Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 5 december 2004, 12:29   #1
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard Uitspraak kulderflupken in de zeverdag

Weer een wansmakelijk stukje duiding op de rode staatszender vandaag.
Een panel gesprek over de uitspraken van kulderflupken (goed gevonden Frank)

Wie mag er aan de tafel gaan zitten : 2 Waalse figuren ter ere van vorst en vaderland, unitair mieke Nuyts en als (heel licht) tegengewicht nieuwkomer
Markske Demesmacker.

WAAROM WORDT DAAR GVD GEEN ZEGSMAN VAN DE AANGESPROKEN PARTIJ IN DEZE ZAAK UITGENODIGD: HET VLAAMS BELANG?

De zeverdag : een programma van nul en generlei politieke waarde. Enkel een draagvlak voor de linkiewinkies van het Belgische circus. Een schande.

Niet zo lang geleden was er nog een panel gesprek over de rol van de oppositie?
Effe raden wie niet uitgenodigd was? Juist ha, de grootste Vlaamse oppositiepartij het Vlaams Blok Belang) Sad, very sad!
__________________
AVV is offline  
Oud 5 december 2004, 13:13   #2
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
WAAROM WORDT DAAR GVD GEEN ZEGSMAN VAN DE AANGESPROKEN PARTIJ IN DEZE ZAAK UITGENODIGD: HET VLAAMS BELANG?
Om de eenvoudige reden dat onze politici voor de lens dan klaar en duidelijk zouden zeggen welke ondemocratische instelling het koningshuis wel is. Juist dat moet vermeden worden.

Is het u trouwens ook niet opgevallen dat de moderator opvallend veel Annemie Neyts aan het woord liet en netjes liet uitspreken, terwijl de brave Demesmacker nauwelijks zijn zinnen kon uitspreken doordat hij door diezelfde moderator werd onderbroken?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 5 december 2004, 14:30   #3
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard De ZeveRde Dag

¡ Hola!

Ik heb zonet op de zevende dag op BVN (nederlandstalige zender in het buitenland) gezien.
Bevoordeelder kon het debat niet beginnen, met twee belgicisten, ons anemietje en nieuweling Demesmacker. ik heb hem niet veel horen praten, terwijl erin de uitspraak van de Taaie ook op zijn partij werd gedoeld. Het debat ontaardde al snel in het debat over Vlaamse onafhankelijkheid/autonomie.
Een monoloog vóór het koningshuis en "dat is toch allemaal niet erg, want hij beschermd toch zijn landje,... ". Ik dacht dat in debat altijd pro en contra en de debat aan bod komt.
Ik kon mijn ogen en oren niet geloven, waarom zat Demesmacker daar?
Ik heb vandaag echt mijn geloof in de vrt verloren.objectief journalisme ...


Laatst gewijzigd door Miguelito : 5 december 2004 om 14:40.
Miguelito is offline  
Oud 5 december 2004, 14:41   #4
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Amai, Franstalige politici op de "Zevende dag"! Kan dat volgens u of zijn de mensen van de VRT geen "echte Vlamingen"?

P.S. : In "Mise au point" van de RTBF stond Jean-Marie Dedecker; in "Controverse" op RTL-TVI stond Bart De Wever. Beide debatten gingen over de zaak rond prins Philip.
Everytime is nu online  
Oud 5 december 2004, 14:46   #5
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Amai, Franstalige politici op de "Zevende dag"! Kan dat volgens u of zijn de mensen van de VRT geen "echte Vlamingen"?

P.S. : In "Mise au point" van de RTBF stond Jean-Marie Dedecker; in "Controverse" op RTL-TVI stond Bart De Wever. Beide debatten gingen over de zaak rond prins Philip.
Dat is niet de kwestie.
Wel is dat de partij die in deze zaak hoofdrolspeler is, NIET uitgenodigd wordt door de VRT.

Het waarom niet, lees eenvoudig reply van Jan van de Berghe
As simpel as that
__________________
AVV is offline  
Oud 5 december 2004, 14:56   #6
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
P.S. : In "Mise au point" van de RTBF stond Jean-Marie Dedecker; in "Controverse" op RTL-TVI stond Bart De Wever. Beide debatten gingen over de zaak rond prins Philip.
Prachtige programma's vandaag, zo duidelijk de fundamentele verschillen tussen Vlaanderen en Wallonië tonen. Ik heb er met plezier naar gekeken.
Het was duidelijk Vlaanderen tegen Wallonië.
(en de beschuldigingen dat de 'Vlaamse' pers het belang beschermt en steunt, lachwekkend gewoon)
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be