Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2024, 22:03   #261
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Ik vind het goed dat Acid niet in beroep gaat. Ik denk dat justitie ergens had gehoopt dat Acid hen nog de kans zou gegeven hebben dit belachelijke vonnis te herzien. Niet dus, dit blijft voor eeuwig en altijd staan.

Hoe de Reuzegomzwijnen die iemand hebben laten doodcreperen minder gestraft worden, dan iemand die namen heeft gedeeld van betrokkenen die reeds van in het begin in het dossier voorkwamen.

Wat dat rijkeluiszoontje van het restaurant betreft, hij was inderdaad niet op de doop aanwezig (te laf misschien), maar was wel het brein achter het doopritueel.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2024, 22:16   #262
DIBO
Burgemeester
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Berichten: 581
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
hij was inderdaad niet op de doop aanwezig (te laf misschien)
ik snap dit argument niet, dat men maar blijft herhalen.... er worden dagelijks criminele feiten aangestuurd vanuit de gevangenissen, dus inderdaad, niet aanwezig op plaats v/d criminele feiten. Hebben ze dat kokszoontje zijn telegram account en dergelijke gekraakt en onderzocht. Voor hetzelfde geld was die via de livestream zijn 'bende' aan het opjutten.
En euh... misschien is het wel '(te slim misschien)'
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 00:07   #263
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
Het is begrijpelijk, maar spijtig, dat Acid niet verder in beroep gaat;
de vraag is natuurlijk: heeft dat wel zin?
want de Belgische Justitie is zo krom dat verder procederen nog jaren zal duren terwijl je met een Justitie zit die zo corrupt is dat je omzeggens nooit gelijk gaat krijgen.

Je hebt in België geen enkele garantie op een eerlijk proces,
zaken worden gemanipuleerd, er wordt gelogen en bedrogen, procedurefouten worden bewust gemaakt en zaken worden gerekt tot ze verjaard zijn;
hoelang zeggen wij dat hier nu al en wie twijfelt daar nu nog aan?
Niet in beroep gaan (in zijn geval) is ronduit dom. Misschien heeft hij een plan, dat hem, als slachtoffer van het gerecht, rijker gaat maken of zo, ik weet het niet.

Bart De Pauw zijn geval was dan weer anders, garantie dat zijn advocaten het hem hebben afgeraden, want het beroepshof zou zijn straf effectief hebben gemaakt in plaats van voorwaardelijk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 07:00   #264
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Het stuk verdriet zit weer filmpjes te posten die zijn straf wel eens effectief zou kunnen maken. Goed zo jongen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 09:51   #265
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Niet in beroep gaan (in zijn geval) is ronduit dom. Misschien heeft hij een plan, dat hem, als slachtoffer van het gerecht, rijker gaat maken of zo, ik weet het niet.

Bart De Pauw zijn geval was dan weer anders, garantie dat zijn advocaten het hem hebben afgeraden, want het beroepshof zou zijn straf effectief hebben gemaakt in plaats van voorwaardelijk.
Bart De Pauw zou beter zich laten adviseren door succesvolle influencers als Acid voor zijn sociale media en zijn publieke communicatie.

Ik vol al lang influencers uit Californië en Toronto. Eerst noemden ze zichzelf YouTubers en nu zijn het podcasters, influencers of social media something. De succesvolle zijn ook hun executive producers van hun producten waar ze al dan niet zelf deel van uitmaken. Ze vechten als underdog op tegen de grote media waar ze soms onder hun eigen voorwaarden deel van gaan uitmaken.

Feit is dat gevallen zoals Acid tonen dat ze meer macht hebben ( zie zijn crowdfunding) dan VRT platformen om een specifiek publiek te mobiliseren.

Ware Marc Uytterhoeven nu reeds dood geweest, zijn uitstrooit as zou zich omkeren bij de saga rond de productie van de documentaire van zijn dochter over wangedrag van zijn ex-leerling. Marc Uytterhoeven was de eerste TV maker die succesvol interactieve TV maakte.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 maart 2024 om 09:55.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 14:15   #266
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

ACID is ne gewone mediageile kwal die eens goed op zijn plaats zou gezet moeten worden (mag van mij zelfs op de harde manier). Ze zouden die eens beter dopen. Door die gast zijn belachelijk en arrogant gedrag en zijn volgers besef je dat de jeugd hopeloos verloren is.

En over de reuzegommers: rechtszaak is afgehandeld en persoonlijk vind ik het een goede uitspraak. In mijn ogen zelfs een rechtszaak die nooit zou mogen hebben plaats gevonden. Bij mijn weten wordt iemand nog niet verplicht om aan een doop deel te nemen. Dus voor mij is het gewoon eigen schuld. En neen medelijden heb ik daar zeker niet voor.

Over Bart De Pauw: eerst gaan die vrouwen hints geven en als er dan een reactie op komt is het aanranding? Voor mij is Bart het slachtoffer en die Maaike (Cafmeyer) cru gezegd een serpent van een wijf.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 15:02   #267
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
ACID is ne gewone mediageile kwal die eens goed op zijn plaats zou gezet moeten worden (mag van mij zelfs op de harde manier). Ze zouden die eens beter dopen. Door die gast zijn belachelijk en arrogant gedrag en zijn volgers besef je dat de jeugd hopeloos verloren is.

En over de reuzegommers: rechtszaak is afgehandeld en persoonlijk vind ik het een goede uitspraak. In mijn ogen zelfs een rechtszaak die nooit zou mogen hebben plaats gevonden. Bij mijn weten wordt iemand nog niet verplicht om aan een doop deel te nemen. Dus voor mij is het gewoon eigen schuld. En neen medelijden heb ik daar zeker niet voor.

Over Bart De Pauw: eerst gaan die vrouwen hints geven en als er dan een reactie op komt is het aanranding? Voor mij is Bart het slachtoffer en die Maaike (Cafmeyer) cru gezegd een serpent van een wijf.
- lol -

Dan had hij in beroep moeten gaan tegen zijn veroordeling.
Het beroepshof had hem daadwerkelijk binnen gestoken in de gevangenis.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be