Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2006, 13:06   #2161
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
ben ik mee akkoord, ik heb ook liever dat ons geld in Vlaanderen blijft, dan dat het naar Wallonië gaat. Ik geloof ook nooit dat elke VB-er extreem is; FDW, GA, JS, FVH, echter wel, dus stem je voor die mannen, dan ga je wel akkoord met hun extremisme.
Als die topic over, spreek jij allochtoons, echt zo grappig is, waar staat die, ik lach ook graag en zit nog niet zo lang op dit forum.
Maar jonge toch, wat jij nu allemaal uitbraakt.

Ik geloof ook niet dat alle CD&V'ers ruggengraad-loze oui-knikkers zijn, maar de CD&V top alvast wel (hebben we gezien na de federale verkiezingen)... dus als je ervoor stemt ga je daar wel mee akkoord... (dus eigenlijk ben je een soort van wanna-be-ruggengraad-loze oui-knikker)
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 13:29   #2162
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lodi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Locatie: Geraardsbergen
Berichten: 848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Of over hoe links bedreven is in het liegen, het verdraaien van de feiten en krapuul in bescherming te nemen. Waart g�*j soms op die bus, om zoiets te kunnen zeggen? Zo niet, graag een gefundeerd bewijs van wat gij hier loopt te spuien, want dat is meer dan walgelijk...
Die krijgt van mij geen commentaar meer. Ik zal doen wat Anna doet, hem nog lezen en verder negeren. Hij is niet meer goed wijs.
__________________
Marie-Rose Morel: "Ja maar uw partij zegt dit."
Wouter Van Bellingen: "Mijn partij zegt zoveel!"
Lodi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:09   #2163
luvali
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 september 2006
Berichten: 390
Standaard

wanna-be-ruggengraad-loze oui-knikker: dat is ook meer iets voor de rubriek, spreek jij allochtoons.
Met mijn ruggengraat, is alles nog in orde hoor.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:09   #2164
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lodi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Locatie: Geraardsbergen
Berichten: 848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Het slachtoffer kan het niet meer navertellen. Het is daarom des te makkelijker om deze het nadeel van de twijfel te geven. Vergeten dat er jongeren bijzaten die bekend stonden bij het gerecht? De verklaringen van (niet allochtoonse) getuigenissen vergeten?

Een autopsie kan geen uitsluitsel geven aan de omstandigheden die vooraf gingen. Die man kan even goed een jongen bij de keel hebben genomen om zich te verdedigen, allemaal mogelijke theorieën. Trouwens waarom liepen ze dan weg en verstopten ze hun? Voor elke mens met een beetje gezond verstand staat dat gelijk aan schuldbekentenis. Als je vindt dat je recht in je schoenen staat heb je vertrouwen in de politie en het gerecht.

Trouwens ik vind dat bij deze zaak de rechter een signaal naar de maatschappij toe moet geven, als in deze zaak de zwarte piet wordt doorgeschoven naar het slachtoffer (de overleden man voor alle duidelijkheid) dan is dat een barslechte signaal en is het bang afwachten op het volgend incident.



De regering.

Trouwens "vuile partij" dat is nogal onverdraagzaam taalgebruik. Als je geen problemen hebt met een democratie heb je tenminste het elimentair respect voor alle partijen. Inclusief de partijen die niet aan UW idealen voldoet.
Dan moet al zijn postings eens lezen. Wat een woordenschat en zo iemand gaat ons iets verwijten!!!
__________________
Marie-Rose Morel: "Ja maar uw partij zegt dit."
Wouter Van Bellingen: "Mijn partij zegt zoveel!"
Lodi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:11   #2165
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Dan moet al zijn postings eens lezen. Wat een woordenschat en zo iemand gaat ons iets verwijten!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Ik ben ambtenaar en kan het werk nauwelijks volgen, en jij komt afdraven om het aantal ambtenaren nog af te bouwen!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:31   #2166
luvali
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 september 2006
Berichten: 390
Standaard

On-topic: Guido Demoor had nooit mogen sterven.
Ik hoop dat als die gasten echt zinloosgeweld gebruikt hebben dat ze streng gestraft worden. Net zoals de moordenaars van Joe Van Holsbeeck.
Ook Hans Van Temsche, moet een zware straf krijgen.
Maar alles op een bepaalde bevolkingsgroep steken is absurd.
Akkoord, bij Guido Demoor, waren het moslims, maar bij Joe Van Holsbeeck, Polen en dus meer dan wss katholieken, Van Temsche is dan weer Vlaming en wss ook katholiek opgevoed. Dus dit is een probleem voor gans de maatschappij en niet enkel voor een bepaalde bevolkingsgroep.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:34   #2167
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
On-topic: Guido Demoor had nooit mogen sterven.
Ik hoop dat als die gasten echt zinloosgeweld gebruikt hebben dat ze streng gestraft worden. Net zoals de moordenaars van Joe Van Holsbeeck.
Ook Hans Van Temsche, moet een zware straf krijgen.
Maar alles op een bepaalde bevolkingsgroep steken is absurd.
Akkoord, bij Guido Demoor, waren het moslims, maar bij Joe Van Holsbeeck, Polen en dus meer dan wss katholieken, Van Temsche is dan weer Vlaming en wss ook katholiek opgevoed. Dus dit is een probleem voor gans de maatschappij en niet enkel voor een bepaalde bevolkingsgroep.
Juist. De wereld zou veel mooier zijn, moesten er minder doden door geweld vallen.

Ik vind het alleen wraakroepend dat men hier een topic maakt om zulk een slachtoffer zwart te schilderen, nog voor de rechtbank heeft kunnen oordelen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 14:43   #2168
luvali
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 september 2006
Berichten: 390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist. De wereld zou veel mooier zijn, moesten er minder doden door geweld vallen.

Ik vind het alleen wraakroepend dat men hier een topic maakt om zulk een slachtoffer zwart te schilderen, nog voor de rechtbank heeft kunnen oordelen.
Daar ben ik volledig mee akkoord, als hij, al dan niet, eerst naar iemand zijn keel gegrepen heeft, zal dat wel aangetoond worden. Ik weet dat niet, ga er dus ook geen uitspraken over doen, blijkbaar zijn er die dat wel doen, zowel voor als tegen. Het is van beiden zever. Daarbij, zelfs als hij zou begonnen zijn, rechtvaardigt dat zijn dood nog niet. Net zoals de dood van al die anderen, die slachtoffer werden van geweld, eender van wie, niet te rechtvaardigen is.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 15:46   #2169
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
On-topic: Guido Demoor had nooit mogen sterven.
Ik hoop dat als die gasten echt zinloosgeweld gebruikt hebben dat ze streng gestraft worden. Net zoals de moordenaars van Joe Van Holsbeeck.
Ook Hans Van Temsche, moet een zware straf krijgen.
Maar alles op een bepaalde bevolkingsgroep steken is absurd.
Akkoord, bij Guido Demoor, waren het moslims, maar bij Joe Van Holsbeeck, Polen en dus meer dan wss katholieken, Van Temsche is dan weer Vlaming en wss ook katholiek opgevoed. Dus dit is een probleem voor gans de maatschappij en niet enkel voor een bepaalde bevolkingsgroep.
Volledig akkoord Luvali...

Wat echter voor enorme frustratie zorgt is het verschil in aanpak van de vierde macht tegenover bovenvernoemde fenomenen...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 17:23   #2170
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Je bent een slecht verstaander .
Mijn bevindingen zijn ook die van het Gentse parket en tientallen magistraten .
Stelling :
A) DDC geeft zelf toe dat café Barbarella het stamcafé was van Regina Louf in de periode waarvan ze zegt dat ze het zwaarst is misbruikt .
B) Het Gentse parket beschikt over honderden dossiers lastens het klienteel van dat publiek niet zelden handelend over moord en verkrachting .
C) DDC weet dat , niet alleen door zijn konnecties binnen de gerechterlijke wereld maar ook door mijn aangetekende zendingen .
D) DDC vermeld nergens welke feiten zich afspeelden maar blijft het als een normaal jongerencafé afschilderen .
E) en volgens u liegt die gast niet ?
Jij hebt dus inzage in dossiers vh parket ?? "Très bizarre"
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 17:25   #2171
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Straks gaan we hier van Pietje nog moeten BEWIJZEN dat de aarde rond is .
Nee, maar geef me één reden waarom ik al je beweringen betreffende DDC zomaar klakkeloos zou moeten geloven.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 17:28   #2172
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Polen en dus meer dan wss katholieken
Ik ga akkoord met uw uitspraak, maar waarom die domheid? Katholieke Zigeuners bestaan, maar volgens mij waren deze Poolse Roma géén katholieken hoor. Als een Arabische Israëli een aanslag pleegt noem je het toch ook geen joden (religie)/Joden (cultuur)? :s

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 19 september 2006 om 17:31.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 18:19   #2173
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nee, maar geef me één reden waarom ik al je beweringen betreffende DDC zomaar klakkeloos zou moeten geloven.
Omdat die beweringen ook gestaafd worden door het Gents parket en DDC wel degelijk veroordeeld is voor de raad van journalistiek wegens het verspreiden van leugenachtige en manipulatieve informatie aangaande de zaak van de vermoorde rijkswachter en de x-dossiers .
Ik zal u nog eens een voorbeeldje geven van manipulatie door DDC ,
In zijn boek de x-dossiers schrijft DDC Dat Regina Louf op 14-jarige leeftijd moest deelnemen aan een seksfeestje met Nihoul , Dutroux , magistraten en ministers .
Was ook aanwezig : een man met een getatoueerde adelaar op de borst .
Wie was deze geheimzinnigaard ?
Nogal moeilijk , deze mysterieuze was Jacques V.D.B. , die een klasgenote van Regina Louf had verkracht in een kamer boven café Barbarella , en uiteraard lid van motorbende " abrasax Gent " , de toenmalige vriendenclub van X1 .
Denk je nu echt dat DDC in zijn boek vermeld dat het hier andermaal over café Barbarella en motorbende " abrasax gent " ging ?
En ondermeer daarom is DDC meerdere keren veroordeeld voor het verspreiden van leugenachtige en manipulatieve informatie .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 23:25   #2174
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Jij hebt dus inzage in dossiers vh parket ?? "Très bizarre"
Om het met de woorden van Michel Nihoul te zeggen : mijn arm is zo lang of de Donau .
Ik lig hier trouwens met de volledige kopie's van de originele verklaringen van X1 naast mij , mocht ik ook al niet in mijn bezit hebben , maar soit .
Volgende politici worden door Regina Louf genoemd als pedofielen die haar hebben verkracht .
Nooit in de pers verschenen , dus lees maar goed : Paul Van Den Boeynants , Maurice Lippens , Melchior Wathelet , Wilfried Martens .
En dergelijke figuren zouden niet alleen in de bende Dutroux gezeten hebben , maar gezien ze er ook figuren uit haar stamcafé Barbarella bijlapt , ook kontakten gehad hebben met het getatoueerd cafékrapuul van " motorbende abrasax Gent ".
Kom nou ?
En DDC zou dus niet geweten hebben dat X1 wartaal uitsloeg ?
Kom nou ?
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 18:18   #2175
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
zeggen : mijn arm is zo lang of de Donau .
Ist echt ? Ik stel voor dat je detective-verhalen gaat schrijven, je hebt er de nodige fantasie voor.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 18:50   #2176
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ist echt ? Ik stel voor dat je detective-verhalen gaat schrijven, je hebt er de nodige fantasie voor.
Goede raad , er zit hier ook een werkgroep morkhoven op deze site .
Vraag eens aan die mensen of de namen die ik geciteerd heb uit de originele verhoren van x1 , die notabene nooit in de pers gekomen zijn kloppen of niet !
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 18:58   #2177
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Goede raad , er zit hier ook een werkgroep morkhoven op deze site .
Vraag eens aan die mensen of de namen die ik geciteerd heb uit de originele verhoren van x1 , die notabene nooit in de pers gekomen zijn kloppen of niet !
Ook niet echt een "autoriteit" in die materie, me dunkt.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 19:09   #2178
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ook niet echt een "autoriteit" in die materie, me dunkt.
Nee, maar ze zijn wel één van de weinigen die inzage hebben in de originele verhoren van X1 .
DDC heeft een dichte band met deze mensen , zelfde witte comité's en dergelijke .
En , als je dit ook al niet geloofd , Pietje , vraag aan de mensen van die werkgroep of dit klopt .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:19   #2179
luvali
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 september 2006
Berichten: 390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Ik ga akkoord met uw uitspraak, maar waarom die domheid? Katholieke Zigeuners bestaan, maar volgens mij waren deze Poolse Roma géén katholieken hoor. Als een Arabische Israëli een aanslag pleegt noem je het toch ook geen joden (religie)/Joden (cultuur)? :s
daarom ook dat ik schreef, Waarschijnlijk katholieken.
Dat heeft niets met domheid te maken, iemand daar dadelijk voor aanvallen, echter wel.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 21:32   #2180
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
typische reactie voor extreem-rechts. Belachelijk, kleinerend en volledig naast de kwestie.
Is het typisch voor CD&V om alles zo wit zwart te zien?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be