Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2016, 20:24   #21
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Wieroe miaauwde zonet luid naar mij:

'Kijk dewa aapje, het ideale percentage surikoelie apen in Nederland is het percentage op 5 mei 1945, dus er moet nog eea gezuiverd worden in dit land, om het schoon te maken.'

De correlatie tussen de toename van de criminaliteit en illegale prostitutie en het percentage Hindoes en hindoestanen is erg groot in Den haag, dus logischerwijs vanuit wetenschappelijk oogpunt zijn hindoestanen de oorzaak van alle ellende in den haag.

Wilders moest gewoon gillen van:

'willen jullie meer of minder hindoestanen?"

massa Stijve PVVers moest dan schreeuwen:

'Minder, minder, minder hindoe halfapen in Den Haag'.

En dan zou Geert Wilders moeten janken van:

'Ja maar ik regel dat wel even, maar jonges meissies toch, hi tech, vijfsterren gaskamers met verwarming, divali lichtjes en gratis doksa/ roti/ bara met chutney voor de ruim 120.000 hindoe halfapen in Nederland zal wel erg dure zuiverings grap worden. Betalen jullie nou hiervoor de belastingverhoging van 18,88 procent als ik de macht overneem??'
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2016, 20:25   #22
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Heeft Wieroe nog brokjes?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 14:08   #23
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heeft Wieroe nog brokjes?

Nou de laatste retour trein uit auswitz bracht wel een lading nieuwe duitse nassie katten brokjes voor Wieroe, maar hij klaagt nu dat het te taai is, omdat het oudbakken vlees was uit israel van hoogbejaarden.

ja maar als jij even lief wil zijn kan je eventjes verse duitse nassie brokjes gaan halen voor wieroe in Westerbork, op je racefiets. Wieroe beloont je zeker met een lieve miaauw, een knuffeltje of je mag een nachtje met hem bloot slapen in zijn luie, warme mandjes.

aldus Wieroe, de nieuwe Katten Fuhrer van Delft kennisstad.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2016, 23:47   #24
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

even lachen om hindoe apen humor,

'... dat de malsbruine koelie mensaapjes echt lekker zijn in letterlijke zin met Hollandse jus erbij,....'

Ja he van uitheemse indiase aapsoorten in nederland moet je als Hollander echt letterlijk van kunnen genieten, en liefde voor de koelie apen gaat door de maag.


--------------------
op 27 03 2016 at 22:08 schreef dewanand:

Noot v Wieroe voor Egbert en Domoor:

‘Miaauw, al die mega varkens en kippen stallen en legbatterijen zijn toch gewoon ook Westerse religieus beheerde vleeslapjes ghetto’s voor deze arme, eerlijke, onschuldige Niet Mensapen??? Stel nou dat de Blanke Europese mensapen opeens kannibalisme maar legaliseren en dan dus ook gewoon legaal religieus beheerde mega ghetto kweek stallen kunnen laten bouwen voor het kweken van lekker bruin Plof Koelie mensaap vlees lapjes en overheerlijke koelie biefstukjes van de allerhoogste en malse kwaliteit ter wereld voor diepgelovige VROOMblanke kannibalen.

Dan kunnen kannibalistische blanken daarna echt schrijven op Frontaal Naakt dat de malsbruine koelie mensaapjes echt lekker zijn in letterlijke zin met Hollandse jus erbij, en een culinaire verrijking zijn v BBB Arisch Nederland.

Onze huiskrokodil Brunswijk is nu al aan het watertanden.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...vergelden.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2016, 13:09   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ziehier onder, hele hindoeisme is echt raar apengeloof.

ik wil dit alles nog gaan abstraheren mbv technocratische modellen.

het is raar wat hier staat, elke blanke hollander zou dit apen geloof noemen.

lees het zelf en schrijf je mening. dit is het echte hindoeisme wat je hieronder leest, zo moet een raszuiver hindoe halfaapje denken en neuken.

Ik wil mijn eigen hindoe apen soorten beter begrijpen want zelf ben ik min of meer een raszuivere bruinlander, een bruine HONDoeachtige HOllander met zwarte mini piemeltje. Juist hierom kan ik nooit een echte Hollander worden want die hebben nou eenmaal lange, dikke blanke welvaartslullen.


---------------------




From: Kishore Harcharan [email protected] [CaribbeanHindus]
Sent: Wednesday, May 4, 2016 9:22 PM
To: [email protected]
Subject: CHN (since 2002) B.GITA 6;3-4-KARMA YOGA



Bhagavad Gita VI:3-4
For a sage who wishes to attain to yoga, action is said to be the means. For the same sage who has attained to yoga, quiescence is said to be the means. When a man is not attached to the sense-objects or to actions, having renounced all wishes or schemes, then he is said to have attained to yoga.

Commentary
Indeed, there are stages in the seeker’s life when he should be involved in certain external practices and there are stages when he becomes engaged in internal practices. In the highest stages, however, the sage is completely quiescent, at rest in the self which is cosmic consciousness.

Until the state which is known as yoga is reached, one should not renounce external practices, for premature renunciation would prevent progress. This is true even of worldly objects and duties. It is more sensible and wiser to cultivate the proper attitude to them and to establish in oneself the correct scale of values, so that the objects drop away, their values deflated, and the ‘duties’ are seen in their true Light as the ego’s excuse to cling to the world. The ego does not initiate action. Action comes from somewhere else. Correct scale of values, the correct sense of proportion is itself ‘saṁnyᾱsa’, usually translated as ‘renunciation’. Physically pushing the world away might only drive it deeper within oneself, psychologically.

Yet this should not be interpreted to mean undue emphasis on action. A stage comes in the life of every seeker when the external and later the internal action is no longer necessary; then, resting in the peace of the self he realises that that is both the doer of all actions and the witness of all passing phenomena! This is not a state to be presumed; it has its own criteria – complete non-attachment and the absence of selfish desires and worldly (and heavenly!) dreams and schemes, which are inwardly and actually ‘seen’ as haunting phantoms. At that stage a false sense of duty or the need for demonstrative practices drop away unnoticed.
-Swami Venkateshananda
Shared from: HINDU / GITA/ SELF AWAKENING

dit is de facebook page van deze vieszwarte Swami halfaapje uit inida:

https://www.facebook.com/groups/263588773809493/

__._,_.___

--------------------------------------------------------------------------------
Posted by: Kishore Harcharan <[email protected]>
--------------------------------------------------------------------------------

Reply via web post • Reply to sender • Reply to group • Start a New Topic • Messages in this topic (1)

http://groups.yahoo.com/group/CaribbeanHindus/

Visit Your Group
Yahoo! Groups • Privacy • Unsubscribe • Terms of Use

.

__,_._,___
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2016, 21:13   #26
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard

wie is het hiermee eens:

Stelling:

Een te hoog percentage hindoe aapachtigen in Nederland is super slecht voor de economie en raszuiverheid van de inheemse, lange, superieure, edelere, sterkere, grootgeschapen BBB Arische Hollanders.

Ideale percentage Hindoe/ Hondoe aapachtigen in Nederland is dat van 5 mei 1945, aldus Wieroe die heel ver heeft nagedacht over dit vieszwarte Hindoe apen probleem in Nederland en nu hogere, verlichte wijsheden heeft gerealiseerd, vanuit zijn luie, warme mandje bij de Hollandse open haard.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2016, 12:23   #27
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wie is het hiermee eens:

Stelling:

Een te hoog percentage hindoe aapachtigen in Nederland is super slecht voor de economie en raszuiverheid van de inheemse, lange, superieure, edelere, sterkere, grootgeschapen BBB Arische Hollanders.
Er is nauwelijks een Hindoe aap in Nederland te vinden en bovendien is het een zeer bescheiden zachtaardig volkje, waar niemand last van ondervindt.

Kortom: overdrijven is ook een kunst en de enige krankzinnige Hindoe aap die ik ken is ene Denawand, en dan is er nog één, die regelmatig op de tv verschijnt in Nederland (hoe heet die ook al weer?) en een zeer harde stem heeft met dito grote mond.
Ik heb de indruk dat hij evenzeer aan een groot minderwaardigheidscomplex moet lijden.

Ik heb hem al van De wereld draait door: Prem Radhakishun.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2016, 21:31   #28
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard

ja harriechristus nederland heeft niets aan Unterkoelies. Dus daarom moet je alle hindoe apen verplichten om zichzelf te zelfdeporteren binnen vijf jaar, wel alleen de mannelijke hindoe aapjes met kleine, zwarte mini piemels.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2016, 21:50   #29
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Voor hindoes en boeddhisten is alle leven heilig. Je wil die dus niet in je stad of dorp want dan krijg je te maken met een chronische rattenplaag.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2016, 22:00   #30
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Voor hindoes en boeddhisten is alle leven heilig. Je wil die dus niet in je stad of dorp want dan krijg je te maken met een chronische rattenplaag.

jazeker Gamla

je krijgt ook direct een kakkerlakken plaag want doden mag niet, rentokil mag niet bestaan.

in india zelf zie je nu een heuse plaag van kleingeschapen, viesbruine koelie apen.

dus hoog tijd dat jij daar raak gaat spuiten in hete Unterkoeliekutjes met die lange superieure germaans/ arische brandslang in je broek.

kijk hier een unterkoeliekut in actie:

http://www.sextubefilms.nl/hindoe-ho...ten-t9972.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 06:14   #31
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja harriechristus nederland heeft niets aan Unterkoelies. Dus daarom moet je alle hindoe apen verplichten om zichzelf te zelfdeporteren binnen vijf jaar, wel alleen de mannelijke hindoe aapjes met kleine, zwarte mini piemels.
Het lijkt mij dat hier voor jou een grote taak is weggelegd zelf de leiding ter hand te nemen, vooral als het om de onaanraakbaren (Dalit)* gaat.
Daar mogen we met ons handen niet aan komen, en vooral omdat wij als door het christendom geïndoctrineerd, bewogen zijn door een oneindig medelijden.

Ik lees in Wiki: *Dalit-vrouwen zijn driemaal onderdrukt: ten eerste als armen, ten tweede als vrouwen en ten derde als dalits. Aanranding en verkrachting van dalit-vrouwen en -meisjes is op het Indiase platteland aan de orde van de dag.

Vooral mannen uit hogere kasten beschouwen de werkende vrouwen als vrije buit. Het idee is dat dalits geen beschikking over hun eigen leven en lichaam hebben, maar altijd en op alle denkbare manieren hogere kasten moeten bedienen. Ook binnen de dalit-gemeenschap zelf is geweld tegen vrouwen een groot probleem.

De meest extreme vorm van uitbuiting van dalit-vrouwen is het systeem van tempelprostitutie. De prostituees, jogoni's, worden op jongere leeftijd door een oudere prostituee ingewijd. Bij bepaalde feesten hebben jogoni's een rituele functie. Zij worden dan gedwongen tot zeer vernederende praktijken zoals het bijna naakt voor het hele dorp moeten dansen. In grote steden is weinig tempelprostitutie, maar handel van dalit-vrouwen voor commerciële prostitutie is een business in opkomst.

Maar hoe zit het dan met de Brahmanen?
Is er geen enkel heilig exemplaar in Nederland te vinden?

En dan lees ik: Men kan geen hindoe worden, men wordt geboren als hindoe en in de kaste.

Zijn de kastenlozen dan geen Hindoes?

En behoor je zelf tot de kastenlozen?
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 14:06   #32
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

nou harriechristus,
mbt jouw vraag of ik kasteloos ben?

ja ik ben een lage kaste en onaanraakbare uit surinaamse afro koelie apen wereld, zelfs surinegers vinden mij onaanraakbaar en jagen mij weg of willen mij geen hand geven, maak ik vaker mee.

ik ben half moslim, heb moslim moeder en mijn grootvader is nazi duits, kwart nazi germaans, en mijn vader is khattar hindoe. maar mijn vader kan mij nooit accepteren. altijd ruzie met hem.

diverse hindoestaanse organisaties hebben mij weggejaagd, toegang geweigerd, gediscrimineerd en gewoon van de mailing lijst verwijderd: oa
stichting hindustani, bhagavad gita seminar, diverse mandirs, vele facebook hindoe groups banden mij, suri facebook groups banden mij direct, enz.

maar in blanke wereld kan ik het ook vergeten, is blanke apartheid dus ik hoef niet veel meer van mijn toekomst te verwachten in nederland en suriname. Enige wat hier verlossing kan brengen voor miljoenen is een nieuwe Holocaust in heel Europa. Satan zal zijn kinderen zelf verlossen en hun cremeren.

hindoe kastenstelsels zijn meedogenloos, hele karmaleer speelt mee en daarom is het erger dan blanke apartheid, zit religieuze nazi tintje aan.

zie onder, zo werd ik altijd gediscrimineerd door hogere kaste hindoes, brahmanen, chattris, arya samajis, raszuivere lichtgekleurde sanathans, enz. ja dit is mijn levensverhaal als pipo, chamar, boitie, te kort, te zwart, auteur van 26 boeken, maar lagere kaste is lagere kaste basta en uit, dood is enige hoop om in hoger blank lichaam daarna te reincarneren en zo hebben hindoes het mij ook duidelijk gemaakt.

Stichting hindustani heeft mij totaal weggediscrimineerd als lagere kaste, pipo, chamar, ondanks al mijn boekpublicaties, terwijl andere hogere kaste hindoes die boeken publiceerden wel werden gepresenteerd en hun verhaal mochten vertellen, dus vanavond moet ik dit recht zetten; discriminatie aanklacht tegen hen doen, kaste discriminatei maaar mijn advocaat had mij al geadviseerd om hen eerst aansprakelijk te stellen en die brief is af en moet echt vanavond online en officieel verstuurd worden, dan hebben zij 14 dagen tijd om officieel te reageren en daarna pas officiele openbare aangifte van jarenlange kaste discriminatie tegen mij en wieroe.

dus ik moet die strijd aangaan, nu meteen anders blijft het gisten in mijn hoofd en ga ik kapot. Mijn lage afkomst is pijnlijk, heel pijnlijk, maar Wieroe troostte mij altijd en nu ben ik koelie typslaafje en secretaris van zijn Hindoe Nazi Kattenlegertje in Delft. dus ik werk voor mijn Katten Fuhrer nu, Wieroe de Grote. Heil Wieroe. (rechterpoot omhoog)


------------------ zie uit brief aan surinaamse apen ambassade data blok 16:

[waction0085:16] Door die hele bittere kaste discriminatie weet ik niet meer waar ik bijhoor en of ik een volwaardige Hindoe halfaapje ben, feitelijk ben ik gewoon laagwaardig en haast waardeloos, mislukt Unterkoelie afval nu in Nederland, en Hindoes hebben mij behoorlijk gediscrimineerd, doodgezwegen, vertrapt, vernederd, geminacht, geïntimideerd, beledigd, weggejaagd, weggemept en genegeerd. Ik kreeg dit herhaaldelijk en heel vernederend te horen van hogere kaste Brahmaanse Hindoes op hatelijke, discriminerende toon, o.a. werd mij dit duidelijk gemaakt:
A1. 'Je mag niets weten over het Hindoeïsme',
A2. 'Je mag niets lezen in de Bhagavad Gita',
A3. 'Je mag de Bhagavad Gita niet aanraken',
A4. 'Je mag begrippen uit het Hindoeïsme niet gebruiken en schrijven',
A5. 'Wij accepteren geen half moslims zoals jou Waldo',
A6. 'Jij bent moslim, geen hindoe he Waldo',
A7. 'Jij bent niet in staat om op een hoog niveau te denken Waldo',
A8. 'Jij moet duizenden euro's betalen als ik jou als brahmaan iets moet leren over het Hindoeïsme', enz enz.
A9. Herhaaldelijk werd mij de toegang en participatie ontzegd door Hindoe organisaties, omdat ik tot een lagere, paria kaste behoor. Sociale verstoting uit een hele kaste of sociale gemeenschap is iets dat typisch hindoeïstisch is en het doet heel veel pijn als je het zelf meemaakt aan den lijve, zo is mijn hele leven al.
A10. 'Als je zelfmoord pleegt Waldo, dan is het je karma', dit vertelde een tante (M. D uit Amstelveen) van mij via de telefoon, nadat ik haar vanwege eenzaamheid na vele jaren toch belde, en zij lachte er heel duivels bij en legde koelbloedig de telefoon neer voor mij, wat echt een hele pijnlijke schok was voor mij die dag.
Juist door al deze negatieve confrontaties met hogere kaste Hindoes ben ik zwaar teleurgesteld in de vieszwarte, onderontwikkelde Hindoe halfaapjes en ook in het hele arrogante mensapendom, en hierom ben ik mijn Hindoe Katten zoontje, Wieroe meer gaan waarderen en nu zijn wij al drie jaar lid van de Partij voor de Dieren.


http://www.dewanand.com/waction0085.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 16:44   #33
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

hahhahah deze is lachen hinderlijke kut koelieboy. je lacht je kapot als je dit ziet is beter dan charlie chaplie. Lijkt op pietje bel van vroeger maar indiase apen versie. koelie apen humor. fun.

------------------
hinderlijke hindoestaanse jongen
jason Goudland
jason Goudland
3
2.795 weergaven
Gepubliceerd op 6 sep. 2013

video geüpload van mijn mobiele telefoon

https://www.youtube.com/watch?v=lt_ndRP1254
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 06:11   #34
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou harriechristus,
mbt jouw vraag of ik kasteloos ben?

ja ik ben een lage kaste en onaanraakbare uit surinaamse afro koelie apen wereld, zelfs surinegers vinden mij onaanraakbaar en jagen mij weg of willen mij geen hand geven, maak ik vaker mee.

ik ben half moslim, heb moslim moeder en mijn grootvader is nazi duits, kwart nazi germaans, en mijn vader is khattar hindoe. maar mijn vader kan mij nooit accepteren. altijd ruzie met hem.

diverse hindoestaanse organisaties hebben mij weggejaagd, toegang geweigerd, gediscrimineerd en gewoon van de mailing lijst verwijderd: oa
stichting hindustani, bhagavad gita seminar, diverse mandirs, vele facebook hindoe groups banden mij, suri facebook groups banden mij direct, enz.

maar in blanke wereld kan ik het ook vergeten, is blanke apartheid dus ik hoef niet veel meer van mijn toekomst te verwachten in nederland en suriname. Enige wat hier verlossing kan brengen voor miljoenen is een nieuwe Holocaust in heel Europa. Satan zal zijn kinderen zelf verlossen en hun cremeren.

hindoe kastenstelsels zijn meedogenloos, hele karmaleer speelt mee en daarom is het erger dan blanke apartheid, zit religieuze nazi tintje aan.

zie onder, zo werd ik altijd gediscrimineerd door hogere kaste hindoes, brahmanen, chattris, arya samajis, raszuivere lichtgekleurde sanathans, enz. ja dit is mijn levensverhaal als pipo, chamar, boitie, te kort, te zwart, auteur van 26 boeken, maar lagere kaste is lagere kaste basta en uit, dood is enige hoop om in hoger blank lichaam daarna te reincarneren en zo hebben hindoes het mij ook duidelijk gemaakt.

Stichting hindustani heeft mij totaal weggediscrimineerd als lagere kaste, pipo, chamar, ondanks al mijn boekpublicaties, terwijl andere hogere kaste hindoes die boeken publiceerden wel werden gepresenteerd en hun verhaal mochten vertellen, dus vanavond moet ik dit recht zetten; discriminatie aanklacht tegen hen doen, kaste discriminatei maaar mijn advocaat had mij al geadviseerd om hen eerst aansprakelijk te stellen en die brief is af en moet echt vanavond online en officieel verstuurd worden, dan hebben zij 14 dagen tijd om officieel te reageren en daarna pas officiele openbare aangifte van jarenlange kaste discriminatie tegen mij en wieroe.

dus ik moet die strijd aangaan, nu meteen anders blijft het gisten in mijn hoofd en ga ik kapot. Mijn lage afkomst is pijnlijk, heel pijnlijk, maar Wieroe troostte mij altijd en nu ben ik koelie typslaafje en secretaris van zijn Hindoe Nazi Kattenlegertje in Delft. dus ik werk voor mijn Katten Fuhrer nu, Wieroe de Grote. Heil Wieroe. (rechterpoot omhoog)


------------------ zie uit brief aan surinaamse apen ambassade data blok 16:

[waction0085:16] Door die hele bittere kaste discriminatie weet ik niet meer waar ik bijhoor en of ik een volwaardige Hindoe halfaapje ben, feitelijk ben ik gewoon laagwaardig en haast waardeloos, mislukt Unterkoelie afval nu in Nederland, en Hindoes hebben mij behoorlijk gediscrimineerd, doodgezwegen, vertrapt, vernederd, geminacht, geïntimideerd, beledigd, weggejaagd, weggemept en genegeerd. Ik kreeg dit herhaaldelijk en heel vernederend te horen van hogere kaste Brahmaanse Hindoes op hatelijke, discriminerende toon, o.a. werd mij dit duidelijk gemaakt:
A1. 'Je mag niets weten over het Hindoeïsme',
A2. 'Je mag niets lezen in de Bhagavad Gita',
A3. 'Je mag de Bhagavad Gita niet aanraken',
A4. 'Je mag begrippen uit het Hindoeïsme niet gebruiken en schrijven',
A5. 'Wij accepteren geen half moslims zoals jou Waldo',
A6. 'Jij bent moslim, geen hindoe he Waldo',
A7. 'Jij bent niet in staat om op een hoog niveau te denken Waldo',
A8. 'Jij moet duizenden euro's betalen als ik jou als brahmaan iets moet leren over het Hindoeïsme', enz enz.
A9. Herhaaldelijk werd mij de toegang en participatie ontzegd door Hindoe organisaties, omdat ik tot een lagere, paria kaste behoor. Sociale verstoting uit een hele kaste of sociale gemeenschap is iets dat typisch hindoeïstisch is en het doet heel veel pijn als je het zelf meemaakt aan den lijve, zo is mijn hele leven al.
A10. 'Als je zelfmoord pleegt Waldo, dan is het je karma', dit vertelde een tante (M. D uit Amstelveen) van mij via de telefoon, nadat ik haar vanwege eenzaamheid na vele jaren toch belde, en zij lachte er heel duivels bij en legde koelbloedig de telefoon neer voor mij, wat echt een hele pijnlijke schok was voor mij die dag.
Juist door al deze negatieve confrontaties met hogere kaste Hindoes ben ik zwaar teleurgesteld in de vieszwarte, onderontwikkelde Hindoe halfaapjes en ook in het hele arrogante mensapendom, en hierom ben ik mijn Hindoe Katten zoontje, Wieroe meer gaan waarderen en nu zijn wij al drie jaar lid van de Partij voor de Dieren.


http://www.dewanand.com/waction0085.htm
Beste Denawand.
Het is verschrikkelijk allemaal.
Nochtans wil ik je in deze wel een hand geven van begrip, want ook ik ben niet welkom in deze wereld al sinds mijn pubertijd, nu 59 jaar geleden, dus dat is al een hele tijd, toen ik me voor de filosofie ging interesseren, en nog meer toen ik 42 jaar geleden mijn atoomtheorie ontdekte.
Ik sta er helemaal alleen voor tot aan mijn dood.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 07:00   #35
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Voor hindoes en boeddhisten is alle leven heilig. Je wil die dus niet in je stad of dorp want dan krijg je te maken met een chronische rattenplaag.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 07:01   #36
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Niemand wil lachen met die koe-aanbidders?
Ergens te begrijpen. Die mannen staan niet op straat te brabbelen als achterlijke bosmongolen zoals de moslims dat doen, telkens wanneer hun naan niet naar hun goesting wordt gebruikt. Weinig of geen fun aan dus.

Citaat:
Ik vind lachen met de moslims daarom toch een stuk fijner.
Maar wel zeer gevaarlijk .... je kop gaat er af hoor als je teveel gaat lachen...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 08:38   #37
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
A1. 'Je mag niets weten over het Hindoeïsme',
Waarom zou je dat ook willen?
Ik raad je mijn atoomtheorie aan dan ben je in één keer verlost van al dat apengedoe....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 14:02   #38
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Beste Denawand.
Het is verschrikkelijk allemaal.
Nochtans wil ik je in deze wel een hand geven van begrip, want ook ik ben niet welkom in deze wereld al sinds mijn pubertijd, nu 59 jaar geleden, dus dat is al een hele tijd, toen ik me voor de filosofie ging interesseren, en nog meer toen ik 42 jaar geleden mijn atoomtheorie ontdekte.
Ik sta er helemaal alleen voor tot aan mijn dood.

ok ok harriechristus;8096125

kan je mij pben, ik wil met je samenwerken ivm je hele research en theorieen.

ik sta lager dan jou ok maar lagere organismen zijn ook nodig in voedselketens op aarde en moeten in symbiose leven met hogere en groter geschapen soorten.

pb mij dan spreken wij af. woon je ver van delft??

kan je bij mij en wieroe langs komen in delft.

je bent al lang bezig maar nu moet je samenwerken met lagere organismen zoals wieroe en mij.

wat is het laagste organisme op aarde???

zeker is wel dat de lange, grootgeschapen, super intelligente blanke heteroseksuele man het hoogste en verst geevolueerde organisme moet zijn op aarde.

ben je het hiermee eens of oneens??

of zijn de korte, lichtgekleurde, spleetogige, kleingeschapen (micro piemels) chinezen de hoogste mensaapsoorten??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2016, 08:36   #39
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok ok harriechristus;8096125
wat betekent 8096125?
Is dat je ouderdom (na zoveel reïncarnaties)?
Citaat:
kan je mij pben, ik wil met je samenwerken ivm je hele research en theorieen.
en wat betekent pben?
Proberen?
Citaat:
ik sta lager dan jou ok maar lagere organismen zijn ook nodig in voedselketens op aarde en moeten in symbiose leven met hogere en groter geschapen soorten.
Zonder meer waar, de waarheid loopt van het aller laagste tot het aller hoogste (oneindig hoog in mijn atoomtheorie) als totaal systeem van de eeuwige en oneindige werkelijkheid.
Citaat:
pb mij dan spreken wij af. woon je ver van delft??
wat dat betreft moet ik je teleurstellen, want ik ben zeer slecht in persoonlijke contacten, ik ben een (bijna) volkomen "Einzelgänger", en heb daar op mijn oude dag ook helemaal de energie niet meer voor, dus om contacten te maken.
Citaat:

kan je bij mij en wieroe langs komen in delft.
Dat kan helaas niet want reizen is mij niet op het lijf geschreven en daar heb ik ook geen zin meer in.
Citaat:
je bent al lang bezig maar nu moet je samenwerken met lagere organismen zoals wieroe en mij.
Je kan mijn atoomtheorie op mijn website vinden en ook in het kort op mijn nieuwe draad: spot hier met de atoomtheorie.
Heb je vragen dan ben ik ter beschikking hier.
Citaat:
wat is het laagste organisme op aarde???
naar mijn beste weten zijn dat de virussen of iets van dien aard.
Citaat:
zeker is wel dat de lange, grootgeschapen, super intelligente blanke heteroseksuele man het hoogste en verst geevolueerde organisme moet zijn op aarde.
Lichamelijk lijkt het er wel wat op, maar lang en intelligent behoeft niet per se samen te gaan.
Citaat:
ben je het hiermee eens of oneens??
De westerse beschaving is het verste gevorderd op het ogenblik, wat niet altijd zo is geweest en niet altijd zo behoeft te blijven.
En dat betreft dan vooral de wetenschap en de techniek en ook de moraal is al flink opgeschoten.
Verder denk ik dan aan Hegel en mijn eigen bescheiden persoon als aller hoogste vanwege mijn atoomtheorie.
Maar lichamelijk sta ik er echt niet zo goed voor.
Oud en wat krakkemikkig zou ik mezelf iets beters kunnen wensen.
Wat dat betreft zie ik mezelf niet als een ideale "Ariër".
Als kleuter had ik wel blonder haar en zag ik er ook veel beter uit.
Citaat:

of zijn de korte, lichtgekleurde, spleetogige, kleingeschapen (micro piemels) chinezen de hoogste mensaapsoorten??
De Chinezen zouden in de toekomst best eens de macht over kunnen nemen daar de Westerlingen in hun mateloze hebzucht druk bezig zijn zich de ondergang toe te bereiden.
Nochtans schijnt de moraal van de Chinezen niet veel beter te zijn als ik bijvoorbeeld aan de milieu verontreiniging denk.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 23:53   #40
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

of zijn de korte, lichtgekleurde, spleetogige, kleingeschapen (micro piemels) chinezen de hoogste mensaapsoorten??

harrie schrijft:
De Chinezen zouden in de toekomst best eens de macht over kunnen nemen daar de Westerlingen in hun mateloze hebzucht druk bezig zijn zich de ondergang toe te bereiden.
Nochtans schijnt de moraal van de Chinezen niet veel beter te zijn als ik bijvoorbeeld aan de milieu verontreiniging denk.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos.

---------------------

ja zeg harriechristus,

die kleingeschapen chinese mannetjes zitten met een groot minderwaardigheidscomplex en de geschiedenis leert ons dat kleingeschapen heteromannen bijna altijd op een gegeven moment een grote oorlog moeten starten om vrouwen te tonen dat zij wel iets waard zijn als mannen en die vrouwen spreiden dan automatisch hun benen voor hen als zij de oorlog winnen en zo kunnen deze kleingeschapen heteromannen hun inferieure genen dan toch nog doorgeven en lekker neuken in te grote kutjes.

denk aan het oude liedje van ABBA:

'The winner takes it all, the loser standing small...'.

ja daarom ben ik nu een echte lage kaste, kleingeschapen, koelie paria loser geworden.

Ja op de dag dat alle hoop voor mij echt vervlogen is zal ik gedwongen zijn om mijn heerlijke zelfmoordpillen in de diiepvries te ontdooien.

Ze moeten alle lage kaste, kleingeschapen, koelie aapjes een zelfmoordpil geven om te voorkomen dat zij hun inferieure genen doorgeven aan volgende generaties. Klein, mager, viesbruin, zwak en kort zijn moet sneller weggeselecteerd worden door de hele maatschappij, dus men moet zulke inferieure koelie jongens direct al steriliseren of gewoon vroegtijdig laten inslapen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be