Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2006, 20:27   #2121
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Reclamespots zijn infantiel. Kijk naar de VB campagnes een paar holle slogans en iedereen is mee.
jongen, geef uw leven toch eens wat richting ipv hier uzelf je weet wel...
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 19:30   #2122
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Dat het een artikel van Douglas De Coninck in Humo betreft verbaast me niet , die gast word regelmatig uitgestuurd door de gerechterlijke wereld om bepaalde denkpistes te dwarsbomen .
Toen hij nog voor De Morgen schreef verstond hij het om een belachelijke denkpiste te maken over de moord op een rijkswachter om een andere denkpiste die wees naar de rijkswacht Lokeren en het Gentse parket te doen vergeten .
In 1998 voerde hij Regina Louf , alias X1 op als kroongetuige om pedofilienetwerken .
Douglas De Coninck wist echter dat zijn kroongetuige een belachelijk figuur zou slaan .
Het resultaat was dat alle onderzoeken naar pedofilienetwerken prompt stilvielen , wat de bedoeling was van het gerecht , en onzen Douglas beschikte over een iets dikkere portefeuille .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:03   #2123
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Juist, de mensen dom houden met nepjournalistiek. We zullen de waarheid wel ooit kennen en ik ben er zeker van de politiek correcte moraalridders nog niet weten welk figuur ze dan gaan slaan.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:14   #2124
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Dat het een artikel van Douglas De Coninck in Humo betreft verbaast me niet , die gast word regelmatig uitgestuurd door de gerechterlijke wereld om bepaalde denkpistes te dwarsbomen .
Toen hij nog voor De Morgen schreef verstond hij het om een belachelijke denkpiste te maken over de moord op een rijkswachter om een andere denkpiste die wees naar de rijkswacht Lokeren en het Gentse parket te doen vergeten .
In 1998 voerde hij Regina Louf , alias X1 op als kroongetuige om pedofilienetwerken .
Douglas De Coninck wist echter dat zijn kroongetuige een belachelijk figuur zou slaan .
Het resultaat was dat alle onderzoeken naar pedofilienetwerken prompt stilvielen , wat de bedoeling was van het gerecht , en onzen Douglas beschikte over een iets dikkere portefeuille .
Ik vermoed dat je deze stellingen hard kan maken met de nodige bewijzen ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:16   #2125
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist, de mensen dom houden met nepjournalistiek. We zullen de waarheid wel ooit kennen en ik ben er zeker van de politiek correcte moraalridders nog niet weten welk figuur ze dan gaan slaan.
Waarom noem je het "nepjournalistiek" ? Omdat het niet jouw beeld weergeeft dat je verwacht had ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:21   #2126
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waarom noem je het "nepjournalistiek" ? Omdat het niet jouw beeld weergeeft dat je verwacht had ??
Luister eens even, Douglaske heeft zich in het verleden al genoeg belachelijk gemaakt en we weten dat hij niet objectief is.

Als jij fabeltjes wenst te geloven, doe je maar. Zou U zomaar uw hand in het vuur durven te steken en te beweren dat ons landje ongevoelig zou zijn voor mediabrainwash? Ik verbrand mijn poten niet graag, dus ik doe het niet.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:26   #2127
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Luister eens even, Douglaske heeft zich in het verleden al genoeg belachelijk gemaakt en we weten dat hij niet objectief is.
Wie is "WE" ?? En bewijs dan maar eens dat hij niet objectief zou zijn. Blijkbaar is kritisch staan tegenover (de mening van) VB-ers al voldoende opdat diezelfde VB-ers je niet objectief vinden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:27   #2128
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wie is "WE" ?? En bewijs dan maar eens dat hij niet objectief zou zijn. Blijkbaar is kritisch staan tegenover (de mening van) VB-ers al voldoende opdat diezelfde VB-ers je niet objectief vinden.
O ja. In het X1 dossier ging het echt wel tegen VB'ers hoor.

De linkies zijn zich aan het weren als een duiveltje in een wijwatervat
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:29   #2129
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik vermoed dat je deze stellingen hard kan maken met de nodige bewijzen ??
En inderdaad , ik kan dit bewijzen .
Douglas De Coninck schreef in De Morgen dat een rijkswachter uit Waasmunster werd vermoord omdat hij een milieuonderzoek begonnen was naar een Lokerense tankreinigingsfirma .
Die firma diende klacht in wegens laster en werd voor de rechtbank volledig in het gelijk gesteld ; betrokken rijkswachter had nooit enig onderzoek gedaan naar die firma .
Die rijkswachter werd trouwens vermoord met een 9 mm smith&wesson gestolen uit de rijkswachtkazerne uit Berlare , en dat kan ik bewijzen .
De Coninck wist heel goed dat Regina Louf in haar tienerjaren VRIJWILLG sm-cafe's ging opzoeken die niet zelden bevolkt werden door zedendelinkwenten .
Ondermeer café Barbarella dat De Coninck gemakkelijkheidshalve een jongerencafé noemt .
Dit café was de uitvalsbasis van motorbende " abrasax Gent " .
De meeste van die leden werden in die tijd veroordeeld voor moord , verkrachting of pleegden simpelweg zelfmoord .
Het is logisch dat de meeste brouwsels van Regina Louf uit ervaringen met die gestoorde gasten komen .
De Coninck weet dit al lang , en heeft er nooit een woord over gerept , een beetje raar voor iemand die zichzelf een onderzoeksjournalist placht te noemen .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:37   #2130
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wie is "WE" ?? En bewijs dan maar eens dat hij niet objectief zou zijn. Blijkbaar is kritisch staan tegenover (de mening van) VB-ers al voldoende opdat diezelfde VB-ers je niet objectief vinden.
Als je alles wat X1 zegt blindelings gelooft, is het ver gekomen. Ik zeg niet dat die vrouw niets meegemaakt heeft, maar persoonlijk heeft men haar dankzij meneer de Coninck belachelijk gemaakt in de media en zo meteen alle slachtoffers van pedofilie.
Maar in dit land staan kindermisbruikers blijkbaar hoger aangschreven dan mensen met een extreem rechts gedachtengoed, die hun cultuur, huis en haard nog wel belangrijk genoeg vinden om te verdedigen tegen het politiek correct gedachtengoed.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 september 2006 om 22:37.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:55   #2131
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waarom noem je het "nepjournalistiek" ? Omdat het niet jouw beeld weergeeft dat je verwacht had ??
Nog iets over nepjournalistiek ,
Doglas De Coninck die ik hier in het vervolg DDC ga noemen schreef in zijn boek de X-dossiers dat Kristine Van Hees ( één van de slachtoffers van Nihoul volgens DDC ) enkele weken voor haar dood gestalkt werd door personen van wie zij heel bang was en die die met een zwarte pontiac firebird reden .
Het valt op dat er ook 2 personen van die " abrasax-bende " uit Gent met zo'n wagen reden .
DDC weet dat maar piept er niet over .
Ik heb hier trouwens de volledige kopie's van de X-dossiers bij mij liggen , met namen die nooit in de pers verschenen .
Regina Louf beweert ondermeer dat gewezen premier Wilfried Martens tot de bende Nihoul behoorde ...
Als je niet ziet aan Martens zijn kop dat die gast een zware hormonenziekte heeft en bijgevolg impotent is dan breng je inderdaad nepjournalistiek .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:00   #2132
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Nog iets over nepjournalistiek ,
Doglas De Coninck die ik hier in het vervolg DDC ga noemen schreef in zijn boek de X-dossiers dat Kristine Van Hees ( één van de slachtoffers van Nihoul volgens DDC ) enkele weken voor haar dood gestalkt werd door personen van wie zij heel bang was en die die met een zwarte pontiac firebird reden .
Het valt op dat er ook 2 personen van die " abrasax-bende " uit Gent met zo'n wagen reden .
DDC weet dat maar piept er niet over .
Ik heb hier trouwens de volledige kopie's van de X-dossiers bij mij liggen , met namen die nooit in de pers verschenen .
Regina Louf beweert ondermeer dat gewezen premier Wilfried Martens tot de bende Nihoul behoorde ...
Als je niet ziet aan Martens zijn kop dat die gast een zware hormonenziekte heeft en bijgevolg impotent is dan breng je inderdaad nepjournalistiek .
Abrasax? Was dat ook niet de naam van één of andere satanistische sekte, die ook een tijdje in verband werd gebracht met de zaak Dutroux, maar waar uiteindelijk niets tegen gevonden is?
Bleken het niet gewoon een stelletje mafketels te zijn, die orgieën hielden met geitenbloed en dat soort toestanden?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:10   #2133
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
En inderdaad , ik kan dit bewijzen .
Douglas De Coninck schreef in De Morgen dat een rijkswachter uit Waasmunster werd vermoord omdat hij een milieuonderzoek begonnen was naar een Lokerense tankreinigingsfirma .
Die firma diende klacht in wegens laster en werd voor de rechtbank volledig in het gelijk gesteld ; betrokken rijkswachter had nooit enig onderzoek gedaan naar die firma .
Die rijkswachter werd trouwens vermoord met een 9 mm smith&wesson gestolen uit de rijkswachtkazerne uit Berlare , en dat kan ik bewijzen .
Wel, doe het dan. Want tot hier toe bewijs je juist niks.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
De Coninck wist heel goed dat Regina Louf in haar tienerjaren VRIJWILLG sm-cafe's ging opzoeken die niet zelden bevolkt werden door zedendelinkwenten .
Ondermeer café Barbarella dat De Coninck gemakkelijkheidshalve een jongerencafé noemt .
Dit café was de uitvalsbasis van motorbende " abrasax Gent " .
De meeste van die leden werden in die tijd veroordeeld voor moord , verkrachting of pleegden simpelweg zelfmoord .
Het is logisch dat de meeste brouwsels van Regina Louf uit ervaringen met die gestoorde gasten komen .
Misschien jouw logica maar daarom nog niet de logica . Jij trekt bepaalde conclusies zonder ook maar iets te bewijzen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
De Coninck weet dit al lang , en heeft er nooit een woord over gerept , een beetje raar voor iemand die zichzelf een onderzoeksjournalist placht te noemen .
Hoe weet jij dat "hij" dit allang weet ??
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.

Laatst gewijzigd door Pietje : 18 september 2006 om 23:12.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:18   #2134
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wel, doe het dan. Want tot hier toe bewijs je juist niks.

Misschien jouw logica maar daarom nog niet de logica . Jij trekt bepaalde conclusies zonder ook maar iets te bewijzen.

Hoe weet jij dat "hij" dit allang weet ??
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.
Bewijzen, dat is het enige wat linkiewinkies in het nauw wensen. En als je ze geeft, geloven ze je niet.

DE logica bestaat gewoon niet. Je kan dingen gewoon logisch verklaren of een onlogische draai geven.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:26   #2135
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wel, doe het dan. Want tot hier toe bewijs je juist niks.

Misschien jouw logica maar daarom nog niet de logica . Jij trekt bepaalde conclusies zonder ook maar iets te bewijzen.

Hoe weet jij dat "hij" dit allang weet ??
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.
Er is een gerechterlijk vonnis geweest voor de Correctionele rechtbank waar DDC veroordeeld geweest is wegens laster tegen die reinigingsfirma omdat ook de rechtbank aldaar met frisse tegenzin ( want ze wisten natuurlijk ook dat DDC in opdracht van het gerecht werkte ) moest toegeven dat DDC alles gefantaseerd had .Moest je eens weten Pietje hoveel keer ik met DDC rond de tafel heb gezeten ...
Ten andere , in verband met de zaak Louf heb ik veiligheidshalve , om te bewijzen dat ze liegen DDC , de medeacteur van het boek de dossiers Annemie Bulté , en de rijkswachters die het onderzoek voerden , Bille en De Baets een paar aangetekende zendingen met mijn bevindingen gestuurd .
Uiteraard heb ik de kopies van mijn brieven en de bewijzen van aangetekende zending bewaard .
Kan altijd nog eens van pas komen .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:31   #2136
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wel, doe het dan. Want tot hier toe bewijs je juist niks.

Misschien jouw logica maar daarom nog niet de logica . Jij trekt bepaalde conclusies zonder ook maar iets te bewijzen.

Hoe weet jij dat "hij" dit allang weet ??
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.
Ten andere , op het Gentse parket liggen nog steeds honderden dossiers die betrekking hebben over Café Barbarella ,en motorbende abrasax Gent die veelal te maken hebben met moord/verkrachting/ zelfmoord .
DDC weet dat , geeft toe dat dit café het stamcafé was van Regina Louf , maar blijft beweren dat het hier enkel om een jongerencafé gaat ...
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:31   #2137
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
Wie is "WE" ?? En bewijs dan maar eens dat hij niet objectief zou zijn. Blijkbaar is kritisch staan tegenover (de mening van) VB-ers al voldoende opdat diezelfde VB-ers je niet objectief vinden.
Als je eens op de site van de Raad voor de Journalistiek (www.rvdj.be) gaat zoeken vind je al zeker 1 (ik dacht zelfs 2) "veroordelingen". Ivm niet gefundeerde en of foutieve artikelen.

Site is blijkbaar momenteel down, maar deze 2 zouden het moeten zijn:
www.rvdj.be/pdf/beslissing200601.pdf
www.rvdj.be/pdf/beslissing200604.pdf
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:36   #2138
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Er is een gerechterlijk vonnis geweest voor de Correctionele rechtbank waar DDC veroordeeld geweest is wegens laster tegen die reinigingsfirma omdat ook de rechtbank aldaar met frisse tegenzin ( want ze wisten natuurlijk ook dat DDC in opdracht van het gerecht werkte ) moest toegeven dat DDC alles gefantaseerd had .Moest je eens weten Pietje hoveel keer ik met DDC rond de tafel heb gezeten ...
Anoniem kan je natuurlijk al vertellen wat je wil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Ten andere , in verband met de zaak Louf heb ik veiligheidshalve , om te bewijzen dat ze liegen DDC , de medeacteur van het boek de dossiers Annemie Bulté , en de rijkswachters die het onderzoek voerden , Bille en De Baets een paar aangetekende zendingen met mijn bevindingen gestuurd .
Uiteraard heb ik de kopies van mijn brieven en de bewijzen van aangetekende zending bewaard .
Kan altijd nog eens van pas komen .
Jouw "bevindingen" dus. En ook niet meer dan dat
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:39   #2139
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Bewijzen, dat is het enige wat linkiewinkies in het nauw wensen. En als je ze geeft, geloven ze je niet.
In het nauw ?? In jouw verbeelding waarschijnlijk. En ja, ik heb liefst dat beweringen bewezen worden alvorens ze te geloven.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 23:43   #2140
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
In het nauw ?? In jouw verbeelding waarschijnlijk. En ja, ik heb liefst dat beweringen bewezen worden alvorens ze te geloven.
Is het omdat iets niet bewezen is, dat het niet waar is?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be