Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 2 december 2004, 19:20   #161
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Masturbeer je maar verder
Wat een vulgaire opmerking.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 19:34   #162
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Kan je werkelijk nog grotere onzin uitkramen dan dit?

De N-VA is ondemocratisch aan de macht gekomen. Ja just. De chocoprince is gekozen door het volk en de N-VA volksvertegenwoordigers niet.

Kim studeert rechten (tenminste dat wordt beweerd) vraag eens naar de inhoud van de term democratie.
Awel kom dan volgende keer onafhankelijk op! En je zal zien dat uw partijtje weer onder de kiesdrempel duikt. Jullie hebben alles aan de CDenV te danken.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 21:41   #163
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Awel kom dan volgende keer onafhankelijk op! En je zal zien dat uw partijtje weer onder de kiesdrempel duikt. Jullie hebben alles aan de CDenV te danken.
Wat is er ondemocratisch om een kartel te vormen?
Alle partijen spreken zich uit om een CS te vormen tegen het VB. Dat is dus ook ondemocratisch?
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 21:44   #164
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Wat is er ondemocratisch om een kartel te vormen?
Alle partijen spreken zich uit om een CS te vormen tegen het VB. Dat is dus ook ondemocratisch?
JA! Ik ben tegen het Cordon Sanitaire. U mag mijn drieduizend berichten op dit forum daarvoor nagaan.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 21:50   #165
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
JA! Ik ben tegen het Cordon Sanitaire. U mag mijn drieduizend berichten op dit forum daarvoor nagaan.
Yanneke, leren begrijpend lezen. Ik heb niet gevraagd of gij voor of tegen het CS bent.
De vraag was : Wat is er ondemocratisch om een kartel te vormen?
Alle partijen spreken zich uit om een CS te vormen tegen het VB. Dat is dus ook ondemocratisch?
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 21:54   #166
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Yanneke, leren begrijpend lezen. Ik heb niet gevraagd of gij voor of tegen het CS bent.
De vraag was : Wat is er ondemocratisch om een kartel te vormen?
Alle partijen spreken zich uit om een CS te vormen tegen het VB. Dat is dus ook ondemocratisch?
Je vergelijkt het CS met kartelvorming. Ik antwoord dat ik beiden even ondemocratisch vind, en u begint met appelen en peren te smijten...
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 22:03   #167
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Je vergelijkt het CS met kartelvorming. Ik antwoord dat ik beiden even ondemocratisch vind, en u begint met appelen en peren te smijten...
en kartelvorming is ondemocratisch volgens ons Yanneke. WAAROM was de vraag.
En dat heeft niets met appelen en peren te smijten.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 22:07   #168
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
en kartelvorming is ondemocratisch volgens ons Yanneke. WAAROM was de vraag.
En dat heeft niets met appelen en peren te smijten.
Geert Bourgeois en zijn kameraad Yves Leterme hadden in hun kartelverklaring het volgende geschreven:

WE BESCHOUWEN DE NEDERLANDSTALIGE EN FRANSTALIGE GEMEENSCHAP ALS BASISPEILERS

Waar is het separatisme van GB naartoe??? Hij had zijn idealen verraden om aan de macht te komen. Oorspronkelijk dacht ik dat hij vanaf hij verkozen zou zijn vuurtje stook zou beginnen vanaf zijn confortabele functie. Maar verder dan zijn overwijldgebrabbel kwam de zeurpiet niet.

Daarom volgende uitdaging: Trek volgende verkiezingen alleen naar de kiezer, zonder ondoorzichtige compromisjes en kiezersvallen. Je zal zien dat ik gelijk heb!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 2 december 2004 om 22:07.
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 22:20   #169
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Geert Bourgeois en zijn kameraad Yves Leterme hadden in hun kartelverklaring het volgende geschreven:

WE BESCHOUWEN DE NEDERLANDSTALIGE EN FRANSTALIGE GEMEENSCHAP ALS BASISPEILERS

Waar is het separatisme van GB naartoe??? Hij had zijn idealen verraden om aan de macht te komen. Oorspronkelijk dacht ik dat hij vanaf hij verkozen zou zijn vuurtje stook zou beginnen vanaf zijn confortabele functie. Maar verder dan zijn overwijldgebrabbel kwam de zeurpiet niet.

Daarom volgende uitdaging: Trek volgende verkiezingen alleen naar de kiezer, zonder ondoorzichtige compromisjes en kiezersvallen. Je zal zien dat ik gelijk heb!
Begrijp je dat niet? Inderdaad de Nederlandtalige en de Franstalige gemeenschap zijn de basispeilers.
De basispeilers van een confederale staat.
Dit is nogsteeds ongewijzigd. Dus ik zie niet waar GB zijn idealen verloochent.
Maar gij beschikt natuurlijk over een veel betere bril. Jammer genoeg is het een WC bril.
Pieter de Coninck is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be