Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2017, 11:46   #61
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn kinderen komen ook in contact met de buitenwereld en tv hoor. Tot op vandaag zijn ze geen geradicaliseerde moslim geworden. Als ouder ben je verantwoordelijk voor wat je kleuter uitvreet, klaar en simpel. Het interesseert me dan ook geen hol of ze dat van hun nonkel of iemand anders hebben opgepikt, je moet je kinderen maar deftig opvoeden. De enige schuldigen in dit verhaal zijn dus ongetwijfeld de ouders, al de rest is dikke zever.
2!!

Ze willen allemaal 3, 4 en 5 kinderen maar hen een deftig opvoeding geven is er niet bij. Toen ik nog in het Brusselse woonde bleven veel kinderen (zelfs 8, 9 en 10 jarigen) dikwijls tot 11uur s'avonds (en later) op straat rondhangen (ik vermoed dat "mama en papa" zo rustig tv konden kijken).
Ik heb mij toen dikwijls afgevraagd "wat moet daar van voortkomen" ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 24 augustus 2017 om 11:47.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 12:03   #62
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar de vraag is of 5 jarigen beseffen wat ze zeggen. Die kinderen horen vanalles (hopelijk niet van hun ouders) en brabbelen dat na.
Of denk je dat 5 jarigen de New York Times lezen?
Natuurlijk beseffen die kinderen dat niet. Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat die kinderen dat verderfelijk gedachtengoed wel ergens oppikken en dat is voor 100% de verantwoordelijkheid van de ouders.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 12:15   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Onze beleidsmensen zijn allemaal zo onnozel dat ze denken dat de situatie na vijftig jaar islamitische aanwezigheid, nog zal verbeteren.
'Onze' beleidsmensen hebben liever een meerderheid van Arabisch sprekende moslims dan Vlamingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 12:16   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
2!!

Ze willen allemaal 3, 4 en 5 kinderen maar hen een deftig opvoeding geven is er niet bij. Toen ik nog in het Brusselse woonde bleven veel kinderen (zelfs 8, 9 en 10 jarigen) dikwijls tot 11uur s'avonds (en later) op straat rondhangen (ik vermoed dat "mama en papa" zo rustig tv konden kijken).
Ik heb mij toen dikwijls afgevraagd "wat moet daar van voortkomen" ???
De weg naar het succes, zo wordt men een diepgelovige en voorbeeldige moslim.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 14:59   #65
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk beseffen die kinderen dat niet. Daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat die kinderen dat verderfelijk gedachtengoed wel ergens oppikken en dat is voor 100% de verantwoordelijkheid van de ouders.
Ze weten goed genoeg wat het keeloversnijdengebaar betekent. Elk jaar komt dat terug met de rituele slachtingen van schapen. Ze hebben t waarschijnlijk al gezien, erover gehoord. Kelen oversnijden is een deel van hun cultuur.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be