Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2017, 06:53   #221
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
tja, ik zit nu eenmaal niet vast aan hypotheken op fermettes, auto's & wat is het nog allemaal, ieder z'n ding en het mijne is zeker niet bijna al m'n tijd vast te zitten om de schijn op te houden (en al zeker niet ergens in limbabwe zoals mr tavek muahahaha)
Een kruipkot huren in fokkin' Merksem, dat is inderdaad het summum...

Hier kom je al amper in contact met mensen in het dagelijkse leven, waarom denk je dat je dat in Korea wel zou doen ? Ondanks je expat-verleden ben je verre van een vrouw van de wereld. Wat ga je daar doen ? Fotokes pakken van hun gekke kledingstijl ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:53   #222
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
tja, ik zit nu eenmaal niet vast aan hypotheken op fermettes, auto's & wat is het nog allemaal, ieder z'n ding en het mijne is zeker niet bijna al m'n tijd vast te zitten om de schijn op te houden (en al zeker niet ergens in limbabwe zoals mr tavek muahahaha)
Een kruipkot huren in fokkin' Merksem, dat is inderdaad het summum...

Hier kom je al amper in contact met mensen in het dagelijkse leven, waarom denk je dat je dat in Korea wel zou doen ? Ondanks je expat-verleden ben je verre van een vrouw van de wereld. Wat ga je daar doen ? Fotokes pakken van hun gekke kledingstijl ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:53   #223
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
tja, ik zit nu eenmaal niet vast aan hypotheken op fermettes, auto's & wat is het nog allemaal, ieder z'n ding en het mijne is zeker niet bijna al m'n tijd vast te zitten om de schijn op te houden (en al zeker niet ergens in limbabwe zoals mr tavek muahahaha)
Een kruipkot huren in fokkin' Merksem, dat is inderdaad het summum...

Hier kom je al amper in contact met mensen in het dagelijkse leven, waarom denk je dat je dat in Korea wel zou doen ? Ondanks je expat-verleden ben je verre van een vrouw van de wereld. Wat ga je daar doen ? Fotokes pakken van hun gekke kledingstijl ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:58   #224
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Klotenforum
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 07:01   #225
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat ga je daar doen ? Fotokes pakken van hun gekke kledingstijl ?
De beveiligingssystemen van handelszaken uittesten. Een soort van mystery shopper zeg maar.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 07:10   #226
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Jij hebt hier gepost dat je 893 euro netto had. De gehandicaptenuitkering voor alleenwonenden (exclusief enige andere tegemoetkomingen van bvb vlaanderen) is 10715 euro (http://handicap.belgium.be/nl/mijn-r...moetkoming.htm). Delen door 12 geeft u....



Best mijn volgende posts lezen. Ik ga er vanuit dat je op verlof kunt gaan. Maar als je een visum voor korea neemt, ben je je uitkering kwijt.





Je parasiteert. Het is een burgerplicht om oplichters zoals u te jennen.
BS niks burgerplicht.
ik kan begrijpen dat je fraude aanpakt, maar we hebben wel een sociale verzekering voor iets, een gehandicapte die aan de vw voldoet jennen is puur pesterij van de zwaksten in onze maatschappij. schaam op u!

ps je leest de regelgeving ook nog eens helemaal verkeerd, er is geen enkel probleem met haar uitkering en deze reis.

pps al die burgemeesters, schepenen met vriendschapsbanden in t buitenland, de deputés met hun 'studie'reizen naar China, die reizen op uw kosten, want die brengen de kosten daarvan in naast hun al riante vergoedingen, BB betaalt haar ticket zelf uit haar uitkering die al de armoedegrens niet haalt. mss kan je je bezig houden met de echte parasieten ipv BB te schofferen, Tavek.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 07:16   #227
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, maar je uitkering gaat je niet volgen als het voor meer als een toeristenvakantie is.

Maargoed, be my guest. Je bent al eens gepakt voor domiciliefraude. Een tweede keer zou echt hilarisch zijn.
je verwart de net deze week nieuw aangekondigde maatregelen van Zuhal voor het in aanmerking komen en goedkeuren van nieuwe aanvragen met de regelgeving voor mensen die al zo'n uitkering genieten.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 07:41   #228
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
BS niks burgerplicht.
ik kan begrijpen dat je fraude aanpakt, maar we hebben wel een sociale verzekering voor iets, een gehandicapte die aan de vw voldoet jennen is puur pesterij van de zwaksten in onze maatschappij. schaam op u!

ps je leest de regelgeving ook nog eens helemaal verkeerd, er is geen enkel probleem met haar uitkering en deze reis.

pps al die burgemeesters, schepenen met vriendschapsbanden in t buitenland, de deputés met hun 'studie'reizen naar China, die reizen op uw kosten, want die brengen de kosten daarvan in naast hun al riante vergoedingen, BB betaalt haar ticket zelf uit haar uitkering die al de armoedegrens niet haalt. mss kan je je bezig houden met de echte parasieten ipv BB te schofferen, Tavek.
Bb een gehandicapte die aan de vw voldoet ?

Intelligent (jouw woorden), tweetalig, ondernemingsgezind,...

De lat ligt laag precies tegenwoordig.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 08:17   #229
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Bb een gehandicapte die aan de vw voldoet ?

Intelligent (jouw woorden), tweetalig, ondernemingsgezind,...

De lat ligt laag precies tegenwoordig.
dat ging over werkzoekende bembem ... ze is nu gehandicapt blijkbaar.

de Riziv voorwaarden daarvoor zijn behoorlijk streng, als je die nog wil verstrengen, pak dan de betrokken minister aan, maar ga toch niet op gehandicapten zitten bashen zeker?!?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 08:32   #230
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat ging over werkzoekende bembem ... ze is nu gehandicapt blijkbaar.

de Riziv voorwaarden daarvoor zijn behoorlijk streng, als je die nog wil verstrengen, pak dan de betrokken minister aan, maar ga toch niet op gehandicapten zitten bashen zeker?!?
Lezen is uw sterkste kant niet he.

Na nalezen van de desbtreffende documentatie is het me duidelijk geworden dat ze vlotjes kan reizen.

Echter naar azie emigreren (zie haar openingspost) en die uitkering uit BE meenemen is onmogelijk.

En dat is haar einddoel.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 09:15   #231
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Dit onderwerp is van uitstekend gehalte om mensen op hun systeem te werken.
Zoals ook trouwens de jaarlijkse Yserwaecke bijdrage van de Pandaman.
Zoals het de bedoeling is

Los daarvan is het mijn niet gevraagde mening dat dat lui stukje Bemmerskonte ergens wel het recht heeft op reizen en slim genoeg blijkt te zijn om jullie systeem te gebruiken. Wel kloten dat het met jullie taxgeld is.
Nog erger indien mijn maandelijke bijdrage aan datzelfde systeem hier aan zou bijdragen. Maar da's een persoonlijke mening.
Langs de andere kant: c'est la vie!
En als bvb. de flaminganten willen extra meeprofiteren van het systeem, doe als ene Marie: ga aan d' Oert leven.
Want -l' air de rien- die heeft jullie hier ook ferm bij de Schoof zijn kloten, als ik dat zo mag formuleren.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 31 augustus 2017 om 09:17.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 09:41   #232
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
tja, ik zit nu eenmaal niet vast aan hypotheken op fermettes, auto's & wat is het nog allemaal, ieder z'n ding en het mijne is zeker niet bijna al m'n tijd vast te zitten om de schijn op te houden (en al zeker niet ergens in limbabwe zoals mr tavek muahahaha)
Zijt gij al ooit in limbabwe geweest?

Ik ben in een aantal Aziatische grootsteden geweest. Wie zo een stad verkiest boven limbabwe is dringend toe aan een verblijf in een instelling in de bossen van het mooie Maaslandse dorp waar een groot deel van mijn roots liggen.

Laatst gewijzigd door pajoske : 31 augustus 2017 om 09:41.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:13   #233
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vanwaar deze reactie?

je hebt het niet voor invaliden?
Ik heb niets tegen invaliden. Maar moeten die ook niet enige verantwoording afleggen en onder controle blijven?
Ik ken iemand die invalide is (niet Bembem, hoor) die met behulp van de vakbond invaliditeit kreeg en zo jarenlang thuis kon blijven al was ze veel gezonder dan ik. Maar zij trok wel geen maanden naar het buitenland.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:15   #234
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die regeling klopt als een bus.

Gedurende die 7 weken dat ze op reis is heeft ze inderdaad geen recht op invaliditeitsuitkeringen.

Ze kan wel dispensatie aanvragen bij het RIZIV (rondreizen zal echter niet volstaan als motivering).
Dat is dus wat ik mij aan het afvragen was. Merci voor de verduidelijking.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:15   #235
Tomas
Gouverneur
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Berichten: 1.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je verwart de net deze week nieuw aangekondigde maatregelen van Zuhal voor het in aanmerking komen en goedkeuren van nieuwe aanvragen met de regelgeving voor mensen die al zo'n uitkering genieten.
Het lijkt me inderdaad dat Tavek weinig kaas gegeten heeft van de wetgeving ter zake en er dan maar wat op los lult. Hij heeft de klokken horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.

Laatst gewijzigd door Tomas : 31 augustus 2017 om 10:17.
Tomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:17   #236
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
wil jij eens begrijpend lezen ipv hier wederom leugens over mij te plaatsen, 1. ik heb helemaal niet de maximumuitkering en 2. ik had hier reeds gepost dat zolang men de 90 dagen buitenland niet overschrijdt men onder mijn statuut in het buitenland mag vertoeven met behoud van uitkering

en ik ben het eerlijk gezegd spuugzat dat jij me telkens zwart zit te maken door me potverdorie de goot in te zitten wensen, bemoei je eens met je eigen zaken ja, pffffffffffffffffff!
Dat is een grote chance!
Voor werkzoekenden bestond zoiets niet
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:20   #237
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
welke verantwoordelijkheid? ik ga na meer dan 35 jr eindelijk eens terug naar m'n geboorteland alsook om een nare periode van armoede & ontbering af te sluiten, en wat krijg ik wederom van mr tavek & co: verwijten naar m'n kop geslingerd als zou ik hierdoor van hen in de goot moeten belanden

awel nee ik heb dat uitgepluisd en is wel degelijk zo dat ik dat mag van m'n uitkeringsinstantie, dus steek het allemaal waar ik het peis DUH!!!!!!!!!!!!!
Daar kan ik dus helemaal inkomen dat een mens dat wenst.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:20   #238
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb niets tegen invaliden. Maar moeten die ook niet enige verantwoording afleggen en onder controle blijven?
Ik ken iemand die invalide is (niet Bembem, hoor) die met behulp van de vakbond invaliditeit kreeg en zo jarenlang thuis kon blijven al was ze veel gezonder dan ik. Maar zij trok wel geen maanden naar het buitenland.
is de erkende handicap an sich niet zwaar genoeg mss???

bij aanvraag moet streng beoordeeld worden, uiteraard, maar waarom zou je zo'n gehandicapte achteraf nog bijkomend willen straffen?

dat mensen verontwaardigd zijn over het feit dat HONDERDEN Bulgaren hier recht kregen op een invaliditeitsuitkering zonder dat ze ooit werkelijk in BE verbleven, dat kan ik begrijpen. er is een invaliditeitstoerismestroom naar BE, dat die stilgelegd wordt is niet meer dan normaal (feit dat die al ooit kon ontstaan is om razend van te worden)!!!

maar daar de BE gehandicapten extra voor beginnen pesten en beschimpen, daar kan ik met mijn verstand niet bij eigenlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:22   #239
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die regeling klopt als een bus.

Gedurende die 7 weken dat ze op reis is heeft ze inderdaad geen recht op invaliditeitsuitkeringen.

Ze kan wel dispensatie aanvragen bij het RIZIV (rondreizen zal echter niet volstaan als motivering).
bron?

want dit is m.i. complete zever.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 10:34   #240
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
7 weken in haar kruipkot van 8m2.

Wedden dat ze van daaruit hier gaat posten ?
En waarom zou ze niet?
Ze moet toch geen 7 weken continu buiten rondlopen, dacht ik zo. Trouwens ik - en misschien nog anderen hier - hebben gevraagd of ze iets wil posten van daaruit. Ik hoop dat ze er de mogelijkheid toe heeft want ik ben ronduit nieuwsgierig naar een verslag over het leven daar uit de eerste hand!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be