Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2017, 22:19   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard Succes God, de koe en de melkboer

Hier leuk probleem:

onderwerp: Succes God, de koe en de melkboer

probleemstelling:

Wie is nou succesvoller, de koe of de melkboer??

Maar is dit nou de wil van de goden of de duivel??


de melkboer buit de koe al duizenden jaren uit, maar koeien hebben geen vakbonden en niet eens een pensioen, een geldekoe krijgt de strop, verplichte euthanasie, ja leuk he. Pure koeien discriminatie is dit.

zijn koeien rechten nou anders dan mensaap rechten?? het gaat om beesten.

Maar over God, Altecrea he, wie kan nou de succesfactoren benoemen van Altecrea, een Almachtige, Alwetende Technische Creator???

Is paradox:
Als Altecrea alles al weet, absoluut alwetend is, dan is het begrip succesfactor niet relevant, want wie alles al weet is al absoluut succesvol en heeft niets aan succesfactoren.

ok het is relatief probleem.

Een goudvis in een waterkom is alwetend dus die gelooft dat hsij absoluut succesvol is, en daarom hoeft die nooit succesvoller te worden, want anders zou hsij uit de kom springen, om spartelend in de badkuip te komen.


waldo dewanand en Wieroe en T-Nanda

-------------------- zie onder mails hierover, daarom open ik dit topic, hoop leuke reacties te zien.




From: ds Cees
Sent: Tuesday, February 21, 2017 9:52 PM
To: [email protected]
Subject: Re: (SF Proza) 'Anil Ramdas in de Gamma (homo) stad van Suriname' Kritisch Podium Dewanand

Ha Waldo,
inderdaad, de tegenstelling tussen mensen worden alleen maar groter, wat dat betreft wordt het er in deze wereld niet rustiger op.

De vraag wanneer een koe zich succesvol vindt, is door ons natuurlijk lastig te beantwoorden! Ondertussen is die koe het meeste koe
als hij doet wat bij hem past: koe zijn. En geldt dat eigenlijk ook niet juist voor de mens? Wat is mens zijn….leven zoals de mens bedoeld is.
Niet als concurrent en als tegenstander van de ander, maar gericht op. En dat is met recht een heilige kunst,
met een hartelijke groet
Cees


-----------mijn mail aan ds cees:

Op 21 feb. 2017, om 21:07 heeft [email protected] het volgende geschreven:

namastiaauw Herr Cees vd,

Ja, er zijn hele grote rasverschillen, en ik zit er middenin

maar als creatief schrijver (hindoe of zoiets) kan ik liever met de hogere blanke rassen omgaan want ja tussen hindoes en negers word ik toch teveel gediscrimineerd omdat ik lager ben, te kort, te hollands, viesbruin, niet lang, en niet grootgeschapen.

morgen reken ik af met een hindoestaanse kasten organisatie om rust te krijgen na vijf jaar bittere kaste discriminatie en zij mogen een kort geding tegen mij aanspannen.

andere hindoe kaste organisaties val ik deze week ook aan. die discrimineerden mij toch ook als lagere kaste, pipo en chamar

ja ik ben uit lagere kaste.

blanken zijn nu harder geworden tegen zwarten en kleurlingen en maken korte metten, apartheid is allang legaal en word ook aktief gepraktizeerd in heel nederland

Succes hangt af van het setje succes factoren en parameters die je hebt gedefinieerd of aangeleerd.

Het succes van een koe voor zichzelf is ander verhaal dan tov de boer, relatief en absoluut.

Ja wanneer zou de koe zichzelf nou succesvol vinden in zijn hok, als hij herkauwd en nadenkt hoe hsij succesvoller kan worden???

bye

waldo dewanand en Wieroe

zie onder, dit verhaaltje is nieuwe schrijfstijl, DAB Array, een experiment voor essaywedstrijd van anil ramdas die zelfmoord pleegde.


----------------


Anil Ramdas in de Gamma (homo) stad van Suriname
Offeraar Waldo Dewanand, Wieroe en T-Nanda
Offercode wfor1408
Offerdatum 20 februari 2017

Noot vooraf:
Dit is de ingezonden verhaal tekst van d.d. zondag 8 januari 2017 voor de Essay schrijfwedstrijd van Anil Ramdas ivm zijn zelfmoord van jaren geleden. Het bijzondere van dit verhaaltje is dat het 100 % Hindoecentristisch is en gaat over Anil Ramdas in een zgn. futuristische Gamma (HOMO) Stad in Suriname. Zie ook de legenda voor nadere uitleg van diverse nieuwe begrippen.
In bijlage 1 en 2 aan het eind na dit verhaal is er meer informatie over deze schrijfwedstrijd van de Groene Amsterdammer.
Dit verhaal heeft ruim 3019 woorden, net 19 woorden meer dan de maximale limiet.

[BEGIN VERHAAL]

http://www.dewanand.com/wfor1408.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 februari 2017 om 22:21. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 07:30   #2
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Wie of wat is Wieroe?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 08:49   #3
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Hier leuk probleem:

onderwerp: Succes God, de koe en de melkboer

probleemstelling:

Wie is nou succesvoller, de koe of de melkboer??

Maar is dit nou de wil van de goden of de duivel??


de melkboer buit de koe al duizenden jaren uit, maar koeien hebben geen vakbonden en niet eens een pensioen, een geldekoe krijgt de strop, verplichte euthanasie, ja leuk he. Pure koeien discriminatie is dit.
Denken de Hindoes nog steeds dat koeien heilige dieren zijn?

Elk leven is beperkt en eindigt in de dood.
En in die zin zijn de koeien nog bevoorrecht geslacht te mogen worden (en niet aan een ellendige ziekte te sterven) en hun vlees te mogen offeren aan de mens.

Citaat:
zijn koeien rechten nou anders dan mensaap rechten?? het gaat om beesten.

Maar over God, Altecrea he, wie kan nou de succesfactoren benoemen van Altecrea, een Almachtige, Alwetende Technische Creator???

Is paradox:
Als Altecrea alles al weet, absoluut alwetend is, dan is het begrip succesfactor niet relevant, want wie alles al weet is al absoluut succesvol en heeft niets aan succesfactoren.
Geen enkele God is alwetend, want boven elke God staat nog een God die nog meer weet.
Lees daarvoor mijn atoomtheorie.
Citaat:

ok het is relatief probleem.

Een goudvis in een waterkom is alwetend dus die gelooft dat hsij absoluut succesvol is, en daarom hoeft die nooit succesvoller te worden, want anders zou hsij uit de kom springen, om spartelend in de badkuip te komen.
Een goudvis is zeker niet alwetend, integendeel: hij weet hoegenaamd niks of heel weinig, zo weinig zelfs dat hij geen behoefte heeft nog meer te weten.
Wel kan het zijn dat hij zijn kom wat te klein vindt en er uit springt...

Maar dat is dan ook alles.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be