Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 6 november 2004, 21:38   #1
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard Angst voor het wOord

De moord op Van Gogh heeft de hele week lang debatten, discussies, meningsuitingsverschillen opgeleverd, hier en in de grote echte wereld, en de rode draad was de vrijheid van meningsuiting.

Voor de dader gaat het helemaal niet over vrijheid van meningsuiting.
Die dader heeft angst voor het woord. Voor hem zijn bepaalde woorden Heilig. Heilig Heilig, zeg ik u, Heilig Heilig Heilig (vrij naar Jos het Debijle Ij)
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 6 november 2004 om 21:38.
Stratcat is offline  
Oud 6 november 2004, 21:50   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Ik heb het ook al gemerkt.
Zo heilig is dat woord dat er zelfs de klinkers niet in mogen geschreven worden.

In bepaalde gevallen toch.

Heb jij ook het gevoel dat je flink hebt bijgeleerd in die paar dagen na de dood van Van Gogh?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 02:04   #3
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik heb het ook al gemerkt.
Zo heilig is dat woord dat er zelfs de klinkers niet in mogen geschreven worden.

In bepaalde gevallen toch.

Heb jij ook het gevoel dat je flink hebt bijgeleerd in die paar dagen na de dood van Van Gogh?
Ik heb niet het gevoel dat ik iets geleerd heb. Maar dat kwam misschien omdat ik vroeger nogal eens van paranoia en doemdenken en extremisme verdacht werd?

Mijn paranoia zegt mij dat we het ergste nog niet gezien hebben. Mijn doemdenken zegt mij dat dit nog maar het startschot is en dat er nog veel ergere dingen op ons afkomen de volgende maanden en jaren. En nu ben ik weer een extremist zeker?
Wreker is offline  
Oud 7 november 2004, 02:35   #4
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik heb niet het gevoel dat ik iets geleerd heb. Maar dat kwam misschien omdat ik vroeger nogal eens van paranoia en doemdenken en extremisme verdacht werd?

Mijn paranoia zegt mij dat we het ergste nog niet gezien hebben. Mijn doemdenken zegt mij dat dit nog maar het startschot is en dat er nog veel ergere dingen op ons afkomen de volgende maanden en jaren. En nu ben ik weer een extremist zeker?
Dat zeggen sommigen onder ons al maanden, zelfs jaren, maar in het klimaat van verstikkend politiek correct denken werden (worden) we dan onmiddellijk in het rechtse hok geplaatst.

Ik wens ook geen extremist of doemdenker te zijn, maar je ziet toch zo dat we op een regelrechte confrontatie afstevenen. En dat de klassieke methoden ter oplossing van problemen niet zullen baten...
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 7 november 2004, 18:27   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Ik ben anders ook voor het eerst in mijn leven bang voor wat komen gaat.

Het is onvoorspelbaar hoe dit zal uitdraaien en wie er het ergst onder zal lijden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be