten er elementen in dat dossier dat deze "Bank" een aandeel heeft door niet in te grijpen. Dit is ook een vorm van "Bedrog" door voorkennis van NV Record bank.
Onze burgerlijke zaak zal altijd nog opgestart worden, maar voor anderen is burgerlijk apart te laat.
Dus ik roep nog éénmaal aan Kobelco gedupeerden "Laat NV Record Bank ook mee dagvaarden in Antwerpen"
Elke financiële analist met die indicaties en bewijslast kan dit duidelijk uit de doeken doen.

Spijtig dat onze rechtszaak na dat van Antwerpen komt , omdat ik een telefonisch gesprek heb gehad met de toenmalige Recordbank filiaalhouder uit Herentals.
Ik liet hem weten dat wij een andere advocaat hebben en wat hem te wachten stond, spijtig dat ik het niet heb kunnen opnemen.
Liet hem ook weten dat NV Record Bank geen hand meer boven zijn hoofd houdt.
"Als Record Bank mij laat vallen sleur ik ze mee , want weet zéér veel van hoe en wat over NV Record bank en Kobelco holding "
Dan kan ik mij voorstellen waarom die toenmalige Recordbank filiaalhouder in stilte aan de deur is gezet.
Bij de driehoek- verhouding Kobelco , Filiaalhouder(s) en NV Record Bank hebben zij elkander in de tang.
Er is een omerta.
Mocht onze zaak eerst zijn uitgesproken valt die omerta uitéén en zou dit een goede zaak zijn voor strafzaak in Antwerpen.

Voor alle duidelijkheid ,al die Kobelco contracten zijn "aandelen" van bedrijf Kobelco holding NV en geen verzekeringencontracten zoals iedereen laat uitschijnen .
Kobelco holding NV had nog meer producten in aanbieding en verzekeringen was daar één van.
Sommige advocaten van Kobelco gedupeerden vergissen zich daarin.
Omdat sommige producten die zij aanbieden (ook aan grote ING klanten) zeer slecht afliepen hebben zij door hoge winsten hun firma via aandelen te koop aan geboden en blijkbaar met succes.
Een partner met levensverzekering in Kobelco Holding had een groot contract lopen bij een grote ING partner en deze laatst wilde natuurlijk niet dat Kobelco Holding NV failliet ging.
Dus werd dochterbank NV Record Bank voor de kar gespannen om al die aandelen van Kobelco holding NV bij hun recordspaarders te plaatsen.(veel geld kwam vrij van het gepromoot ING fonds Cordius Capital bij recordblankspaarders)
Maar dat opzet is mislukt en NV Recordspaarders zitten met de shit en "Banken uit de wind"
Die voorkennis wist elke grote "Bank" of brokers en sommige filiaalhouders hebben daar tussen een graantje frauduleus meegepikt na 3 maart 2008.

Laatst gewijzigd door Deo : 17 april 2016 om 12:22.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 13:14   #43
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
@pandareus
Dat heb je goed bekeken dat dit 2 aparte zaken zijn , maar als een Record Bank Filiaalhouder zwaar in de fout gaat door in eigen naam Recordbank spaargelden te verduisteren is zijn "Bank" altijd verantwoordelijk voor "Bedrog" (Ombudsfin)
Die burgerlijke rechtszaak is nog hangende en met recente harde bewijzen zal die ook wel veroordeeld worden.
Je gooit hier de hele tijd met allerlei straffe beschuldigingen "fraude", "bedrag", "nalatigheid", maar voor zover ik hier lees heb je geen millimeter aan harde bewijzen voor je claims. In een rechtzaak gaan ze je verhaaltjes rap naar de prullenbak verwijzen hoor als je zonder enige vorm van bewijzen zit.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 13:18   #44
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Betreft pleidooien in Antwerpen:
Dat zal nog even duren 12 mei een pleidooi in Antwerpen en hopelijk gaan er een paar advocaten van gedupeerden NV Record Bank mee laten dagvaarden , in elk geval zitten er elementen in dat dossier dat deze "Bank" een aandeel heeft door niet in te grijpen. Dit is ook een vorm van "Bedrog" door voorkennis van NV Record bank.
Onze burgerlijke zaak zal altijd nog opgestart worden, maar voor anderen is burgerlijk apart te laat.
Dus ik roep nog éénmaal aan Kobelco gedupeerden "Laat NV Record Bank ook mee dagvaarden in Antwerpen"
Elke financiële analist met die indicaties en bewijslast kan dit duidelijk uit de doeken doen.
Het is hier een discussieforum over politiek, geen medium waar je oproepen kan doen voor je bizarre verhalen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 17:25   #45
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Het is hier een discussieforum over politiek, geen medium waar je oproepen kan doen voor je bizarre verhalen.
Wij hebben alles zwart op wit ook kopie's van PV's
Anders hadden wij geen nieuwe advocaat aangesteld.
Dus geen bizarre verhaaltjes.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 17:43   #46
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Wij hebben alles zwart op wit ook kopie's van PV's
Anders hadden wij geen nieuwe advocaat aangesteld.
Dus geen bizarre verhaaltjes.
Allé houd ons dan maar op de hoogte van wat de rechter gaat doen met je klacht. Verwacht er gewoon niet teveel van.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2016, 08:30   #47
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik zou alle Kobelco contracten van na 3 maart 2008 wel eens na elkaar willen leggen(dit kan procureur in Antwerpen ook)
Hoe die handtekeningen(kribbels) van elkaar verschillen.
Ik zeg dit niet zomaar heb er al vergeleken tussen een filiaal uit Wuustwezel en uit het bewuste filiaal uit Herentals.
En zij verschillen allemaal van kribbel!! u kunt perfect de contracten van elk filiaal bijeen leggen!!!
Dit is een indicatie dat er uit het toenmalig NV record bank filiaal uit Herentals na 3 maart valse contracten zijn uitgeschreven.
Bij een inval van recordbank inspecteur(uit PV) in dit filiaal is vastgesteld dat de inspecteur niet kon bevestigen dat Kobelco documenten echt waren" hij vermoede dit enkel "!!!

Dit kan de procureur in Antwerpen op één been vergelijken met de contract kopies in zijn dossier.

Er is maar één Kobelco contract na 54 dagen echt afgebroken en daar is "echt" via Kobelco holding intrest van gestort na 3 maart 2008.
En dat is van mijn ouders.
Al de andere Kobelco contracten waren nieuw of verlegt met intresten erbij(info uit lijst Kobelco gedupeerden)
Die hebben echt gekozen voor Kobelco en mijn ouders niet.
Waarom zeg ik "echt" omdat dit geld is gestort door Kobelco holding NV via een Fortis rekening op recordbank rekening.
De vraag is (zal advocaat nog aanvragen) Wie is de volmachthebber(s) van die Fortis rekening?
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit de fameuze filiaalhouder is uit Herentals of een stromannetje.
Dat zou bevestigen dat onze spaargelden al veel langer waren ontvreemd.(vanaf 16/01/2008)
De vraag is of er in het verleden(Voor 3 maart 2008) nog mensen waren die intresten hebben ontvangen van Kobelco via een Fortis rekening? Laat die fortis rekening ook onderzoeken naar wie de volmachthebber was!
Wie weet?

Laatst gewijzigd door Deo : 18 april 2016 om 08:31.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2016, 10:40   #48
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

De enige reden dat ik hier een pleidooi hou is dan mijn ouders nog heel goed bij de zaak zijn, maar door dit financieel verlies een goede dag in rusthuis mis lopen.(zoals er mogelijk nog velen gedupeerden zijn)
Met duidelijk bewijsmateriaal van zijn frauderende filiaalhouder kon NV Record Bank gemakkelijk alles zelf onderzoeken en een schikking treffen voor dat "Bedrog"
En mijn oudjes konden naar een rusthuis wat zij zelf al lang wilde.
NV Record Bank wil voorlopig niet opdraaien voor "Bedrog" en schuift het op de lange baan en de reden is éérst een uitspraak in Antwerpen zodat er geen enkel andere gedupeerde nog achterna komt .

Mijn ouders hebben niet alleen hun spaargelden laten stelen, maar hebben ook moreel verlies door verlies van levenskwaliteit en die claim zal er in Turnhout ook bijkomen.

Er zijn gedupeerden die in groep hun zaak laten verdedigen via een advocaat uit Herentals,
in zijn dossier zit 80% van wat ik hier verkondig PV's verslagen van NV Record Bank inspecteur die enkel maar vermoede dat Kobelco documenten echt waren.
Waarom NV Record Bank de bewuste filiaalhouder uit Herentals in "stilte" heeft geschrapt.(frauduleuze handeling in kobelco affaire)
PV verslag NV Record Bank van Controle van Permanente Monitoring van Agentschappen dat zij op de hoogte waren van verschuiving massa's vrijgekomen gelden via afgelopen Cordius capital naar Kobelco holding NV.
Heeft iemand daar iets van gehoord van zijn pleidooi in Antwerpen?
Neen, ik dacht van niet.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2016, 04:45   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
De enige reden dat ik hier een pleidooi hou is dan mijn ouders nog heel goed bij de zaak zijn, maar door dit financieel verlies een goede dag in rusthuis mis lopen.(zoals er mogelijk nog velen gedupeerden zijn)
Met duidelijk bewijsmateriaal van zijn frauderende filiaalhouder kon NV Record Bank gemakkelijk alles zelf onderzoeken en een schikking treffen voor dat "Bedrog"
En mijn oudjes konden naar een rusthuis wat zij zelf al lang wilde.
NV Record Bank wil voorlopig niet opdraaien voor "Bedrog" en schuift het op de lange baan en de reden is éérst een uitspraak in Antwerpen zodat er geen enkel andere gedupeerde nog achterna komt .

Mijn ouders hebben niet alleen hun spaargelden laten stelen, maar hebben ook moreel verlies door verlies van levenskwaliteit en die claim zal er in Turnhout ook bijkomen.

Er zijn gedupeerden die in groep hun zaak laten verdedigen via een advocaat uit Herentals,
in zijn dossier zit 80% van wat ik hier verkondig PV's verslagen van NV Record Bank inspecteur die enkel maar vermoede dat Kobelco documenten echt waren.
Waarom NV Record Bank de bewuste filiaalhouder uit Herentals in "stilte" heeft geschrapt.(frauduleuze handeling in kobelco affaire)
PV verslag NV Record Bank van Controle van Permanente Monitoring van Agentschappen dat zij op de hoogte waren van verschuiving massa's vrijgekomen gelden via afgelopen Cordius capital naar Kobelco holding NV.
Heeft iemand daar iets van gehoord van zijn pleidooi in Antwerpen?
Neen, ik dacht van niet.
Misschien omdat die advocaat weet dat er geen strafrechtelijk feit is noch een burgerlijke fout in het feit dat een zelfstandig bankagent + verzekeringsmakelaar vrijkomend geld van cordius plaatst waar hij dat op dat moment de beste keuze acht ? Hij gaat niet in tegen de modaliteiten van zijn bankmandaat (waar cordius geld niets mee te maken heeft) en zeker niet van zijn mandaat als makelaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2016, 10:47   #50
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Misschien omdat die advocaat weet dat er geen strafrechtelijk feit is noch een burgerlijke fout in het feit dat een zelfstandig bankagent + verzekeringsmakelaar vrijkomend geld van cordius plaatst waar hij dat op dat moment de beste keuze acht ? Hij gaat niet in tegen de modaliteiten van zijn bankmandaat (waar cordius geld niets mee te maken heeft) en zeker niet van zijn mandaat als makelaar.
Als hij geen vragenlijst heeft laten invullen waaruit blijkt dat de klant zeer goed wist dat er aandelen werden gekocht met de risico's eraan verbonden, heeft hij toch een probleem.
Dat is namelijk wettelijk verplicht.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2016, 12:31   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als hij geen vragenlijst heeft laten invullen waaruit blijkt dat de klant zeer goed wist dat er aandelen werden gekocht met de risico's eraan verbonden, heeft hij toch een probleem.
Dat is namelijk wettelijk verplicht.
Absoluut. Volledig akkoord, die kerel hangt volgens mij zeker. En terecht ook, wat hij gedaan heeft is puur bedrog. Maar ik heb (op basis van de info in dit draadje) niet de indruk dat er in hoofde van de bank zelf een fout is begaan. Ik lees vooral intenties, en veronderstellingen omdat hij graag de bank mee in het bad wil trekken omdat daar geld te halen valt. kobelco is failliet, en een kei kun je het vel niet afstropen. Maar die malafide makelaar hopelijk wel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2016, 18:40   #52
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Absoluut. Volledig akkoord, die kerel hangt volgens mij zeker. En terecht ook, wat hij gedaan heeft is puur bedrog. Maar ik heb (op basis van de info in dit draadje) niet de indruk dat er in hoofde van de bank zelf een fout is begaan. Ik lees vooral intenties, en veronderstellingen omdat hij graag de bank mee in het bad wil trekken omdat daar geld te halen valt. kobelco is failliet, en een kei kun je het vel niet afstropen. Maar die malafide makelaar hopelijk wel.
Eerst en vooral al de gedupeerden hebben "aandelen " gekocht niet een lening of verzekering, aandelen van firma "Kobelco Holding NV"
Net zoals je aandelen kan kopen van Dexia of eender wel bedrijf of makelaarskantoor.
Enkel heeft " bedrijf" dit zelf georganiseerd zonder waarborg en goedkeuring van FSMA
De opstelling van die kobelco contracten waren daardoor verwarrend, de één zegt is een verzekering de ander een lening , neen een aandeel en niets meer of minder.
Die gedupeerden hadden evengoed een aandeel van de plaatselijke bakker kunnen kopen onder dergelijk contract.
In "theorie" waren de gedupeerden samen eigenaar van Kobelco holding NV.
Wat betreft de producten van Kobelco Holding NV , levensverzekeringen of andere producten heeft er niets mee te maken .
Er zat wel een bedrijf dat verzekeringen verkocht als aandeelhouder in Kobelco Holding NV die net zoals alle gedupeerden aandeelhouder is
Het bedrijf "Kobelco Holding" had de licenties om verschillende producten te verhandelen.
Doordat Kobelco Holding NV zelf activa in hun eigen verhandelbare producten begon te investeren is het mis gelopen.(levensverzekeringen).
Om Kobelco aandelen te verhandelen werden minstens 5 NV Recordbank filiaalhouders gecontacteerd.
Alsof NV Record Bank dit niet zou weten!!
Nu kan je zeggen oké er is niets aan de hand voor NV Record Bank, want die filiaalhouders zijn ook zelfstandige verzekering makelaars.
Mis , Kobelco Holding NV contracten zijn "aandelen".
Niemand kan bewijzen dat het een lening is of verzekering enkel dat die mensen hun geld in dit bedrijf hebben gestoken zodat zij een aandeel in dit bedrijf hebben;
Het woord zegt het zelf zij hebben financieel "aandeel" in dat bedrijf .
Toen Kobelco Holding NV daar mee begon is de "Spaarrekening" veranderd in "Beleggersrekening" van NV Record Bank.
Heeft NV record Bank zich hier willen veilig stellen,
Als het mis liep met geld van "beleggersrekening" "Ja,maar u hebt dit gebruikt voor aandelen?"
Als het mis liep met "spaargelden" zou NV Record bank verantwoordelijk zijn.
Is een ernstige indicatie dat NV Record Bank van Kobelco constructie van in het begin op de hoogte was.
Mede door het feit van hun prospectie van nieuw Record Target Note fonds dat er nooit is gekomen om gelden van afgelopen cordius Capital aansluitend in te beleggen.
(dit fonds heeft nooit bestaan omdat NV record bank ergens meer winst kon boeken zonder het risico te dragen namelijk bij Kobelco Holding NV)
Na 3 maart 2008 hebben bestuursleden van Kobelco Holding beslist in een vergadering in Massenhoven om geen nieuwe contracten meer uit te schrijven.
De NV Record Bank filiaalhouders zijn daar van op de hoogte gebracht.
Sommigen hebben zich laten verleiden door de grijze zone en nep contracten opgemaakt om het geld te verduisteren (daardoor verschillen de handtekeningen (kribbels)onder contracten van elkaar en een NV record bank inspecteur kon enkel maar vermoeden dat de documenten echt waren!!!
Wij was niet zeker!!

NV Record Bank liet maar begaan met wel doel?
Elke normale grote Bank heeft een permanente controle en monitoring van zijn activa rekeningen , ook NV record bank.
Juist na die vergadering en beslissing van Kobelco bestuurders op 3 maart 2008 zijn er miljoenen op NV record bank rekeningen gekomen van het afgelopen Cordius Capital fonds.
Door de info van Agentschap Permanente Controle liet NV Record Bank vele miljoenen wegvloeien naar Kobelco Holding NV .
Dit is een contradictie van wat elke "Bank" wil, Of die bank heeft ergens winstdeelname?
NV Record Bank was na 3 maart 2008 op de hoogte van een Kobelco contracten stop.
NV Record bank wist dat hun gemandateerde Filiaalhouders al paar jaar risico aandelen verkochten van Kobelco Holding NV.
Na 3 maart 2008 heeft NV Record bank niet ingegrepen dat er nog Kobelco contracten werden verkocht.
Heel het brokers wereldje wist eind 2007 al dat het fout ging aflopen met Kobelco holding NV
Enkel malafide Recordbank filiaalhouders bleven dit verhandelen voor hoge "premies"
Dat laatste is dubbelzinnig , kan ook evengoed het volledig spaargeld van gedupeerde zijn.
Alle verdenking zou toch op Kobelco Holding NV vallen.
NV Record Bank : wist alles, liet alles begaan, en greep niet in.

De vraag van één miljoen, Waarom liet NV Record Bank kapitaalvlucht toe naar een product waar zij niets aan verdienden ?

Als een gemandateerde filiaalhouder "Bedrog pleegt" is altijd zijn "Bank" waar hij voor werkt verantwoordelijk (info Ombudsfin)

Laatst gewijzigd door Deo : 19 april 2016 om 19:09.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2016, 17:05   #53
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Op forum "Spaargids. Be " is dit onderwerp onder "druk" verwijderd.
Zelfs mijn account is geblokkeerd.
Er moet geen tekeningetje komen wie daar achter zit.
Gedreigd of gesponsord, zal het nooit weten.
Hopelijk zijn ze hier niet beïnvloedbaar en hebben ze haar op hun tanden .
Toch een gevoelig onderwerp voor NV Record Bank blijkbaar.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 08:06   #54
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Aan kobelco gedupeerden 12 mei is er een zitting , maak gebruik om NV Recordbank en zijn Filiaalhouders te dagvaarden wegens "voorkennis en betrokkenheid" in Kobelco affaire.
Overtuig uw advocaten(*)
* hopelijk zijn die nog niet besmet door geld en dan bedoel ik niet uw geld.
Indien NV Record Bank hier niet mee op de beklaagde bank komt is" corruptie" geen overbodig woord.
Kobelco Holding NV kon dit niet alleen zonder samenwerking van andere partijen.
Om betrokkenheid van NV Recordbank te omzeilen werd alles met cash geld geregeld of loketcheques die filiaalhouder cash afhaalden, daarom werd " spaarrekening" omgetoverd zonder dat spaarders dit wisten naar "Beleggersrekening"
Met welk doel heeft NV Recordbank die naam veranderd en kapitaalvlucht toelaten???
De strategie (*)is zorgvuldig voorbereid door NV Record Bank zodat hun nieuwe ingeluide "Record target Note" werd opgedoekt.
* kan je in vorige antwoorden duidelijk volgen en bewijslast is voorhanden in dossier Antwerpen.

Laatst gewijzigd door Deo : 28 april 2016 om 08:13.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 21:05   #55
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Op forum "Spaargids. Be " is dit onderwerp onder "druk" verwijderd.
Zelfs mijn account is geblokkeerd.
Nogal logisch dat ze het verwijderd hebben, op een forum plaats je normaal 1 a 2 berichtjes en dan komen er reacties op waarop je kan reageren. Het is geen dumpplaats voor je aanklachten. Ik vind het nog gek dat ze je hier niet weggejaagd hebben.

Citaat:
Er moet geen tekeningetje komen wie daar achter zit.
Nee kerel, berg die complottheorieën maar terug op. Op de meeste andere fora's is spam evenmin toegelaten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 22:44   #56
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Nogal logisch dat ze het verwijderd hebben, op een forum plaats je normaal 1 a 2 berichtjes en dan komen er reacties op waarop je kan reageren. Het is geen dumpplaats voor je aanklachten. Ik vind het nog gek dat ze je hier niet weggejaagd hebben.



Nee kerel, berg die complottheorieën maar terug op. Op de meeste andere fora's is spam evenmin toegelaten.
Daarom is dit al meer dan 1800 keer gelezen.
En reacties heb ik al veel gekregen , die gedupeerden waarderen mijn hulp.
Door de twee verschillende zaken kunnen bewijzen voor beide zaken aangebracht worden.
Met bewijzen(*) bestaan er geen complottheorieën dat is enkel voor politiekers.
* PV's van Record medewerkers en hun inspecteurs valt niet te foefelen dat staat zwart op wit net zoals een filiaalhouder geld heeft gestolen.
Wat betreft het wegjagen volgens u,
als het over panama gaat is alles toegelaten , maar als er paar 100 spaarders opgelicht worden zou dit hier niet mogen staan??
Nee kerel u brengt hier in dit onderwerp spam

Laatst gewijzigd door Deo : 28 april 2016 om 22:48.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 18:22   #57
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

21 juni strafuitspraak in Antwerpen,hopelijk valt er nog iets te rapen bij Kobelco gedupeerden.
Oké dan kan de rechtszaak in burgerlijk verhaal in Turnhout na het gerechtelijk verlof terug opgestart worden.
Deze gaat enkel over gestolen spaargelden van een gewezen Recordbank Filiaalhouder R.D. uit Herentals.

Laatst gewijzigd door Deo : 12 mei 2016 om 18:26.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 10:18   #58
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Beste Deo. Mijn aandacht werd gevestigd op deze topic door de Record Bank, omdat ze mij verzocht hebben per mail + brief + aangetekend schrijven op deze topic te verwijderen. Ongetwijfeld is dat de reden waarom de topic bij spaargids verdween.

In het schrijven wordt gesteld dat de beschuldigingen niet alleen onjuist zijn, maar bovendien strafbaar feiten van laster en eerroof zijn. Om die reden vraag Record Bank om het onderwerp te verwijderen en uw account te schrappen.

Je schrijven is mogelijk lasterlijk, omdat je op geen enkele manier aantoont dat Record Bank de hand had in de feiten die je opsomt. Je geeft bovendien zélf aan dat de (mogelijke) frauduleuze praktijken van de hand van een filiaalhouder zijn. Record Bank ontkent deze feiten.
De raadsman van Record Bank laat me bovendien weten dat Record Bank in deze definitief buiten vervolging werd gesteld.

Voor de schrapping van je account moet je niet vrezen, daar ga ik niet op in. Op grond van het forumreglement kunnen we je account schrappen als je iets onwettig doet. Maar dat is voor mij nog niet bewezen.

Ik ga wel in op de vraag om schrapping van deze discussie. Het belangrijkste argument is dat de raadsman je citeert in het feit dat jij een burgerlijke zaak hebt ingesteld en dat deze discussie moet worden verder gezet voor een rechter en niet op een forum. Met dat laatste ben ik het roerend eens. Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Kan je begrip opbrengen voor het sluiten van deze topic?
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 11:36   #59
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Beste Deo. Mijn aandacht werd gevestigd op deze topic door de Record Bank, omdat ze mij verzocht hebben per mail + brief + aangetekend schrijven op deze topic te verwijderen. Ongetwijfeld is dat de reden waarom de topic bij spaargids verdween.

In het schrijven wordt gesteld dat de beschuldigingen niet alleen onjuist zijn, maar bovendien strafbaar feiten van laster en eerroof zijn. Om die reden vraag Record Bank om het onderwerp te verwijderen en uw account te schrappen.

Je schrijven is mogelijk lasterlijk, omdat je op geen enkele manier aantoont dat Record Bank de hand had in de feiten die je opsomt. Je geeft bovendien zélf aan dat de (mogelijke) frauduleuze praktijken van de hand van een filiaalhouder zijn. Record Bank ontkent deze feiten.
De raadsman van Record Bank laat me bovendien weten dat Record Bank in deze definitief buiten vervolging werd gesteld.

Voor de schrapping van je account moet je niet vrezen, daar ga ik niet op in. Op grond van het forumreglement kunnen we je account schrappen als je iets onwettig doet. Maar dat is voor mij nog niet bewezen.

Ik ga wel in op de vraag om schrapping van deze discussie. Het belangrijkste argument is dat de raadsman je citeert in het feit dat jij een burgerlijke zaak hebt ingesteld en dat deze discussie moet worden verder gezet voor een rechter en niet op een forum. Met dat laatste ben ik het roerend eens. Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Kan je begrip opbrengen voor het sluiten van deze topic?
Sluit dit topic dan toch gewoon Maarten, waarom jezelf miserie bezorgen die te vermijden valt, er valt niets mee te winnen.
En zoals je zelf zegt : de ware toedracht kennen we toch niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2016, 19:54   #60
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Als het toch zo zou zijn dat Recordbank hier geen hand in had , Waarom heeft Record Bank dan geen klacht tegen mij ingediend voor laster en eerroof.
Ik zou niets liever hebben dat Recordbank dit doet(zij weten zeer goed wie ik ben)
Maar is weer een indicatie dat het net begint te sluiten voor Recordbank.
Ik heb contact gehad met het parket in Turnhout om de mogelijkheid strafrechtelijk in te zetten. Dit ligt nu in overweging bij onze advocaat.
Alles heeft te maken met recent bewijsmateriaal (2 januari 2016 )van Recordbank zelf .
Dit gaat over puur verduistering van spaargelden en dit zou dan niet openbaar op een forum mogen staan volgens NV Record Bank.
Als u gaat toegeven aan druk van een bank zal dat een weg openen naar anderen om iets te verwijderen.




Niemand kan hier (op dit forum) een correct oordeel vellen. Niet jij, niet ik, noch de Record Bank, noch de andere forumgebruikers.

Ik denk dat dit forum wel meer heilige huisjes intrapt aan mensen van andere huidskleur enz.. Stel je voor dat die ook de weg vinden om iets te laten verwijderen!

Recordbank had aan mij persoonlijk via een klacht tegen eerroof en laster dit topic laten schrappen , Waarom hebben zij dat niet gedaan? Gewoon omdat zij weten wat ik zwart op wit heb en proberen u te overbluffen.
Ik heb een vermoeden dat het hen nog lukt ook, maar er is bij andere Kobelco gedupeerden al een lampje beginnen te branden en dat is de meerwaarde van dit forum geweest.
U doet maar , mss geeft NV Recordbank nog een donatie aan forum politics

Laatst gewijzigd door Deo : 23 mei 2016 om 20:11.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be