Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2012, 15:38   #1
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard Terreurstaat gaat door met agressiepolitiek

Brandstichter israël gaat door op z'n elan van oorlogsstokende terreurstaat. Het land heeft zeer recent drie duikboten in dienst genomen, gemaakt in de BRD en voor 1/3de betaald met Duits belastingsgeld. Nu is israël ook nog bezig de duikboten uit te rusten met raketten die kernkoppen dragen.

Eerder was al bekend dat israël het enige land in de wereld is dat geen controle toelaat op z'n kernwapenarsenaal dat het als enige staat in het Midden-Oosten bezit. Maar uiteraard eist de terreurstaat wel dat an,dere landen gehoorzamen aan het internationaal recht en dat Iran gestraft wordt omdat het werkt aan eigen nucleaire technologie.

Slet Merkel, leidster van het BRD-systeem, die de schuldcultus in Duitsland actief ondersteunt en trouw geld afdokt aan israël ten koste van de Duitse bevolking, zou beter een andere boodschap geven:
Bomben auf israël, und schnell bitte! In het belang van de wereldbevolking.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:44   #2
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Is er buiten het welzijn van de staat Iran en de buitenlandse politiek van de VS en Israël eigenlijk nog iets wat de solidaristen interesseert?

Laatst gewijzigd door Mitgard : 3 juni 2012 om 16:13.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:50   #3
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Ze hebben alleszins een beter uitgewerkt programma dan de meeste Vlaamse politieke partijen. De enige bekommernis van VLD en CD&V is regeringsdeelname, deze partijen hebben nauwelijks een eigen ideologie en draaien perfect mee in het perfide decadente liberale systeem.

N-SA is vrijwel de enige politieke beweging op alle vlakken komaf wil maken van dit systeem. Klein-links bijvoorbeeld hangt zich vast aan België en de vakbond. N-VA en in mindere mate Vlaams Belang aan de middenstand en het kapitaal.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 15:58   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Is de buiten het welzijn van de staat Iran en de buitenlandse politiek van de VS en Israël eigenlijk nog iets wat de solidaristen interesseert?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 16:17   #5
Doa
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 december 2009
Berichten: 741
Standaard

sommige mensen op dit forum zijn gewoon zwaar gefrustreerd. heeft Israel of de VS vroeger jullie lekstok eens afgepakt dat jullie met zo'n trauma zitten?
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 16:40   #6
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Is er buiten het welzijn van de staat Iran en de buitenlandse politiek van de VS en Israël eigenlijk nog iets wat de solidaristen interesseert?
1. Ik plaats hier een posting in eigen naam. Daar groepen, partijen, verenigingen,... gaan aan verbinden is dus misplaatst.
2. Ikzelf ben geen solidarist.
3. Ik ga zelf wel beslissen en oordelen waartegen of waarvoor ik ben en over welk onderwerp ik iets wil zeggen. Staat het u niet aan, zwijg dan en rot op.

-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 16:42   #7
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
sommige mensen op dit forum zijn gewoon zwaar gefrustreerd. heeft Israel of de VS vroeger jullie lekstok eens afgepakt dat jullie met zo'n trauma zitten?
Dat het onderwerp u niet aanstaat is uw probleem, niet het mijne. laat u behandelen als u uw problemen niet de baas kunt, in plaats van een internetforum als uitlaatklep te gebruiken om u af te reageren op anderen.

Reageer zinvol op het onderwerp of ga elders uw heil zoeken. Zo simpel kan het leven zijn.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 19:40   #8
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Dat het onderwerp u niet aanstaat is uw probleem, niet het mijne. laat u behandelen als u uw problemen niet de baas kunt, in plaats van een internetforum als uitlaatklep te gebruiken om u af te reageren op anderen.

Reageer zinvol op het onderwerp of ga elders uw heil zoeken. Zo simpel kan het leven zijn.
²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 22:14   #9
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Dat het onderwerp u niet aanstaat is uw probleem, niet het mijne. laat u behandelen als u uw problemen niet de baas kunt, in plaats van een internetforum als uitlaatklep te gebruiken om u af te reageren op anderen.

Reageer zinvol op het onderwerp of ga elders uw heil zoeken. Zo simpel kan het leven zijn.
Ik ben het praktisch nooit eens met Jo omdat hij, hoe je het draait of keert, extreem-rechts is en neo-nazistische partijen als de NDP steunt.

Los daarvan, moet men zijn posts kunnen anylseren als iets dat los staat van zijn persoonlijke (em bedenkelijke9 opinie.

Reageer dus op inhoud. Of hij nu al dan niet een neo-nazi is niet doet er even niet toe in DEZE discussie.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 22:44   #10
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Brandstichter israël gaat door op z'n elan van oorlogsstokende terreurstaat. Het land heeft zeer recent drie duikboten in dienst genomen, gemaakt in de BRD en voor 1/3de betaald met Duits belastingsgeld. Nu is israël ook nog bezig de duikboten uit te rusten met raketten die kernkoppen dragen.

Eerder was al bekend dat israël het enige land in de wereld is dat geen controle toelaat op z'n kernwapenarsenaal dat het als enige staat in het Midden-Oosten bezit. Maar uiteraard eist de terreurstaat wel dat an,dere landen gehoorzamen aan het internationaal recht en dat Iran gestraft wordt omdat het werkt aan eigen nucleaire technologie.

Slet Merkel, leidster van het BRD-systeem, die de schuldcultus in Duitsland actief ondersteunt en trouw geld afdokt aan israël ten koste van de Duitse bevolking, zou beter een andere boodschap geven:
Bomben auf israël, und schnell bitte! In het belang van de wereldbevolking.
Zum Kotzen!
En dan klagen dat mensen niet reageren op de inhoud
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:41   #11
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Brandstichter israël gaat door op z'n elan van oorlogsstokende terreurstaat. Het land heeft zeer recent drie duikboten in dienst genomen, gemaakt in de BRD en voor 1/3de betaald met Duits belastingsgeld. Nu is israël ook nog bezig de duikboten uit te rusten met raketten die kernkoppen dragen.

Eerder was al bekend dat israël het enige land in de wereld is dat geen controle toelaat op z'n kernwapenarsenaal dat het als enige staat in het Midden-Oosten bezit. Maar uiteraard eist de terreurstaat wel dat an,dere landen gehoorzamen aan het internationaal recht en dat Iran gestraft wordt omdat het werkt aan eigen nucleaire technologie.

Slet Merkel, leidster van het BRD-systeem, die de schuldcultus in Duitsland actief ondersteunt en trouw geld afdokt aan israël ten koste van de Duitse bevolking, zou beter een andere boodschap geven:
Bomben auf israël, und schnell bitte! In het belang van de wereldbevolking.
De laatste paragraaf zegt het allemaal. De jodenhaat ligt er weer dik bovenop.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:45   #12
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Zum Kotzen!
En dan klagen dat mensen niet reageren op de inhoud
Ik hoor nochtans niemand klagen over oproepen tot bombardementen van onschuldige burgers in Iran, Afghanistan, Syrië, Libië, die hier dagelijks voorkomen. Of de discussie aangaande de Falklands. Ik hoor u niet klagen daarover? Of is er een verschil misschien in welk type burger men bombardeert?

Let op: ik ben eveneens tegen het bombarderen van Israel (voordat men hier ongegronde insinuaties maakt). Ik ben tegen het bombarderen over het algemeen. Vreemd genoeg identificeren de meeste voorstanders van geweld hier zich met de actoren die het meest verantwoordelijk zijn voor burgerdoden.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 6 juni 2012 om 12:50.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:46   #13
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Ik hoor nochtans niemand klagen over oproepen tot bombardementen van onschuldige burgers in Iran, Afghanistan, Syrië, Libië, die hier dagelijks voorkomen. Of de discussie aangaande de Falklands. Ik hoor u niet klagen daarover? Of is er een verschil misschien in welk type burger men bombardeert?
Die oproepen vindt gij zelf uit.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:47   #14
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Ik hoor nochtans niemand klagen over oproepen tot bombardementen van onschuldige burgers in Iran, Afghanistan, Syrië, Libië, die hier dagelijks voorkomen. Of de discussie aangaande de Falklands. Ik hoor u niet klagen daarover? Of is er een verschil misschien in welk type burger men bombardeert?
Ochja, dat is helemaal waar, wat het feit niet wegneemt dat iemand slet noemen nu niet bepaald netjes is.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:51   #15
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ochja, dat is helemaal waar, wat het feit niet wegneemt dat iemand slet noemen nu niet bepaald netjes is.
Haatbaard wél? Alle moslims gelijkstellen met pedofielenliefhebbers wél?
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:52   #16
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Haatbaard wél? Alle moslims gelijkstellen met pedofielenliefhebbers wél?
Zeg ik dat?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:53   #17
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Die oproepen vindt gij zelf uit.
Natuurlijk, u als meest constructieve en kritische geest van het forum heeft altijd gelijk. Argumenten hebt u daarbij niet nodig. Dat is al lang duidelijk.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:54   #18
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zeg ik dat?
Neen, ik wil daarmee enkel duidelijk maken dat er een dubbele standaard aanwezig is binnen het maatschappelijk debat. Probeer dat eens te zeggen in één van die fraaie anti-islam draadjes in vuilbak I&I.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:54   #19
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Zum Kotzen!
En dan klagen dat mensen niet reageren op de inhoud

Houdt U zich vooral niet tegen.

Goede middag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 12:56   #20
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Ik hoor nochtans niemand klagen over oproepen tot bombardementen van onschuldige burgers in Iran, Afghanistan, Syrië, Libië, die hier dagelijks voorkomen. Of de discussie aangaande de Falklands. Ik hoor u niet klagen daarover? Of is er een verschil misschien in welk type burger men bombardeert?

Let op: ik ben eveneens tegen het bombarderen van Israel (voordat men hier ongegronde insinuaties maakt). Ik ben tegen het bombarderen over het algemeen. Vreemd genoeg identificeren de meeste voorstanders van geweld hier zich met de actoren die het meest verantwoordelijk zijn voor burgerdoden.
2!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be