Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2013, 22:04   #121
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
DIe grens is in deze discussie minder van belang. Het gaat om het absurde concept van 'recht op een kind'. Waarom zou je in godsnaam dat recht hebben? Heeft ook iedereen recht op een huisdier en een Furby ofzo?

Van die types die vinden dat wij ons diep moeten schamen over onze (koloniale) geschiedenis, ons erfgoed moeten verloochenen en ons met open armen moeten laten overlopen door multicul en alles wat nieuw is, omdat West-Europees nationalisme en conservatisme intolerant zou zijn.
1: Eens.

2: Nationalisme is vooral gebaseerd op het "wij" gevoel. Ik vind dat behoorlijk stompzinnig. Maar als iemand dat zo voelt, dan moet hij dat lekker zo voelen.

Idc.

Wel ben ik tegen het gelijk stellen van verschillende culturen. De cultuur in Nederland en of België is superieur aan de cultuur in bijvoorbeeld veel islamitische landen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 20:44   #122
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Eens.

2: Nationalisme is vooral gebaseerd op het "wij" gevoel. Ik vind dat behoorlijk stompzinnig. Maar als iemand dat zo voelt, dan moet hij dat lekker zo voelen.

Idc.

Wel ben ik tegen het gelijk stellen van verschillende culturen. De cultuur in Nederland en of België is superieur aan de cultuur in bijvoorbeeld veel islamitische landen.
'Onze' cultuur is dus superieur maar een 'wij' gevoel is stompzinnig? Kun je dat eens uitleggen?
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be