Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2011, 15:26   #1
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard Tapatalk

Zijn hier nog mensen die gebruik maken van tapatalk en die graag via die weg op politics.be willen forummen?

Ik vind het alvast een zeer handige forumapplicatie en als het enigszins mogelijk is had ik daar graag politics.be ook op gezien. Ik heb me laten wijsmaken dat dit absoluut niet veel werk is en dat je gewoon een pakket op je forum moet installeren. Zijn hier moderators die daar ervaring mee hebben?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 16:08   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zijn hier nog mensen die gebruik maken van tapatalk en die graag via die weg op politics.be willen forummen?
Tapatalk is mij onbekend.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 09:49   #3
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Tapatalk is mij onbekend.

Ik stelde de vraag dan eigenlijk ook aan de moderators. Ik had het al eens gevraagd via privéberichten en toen kreeg ik geen antwoord. Dus probeer ik het maar eens hier.

Tapatalk is een programmatje dat je kan gebruiken om via (mobiel) internet op allerlei fora te surfen. Het zou minder data verbruiken en dus gewoon sneller gaan. Je hebt natuurlijk niet alle toeters en bellen van het gewone forum maar het is wel handig op mobiele toestellen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 mei 2011 om 09:50.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 20:10   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

ok. Ik zwijg al. Als een graf. 'k wist niet dat er nog iets beters bestaat dan een goeie fiberverbinding. Klinkt naar iets in de stijl van een Fiat die mits minder opties zo snel en comfortabel wilt rijden als een Ferrari.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2011, 09:56   #5
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
ok. Ik zwijg al. Als een graf. 'k wist niet dat er nog iets beters bestaat dan een goeie fiberverbinding. Klinkt naar iets in de stijl van een Fiat die mits minder opties zo snel en comfortabel wilt rijden als een Ferrari.
Er bestaat niets beters dan een fiberverbinding, maar op de trein heb je die natuurlijk niet en moet je het voorlopig doen met 3G en 4G zal nog wel een tijdje op zich laten wachten.

Dank trouwens aan de moderatie om zowel hier als via privéberichten NIET te antwoorden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 00:17   #6
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

die tapatalk is precies nog niet actief, kan dit forum toch niet terugvinden via de app... zou het niet mogelijk zijn de app actief te maken voor dit forum? de installatie/activatie duurt welgeteld 5 minuten, dus echt veel werk is het niet. zou handig zijn, bedankt!

thx
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 10:55   #7
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Blijkbaar is niemand daarin geïnteresseerd, op twee forummers na dan.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 11:13   #8
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Blijkbaar is niemand daarin geïnteresseerd, op twee forummers na dan.
Is dat een reden om niet op de vraag te reageren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 11:43   #9
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Tja Txiki..je hebt hem elders tegen de haren gestreken en daar ga je voor boeten
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 11:44   #10
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Ik vermoed dat je deze vraag eerder aan een administrator (technisch beheerder) moet stellen en niet aan moderator(s)
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 17:35   #11
Vito
Europees Commissaris
 
Vito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juli 2010
Berichten: 6.423
Standaard

Ik ken Tapatalk niet, ik zie wel heel dikwijls op fora "verstuurd vanaf mijn Iphone met Tapatalk". Kan je dat afzetten? Want anders vind ik niet dat die forumvervuiling moet komen, anders: waarom niet?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 09:38   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Er bestaat niets beters dan een fiberverbinding, maar op de trein heb je die natuurlijk niet en moet je het voorlopig doen met 3G en 4G zal nog wel een tijdje op zich laten wachten.

Dank trouwens aan de moderatie om zowel hier als via privéberichten NIET te antwoorden.
'k Ben ondertussen uit nieuwsgierigheid eens gaan piepen op de website http://www.tapatalk.com/index.php

Volgens mijn bescheiden mening is dit systeem totaal achterhaald, om de eenvoudige reden dat heel wat websites met fora overschakelen op een mobile-layout als je gebruik maakt van en smartphone of een tablet-pc. Dit stel ik toch vast bij krantensites, deredactie.be, en ook als ik via de tablet surf naar politics.be.
Kortom, ik begrijp echt niet goed wat die tapatalk aan voordelen biedt voor de gebruiker.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 16 maart 2012 om 09:38.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 10:49   #13
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
'k Ben ondertussen uit nieuwsgierigheid eens gaan piepen op de website http://www.tapatalk.com/index.php

Volgens mijn bescheiden mening is dit systeem totaal achterhaald, om de eenvoudige reden dat heel wat websites met fora overschakelen op een mobile-layout als je gebruik maakt van en smartphone of een tablet-pc. Dit stel ik toch vast bij krantensites, deredactie.be, en ook als ik via de tablet surf naar politics.be.
Kortom, ik begrijp echt niet goed wat die tapatalk aan voordelen biedt voor de gebruiker.
Ik heb er ook even rondgekeken. Symbian wordt er blijkbaar niet ondersteund. Misschien bestaan er andere oplossingen om het forum toegankelijk te maken vanaf smartphones? Iemand suggesties?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 12:42   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb er ook even rondgekeken. Symbian wordt er blijkbaar niet ondersteund. Misschien bestaan er andere oplossingen om het forum toegankelijk te maken vanaf smartphones? Iemand suggesties?
Indien de site belangrijk genoeg is voor een aanzienlijk groot publiek zijn er mensen die app's ontwikkelen, zowel voor smartphones of tablet-pc's. Sommige ontwikkelaars doen dit belangeloos gratis, anderen vragen een bescheiden bijdrage. Een organisatie die vindt dat mobiele toegang tot hun website belangrijk is investeert zelf, met garantie op afgesproken kwaliteit.
Belangrijkste spelers momenteel zijn apple en android. Van Symbiam heb nog nooit iets gehoord of gelezen.
Hoe dan ook. Ontwikkelaars van software voor smartphones en tablet-pc's investeren zelf in de toegankelijkheid tot websites. Consulteren is meestal nooit een probleem. Dat stel ik vast op mijn tablet-pc. Als je zelf moet tekst invoeren ben je met met je toetsenbord beperkt tot je schermoppervlakte.
Ik denk dat die "tapatalk", waarover 'k nog niets in de kwaliteitsmedia heb gelezen, niet meer is dan een doodgeboren kind.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 14:00   #15
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik denk dat die "tapatalk", waarover 'k nog niets in de kwaliteitsmedia heb gelezen, niet meer is dan een doodgeboren kind.
Uiteraard, als het niet in de kwaliteitsmedia (wat dat ook moge zijn) wordt vermeld, dan is het een doodgeboren kind.

Dit is een forum app, nog steeds redelijk populair onder zgn "forumfreaks". Het is makkelijker via het overzicht te surfen naar alle fora waar je bent op ingeschreven. Je hebt onmiddellijk een ovezicht van alle nieuwe threads, eigen zaken die je eerder postte etc. In een gewone browser zit je nog altijd met de layout van de site of het forum zelf, en dat zit soms in de weg om snel, snel alles te lezen, te reageren. Het hangt gewoon af hoe snel je door iets wenst heen te gaan. Zo'n app, hoeft niet, maar maakt ons het forumleven wat aangenamer bij het gebruik van smartphones/tablets. Niets meer, niets minder. Om daar nu een discussie over te starten of uren over na te denken 'zouden we, of niet?'... zoals gezegd, het duurt 5 min om dat ding op te zetten, doe het, of doe het niet. Je hoeft niet echt een techneut te zijn om dat in orde te brengen. Ik kan begrijpen dat het een soort niche app is. No hard feelings

Mbt de vraag "verstuurd vanaf mijn Iphone met Tapatalk": uiteraard kan je alles verwijderen, dat is maar in te stellen. Mij "ergeren" eerder signatures zoals daar zijn, 'sent from ipad, iphone, blackberry', labeltjes op de mouwen van uw pre-fab maatpak laten hangen... het kan, maar het hoeft niet, right?
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 14:35   #16
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk bericht
Uiteraard, als het niet in de kwaliteitsmedia (wat dat ook moge zijn) wordt vermeld, dan is het een doodgeboren kind.

Dit is een forum app, nog steeds redelijk populair onder zgn "forumfreaks". Het is makkelijker via het overzicht te surfen naar alle fora waar je bent op ingeschreven. Je hebt onmiddellijk een ovezicht van alle nieuwe threads, eigen zaken die je eerder postte etc. In een gewone browser zit je nog altijd met de layout van de site of het forum zelf, en dat zit soms in de weg om snel, snel alles te lezen, te reageren. Het hangt gewoon af hoe snel je door iets wenst heen te gaan. Zo'n app, hoeft niet, maar maakt ons het forumleven wat aangenamer bij het gebruik van smartphones/tablets. Niets meer, niets minder. Om daar nu een discussie over te starten of uren over na te denken 'zouden we, of niet?'... zoals gezegd, het duurt 5 min om dat ding op te zetten, doe het, of doe het niet. Je hoeft niet echt een techneut te zijn om dat in orde te brengen. Ik kan begrijpen dat het een soort niche app is. No hard feelings

Mbt de vraag "verstuurd vanaf mijn Iphone met Tapatalk": uiteraard kan je alles verwijderen, dat is maar in te stellen. Mij "ergeren" eerder signatures zoals daar zijn, 'sent from ipad, iphone, blackberry', labeltjes op de mouwen van uw pre-fab maatpak laten hangen... het kan, maar het hoeft niet, right?
Laat die commentaar over pre-fab maatpak.

Ik ben ondertussen eens op zoektocht geweest op 'Androïd Market'. Voor de gebruikers clients is er een gratis app Convo Tapatalk Client en een Tapatalk Forum App voor 2,5 € (het einde van de wereld niet).

Op de website van Tapatalk lees je een ander verhaal naar de forumbeheerders toe:
1. een gratis versie bestaat.
2. een Basic versie kost 799 USD
3. een Premium versie kost 3.499 USD

Mijn conclusie is dat het voorstel niet bestemd is voor een forum dat werkt met vrijwilligers, een forum dat op de koop toe goed functioneert, zonder Google Adds
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 14:54   #17
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Laat die commentaar over pre-fab maatpak.
'uw' was niet persoonlijk bedoeld hé... ik gaf maar een paar onnozele vb's aan. No hard feelings & mea culpa!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik ben ondertussen eens op zoektocht geweest op 'Androïd Market'. Voor de gebruikers clients is er een gratis app Convo Tapatalk Client en een Tapatalk Forum App voor 2,5 € (het einde van de wereld niet).

Op de website van Tapatalk lees je een ander verhaal naar de forumbeheerders toe:
1. een gratis versie bestaat.
2. een Basic versie kost 799 USD
3. een Premium versie kost 3.499 USD

Mijn conclusie is dat het voorstel niet bestemd is voor een forum dat werkt met vrijwilligers, een forum dat op de koop toe goed functioneert, zonder Google Adds
Je hebt dan ook gezien wat de verschillen inhouden van de vermelde licenties? Je mag er dus van uitgaan dat veel kwaliteitssites de app rebranden/restylen...alsof het lijkt dat ze voor een eigen ontwikkeling hebben gezorgd. Gebeurt wel vaker in IT land en ver daarbuiten, nietwaar.
Bij de free versie zien de forumbeheerder, noch de leden iets van die app. De app installeren kost idd een paar €, vergeten te vermelden.
Zoals gezegd, het was maar "een vraag/suggestie", nietwaar.

cheerz
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 15:03   #18
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk bericht
'uw' was niet persoonlijk bedoeld hé... ik gaf maar een paar onnozele vb's aan. No hard feelings & mea culpa!

Je hebt dan ook gezien wat de verschillen inhouden van de vermelde licenties? Je mag er dus van uitgaan dat veel kwaliteitssites de app rebranden/restylen...alsof het lijkt dat ze voor een eigen ontwikkeling hebben gezorgd. Gebeurt wel vaker in IT land en ver daarbuiten, nietwaar.
Bij de free versie zien de forumbeheerder, noch de leden iets van die app. De app installeren kost idd een paar €, vergeten te vermelden.
Zoals gezegd, het was maar "een vraag/suggestie", nietwaar.

cheerz
Vertel dan ook eens in welke zin iemand beter kan worden van de app. Voor zover ik goed heb gelezen heb je toegang tot heel wat fora tegelijkertijd. Is dat een meerwaarde ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 15:40   #19
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

Je leest er serieus over denk ik, de meerwaarde ligt niet in het feit dat je toegang hebt tot verschillende fora hé. Dat heb je sowieso via jouw internetbrowser ook...

Bon, even schetsten hoe dat ding werkt.

Zodra je de app opstart, krijg je een overzicht van het tapatalk netwerk. Op dit moment bevat dat ongeveer 26000 publieke forums. (en "dood" kan je die niet noemen)
Dat netwerk is onderverdeeld in categorieën: Auto, entertainment, muziek..name it, over elk onderwerp is er wel een forum te vinden.

Ben je dus lid van een bepaald forum, dan zoek je dat forum via het tapatalk netwerk op en log je in. Het komt dan in uw lijstje van persoonlijke forums terecht. Dat lijstje geef jou dan een overzicht van alle fora waarop je bent aangemeld/een account hebt.

Als je op een forum drukt, krijg je een overzicht van dat forum en z'n subfora: overzicht van ongelezen berichten in een bepaald topic/forum, overzicht van topics waar je aan hebt deelgenomen en waar er gereageerd werd, of een overzicht van het gehele forum.
Ik hoef dus niet te gaan zoeken naar een bepaalde thread, "oh, waar was die discussie weer", noch hoef ik me te registreren op een topic om via mail op de hoogte te worden gehouden. Je ziet het onmiddellijk op jouw scherm zodra je de app start en inlogt. Zoals eerder aangehaald, alles draait om snelheid, het werkt gewoon veel overzichtelijker en sneller als je geen pc voorhanden hebt. Iets checken en posten op een forum gaat veel makkelijker en sneller via deze app. Voor de een is dat een meerwaarde, voor de ander mag het al iets trager gaan.

Berichten, favorieten, profiel, statistieken over het forum zijn ook beschikbaar, maar bon, dat is bijzaak.
Kort samengevat dus.
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 15:52   #20
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk bericht
Je leest er serieus over denk ik, de meerwaarde ligt niet in het feit dat je toegang hebt tot verschillende fora hé. Dat heb je sowieso via jouw internetbrowser ook...

Bon, even schetsten hoe dat ding werkt.

Zodra je de app opstart, krijg je een overzicht van het tapatalk netwerk. Op dit moment bevat dat ongeveer 26000 publieke forums. (en "dood" kan je die niet noemen)
Dat netwerk is onderverdeeld in categorieën: Auto, entertainment, muziek..name it, over elk onderwerp is er wel een forum te vinden.

Ben je dus lid van een bepaald forum, dan zoek je dat forum via het tapatalk netwerk op en log je in. Het komt dan in uw lijstje van persoonlijke forums terecht. Dat lijstje geef jou dan een overzicht van alle fora waarop je bent aangemeld/een account hebt.

Als je op een forum drukt, krijg je een overzicht van dat forum en z'n subfora: overzicht van ongelezen berichten in een bepaald topic/forum, overzicht van topics waar je aan hebt deelgenomen en waar er gereageerd werd, of een overzicht van het gehele forum.
Ik hoef dus niet te gaan zoeken naar een bepaalde thread, "oh, waar was die discussie weer", noch hoef ik me te registreren op een topic om via mail op de hoogte te worden gehouden. Je ziet het onmiddellijk op jouw scherm zodra je de app start en inlogt. Zoals eerder aangehaald, alles draait om snelheid, het werkt gewoon veel overzichtelijker en sneller als je geen pc voorhanden hebt. Iets checken en posten op een forum gaat veel makkelijker en sneller via deze app. Voor de een is dat een meerwaarde, voor de ander mag het al iets trager gaan.

Berichten, favorieten, profiel, statistieken over het forum zijn ook beschikbaar, maar bon, dat is bijzaak.
Kort samengevat dus.
Neen, ik lees er niet serieus over. Mijn favoriete fora, inclusief nieuwswebsites bevinden zich in mijn favorieten. Daar heb ik geen afzonderlijk software voor nodig. Ze werken perfect binnen een mobiele context. Zorg dat je een goede verbing hebt. Die verbinding heb je nodig, met of zonder Tapa.
Sorry, maar ik heb zeer sterk de indruk dat er geld moet worden verdiend met wat gebakken lucht. De mods doen wat zij willen, als ze geld hebben, maar in mijn ogen is die ganse Tapatalk niet niet meer dan klotetalk van witvis.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be