Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2017, 21:51   #381
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De auteur van dit artikel is Guido Lauwaert, een linkiewinkie eerste klas die maar al te graag aan de subsidie-uier zuigt.
Ik dacht eerder aan ’n liberaal, maar kom, laten we z’n politiek kleurtje even in ‘t midden houden.
Belangrijk is dat ‘m de ware en verborgen gehouden geschiedenis van dit uitzuigerslandje heeft beschreven (Walter De Bock ging ‘m daarin voor, dacht ik), alleen al daarvoor verdient ‘m lof.
Opvallend is ook de afwezigheid van commentaar daarop van onze Belgo-forummers, die heel hun leven dachten dat deze staat door ‘n ‘spontane revolutie’ tot stand is gekomen.
Sweet ignorance, quoi.
Citaat:
La Banque Rotschild blijft daarentegen één van de betere patrimonium beheerders.
De Rothschilds zijn (mede-)verantwoordelijk voor de Westerse oorlogen/revoluties/economische crisissen van de laatste 3 eeuwen, dank zij hun monopoly om geld uit de lucht te toveren.
Het bloed sijpelt dan ook van elke rekening die ze bezitten.
Dat jij hun manier van werken bewonderd verbaast me dan ook niet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 21:54   #382
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ocharme, verdrukte vlamingen. Jullie zijn in de meerderheid in een land, en nog steeds verdrukt.

Wat een weekdieren.
Zegt de Belg die belasting/taks/en accijnsgewijs evengoed levenslang wordt afgezopen en bedrogen door de overheid van z'n geliefde landje en daar precies nog fier op is ook.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 21:58   #383
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik dacht eerder aan ’n liberaal, maar kom, laten we z’n politiek kleurtje even in ‘t midden houden.
Belangrijk is dat ‘m de ware en verborgen gehouden geschiedenis van dit uitzuigerslandje heeft beschreven (Walter De Bock ging ‘m daarin voor, dacht ik), alleen al daarvoor verdient ‘m lof.
Opvallend is ook de afwezigheid van commentaar daarop van onze Belgo-forummers, die heel hun leven dachten dat deze staat door ‘n ‘spontane revolutie’ tot stand is gekomen.
Sweet ignorance, quoi.

De Rothschilds zijn (mede-)verantwoordelijk voor de Westerse oorlogen/revoluties/economische crisissen van de laatste 3 eeuwen, dank zij hun monopoly om geld uit de lucht te toveren.
Het bloed sijpelt dan ook van elke rekening die ze bezitten.
Dat jij hun manier van werken bewonderd verbaast me dan ook niet.
Ik heb dan ook geen enkele interesse in wat jou al dan niet verbaast. Als individu beslis ik zelf over die zaken. Daar heb ik echt niemand voor nodig.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 22:06   #384
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik heb dan ook geen enkele interesse in wat jou al dan niet verbaast. Als individu beslis ik zelf over die zaken. Daar heb ik echt niemand voor nodig.
Geen probleem, El Duce, ga dan maar je geldgod aanbidden:

Naam: mammon.png
Bekeken: 85
Grootte: 90,9 KB
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 10:25   #385
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik heb dan ook geen enkele interesse in wat jou al dan niet verbaast. Als individu beslis ik zelf over die zaken. Daar heb ik echt niemand voor nodig.
Zelfs geen grijze massa...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2017, 21:37   #386
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zelfs geen grijze massa...
Nochtans is die grijze massa een efficiënte barrière om feiten te kunnen onderscheiden van bullshit hoor. Wie voldoende grijze massa heeft, plus de nodige kennis en ratio weet de echte wereld te herkennen en die gaat zich niet uitsloven in de joeptjoep lulwereld van conspirationisten en hun pseudo geschiedenis. Dat is het domein van diegenen voor wie de maatschappij wat te snel is gegaan, en die hun frustratie kanaliseren in de richting waar iedereen welkom is. Of hij nu idioot is of gewoon een frustraat, iedereen is welkom in het asylum van de conspirationisten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2017, 21:58   #387
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nochtans is die grijze massa een efficiënte barrière om feiten te kunnen onderscheiden van bullshit hoor. Wie voldoende grijze massa heeft, plus de nodige kennis en ratio weet de echte wereld te herkennen en die gaat zich niet uitsloven in de joeptjoep lulwereld van conspirationisten en hun pseudo geschiedenis. Dat is het domein van diegenen voor wie de maatschappij wat te snel is gegaan, en die hun frustratie kanaliseren in de richting waar iedereen welkom is. Of hij nu idioot is of gewoon een frustraat, iedereen is welkom in het asylum van de conspirationisten.
Haja; de linksen; poco's; cultuurmarxisten; globalisten; belgicisten en andere onnozele tisten hebben uiteraard altijd gelijk.

Laatst gewijzigd door Mindset : 26 juli 2017 om 21:59.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2017, 22:13   #388
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Moet Panda, samen met El Duce ea rabiatie Belgo-fascisten geen Rothschild-nazaat gaan pijpen ?
Kwestie van hun onuitsprekelijke dankbaarheid te tonen, voor het luchtledige starterskapitaal dat de goede vriend van wijlen Leopold I destijds ophoestte, om dit onlandje op de rails te krijgen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be