Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: zuhal is
hier 2 5,71%
daar 2 5,71%
overal 7 20,00%
in het kolenhok van ZKH Prins laurent 24 68,57%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2017, 09:40   #561
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat pleit dan helemaal niet voor de Turkse Belgen... In tegendeel zelf... Ik sta meer en meer wantrouwig tegenover dat extreem rechts uitschot...
Ik zou heel blij zijn als we zouden stoppen met hen nog Belgen te noemen; want, alhoewel ik mij ook geen Belg voel, vormen ze een enorme smet op onze Westerse samenleving...
Inderdaad, als ze echt "Belgen" waren, dan kon de toestand in Turkije hen maar matig boeien. Nu lijkt het voor hen de hoofdzaak te zijn.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 10:28   #562
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad, als ze echt "Belgen" waren, dan kon de toestand in Turkije hen maar matig boeien. Nu lijkt het voor hen de hoofdzaak te zijn.
Inderdaad, van dergelijke pipo's werd verwachten dat ze zich integreerden en zich bijgevolg gedragen als Turkse Belgen (en nog beter: Turkse Vlamingen). Maar wat blijkt? Van die bereidheid tot echte integratie valt niet zo gek veel te bespeuren. Ze gedragen zich niet als Turkse "Belgen" maar als Belgische "Turken".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 10:34   #563
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

2

Laatst gewijzigd door TREBRON : 8 augustus 2017 om 10:35.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 10:34   #564
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
hoezo PKK ? ik meende dat mevrouw de Belgische staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid in het geniep bijkluste voor huishoudproducten, zoals hamertjes en sikkeltjes ..

Zou je eindelijk niet stoppen met MENEN , en die mening dan voor waarheid uitbazuinen en vermoedelijk nog zelf geloven ook?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 10:38   #565
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, van dergelijke pipo's werd verwachten dat ze zich integreerden en zich bijgevolg gedragen als Turkse Belgen (en nog beter: Turkse Vlamingen). Maar wat blijkt? Van die bereidheid tot echte integratie valt niet zo gek veel te bespeuren. Ze gedragen zich niet als Turkse "Belgen" maar als Belgische "Turken".
Gelukkig dat er nog echte Belgen zoals gij rondlopen, he Kjoe!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 11:02   #566
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, van dergelijke pipo's werd verwachten dat ze zich integreerden en zich bijgevolg gedragen als Turkse Belgen (en nog beter: Turkse Vlamingen). Maar wat blijkt? Van die bereidheid tot echte integratie valt niet zo gek veel te bespeuren. Ze gedragen zich niet als Turkse "Belgen" maar als Belgische "Turken".
Nee hoor, want dan worden ze Vlamingen.

En als er nu één ding is dat ze niet willen in Belgie, dat is meer Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 11:59   #567
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. toe quercus ga nu niet pruilen .. u weet dat ik een beleefde en geduldige pipo ben .. sta me toe dat ik het in alle vriendelijke beleefdheid bij u verder in ram .. laat ik vooraf een dotje spuug aanbrengen .. zo ben ik : lubricatief, vriendelijk en hoffelijk, desalniettemin veroordeeld om als pipo rond te zwerven .. tot nu toe heeft u hier geen standpunt naar voren gebracht .. tenware het meninkje dat in zijn volledige integraliteit geheel en al van kop tot teen voor u gekwoot wordt hierna .. u meent - niet geheel onterecht overigens - dat men zich politiek gedragen moet zoals verwacht (ik zette uw bewoording wat vetjes aan - hoeft u niet al te lang te zoeken) .. hoewel vaag lijkt mij dit correct zoniet zelfs welvoegelijk maar vooral labbekakkerig .. dus vraag ik u aansluitend mijn lieve quercus : hoe wordt een Belgisch secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid verondersteld zich te comporteren ? ik zou het niet weten .. ik vermoed - doch dat is mijn lubricatieve kantje - dat een Belgische staatssecretaresse best niet aangetroffen wordt in de knusse boomhut van stouterdjes die elders ter wereld zwaaien met rare vlagskes en aftandse PK zeven en veertigers (of zijn het AKs, ik zweer het : al afkortingen toch) .. Joost mag het weten, hopelijk heeft Joost het protocolair handboekske voor secretaresses gelezen .. mijn lieve quercus laat ik nog wat verder rammen (ik doe er nog toefje spuug op - zo rekt voor ons tweetjes het genot wat langer) .. omdat een pipo vermoedt dat Belgische staatsecretaresses zich bij voorkeur niet ophouden in het gezelschap voorgemelde ruigerdjes, maakt dat van die pipo nog geen Erdogan aanhanger .. quercus schat : je maakt hiermee een denkfoutje .. kan gebeuren, maar laat los vint .. laat ik een allerlaatste dotje dik draderig spuug aanbrengen alvorens nog wat dieper te rammen .. u rust uw kees, zegt u .. had u dan een kees, quercus ? kom kom quercus : u had hoogstens een moment .. koester het ..






** bon .. maar waar is ze ? het land verzinkt in het fipronil moeras .. draineren !
Of hoe je met het nodige gezwam, jezelf kunt zien als" rammer" van de Nederlandse taal, wilt u nu of volgende week uw getuigschrift daarvan?


Maar even voor alle duidelijkheid, ik herinner me ophef over Zuhal die blijkbaar gesignaleerd zou zijn op een bijeenkomst waar ook veel PK aanhangers waren, maar het verhaal bloedde dood, omdat er verschil is tussen een bijeenkomst van of de aanwezigheid van leden van...

In ieder geval was dit voordat Zuhal staatssecretaris was en werd dit verhaal al lang geleden geklasseerd onder oude koeien in uit de sloot...

Maar wat denkt u nu eigenlijk van haar beslissing om niet langer een dubbele nationaliteit te hebben omdat ze zich niet meer herkent in het land van Erdogan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:31   #568
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Precies, vrouwen moeten niet teveel praat verkopen en al zeker niet denken dat ze beter dan 'de mannen' zijn.
Want dat zijn ze niet, ze zijn inferieur aan hen in elk volk.
Dit blijkt ook uit de streken van eigenwijze Demir. Een vrouw om je als vrouw tegen af te zetten. Ze lijkt haast een travestiet trouwens.

Het is u misschien eveneens ontgaan dat er mensen zijn die van hun Turkse identiteit houden. Dit is consequent en kan enkel bewondering oproepen.
Zozo...
Is dat bij u ook het geval? Als je emigreert naar een ander land maar desalniettemin blijft je land van herkomst op de eerste plaats te zetten, dan blijf je beter wonen in dat oorspronkelijke land. Want met dergelijke mentaliteit ben je nooit bereid tot integreren in je nieuwe land. En het wordt dan nog een heel stuk erger als je bovendien ook nog eens de hier geboren kinderen en kleinkinderen blijft opjutten om ook dat oude land van herkomst op de eerste plaats te zetten. Het is dat wat een ernstig probleem vormt met de hier aanwezige Turken en Marokkanen. En dan maar zitten mekkeren en kritiek spuien op iemand zoals Zuhal Demir die tegen die nefaste tendens ingaat.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:37   #569
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Van U weet ik het niet, maar Zuhal zou het aan mij geen twee keer moeten vragen...


Als ze het mij een tweede keer moet vragen, heb ik het de eerste keer niet gehoord.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:42   #570
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Precies, vrouwen moeten niet teveel praat verkopen en al zeker niet denken dat ze beter dan 'de mannen' zijn.
Want dat zijn ze niet, ze zijn inferieur aan hen in elk volk.
Dit blijkt ook uit de streken van eigenwijze Demir. Een vrouw om je als vrouw tegen af te zetten. Ze lijkt haast een travestiet trouwens.

Het is u misschien eveneens ontgaan dat er mensen zijn die van hun Turkse identiteit houden. Dit is consequent en kan enkel bewondering oproepen.
dat ze er dan naartoe gaan,...........en blijven.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:43   #571
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Iemand die niet onafhankelijk kan handelen, zoals een vader, zoon of broer is afhankelijk en daardoor niet gelijk. In de islam is er altijd wel een man waarmee een vrouw rekening dient te houden, of het nu haar vader, echtgenoot of broer is.
Ja, ik wil geen ongelovige Zuhal Demir's grootbrengen, als het dat is wat je bedoelt. Dan liever helemaal geen kinderen. En jij bent zeker een gefaalde ouder met je homokinderen.
En ja, veel moslims vinden Demir helemaal geen mooie vrouw maar een op hol geslagen teef. Straks krijgt ze nog een kogel door haar travestiekop.
post anders eens een foto van jezelf, dan kunnen we zien wie de schoonste is.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:48   #572
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als ze het mij een tweede keer moet vragen, heb ik het de eerste keer niet gehoord.
Hardhorigheid kan ook op relatief jonge leeftijd opduiken...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 13:55   #573
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Precies, vrouwen moeten niet teveel praat verkopen en al zeker niet denken dat ze beter dan 'de mannen' zijn.
Want dat zijn ze niet, ze zijn inferieur aan hen in elk volk.
Dit blijkt ook uit de streken van eigenwijze Demir. Een vrouw om je als vrouw tegen af te zetten. Ze lijkt haast een travestiet trouwens.

Het is u misschien eveneens ontgaan dat er mensen zijn die van hun Turkse identiteit houden. Dit is consequent en kan enkel bewondering oproepen.
Maar ze houden blijkbaar niet van Turkije?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 14:16   #574
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zozo...
Is dat bij u ook het geval? Als je emigreert naar een ander land maar desalniettemin blijft je land van herkomst op de eerste plaats te zetten, dan blijf je beter wonen in dat oorspronkelijke land. Want met dergelijke mentaliteit ben je nooit bereid tot integreren in je nieuwe land. En het wordt dan nog een heel stuk erger als je bovendien ook nog eens de hier geboren kinderen en kleinkinderen blijft opjutten om ook dat oude land van herkomst op de eerste plaats te zetten. Het is dat wat een ernstig probleem vormt met de hier aanwezige Turken en Marokkanen. En dan maar zitten mekkeren en kritiek spuien op iemand zoals Zuhal Demir die tegen die nefaste tendens ingaat.
Dat heeft u goed opgemerkt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 14:46   #575
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Of hoe je met het nodige gezwam, jezelf kunt zien als" rammer" van de Nederlandse taal, wilt u nu of volgende week uw getuigschrift daarvan?


Maar even voor alle duidelijkheid, ik herinner me ophef over Zuhal die blijkbaar gesignaleerd zou zijn op een bijeenkomst waar ook veel PK aanhangers waren, maar het verhaal bloedde dood, omdat er verschil is tussen een bijeenkomst van of de aanwezigheid van leden van...

In ieder geval was dit voordat Zuhal staatssecretaris was en werd dit verhaal al lang geleden geklasseerd onder oude koeien in uit de sloot...

Maar wat denkt u nu eigenlijk van haar beslissing om niet langer een dubbele nationaliteit te hebben omdat ze zich niet meer herkent in het land van Erdogan?
.. om op uw vraag terug te komen .. u maakt het een simpele ziel echt niet makkelijk .. laat ik daarom speciaal voor u, Alice, mijn meneer Alberto routine bovenhalen ..

.. ten eerste staat het helemaal niet vast dat mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid zich - zoals u het verwoordde - niet meer zou herkennen in het land van Erdogan .. mevrouw de secretaresse heeft mooi beweren dat dit zo zou zijn, geen zinnig mens die daar geloof aan hecht .. aannemelijker motieven zijn de platvloerse en doorzichtige electoraal kunstjes die het fond de commerce uitmaken van madamme de staatssecretaresse.

.. ten tweede heeft mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid in deze kwestie niets te beslissen .. de beslissing komt de Turkse staat toe .. madamme de staatssecretaresse laat zich wel vaker betrappen op beslissingsfoutjes .. ik meen mij een recente miskoop van Louboutin pumps te herinneren : pumps die moesten dienen om Ivanka bij te kunnen benen op de tarmac van Zaventem en den Avenue Louise ..

.. en ten slotte is wat ik vind wat mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid met haar multiple nationaliteiten moet aanvangen irrelevant .. het volstaat dat madamme de secretaresse daarmee doet wat eenieder ander daarmee doet : namelijk wat mevrouw de secretaresse meent daarmee te moeten doen .. 't zal mij een biet wezen .. belangrijker is wat madamme de secretaresse doet met de haar toegewezen bevoegdheden en verantwoordelijkheden jegens de steden, de kansen, de wetenschap en de armen .. tot op heden deed zij met die bevoegdheden en voor haar doelpubliek : nougatbollen ..



.. woef ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2017 om 14:55.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 15:20   #576
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als ze het mij een tweede keer moet vragen, heb ik het de eerste keer niet gehoord.
Iedereen heeft niet dezelfde "normen" en "triggers" hé.

De ene wordt warm van wat een ander een afknapper vind.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 15:22   #577
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. om op uw vraag terug te komen .. u maakt het een simpele ziel echt niet makkelijk .. laat ik daarom speciaal voor u, Alice, mijn meneer Alberto routine bovenhalen ..

.. ten eerste staat het helemaal niet vast dat mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid zich - zoals u het verwoordde - niet meer zou herkennen in het land van Erdogan .. mevrouw de secretaresse heeft mooi beweren dat dit zo zou zijn, geen zinnig mens die daar geloof aan hecht .. aannemelijker motieven zijn de platvloerse en doorzichtige electoraal kunstjes die het fond de commerce uitmaken van madamme de staatssecretaresse.

.. ten tweede heeft mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid in deze kwestie niets te beslissen .. de beslissing komt de Turkse staat toe .. madamme de staatssecretaresse laat zich wel vaker betrappen op beslissingsfoutjes .. ik meen mij een recente miskoop van Louboutin pumps te herinneren : pumps die moesten dienen om Ivanka bij te kunnen benen op de tarmac van Zaventem en den Avenue Louise ..

.. en ten slotte is wat ik vind wat mevrouw de secretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid met haar multiple nationaliteiten moet aanvangen irrelevant .. het volstaat dat madamme de secretaresse daarmee doet wat eenieder ander daarmee doet : namelijk wat mevrouw de secretaresse meent daarmee te moeten doen .. 't zal mij een biet wezen .. belangrijker is wat madamme de secretaresse doet met de haar toegewezen bevoegdheden en verantwoordelijkheden jegens de steden, de kansen, de wetenschap en de armen .. tot op heden deed zij met die bevoegdheden en voor haar doelpubliek : nougatbollen ..



.. woef ..
1; Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de reden die mevrouw Demir zelf opgeeft, tenzij die kritiek je erg nerveus maakt, omdat je Erdogan geweldig vindt? Omgekeerd denk ik dat juist heel wat andere Turkse politici, aan de bak geholpen door stemmen van hun achterban, nooit dergelijke kritiek zouden durven uiten uit angst hun post kwijt te spelen. Niet mevrouw Demir maar de kraaiers die haar andere redenen dan wat ze zelf zegt in de schoenen schuiven, handelen niet erg moreel hoogstaand.

2. Het is niet omdat de Turkse staat beslist en het erg moeilijk maakt dat je geen verzoek kunt en mag indienen om van de nationaliteit af te komen. Ik lees geen argument, ook niet dat ze te weinig doet binnen haar bevoegdheden. Verder dan " ik vind dat het niet mag of kan", komt u even niet.
Hoe kijkt u naar het beleid van Erdogan in Turkije?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 15:33   #578
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
1; Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de reden die mevrouw Demir zelf opgeeft, tenzij die kritiek je erg nerveus maakt, omdat je Erdogan geweldig vindt? Omgekeerd denk ik dat juist heel wat andere Turkse politici, aan de bak geholpen door stemmen van hun achterban, nooit dergelijke kritiek zouden durven uiten uit angst hun post kwijt te spelen. Niet mevrouw Demir maar de kraaiers die haar andere redenen dan wat ze zelf zegt in de schoenen schuiven, handelen niet erg moreel hoogstaand.

2. Het is niet omdat de Turkse staat beslist en het erg moeilijk maakt dat je geen verzoek kunt en mag indienen om van de nationaliteit af te komen. Ik lees geen argument, ook niet dat ze te weinig doet binnen haar bevoegdheden. Verder dan " ik vind dat het niet mag of kan", komt u even niet.
Hoe kijkt u naar het beleid van Erdogan in Turkije?
ten eerstens vind ik meneer Erdogan verre van geweldig, volkomen in lijn met uw redenering in 1. heb ik dus alle redenen om te twijfelen aan de motieven van madamme de staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid in deze kwestie .. dank dat u voor mij de argumentatie voert, dat scheelt weeral een pak tijd ..

ten tweedens bevestigt u in 2. dat mevrouw de staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid slechts een verzoek kan indienen bij de Turkse staat om haar Turske nationaliteit op te heffen en dat de Turkse staat hierover beslist .. nogmaals dank dat u voor mij de argumentatie voerde dat madamme de secretaresse in deze zaak niets te piepen heeft ..

ten derdens wat uw vraag betreft .. ik kijk iedere dag met stijgend afgrijzen naar wat er zich in Turkije afspeelt .. Turkije is een totalitaire staat geworden en glijdt verder en verder af naar een dictatuur .. en voor de nazionaaltjes die mochten twijfelen aan de wenselijkheid van een totalitair of dictatoriaal regime : ik verafschuw dit ..

andermaal : woef !
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2017 om 15:42.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 16:39   #579
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Nikske zever. Zuhal Demir verschijnt in de Turkse media als pro-koerdische politicus.
Ik begrijp niet dat een superkritisch persoon als u ook maar van verre kan aannemen dat Turkse media momenteel geloofwaardig zijn. Als dat zo is zak je toch een paar verdiepingen in mijn achting. Niet dat u dat ook maar iets kan schelen maar ik zeg het maar.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2017, 16:47   #580
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
ten eerstens vind ik meneer Erdogan verre van geweldig, volkomen in lijn met uw redenering in 1. heb ik dus alle redenen om te twijfelen aan de motieven van madamme de staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid in deze kwestie .. dank dat u voor mij de argumentatie voert, dat scheelt weeral een pak tijd ..

ten tweedens bevestigt u in 2. dat mevrouw de staatssecretaresse voor Armoedebestrijding, Gelijke Kansen, Personen met een beperking, Grootstedenbeleid en Wetenschapsbeleid slechts een verzoek kan indienen bij de Turkse staat om haar Turske nationaliteit op te heffen en dat de Turkse staat hierover beslist .. nogmaals dank dat u voor mij de argumentatie voerde dat madamme de secretaresse in deze zaak niets te piepen heeft ..

ten derdens wat uw vraag betreft .. ik kijk iedere dag met stijgend afgrijzen naar wat er zich in Turkije afspeelt .. Turkije is een totalitaire staat geworden en glijdt verder en verder af naar een dictatuur .. en voor de nazionaaltjes die mochten twijfelen aan de wenselijkheid van een totalitair of dictatoriaal regime : ik verafschuw dit ..

andermaal : woef !
Nu begin je toch echt te.....
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be