Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2009, 23:13   #41
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
In de jaren '80 waren de stickers 'ik ben Vlaming en daar ben ik fier op' populair.
Ik weet het, en ik heb er thuis nog wel wat liggen (vanop betogingen of vanop de IJzerbedevaart). Maar ik ben nooit fan geweest van de spreuk. Afkomst is op zich niets om fier of beschaamd over te zijn.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 24 februari 2009, 08:32   #42
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Waarom zou ik moeten "fier" zijn op mijn Vlaamse afkomst. Heb ik daar dan zoveel inbreng aan gehad? Als ik 50 km zuidelijk geboren was, was ik een Waal. Had ik toen moeten fier zijn dat ik geen Vlaming was?
Neen, u zou dan fier moeten geweest zijn dat u een Waal was, niet dat u dan geen Vlaming zou zijn.
Dat is de kern vd zaak.
Als iemand fier is van Vlaming te zijn, betekent dat geenszins een aanname van raciale superioriteit, maar een vaststelling van aanhankelijkheid aan eigen cultuur of cultuurnationale identiteit.
Niemand gaat aanstoot nemen aan iemand die zich fiere Belg of fiere Waal noemt, maar dat lijkt niet zo evident bij 'Fiere Vlaming', gewoon omwille van Belgicistische indoctrinatie.
Ook aan mij appelleert dergelijk woordgebruik niet, daar is mijn Vlaams nationaal gevoelen te nuchter voor, maar er is daar niks verkeerds aan, meer nog voor een heleboel volkeren of staten is het de normaalste zaak vd wereld.

Anderzijds, een uitspraak als dat de nick 'Fiere Jood' beledigend zou zijn voor vele mensen, dat is pas racistisch:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
(en een vraagje voor jou, besef jij dat je door jezelf fiere jood te noemen, je mensen beledigd?)
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 25 februari 2009, 08:00   #43
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Neen, u zou dan fier moeten geweest zijn dat u een Waal was, niet dat u dan geen Vlaming zou zijn.
Dat is de kern vd zaak.
Als iemand fier is van Vlaming te zijn, betekent dat geenszins een aanname van raciale superioriteit, maar een vaststelling van aanhankelijkheid aan eigen cultuur of cultuurnationale identiteit.
Niemand gaat aanstoot nemen aan iemand die zich fiere Belg of fiere Waal noemt, maar dat lijkt niet zo evident bij 'Fiere Vlaming', gewoon omwille van Belgicistische indoctrinatie.
Ook aan mij appelleert dergelijk woordgebruik niet, daar is mijn Vlaams nationaal gevoelen te nuchter voor, maar er is daar niks verkeerds aan, meer nog voor een heleboel volkeren of staten is het de normaalste zaak vd wereld.

Anderzijds, een uitspraak als dat de nick 'Fiere Jood' beledigend zou zijn voor vele mensen, dat is pas racistisch:
Soit, de fier joodwilterug on topic, on topic dus. Ik heb mijn punt gemaakt, ik zie dat sommigen het niet begrijpen, en anderen wel, belangrijkste is dat de fier jood zelf begrijpt wat ik bedoel, zelfs al is hij het er niet mee eens.
__________________
Travis66 is offline  
Oud 25 februari 2009, 11:48   #44
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Beste lezers,

De laatste weken waren hier hevige discussies tussen pro-Israel tegen anti-Israel leden.
Jammer genoeg zijn er sommige leden(langs beide kampen) die door hun visie anderen met andere visies proberen te beledigen of als leugenaar uitmaken.
Ik wil van de anti-Israel leden eerlijk weten; wat zouden zij doen indien hun burgers 8 jaar onder vuur waren.
Ik wil wel enkel een antwoord(en realistisch) van leden die de geschiedenis niet negeren en alle feiten kennen.
Tot nu heb ik enkel van 'Ministe van agitatie' een antwoord gelezen.
Wat iedereen zou moeten weten omdat iedereen geacht wordt om zijn kinderen of zijn hond te kunnen opvoeden is: als je wil straffen, doe dat dan direkt, zodat er een verband is tussen de inbreuk en de straf. Ofwel het bijbelse oog om oog, en schiet je iedere keer evenredig terug, zodat de slachtoffers duidelijk gelinkt zijn aan de actie van de tegenpartij

Komen leuteren over 8 jaar raketten om een barbaars bloedbad goed te praten zou eigenlijk geen enkel weldenkend mens mogen geloven.

Bovendien was de oorlog, het bloedbad zeg maar niet effectief en niet efficient tov de opgegeven redenen, de raketten bleven komen, de tunnels bleven intact, en de gevangen soldaat bleef gevangen.
Een afgang zonder weerga tov de gestelde doelen, ...... tenzij dat niet de echte doelen waren van de actie (iets wat ik eerder vrees)

Als het dan toch om die raketten ging (voor die die dat nog geloven), dan is de meest efficiente weg om die te bestrijden een niemandsland invoeren. die krengen dragen maar een paar kilometer. Dus ipv gaza city plat te gooien, gedwongen ontruiming (liefst zonder doden) van een passende zone. Deze zone bewaken en teruggeven na definitief akkoord.

Of ging het over de tunnels? Die zijn later al een paar keer aangevallen zonder dat er slachtoffers vielen. Hoe verantwoord je dan het bloedbad dat hiertoe moest dienen? Bovendien bestaat er technologie om holtes op te sporen. een paar meter grond vrijhouden aan de egyptische grens is voldoenden om daar opsporings en vernietigingsapparatuur te plaatsen voor tunnels. Daar moet buiten de in de tunnels aanwezige personen niemand voor doodgaan.

Of ging het over de gekidnapte soldaat? Sinds wanneer kan je een ganse bevolking gijzelen en aanvallen voor dergelijk feit? In het conflict, oorlog, burgeroorlog, of hoe je het conflict tussen israel en de palestijnen wil noemen, is een man in uniform een legitiem doelwit voor de tegenpartij.
Daar een bloedbad voor beginnen aan de andere kant is meer dan buiten iedere proportie.
spherelike is offline  
Oud 25 februari 2009, 20:26   #45
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -JUSTICE- Bekijk bericht
Ik veronderstel om de illegale israelische nederzettingen in de westbank af te zonderen van de palestijnen, zodat die zich rustig verder kunnen uitbreiden
Dat zou kunnen.
Maar wie oordeelt wat illegaal is ?
Bobke is offline  
Oud 26 februari 2009, 23:30   #46
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Neen, u zou dan fier moeten geweest zijn dat u een Waal was, niet dat u dan geen Vlaming zou zijn.
Dat is de kern vd zaak.
Als iemand fier is van Vlaming te zijn, betekent dat geenszins een aanname van raciale superioriteit, maar een vaststelling van aanhankelijkheid aan eigen cultuur of cultuurnationale identiteit.
Ik ben mij bewust van mijn Vlaming-zijn en mijn Vlaamse cultuurnationale identiteit. Maar zie niet in waarom dat iets zou moeten zijn om fier op te zijn. Veel inbreng heb ik niet in gehad, om net in op deze plaats geboren en opgegroeid te zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Niemand gaat aanstoot nemen aan iemand die zich fiere Belg of fiere Waal noemt, maar dat lijkt niet zo evident bij 'Fiere Vlaming', gewoon omwille van Belgicistische indoctrinatie.
"Fiere Vlaming" of "fiere Waal", wat is het verschil? Of ben ik nu belgicistisch geïndoctrineerd?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 27 februari 2009, 14:28   #47
Heel-Nederlander
Burgemeester
 
Heel-Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 537
Standaard

Het licht eraan. Als ik acht jaar beschoten word door raketten zou ik terugschieten, maar ik zou ervoor proberen te zorgen dat er geen burgers om het leven komen. Maar dat vergelding komt, dat zou zeker zijn voor mij.
Heel-Nederlander is offline  
Oud 28 februari 2009, 22:33   #48
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Het licht eraan. Als ik acht jaar beschoten word door raketten zou ik terugschieten, maar ik zou ervoor proberen te zorgen dat er geen burgers om het leven komen. Maar dat vergelding komt, dat zou zeker zijn voor mij.
En welke plaatsen worden beschoten?
Sderot, gebouwd op de ruïnes van Njad, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashkelon, gebouwd op de ruïnes van al-Majdal, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashdod, gebouwd op de ruïnes van Suqrir, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.

Zet dit het even binnen perpectief?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 28 februari 2009, 23:00   #49
Daimanta
Parlementsvoorzitter
 
Daimanta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Berichten: 2.063
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En welke plaatsen worden beschoten?
Sderot, gebouwd op de ruïnes van Njad, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashkelon, gebouwd op de ruïnes van al-Majdal, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashdod, gebouwd op de ruïnes van Suqrir, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.

Zet dit het even binnen perpectief?
Ja, dat sommige mensen misdaden tegen de menselijkheid wel erg makkelijk opzij kunnen schuiven.
__________________
Steun Groot Nederland!
Daimanta is offline  
Oud 28 februari 2009, 23:39   #50
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Het licht eraan. Als ik acht jaar beschoten word door raketten zou ik terugschieten, maar ik zou ervoor proberen te zorgen dat er geen burgers om het leven komen. Maar dat vergelding komt, dat zou zeker zijn voor mij.
Het ligt er maar aan waar je nét gaat wonen mijn beste.....
Op de ruines van de dorpen waar de oorspronkelijke inwoners destijds met geweld werden verjaagd door de "nieuwe bezetters".....
Svennies is offline  
Oud 1 maart 2009, 00:05   #51
DSC
Lokaal Raadslid
 
DSC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Beste lezers,

De laatste weken waren hier hevige discussies tussen pro-Israel tegen anti-Israel leden.
Jammer genoeg zijn er sommige leden(langs beide kampen) die door hun visie anderen met andere visies proberen te beledigen of als leugenaar uitmaken.
Ik wil van de anti-Israel leden eerlijk weten; wat zouden zij doen indien hun burgers 8 jaar onder vuur waren.
Ik wil wel enkel een antwoord(en realistisch) van leden die de geschiedenis niet negeren en alle feiten kennen.
Tot nu heb ik enkel van 'Ministe van agitatie' een antwoord gelezen.
Dus als je ingaat tegen het beleid van Israël, ben je automatisch anti-Israël? Althans zo interpreteer ik, op basis van wat ik in die discussies gelezen heb, je beginstelling.

Das hetzelfde als zou ik meteen een racist zijn wanneer ik een Marokkaan tegenspreek, hé?
DSC is offline  
Oud 1 maart 2009, 07:29   #52
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En welke plaatsen worden beschoten?
Sderot, gebouwd op de ruïnes van Njad, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashkelon, gebouwd op de ruïnes van al-Majdal, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.
Ashdod, gebouwd op de ruïnes van Suqrir, nadat men de plaatselijke Arabische bevolking verdreven had.

Zet dit het even binnen perpectief?
De verdrijving - zo die er niet was op aanmoediging vd Arabische legers om ff het land te verlaten om vrij spel te krijgen - is hoe dan ook het resultaat vd EERSTE Arabisch-Israëlische oorlog in 48 / 49.
Het resultaat van die oorlog was ook de verdrijving van Joden uit Oost-Jeruzalem en enkele plaatsen in de WestBank .
Het is absoluut niet realistisch om terug te grijpen naar de grenzen vh VN verdelingsplan, dat door de Arabieren trouwens werd verworpen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 1 maart 2009, 14:52   #53
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
De verdrijving - zo die er niet was op aanmoediging vd Arabische legers om ff het land te verlaten om vrij spel te krijgen - is hoe dan ook het resultaat vd EERSTE Arabisch-Israëlische oorlog in 48 / 49.
Het resultaat van die oorlog was ook de verdrijving van Joden uit Oost-Jeruzalem en enkele plaatsen in de WestBank .
Het is absoluut niet realistisch om terug te grijpen naar de grenzen vh VN verdelingsplan, dat door de Arabieren trouwens werd verworpen.
Nogal wiedes dat dit werd verworpen door de Arabieren.
Wat zou jij ervan vinden mocht de VN beslissen om Vlaanderen op te delen in één deel (Oost-Vlaanderen + Vlaams-Brabant + Antwerpen) voor de Franstaligen en één deel (West-Vlaanderen + Limburg) voor de Nederlandstaligen?
Ondanks dat de naburige Arabische landen uiteraard minder nobele bijbedoelingen hadden, was de oorlogsverklaring aan Israël de evidentie zelve.
Of vind jij dat de Arabieren zich zomaar moesten laten afmaken en buitenjagen door de zionistische immigranten?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 1 maart 2009, 17:21   #54
peace.police
Burger
 
peace.police's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Locatie: gent
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar peace.police
Standaard

beste jaani
met de eerste stelling benik eens...
de tweede stelling is nogal haatdragend...

ik raad je agressie-therapie aan...
peace.police is offline  
Oud 1 maart 2009, 17:22   #55
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
...
Of vind jij dat de Arabieren zich zomaar moesten laten afmaken en buitenjagen door de zionistische immigranten?
Zich laten afmaken? En zich laten buitenjagen?

Het gebied dat Israël zou worden was nauwelijks bewoond, en van generlei waarde tot de joden het tot ontwikkeling zou brengen. Het is door die ontwikkeling dat vele mohammedanen aangetrokken werden om er te werken, overwegend als ongeschoolde arbeiders.

Als ze de regeling hadden aanvaard zoals die in 1948 op tafel lag, dan woonden hun afstammelingen er nu nog, maar het probleem is nu eenmaal dat het voor mohammedanen moeilijk is van eens veroverd gebied terug vrij te geven.

Wat betekenen, in het licht van de geschiedenis, 500.000 mensen die toen zijn gaan verhuizen?

Migratie van volkeren of volksgroepen is iets van alle tijden.

Europa heeft de laatste decennia miljoenen sukkelaars uit de mohammedaanse wereld opgevangen. Vandaag creëren zij en hun afstammelingen enclaves in en rond de Europese grote en kleinere steden.

De VS hebben vooral sinds het midden van de negentiende eeuw tot op vandaag miljoenen mensen van alle uithoeken van de wereld opgevangen.

In 1923 bereikten Griekenland en Turkije een akkoord dat leidde tot de migratie van 2 miljoen Grieken en 800.000 Turken.

In 1945 zijn 3 miljoen Duitsers van Centraal-Europa moeten verhuizen.

Na de ineenstorting van de Franse bezittingen in Noord-Afrika heeft het moederland 1,5 miljoen mensen geaccepteerd.

Meer dan 12 miljoen mensen verhuisden bij de afsplitsing van Pakistan van India.

Israël heeft 600.000 berooide vluchtelingen uit islamitische landen opgevangen.

Behalve de mohammedanen in Europa, zijn die mensen intussen geïntegreerd. Er bestaan geen vluchtelingenkampen voor Turkse Grieken in Griekenland, Griekse Turken in Turkije, Poolse of Tchechische Duitsers in Duitsland, Indische moslims in Pakistan, of “arabische” joden in Israël.

Alleen in Palestina blijft een probleem met de 500.000 vluchtelingen van 1948 en hun afstammelingen. En in Europa ...
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline  
Oud 1 maart 2009, 17:40   #56
peace.police
Burger
 
peace.police's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Locatie: gent
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar peace.police
Standaard

prachtige ontplooing basy

maar ik lees niets over zuid-afrika...
of ben ik mis...

groetjes the peace.police; i keep your wisdom alife
peace.police is offline  
Oud 1 maart 2009, 18:23   #57
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
.........
En het verschil is dus dat de 'opvangende' staten in je voorbeelden seculiere staten zijn. Staten die seculiere voorwaarden tot integratie stellen met respect voor 't niet seculiere aspect van de 'nieuwe' inwoners.

Welke problemen zou een seculiere staat 'Israel' hebben, zelfs indien de staat 5 miljoen chinezen opneemt ?
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline  
Oud 2 maart 2009, 20:41   #58
peace.police
Burger
 
peace.police's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Locatie: gent
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar peace.police
Standaard

wat een lugubere foto heb jij laatste belg
ik hoop dat jij de laatste belg bent van de noordpool...
of zie ik dit verkeerd...
peace.police is offline  
Oud 2 maart 2009, 22:02   #59
-JUSTICE-
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat zou kunnen.
Maar wie oordeelt wat illegaal is ?
Het internationaal recht oa
-JUSTICE- is offline  
Oud 3 maart 2009, 00:04   #60
-JUSTICE-
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Zich laten afmaken? En zich laten buitenjagen?

Het gebied dat Israël zou worden was nauwelijks bewoond, en van generlei waarde tot de joden het tot ontwikkeling zou brengen. Het is door die ontwikkeling dat vele mohammedanen aangetrokken werden om er te werken, overwegend als ongeschoolde arbeiders.
Het was geen stukje verlaten braakliggend woestijn dat de joden hebben doen bloeien waarop de arabieren kwamen aangevlogen. De mythe van land zonder volk en volk zonder land en die van de woestijn die plots bloeit door de joden zijn er al geruime tijd onderuit gehaald. Het gebied was al bevolkt bevolkt met een arabische meerderheid en een minimaal aantal al joden (slechts een klein percentage van de bevolking). De zionisten sloten hun ogen voor, die al reeds aanwezige arabische bevolking, omdat dat een doorn in het oog was voor het zionistisch doel maar dat neemt hun aanwezigheid niet weg. Verder was het eigenlijk al welvarend en exporteerde men landbouwgoederen lang voor de eerste joodse immigratie.

Citaat:
Als ze de regeling hadden aanvaard zoals die in 1948 op tafel lag, dan woonden hun afstammelingen er nu nog, maar het probleem is nu eenmaal dat het voor mohammedanen moeilijk is van eens veroverd gebied terug vrij te geven.
Zou u destijds die regeling als arabier hebben geaccepteerd?

Citaat:
Wat betekenen, in het licht van de geschiedenis, 500.000 mensen die toen zijn gaan verhuizen?

Migratie van volkeren of volksgroepen is iets van alle tijden.
U mag het verhuizen noemen maar historicussen en israelische evenmin, gebruiken een andere term: etnische zuivering. Waarom zouden deze vluchtelingen niet mogen terugkomen?

Laatst gewijzigd door -JUSTICE- : 3 maart 2009 om 00:12.
-JUSTICE- is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be