Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2009, 20:19   #221
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Je idee is wel degelijk een gedrocht daar ze gefundeerd is op een systeem dat een gedrocht is. Tot nader order erkent de n-va nog steeds niet dat het de kraan dient dicht te draaien. Het is dweilen met de kraan open is iets wat hierboven bewezen wordt als zijnde ondoenbaar en zinloos.
Je bent nog steeds bezig hoe je dat idee uitvoert, je hebt nog steeds niks gezegd tegen het idee zelf.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 23 juni 2009, 00:51   #222
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je bent nog steeds bezig hoe je dat idee uitvoert, je hebt nog steeds niks gezegd tegen het idee zelf.
essenties...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 23 juni 2009, 00:55   #223
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Het is wel duidelijk wat je er echt over denkt, je kan voor de show het wel eens zeggen maar je commentaren af en toe zeggen genoeg.



Onzin dat is partijen die zich niet aan de europese belgische wet houden verbieden.

Grappig trouwens dat zoveel VB'ers hetzelfde pleiten in dit maar dan tegen moslims, blijkbaar mag je daar oproepen die de mond te snoeren uit naam vd democratie maar niet vh VB.
Als de n-va onze onafhankelijkheid kan realiseren dan krijgen ze hier en nu nog mijn steun, net zoals die van het hele Vlaams Belang. Dat heb ik altijd gezegd. Echter stappen ze nu voluit mee in een strategie die diezelfde onafhankelijkheid verder weg dan ooit te voren plaatst. Daar lever ik kritiek op, volmondig.

Ik heb nog nooit iemand van mijn partij ervoor horen pleiten om bij monde van het evrm als stok om de hond mee te slaan via een politiek benoemd Europees hof deze of gene partij te verbieden. Dat is pure n-va, sorry Bourgeois praat.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 23 juni 2009, 03:04   #224
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Als de n-va onze onafhankelijkheid kan realiseren dan krijgen ze hier en nu nog mijn steun, net zoals die van het hele Vlaams Belang. Dat heb ik altijd gezegd. Ik ben een nationalist met dien verstaande ik ook levensbeschouwlijk achter de nationalistische idee sta. In veel n-va betutteling kan ik mij dus niet vinden en dat zal ik dus ook voorzien van de nodige kritiek. En als ik zeg nationalist dan bedoel ik voorstander van de Vlaamse natie, vrij natie. Dus stapt de n-va nu voluit mee in een strategie die diezelfde onafhankelijkheid verder weg dan ooit te voren plaatst. Dan lever ik kritiek op, volmondig... En geloof me, die kritiek zal nog aanzwellen in de loop van de komende legislatuur. Bereid U almaar voor op veel meer van anderen als ge nog geeneens tegen die van mij kunt.

Ik heb nog nooit iemand van mijn partij ervoor horen pleiten om bij monde van het evrm als stok om de hond mee te slaan via een politiek benoemd Europees hof deze of gene partij te verbieden. Dat is pure n-va, sorry Bourgeois praat.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 23 juni 2009, 06:44   #225
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
essenties...
Nee je spreekt nog steeds van de modaliteiten, de essentie dat je mensen met een band de nationaliteit geeft zeg je niks over.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 23 juni 2009, 06:48   #226
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Als de n-va onze onafhankelijkheid kan realiseren dan krijgen ze hier en nu nog mijn steun, net zoals die van het hele Vlaams Belang. Dat heb ik altijd gezegd. Echter stappen ze nu voluit mee in een strategie die diezelfde onafhankelijkheid verder weg dan ooit te voren plaatst. Daar lever ik kritiek op, volmondig.
Hoe is meer vlaanderen en belgie onder druk zetten om nog meer vlaanderen te bekomen weg van meer vlaanderen?

Vergelijk dat met het VB die zoals elke verkiezing weer 0.0 bereikt heeft.


Citaat:
Ik heb nog nooit iemand van mijn partij ervoor horen pleiten om bij monde van het evrm als stok om de hond mee te slaan via een politiek benoemd Europees hof deze of gene partij te verbieden. Dat is pure n-va, sorry Bourgeois praat.
Redelijk logisch ze zou zichzelf daarmee verbieden.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 23 juni 2009, 08:46   #227
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Als de n-va onze onafhankelijkheid kan realiseren dan krijgen ze hier en nu nog mijn steun, net zoals die van het hele Vlaams Belang. Dat heb ik altijd gezegd. Ik ben een nationalist met dien verstaande ik ook levensbeschouwlijk achter de nationalistische idee sta. In veel n-va betutteling kan ik mij dus niet vinden en dat zal ik dus ook voorzien van de nodige kritiek. En als ik zeg nationalist dan bedoel ik voorstander van de Vlaamse natie, vrij natie. Dus stapt de n-va nu voluit mee in een strategie die diezelfde onafhankelijkheid verder weg dan ooit te voren plaatst. Dan lever ik kritiek op, volmondig... En geloof me, die kritiek zal nog aanzwellen in de loop van de komende legislatuur. Bereid U almaar voor op veel meer van anderen als ge nog geeneens tegen die van mij kunt.

Ik heb nog nooit iemand van mijn partij ervoor horen pleiten om bij monde van het evrm als stok om de hond mee te slaan via een politiek benoemd Europees hof deze of gene partij te verbieden. Dat is pure n-va, sorry Bourgeois praat.

3000% mee eens.
Echter: het is niet tav geborneerde primitieven dat Fieseldinges zijn kritiekparels voor de zwijnen gaat gooien hoor.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 23 juni 2009, 20:54   #228
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
3000% mee eens.
Echter: het is niet tav geborneerde primitieven dat Fieseldinges zijn kritiekparels voor de zwijnen gaat gooien hoor.
Ge hebt gelijk Fieseler.
Pericles is offline  
Oud 2 juli 2009, 11:04   #229
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Hoe is meer vlaanderen en belgie onder druk zetten om nog meer vlaanderen te bekomen weg van meer vlaanderen?

Vergelijk dat met het VB die zoals elke verkiezing weer 0.0 bereikt heeft.



Redelijk logisch ze zou zichzelf daarmee verbieden.
Zolang de n-va gevaarlijk wordt geacht bezuidens de taalgrens is ze nuttig voor het ons nationalisme. Als ze zich laat binden in een regering die zoals we kunnen lezen in het regeerakkoord een 'Vlaams engagement' voor België bepleit dan stel ik mij vragen...

Maar dat is het niet. Ik hoor Dewever graag bezig met het sensibiliseren van de publieke opinie in richting van een meer Vlaanderen gedachte. Dat is tof en leuk. Schiltz deed dat in zijn tijd ook, Bourgeois aanbid hem daar nog steeds voor. De Belgische staat geniet ondertussen een institutionele verankering zonder voorgaande. Als het maw is om zeer dure borreltnootjes in ruil voor een versterking van het Belgische achterhuis is het in de toekomst allemaal een maat voor niets geweest. Dewever weet dat ook, nog hopen dat hij zo zal handelen... en dat valt te bevrezen.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 2 juli 2009, 11:05   #230
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Nee je spreekt nog steeds van de modaliteiten, de essentie dat je mensen met een band de nationaliteit geeft zeg je niks over.
De essentie is dat je tegenwoordig onmogelijk van geloofwaardigheid van de 'band' criteria kunt spreken. Het systeem werkt niet, het verder uitbouwen heeft dus geen zin.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline  
Oud 2 juli 2009, 11:37   #231
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Zolang de n-va gevaarlijk wordt geacht bezuidens de taalgrens is ze nuttig voor het ons nationalisme. Als ze zich laat binden in een regering die zoals we kunnen lezen in het regeerakkoord een 'Vlaams engagement' voor België bepleit dan stel ik mij vragen..
We zullen zien eens dat akkoord er is.

Als ik peeters hoor was die duidelijk: geen geld voor federale overheid er zal immers een tekort/evenwicht zijn tot 2011 en dan komt de nieuwe federale regering er al.



Citaat:
Maar dat is het niet. Ik hoor Dewever graag bezig met het sensibiliseren van de publieke opinie in richting van een meer Vlaanderen gedachte. Dat is tof en leuk. Schiltz deed dat in zijn tijd ook, Bourgeois aanbid hem daar nog steeds voor. De Belgische staat geniet ondertussen een institutionele verankering zonder voorgaande. Als het maw is om zeer dure borreltnootjes in ruil voor een versterking van het Belgische achterhuis is het in de toekomst allemaal een maat voor niets geweest. Dewever weet dat ook, nog hopen dat hij zo zal handelen... en dat valt te bevrezen.
Waarom? Hij deed het niet in 2007-2008 waarom dan nu wel? Terwijl de NVA sterker staat dan ooit.

Nog steeds merk ik die rancune, sorry maar het is zo.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 2 juli 2009, 11:38   #232
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
De essentie is dat je tegenwoordig onmogelijk van geloofwaardigheid van de 'band' criteria kunt spreken. Het systeem werkt niet, het verder uitbouwen heeft dus geen zin.
Daarom dat ik ook zeg dat die aangepast moeten worden zodat die wel relevant worden.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 5 juli 2009, 11:24   #233
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Zolang de n-va gevaarlijk wordt geacht bezuidens de taalgrens is ze nuttig voor het ons nationalisme. Als ze zich laat binden in een regering die zoals we kunnen lezen in het regeerakkoord een 'Vlaams engagement' voor België bepleit dan stel ik mij vragen...

Maar dat is het niet. Ik hoor Dewever graag bezig met het sensibiliseren van de publieke opinie in richting van een meer Vlaanderen gedachte. Dat is tof en leuk. Schiltz deed dat in zijn tijd ook, Bourgeois aanbid hem daar nog steeds voor. De Belgische staat geniet ondertussen een institutionele verankering zonder voorgaande. Als het maw is om zeer dure borreltnootjes in ruil voor een versterking van het Belgische achterhuis is het in de toekomst allemaal een maat voor niets geweest. Dewever weet dat ook, nog hopen dat hij zo zal handelen... en dat valt te bevrezen.


Waarom valt dit te bevrezen?
Heeft Bart in 2007 toegegeven?
De N-VA moest toen een heel moeilijke keuze maken nl:
- Kartelbreuk of niet.
- Alleen naar de verkiezingen gaan of niet.
Wij vreesden toen echt voor de kiesdrempel, het zag er maw niet goed uit voor de N-VA in 2008, toch hebben wij beslist om de stekker er uit te trekken, we hebben zelfs onze minister ervoor opgeofferd. Niemand die toen kon of durfde voorspellen dat de N-VA overal de kiesdremepel zou halen, zeker in Limburg waren wij hiervoor zeer bang, toch hebben wij rechtlijnig beslist om er mee op te houden.

En vooraleer de N-VA in de regering stapt moet dit voorgelegd worden aan een ledencongres, ik weet niet of jij het weet, maar een N-VA ledencongres is een congres met zeer critische mensen, mensen die je niet afscheept met borrelnootjes, en ja, onze BART weet dit.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be