Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2006, 15:09   #1181
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Citaat:
de Belgische dwingt zijn burgers om zich te houden aan de wet.
Hilter deed precies hetzelfde:
Eerst wetten maken om er daarna zijn vermeende tegenstanders mee te elimineren.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:11   #1182
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Citaat:
Ook hier geldt: gelieve bij het citeren te verwijzen naar het bericht waaruit je citeert. Dan kan iedereen nalezen wat er helemaal geschreven staat.
Geldt dat ook voor Filo?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:12   #1183
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat vreemd dat je mij verwijt waar je je in geen twee jaar aan stoorde van zielsgenoot Filo.
Ik zit nog maar twee maanden op het forum, schatje! En Filosoof heeft - in tegenstelling tot jou - nog nooit woorden van mij geciteerd zonder te verwijzen naar het hele bericht, dus heb ik nog geen enkele reden gezien om hem daarop te wijzen. En last but not least, als ik geconfronteerd wordt met een praktijk waar ik een probleem mee heb, dan is het laatste wat ik zal doen die praktijk kopiëren.

Laatst gewijzigd door Edina : 22 juli 2006 om 15:12.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:16   #1184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Nochtans heb IK nog maar een paar dagen geleden de link geplaatst waar Filo zijn mosterd uit haalde. Plus de hele tekst van hemzelf waar Distel's analogie uit voortsproot.
Maar daar heb je natuurlijk 'toevallig' overheen gekeken, zeker?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:17   #1185
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

En noem me geen ' schatje'.
Ik ben namelijk een 'vuile' hetero.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:24   #1186
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Nog iets 'schatje'.

Ik geef, in tegenstelling tot Filo, eerlijk toe dat mijn nieuwe ondertiteling een vuile streek is.

En ik zal geen twee jaar lang die smerige streek als ondertiteling gebruiken als Filo onmiddelijk de zijne weghaalt.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:24   #1187
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hilter deed precies hetzelfde:
Eerst wetten maken om er daarna zijn vermeende tegenstanders mee te elimineren.
En dat is ook een belangrijke les geweest. En heeft geleid tot de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Onze wetten kunnen daaraan getoetst worden via het Europees Hof van Den Haag. En nu wil het toch wel lukken zeker dat die daar niet mee in strijd zijn. En wil het toch ook wel lukken zeker dat het VB de enige partij is die die rechten in twijfel trekt. Zij zouden liever zelf de wet bepalen, los van internationale verdragen. En we weten ondertussen inderdaad waar dat toe kan leiden.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:30   #1188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En dat is ook een belangrijke les geweest. En heeft geleid tot de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Onze wetten kunnen daaraan getoetst worden via het Europees Hof van Den Haag. En nu wil het toch wel lukken zeker dat die daar niet mee in strijd zijn. En wil het toch ook wel lukken zeker dat het VB de enige partij is die die rechten in twijfel trekt. Zij zouden liever zelf de wet bepalen, los van internationale verdragen. En we weten ondertussen inderdaad waar dat toe kan leiden.
Heb je soms liever dat het VB even hypocriet was als de menslievende islamitische landen die het UVRM wél ondertekenden maar die evengoed aan hun moslimlaarzen lappen?

Wat garandeert mij trouwens dat die goddelijke wetmakers waar jij je hart en ziel aan verpandt het bij bij het rechte eind hebben?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:33   #1189
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Citaat:
En wil het toch ook wel lukken zeker dat het VB de enige partij is die die rechten in twijfel trekt. Zij zouden liever zelf de wet bepalen, los van internationale verdragen. En we weten ondertussen inderdaad waar dat toe kan leiden.
Tot wat dan?
Toch niet tot datgene dat allang in kannen en kruiken is voor het VB één keer aan de macht heeft deelgenomen?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:35   #1190
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Geldt dat ook voor Filo?
Dat geldt wat mij betreft inderdaad voor iedereen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nochtans heb IK nog maar een paar dagen geleden de link geplaatst waar Filo zijn mosterd uit haalde. Plus de hele tekst van hemzelf waar Distel's analogie uit voortsproot.
Maar daar heb je natuurlijk 'toevallig' overheen gekeken, zeker?
Denk je nu echt dat ik alles hier op het forum lees???
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:41   #1191
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je soms liever dat het VB even hypocriet was als de menslievende islamitische landen die het UVRM wél ondertekenden maar die evengoed aan hun moslimlaarzen lappen?
Nee, hun eerlijkheid wat dat betreft, kan ik best appreciëren. Dat bevestigt namelijk mijn mening over de partij. Niet dat ze wat andere zaken betreft niet hypocriet zijn, maar dat is een andere discussie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat garandeert mij trouwens dat die goddelijke wetmakers waar jij je hart en ziel aan verpandt het bij bij het rechte eind hebben?
Ik verpandt mijn hart en ziel aan niets. En garanties zijn er niet te geven. Behalve dan dat landen die zich aan de verklaringen houden nog geen genocides op hun geweten hebben. En dat het voordat die verklaring bestond al eens serieus is misgelopen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:45   #1192
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En dat is ook een belangrijke les geweest. En heeft geleid tot de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Onze wetten kunnen daaraan getoetst worden via het Europees Hof van Den Haag. En nu wil het toch wel lukken zeker dat die daar niet mee in strijd zijn. En wil het toch ook wel lukken zeker dat het VB de enige partij is die die rechten in twijfel trekt. Zij zouden liever zelf de wet bepalen, los van internationale verdragen. En we weten ondertussen inderdaad waar dat toe kan leiden.
Het "Europees Hof van Den Haag"? U weet echt niet waar de klepel hangt, hé.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:49   #1193
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je soms liever dat het VB even hypocriet was als de menslievende islamitische landen die het UVRM wél ondertekenden maar die evengoed aan hun moslimlaarzen lappen?

Wat garandeert mij trouwens dat die goddelijke wetmakers waar jij je hart en ziel aan verpandt het bij bij het rechte eind hebben?
Oh knuppeltje, schatteboutje toch:

1) Stellen dat "islamitische landen" (???) menslievend zijn en dan zeggen dat ze de mensenrechten aan hun laars lappen. Dat zet aan tot diep nadenken. En dan, bingo: Knuppel associeert menslievendheid met het aan de laars lappen van mensenrechten!

2) Wie zegt nu dat mensenrechten, zoals in de universele verklaring van de rechten van de mens opgetekend, het bij het rechte eind hebben ?
Zo'n belangrijke knuppel in het hoenderhok heeft Knuppel nog nooit gevonden!
Het alternatief, Knuppeltje, dat beter is is niet te vinden. En de geschiedenis leert dat afwijken van gelijkheid der mensen leidt tot rampen.
Oh schattebout. En natuurlijk: nu kan niemand nog slaven hebben, kunnen vrouwen nietmeer gekocht worden, en kunnen kinderen niet meer voor het nuttige werk zorgen dat opbrengt. Waardoor een Knuppeliaans paradijs natuurlijk niet mogelijk is. Mijn grootste blijken van deelneming hiervoor...

Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 juli 2006 om 15:50.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 15:53   #1194
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik verpandt mijn hart en ziel aan niets. En garanties zijn er niet te geven. Behalve dan dat landen die zich aan de verklaringen houden nog geen genocides op hun geweten hebben. En dat het voordat die verklaring bestond al eens serieus is misgelopen.
Mijn vertrouwen is zoooo groot. Kijk bijvoorbeeld maar naar de nieuw VN-Human Rights Council. Die wordt geleid door echte voorvechters van de mensenrechten zoals daar zijn: China; Rusland, Saudi-Arabië, Cuba, enz.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:09   #1195
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Oh knuppeltje, schatteboutje toch:

1) Stellen dat "islamitische landen" (???) menslievend zijn en dan zeggen dat ze de mensenrechten aan hun laars lappen. Dat zet aan tot diep nadenken. En dan, bingo: Knuppel associeert menslievendheid met het aan de laars lappen van mensenrechten!

2) Wie zegt nu dat mensenrechten, zoals in de universele verklaring van de rechten van de mens opgetekend, het bij het rechte eind hebben ?
Zo'n belangrijke knuppel in het hoenderhok heeft Knuppel nog nooit gevonden!
Het alternatief, Knuppeltje, dat beter is is niet te vinden. En de geschiedenis leert dat afwijken van gelijkheid der mensen leidt tot rampen.
Oh schattebout. En natuurlijk: nu kan niemand nog slaven hebben, kunnen vrouwen nietmeer gekocht worden, en kunnen kinderen niet meer voor het nuttige werk zorgen dat opbrengt. Waardoor een Knuppeliaans paradijs natuurlijk niet mogelijk is. Mijn grootste blijken van deelneming hiervoor...
Ik blijf erbij dat u problemen heeft met begrijpend lezen. Wat knuppel zei insinueerde al geen kanten wat jij hier neerpende

Oh, wil je aub deze post ook beantwoorden? Dank u:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1166
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 22 juli 2006 om 16:12.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:12   #1196
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Feremans@,

Inplaats van je als een brulkikker te gedragen had jij misschien beter de reportage bekeken over de moderne slavernij die VANDAAG in Dubai plaatsvindt.
Een van de Emiraten die allicht het UVRM wél ondertekenden...

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 juli 2006 om 16:13.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:24   #1197
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het "Europees Hof van Den Haag"? U weet echt niet waar de klepel hangt, hé.
Ik bedoelde natuurlijk Straatsburg. Vergissing... So what? Verandert weinig aan mijn oorspronkelijke stelling.

Laatst gewijzigd door Edina : 22 juli 2006 om 16:26.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:26   #1198
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Om het met de woorden van Filosoof te zeggen:

Al dat gezever over feiten, Recht en Rechtbanken moet maar eens gedaan zijn.
Knuppeltje toch, ik probeerde enkel jouw gedachtenkronkels uit je vorige discours samen te vatten en te volgen...
Me volledig citeren zou dat duidelijk gemaakt hebben: mijn post was ondubbelzinnig

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 juli 2006 om 16:27.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:31   #1199
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Knuppeltje toch, ik probeerde enkel jouw gedachtenkronkels uit je vorige discours samen te vatten en te volgen...
tututut

uw kak intrekken in ongezond, "filosoof"
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2006, 16:32   #1200
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik werd 3 maal overvallen, door "Eigen volk" maar dat telt niet, neem ik aan?
Voor mij telt dat wel mee. Tegenover eigen volk sta je ook sterker dan tegenover allochtoon crapuul, dat je gewoon een klacht terug lapt wegens racisme, het CGKR inschakeld en ga zo verder. Gevolg: je was alleen op straat zonder getuigen. De arme duts heeft de gestolen waar al doorgespeeld naar kameraden, die beginnen getuigen dat het "slachtoffer" jou geslagen heeft uit wettige zelfverdediging omdat je hem racistische aangevallen hebt. Waar sta je dan als brave Belg? Nergens ... gewoon zaak geseponeerd wegens gebrek aan bewijzen. De daders (oeps, vergeten dat het slachtoffers moeten zijn) lopen terug rond en jij moet zwijgen of draait de gevangenis in.

Dat is de manier waarop de wet in ons land misbruikt wordt. Het toverwoord racist heeft rare gevolgen. En dan vraag je je nog steeds af waarom de mensen voor het VB stemmen.

En hoe weet je zeker dat het Belgen en geen Polen of Russen of iets dergelijk waren. Of bedoel je nieuwe Belgen van de Maghreb?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 22 juli 2006 om 16:33.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be