Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2006, 11:46   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard De haatzaaierij van het CGKR

Ik denk dat de hoogoplopgende gemoederen in onze maatschappij heel sterk gevoed worden door het CGKR.
Meneer de Witte en co zijn zo voor verdraagzaamheid dat ze een systeem hebben uitgevonden dat heel simpel is.
Minderheden, zoals migranten en homo's moeten zich beschermen tegen meederheden. Dat houdt in dat ze elke verkeerde opmerking van een meerderheid mogen aanklagen en er munt uit mogen slaan.
Zelf mogen ze echter meerderheden onbeperkt pesten, uitschelden en de kast op jagen. Je mag gerust "vuile hetero", "vuile belg", "Vuil B", "Vuile Vlaming" en om het even wat zeggen. Dat is geen racisme.
Maar ... maak geen opmerkingen over ***marokkaantjes, vuile **** en ga zo verder, want dan kan je voor 1 jaar de gevangenis in.
De moraal van het verhaal: als je toch de gevangenis in moet omdat je tegen een bepaalde minderheidsgroep bent, zou je dan niet van minder op het idee komen om meteen voor iets ernstig te gaan brommen?
Als het Vlaams Blok de grote schuldige is, dan is er na de veroordeling niet veel veranderd. Of juist wel: meerderheidsgroepen voelen zich nog meer geviseerd voor hun mening en kroppen nog meer op.

Persoonlijk geloof ik dat H.V.T. net zoals iedereen meeliep in de hypocriete wetten en zich inhield toen hij gepest werd door allochtonen. Iets anders kan je niet, want als je er het CGKR bijhaalt, omdat ze je een vuile Belg noemen, loop je het risico zelf in de boeien geslagen te worden als racist. Men zou van minder het recht in eigen handen nemen!

Nee, het CGKR is in mijn ogen naast Hans Van Themsche zelf, schuldig aan de maatschappelijke ecsalatie.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 11:54   #2
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Persoonlijk geloof ik dat H.V.T. net zoals iedereen meeliep in de hypocriete wetten en zich inhield toen hij gepest werd door allochtonen. Iets anders kan je niet, want als je er het CGKR bijhaalt, omdat ze je een vuile Belg noemen, loop je het risico zelf in de boeien geslagen te worden als racist. Men zou van minder het recht in eigen handen nemen!
De Belgische gevangenissen zijn dan ook overbevolkt met mensen die in de boeien werden geslagen omdat ze bij het CGKR klacht tegen allochtonen hadden neergelegd!

Wat voor verzinsels zullen we op dit forum nog tegenkomen om excuses voor de moordernaar te vinden.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 11:59   #3
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De Belgische gevangenissen zijn dan ook overbevolkt met mensen die in de boeien werden geslagen omdat ze bij het CGKR klacht tegen allochtonen hadden neergelegd!

Wat voor verzinsels zullen we op dit forum nog tegenkomen om excuses voor de moordernaar te vinden.
Jij hebt hen als autochtoon slachtoffer van allochtoon racisme nog nooit gecontacteerd. Dat is zeker. De manier waarop ze je dan behandelen, is ronduit haatdragend te noemen. Zeg niets verkeerd over hun pamperkindjes.

Het is naar aanleiding van dat die incidenten en haar de reactie die ik van hen gekregen heb, dat ik VB sympathisant geworden ben.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:23   #4
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Enfin, waar zitten alle linkse betweters nu? Hebben ze hier echt niets meer aan toe te voegen?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:27   #5
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Enfin, waar zitten alle linkse betweters nu? Hebben ze hier echt niets meer aan toe te voegen?
Misschien redeneren de linkse "betweters" al niet meer omdat ze zien dat jij de topic-starter bent.

Niet de moeite om op te reageren dus...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:29   #6
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Misschien redeneren de linkse "betweters" al niet meer omdat ze zien dat jij de topic-starter bent.

Niet de moeite om op te reageren dus...
Als zij doof, stom en blind willen blijven voor de waarheid, dan is dat hun zaak. Bij mij moeten ze niet komen klagen, als ze met de brokken van hun eigen onkunde zitten.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:31   #7
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Het CGKR is een links clubje dat eigenlijk zou afgeschaft moet worden. Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen. Het geeft gewoon een verkeerd beeld dat klachten ivm racisme en discriminatie nu voorrang krijgen op andere misdaden, zoals moorden en verkrachtingen. En dit door het volledig mank lopen van het gerecht.

Een heel fout signaal, vind ik persoonlijk.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:33   #8
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:39   #9
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door De Standaard
[SIZE=4][SIZE=3],,Van Themsche is geen nazi-doder''[/SIZE]
[/SIZE]
Hans Van Themsche wordt afgeschilderd als een koele nazi-doder. Dat is hij niet, zegt zijn advocaat.

Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages. De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht en hij droeg ook geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen. Dat zegt zijn advocaat Bart Herman.

Hij weerlegde hiermee gisteren na afloop van de raadkamer een reeks beweringen die in de eerste dagen na de moorden op au pair Oulemata Niangadou (24) en de kleine Luna (2,5) de wereld werden ingestuurd. ,,Ik heb de laatste dagen veel pseudo-experts een mening horen geven over het dossier en over mijn cliënt terwijl ze er eigenlijk niets van kennen.'' De advocaat bevestigt wel dat zijn cliënt vanuit het internaat in Roeselare naar Antwerpen reisde met de bedoeling vreemdelingen om te brengen. ,,Hoe hij daartoe gekomen is, is onduidelijk. Hij zoekt op dit moment zelf nog altijd naar een verklaring voor zijn daden. Volgens mij verkeerde hij in een soort roes. Hij wilde zelfmoord plegen.''
Wat gek toch dat er van haatzaaierij geen probleem gemaakt wordt wanneer het in één welbepaalde richting gaat...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:41   #10
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen.
Alsof dat niet kan...
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:43   #11
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Het CGKR is een links clubje dat eigenlijk zou afgeschaft moet worden. Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen. Het geeft gewoon een verkeerd beeld dat klachten ivm racisme en discriminatie nu voorrang krijgen op andere misdaden, zoals moorden en verkrachtingen. En dit door het volledig mank lopen van het gerecht.

Een heel fout signaal, vind ik persoonlijk.
Wat houd je tegen om naar het gerecht te stappen ?? Geef eens "het goede voorbeeld" !!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:44   #12
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als zij doof, stom en blind willen blijven voor de waarheid, dan is dat hun zaak. Bij mij moeten ze niet komen klagen, als ze met de brokken van hun eigen onkunde zitten.
Jouw waarheid is de mijne niet.
Jouw droomwereld is de mijne niet.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 12:47   #13
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Alsof dat niet kan...
Ik meen dat hij bedoelt dat het niet altijd even eenvoudig is met een klacht naar de rechter te stappen zonder daarbij zelf in de problemen te komen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 18 mei 2006 om 12:47.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 13:08   #14
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.
Stond het CGKR dan met een mes te zwaaien in het Centraal Station? Met een ijzeren staaf tegen Patrick Mombaerts? Met een mes in het hart van Glen wynants?

Maar ja, dit waren dan eerder "accidents de parcours" en geen "racistische" moorden natuurlijk. Stom van me dat ik het verschil moeilijk kan vatten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:10   #15
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.
Nee, maar het CGKR richt een spreekwoordelijk geweer op alle meerderheidsgroepen op dit land. Ik ben dat zwaard van Damocles beu.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:12   #16
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Ach wij zijn dat geweer waar kogels als Hans Van Temsche uitkomen ook beu.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:14   #17
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Het CGKR is een links clubje dat eigenlijk zou afgeschaft moet worden. Eigenlijk zou iedereen gewoon met een klacht naar het gerecht moeten kunnen stappen. Het geeft gewoon een verkeerd beeld dat klachten ivm racisme en discriminatie nu voorrang krijgen op andere misdaden, zoals moorden en verkrachtingen. En dit door het volledig mank lopen van het gerecht.

Een heel fout signaal, vind ik persoonlijk.
Zwijg ... hier is onze maatschappij naar op weg.

Een groepje van vijf allochtonen verkracht een in hun ogen verwerpelijk blank meisje. Daarna gaan ze amok zoeken met een groepje skinheads en meteen zijn die daders slachtoffers.
Het CGKR geeft hen een aureooltje, want ze zijn toch slachtoffers van onverdraagzaamheid. Hoe het verkrachte meisje zich voelt, deert hen niet. Zij moest dan maar niet uitgedaagd hebben door alleen een groepje vreemdelingen te passeren. Enkel de skinheads zullen veroordeeld worden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:19   #18
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wat houd je tegen om naar het gerecht te stappen ?? Geef eens "het goede voorbeeld" !!
Ik ben al eens met een klacht naar de politie gegaan. Ze hebben mij daar gewoon uitgelachen en wandelen gestuurd. Het is erg gesteld met ons gerechtelijk systeem. Het lijkt enkel nog bedoeld om drukkingsgroepen hun klachten neer te leggen. Een gewoon individueel persoon wordt er gewoon straal genegeerd.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:20   #19
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Alsof dat niet kan...
Probeer dat maar eens. Als je geen drukkingsgroep achter je staan hebt is dat niet zo gemakkelijk. En nu spreek ik uit ervaring.

Laatst gewijzigd door Geertje : 18 mei 2006 om 14:20.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 14:24   #20
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Probeer dat maar eens. Als je geen drukkingsgroep achter je staan hebt is dat niet zo gemakkelijk. En nu spreek ik uit ervaring.
Ik deel die ervaring.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be