Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2017, 21:22   #121
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. vanop de belle étage laat de opper Bärber weten : ‘Puigdemont is een vriend en die zijn bij mij altijd welkom’ ..



.. dis donc fiston ton bozz il ne me jouera pas un truc de la Sinksenfoire non plus hein ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 oktober 2017 om 21:32.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 21:58   #122
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Toch wel rare dingen die ik hier hoor.

Enerzijds:
- smerige immigranten, ze moeten onze wetten gehoorzamen.
Anderzijds:
- als het mij goed uitkomt mag ik wetten naast mij neerleggen.

Kortom:

- Iedereen moet wetten die mij bevallen volgen.
- Wetten die mij niet bevallen mogen overtreden worden.
Volgens mij moet elke sukkelaar van gans de wereld in de hangmat hangen op basis van de wetgeving van politieke vluchteling en een echt politieke vluchteling moet je uiteraard heel kritisch bekijken vooral als die raakvlakken heeft let rechts of voorstanders is van bevolkingsgroepen die een vorm van zelfstandigheid krijgen. Maar bon ik ben vermoedelijk te kritisch
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 22:07   #123
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als landverraad en rebellie in het strafrecht van Spanje staan zal het geen politiek proces zijn. Puigdemont heeft namelijk de wet overtreden.
Politiekers moeten zich ook aan de wet houden.
Is dat geen interpretatie, dus in feite een politiek proces ? Stel dat ik vind dat het boeddhisme moet erkend worden als godsdienst en ik richt ren vzw op om dat te realiseren, en ik begin te lobbyen, en ik wordt verkozen door boeddhisten en krijg dan ineens het lumineuze idee om,de Vlaamse regering dit te laten stemmen. Dan zou er wel een probleem.ontstaan. Ik vraag mij af of ik daar zou moeten voor vluchten... neem nu de lez zone waar de ring door rijdt... ideaal om alle Vlamingen te pesten en macht over uit te,oefenen en ondertussen een manier om buiten de bevoegdheid te gaan van de vlaamse wetgeving dingen op te leggen aan de Vlamingen. Of neem nu Vlaamse vliegtuigen die belastingen moeten betalen voor 70db bij de landingsbaan gemeten terwijl elke vrachtwagen en elke bus en elke trein 90 db brult door de straten... is,ook zon buiten bevoegdheid machtsspelletje. Hebben wij nu de Brusselse regering onbevoegd verklaard, landverraad aangesmeerd, etc ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 22:19   #124
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Is dat geen interpretatie, dus in feite een politiek proces ? Stel dat ik vind dat het boeddhisme moet erkend worden als godsdienst en ik richt ren vzw op om dat te realiseren, en ik begin te lobbyen, en ik wordt verkozen door boeddhisten en krijg dan ineens het lumineuze idee om,de Vlaamse regering dit te laten stemmen. Dan zou er wel een probleem.ontstaan. Ik vraag mij af of ik daar zou moeten voor vluchten... neem nu de lez zone waar de ring door rijdt... ideaal om alle Vlamingen te pesten en macht over uit te,oefenen en ondertussen een manier om buiten de bevoegdheid te gaan van de vlaamse wetgeving dingen op te leggen aan de Vlamingen. Of neem nu Vlaamse vliegtuigen die belastingen moeten betalen voor 70db bij de landingsbaan gemeten terwijl elke vrachtwagen en elke bus en elke trein 90 db brult door de straten... is,ook zon buiten bevoegdheid machtsspelletje. Hebben wij nu de Brusselse regering onbevoegd verklaard, landverraad aangesmeerd, etc ?
Ik denk dat als je zou ijveren om boedhisme tot erkende godsdienst te verklaren, dat je kans tot slagen hebt.
Je hebt in ieder geval mijn steun.
Good luck
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 23:41   #125
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. en ondertussen laat de advokaat van Puigdemont weten dat hij niet denkt dat zijn cliënt de komende weken van plan is om terug te keren naar Spanje. In dat geval is het aanhoudingsbevel waarschijnlijk een feit, en dan zal de Belgische politie verplicht zijn Puigdemont op te pakken .. jambon kan alvast zijn borst nat maken ..


.. de PuigDemont IV raket is met succes gelanceerd ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 oktober 2017 om 23:49.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 07:21   #126
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Appelen met peren vergelijken is blijkbaar ook een kunst
Ik zal helpelen
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  appel.jpg‎
Bekeken: 51
Grootte:  55,4 KB
ID: 107396  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  peren.jpg‎
Bekeken: 65
Grootte:  132,1 KB
ID: 107397  

__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 08:15   #127
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. en ondertussen laat de advokaat van Puigdemont weten dat hij niet denkt dat zijn cliënt de komende weken van plan is om terug te keren naar Spanje. In dat geval is het aanhoudingsbevel waarschijnlijk een feit, en dan zal de Belgische politie verplicht zijn Puigdemont op te pakken .. jambon kan alvast zijn borst nat maken ..
Wanneer gaat dat bijl vallen, was ik van jou dan zou ik zou mijn borst alvast maar nat maken....

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 1 november 2017 om 08:16.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 11:20   #128
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Puigdemont oppakken op basis van een Spaans aanhoudingsbevel ?
Er zijn nog een paar juridische voorwaardekes te vervullen,

en op het einde van de rit :
- hij kan alleen maar opgepakt worden door de flikken;
- Jambon kan de flikken verbieden dat de flikken dat doen; waardoor de flikken niet strafbaar zijn; Jambon wel strafbaar maar de kamer heft zijn onschendbaarheid niet op omdat niemand de stekker durft uit te trekken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:04   #129
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Puigdemont oppakken op basis van een Spaans aanhoudingsbevel ?
Er zijn nog een paar juridische voorwaardekes te vervullen,

en op het einde van de rit :
- hij kan alleen maar opgepakt worden door de flikken;
- Jambon kan de flikken verbieden dat de flikken dat doen; waardoor de flikken niet strafbaar zijn; Jambon wel strafbaar maar de kamer heft zijn onschendbaarheid niet op omdat niemand de stekker durft uit te trekken.
Gij kunt uw afkomst als ex-tsjeef niet langer verstoppen. Da's een rasechte preek van op de kansel van de vroegere CVP waard, dat vette hierboven!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:20   #130
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Puigdemont oppakken op basis van een Spaans aanhoudingsbevel ?
Er zijn nog een paar juridische voorwaardekes te vervullen,

en op het einde van de rit :
- hij kan alleen maar opgepakt worden door de flikken;
- Jambon kan de flikken verbieden dat de flikken dat doen; waardoor de flikken niet strafbaar zijn; Jambon wel strafbaar maar de kamer heft zijn onschendbaarheid niet op omdat niemand de stekker durft uit te trekken.
.. ik informeerde mij kort bij Sander Loones, jurist van opleiding en nazionaaltje van professie .. Sander raadt onze vicepremier en minister van Veiligheid en Binnenlandse Zaken, belast met Grote Steden en de Regie der Gebouwen aan zich tot 21 december in het verborgene op te houden en de zaak door de grote jongens te laten oplossen ..


.. fiere fuiters ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 november 2017 om 12:23.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:22   #131
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Appelen met peren vergelijken is blijkbaar ook een kunst
Ik zal helpelen
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  appel.jpg‎
Bekeken: 49
Grootte:  55,4 KB
ID: 107398  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  peren.jpg‎
Bekeken: 45
Grootte:  132,1 KB
ID: 107399  

__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 november 2017 om 12:22.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:03   #132
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. en ondertussen laat de advokaat van Puigdemont weten dat hij niet denkt dat zijn cliënt de komende weken van plan is om terug te keren naar Spanje. In dat geval is het aanhoudingsbevel waarschijnlijk een feit, en dan zal de Belgische politie verplicht zijn Puigdemont op te pakken .. jambon kan alvast zijn borst nat maken ..


.. de PuigDemont IV raket is met succes gelanceerd ..
Zo'n aanhoudingsbevel zal advokaat Bekaert zéker omzeilen !!!
Voor hem is dat kinderspel.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:30   #133
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Puigdemont oppakken op basis van een Spaans aanhoudingsbevel ?
Er zijn nog een paar juridische voorwaardekes te vervullen,

en op het einde van de rit :
- hij kan alleen maar opgepakt worden door de flikken;
- Jambon kan de flikken verbieden dat de flikken dat doen; waardoor de flikken niet strafbaar zijn; Jambon wel strafbaar maar de kamer heft zijn onschendbaarheid niet op omdat niemand de stekker durft uit te trekken.
Ben je zat ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:39   #134
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Puigdemont oppakken op basis van een Spaans aanhoudingsbevel ?
Er zijn nog een paar juridische voorwaardekes te vervullen,

en op het einde van de rit :
- hij kan alleen maar opgepakt worden door de flikken;
- Jambon kan de flikken verbieden dat de flikken dat doen; waardoor de flikken niet strafbaar zijn; Jambon wel strafbaar maar de kamer heft zijn onschendbaarheid niet op omdat niemand de stekker durft uit te trekken.
?????
Dat zou de grootste politieke rel ooit in België veroorzaken.
Erger dan de moord op Cools.
Erger dan tante Augusta.
Erger dan nonkel Dassault.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 19:43   #135
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik informeerde mij kort bij Sander Loones, jurist van opleiding en nazionaaltje van professie .. Sander raadt onze vicepremier en minister van Veiligheid en Binnenlandse Zaken, belast met Grote Steden en de Regie der Gebouwen aan zich tot 21 december in het verborgene op te houden en de zaak door de grote jongens te laten oplossen ..


.. fiere fuiters ..
Die foto is eigenlijk dramatisch... een oude alcoholicus in innige omarming met iemand met het syndroom van Down in een zielige poging om sympathie te winnen bij de simpelen van geest...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 19:51   #136
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
?????
Dat zou de grootste politieke rel ooit in België veroorzaken.
Erger dan de moord op Cools.
Erger dan tante Augusta.
Erger dan nonkel Dassault.
Een faits-divers... sinds 1 januari 2004 is een EAB direct uitvoerbaar in België, alsook in spanje.

Maar voorlopig is dat nog theorie, er is nog geen EAB uitgeschreven, de betrokken personen zijn morgen en vrijdag door de gerechtelijke instanties verwacht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 20:40   #137
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben je zat ?
Niet meer dan anders.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 20:41   #138
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
?????
Dat zou de grootste politieke rel ooit in België veroorzaken.
Erger dan de moord op Cools.
Erger dan tante Augusta.
Erger dan nonkel Dassault.
Da's groot.
Maar wie trekt de stekker ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 20:43   #139
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een faits-divers... sinds 1 januari 2004 is een EAB direct uitvoerbaar in België, alsook in spanje.

Maar voorlopig is dat nog theorie, er is nog geen EAB uitgeschreven, de betrokken personen zijn morgen en vrijdag door de gerechtelijke instanties verwacht.
Ik meende op tv iets anders gehoord te hebben van die communistische advocaat uit West-Vlaanderen.
Niet dat het zo simpel was, maar toch ... en het was ook niet simpel voor die Basken. En die hadden meegespeeld met terroristen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 01:22   #140
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Premier Michel laat weten dat een mogelijk asiel voor de afgezette Catalaanse leider Puigdemont 'niet aan de orde' is. Theo Francken had laten verstaan dat die mogelijkheid bestaat.

Natuurlijk is dat niet aan de orde. De mogelijkheid bestaat wel. Dit is niet iets dat Francken uitgevonden heeft hé.

Premier Charles Michel vraagt zijn staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) 'geen olie op het vuur te gooien'.
Michel reageert daarmee op de uitspraken van Francken over een mogelijk asiel voor de Catalaanse minister-president Carles Puigdemont in België.



Ook Open VLD-vicepremier Alexander De Croo heeft kritiek op de uitspraken van Francken. 'Het is niet verstandig dit soort statement te lanceren', aldus De Croo, die benadrukt dat het hier niet gaat om een regeringsstandpunt.
Staatssecretaris Francken liet zaterdag verstaan dat Puigdemont, die riskeert vervolgd te worden omdat het strafbaar is om je als deelstaat af te scheuren, bij ons politiek asiel zou kunnen aanvragen. Die uitspraken deden nogal wat stof opwaaien en de Spaanse regeringspartij Partido Popular noemde de uitspraken van Francken 'onaanvaardbaar'. De partij hoopt dat 'er snel een rechtzetting komt'.


Er moet geen rechtzetting komen.
Francken moet, in het geval er een asielaanvraag komt van Puigdemont, de wetten naleven, wetten die in het verleden gemaakt werden door andere partijen dan de N-VA!




Kalmeren in plaats van exiteren

Premier Michel laat zondag aan Belga weten dat een mogelijk asiel voor Puigdemont 'niet aan de orde' is. 'Dit is helemaal niet op de orde van de dag. We herhalen onze oproep tot dialoog', aldus de premier. 'Ik vraag Theo Francken om geen olie op het vuur te gooien', klinkt het verder.
Ook Open VLD-vicepremier Alexander De Croo is 'not amused' met de uitspraken van Francken. Ook hij benadrukt dat een asiel met betrekking tot Catalonië 'niet aan de orde' is. 'Het is niet verstandig om dit soort van statements te lanceren', aldus De Croo. 'Premier Michel heeft vrijdag nog opgeroepen tot dialoog in Spanje. Dit soort uitspraken helpt niet en zijn geen regeringsstandpunt. Het is belangrijk om te kalmeren in plaats van te exiteren'.



Sorry Michel, maar dat moet helemaal geen regeringsstandpunt zijn. België neemt (bijna als enig Europees land) ook Europese (politieke) asielzoekers op. De wet is de wet, de regering kan de wet veranderen, maar de regering kan de wet niet negeren.

Misschien best om eindelijk te erkennen dat Theo totaal ongeschikt is voor zijn job?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 november 2017 om 01:24.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be