Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

 
 
Discussietools
Oud 8 november 2004, 16:14   #181
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Katun en Straddle,

Eerst en vooral waardeer ik heel erg jullie steun.
Maar Filo weet goed genoeg wat ik bedoelde met die uitspraak en in welke context ze stond. Hij probeert slechts om mij:

1. of naar de censuurschaar te doen vragen bij de moderators

2. of zodanig op stang te jagen dat hij achteraf glunderend kan komen verkondigen hoe vrije meningsuiting soms toch tot grote frustraties kan leiden (en dan zal hij me wellicht ook vragen om mij eens in de schoenen van die arme moslims te zetten). Dat tekstje over Vlaamse varkens onderaan zijn berichtjes was een eerste poging. Nu zitten we in fase 2 van het "ik kan mijn ongelijk niet toegeven"-plan. Benieuwd wat de volgende stap wordt.

Van puntje 1 zou hij zelf ook al moeten weten dat ik daar in nog geen miljoen jaar achter zal vragen.

Voor puntje 2 moet ik hem ook teleurstellen. Ik vind het best wel grappig om te zien hoe Filo zijn eigen geloofwaardigheid ermee afbreekt. De boodschap is dus: negeren, een zakje popcorn erbij nemen, en genieten van de komedie. 8)
Distel,
Jaja,
Je schreef dat niet, en 't was maar een mop en toen ik je uitlegde dat je beschuldiging onjuist was luisterde je?
Ik had respect en begrip voor je zin voor humor, en dat weet je ook wel, maar "this is a bridge to far". Ik ken minstens één Islamiet hier die voorzorgen genomen heeft om te kunnen onderduiken, mocht jullie hetze zich materializeren. Ik nam al enkele tijd geleden andere voorzorgen (te dure in feite voor mijn inkomen, maar je weet maar nooit, het gebeurde al eens, en niet in één enkel land) tik eens "ratonnades+paris+1961 in google in
Laten we hopen dat het niet zo ver moet komen

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 16:16.
filosoof is offline  
Oud 8 november 2004, 16:18   #182
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard



Goeie poging weeral.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 8 november 2004, 16:29   #183
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Distel,
Jaja,
Je schreef dat niet, en 't was maar een mop en toen ik je uitlegde dat je beschuldiging onjuist was luisterde je?
Ik had respect en begrip voor je zin voor humor, en dat weet je ook wel, maar "this is a bridge to far". Ik ken minstens één Islamiet hier die voorzorgen genomen heeft om te kunnen onderduiken, mocht jullie hetze zich materializeren. Ik nam al enkele tijd geleden andere voorzorgen (te dure in feite voor mijn inkomen, maar je weet maar nooit, het gebeurde al eens, en niet in één enkel land) tik eens "ratonnades+paris+1961 in google in
Laten we hopen dat het niet zo ver moet komen
En ik ken 100.000de autochtonen die hun voorzorgen al jaren geleden hebben genomen sinds de islamitische kolonisering van onze contreien én gevangenissen. De beveiligingsindustrie boomt recht even redig met de import van moslimallochtonen.
Wat jouw voorzorgmaatregelen betreft, zal ik er niet naast zitten als ik dank dat je voor een luizige baard aan het sparen bent en enkele zijden bidmatjes8)
Spolpoel is offline  
Oud 8 november 2004, 16:29   #184
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katun
Waarom flip je zo moedwillig door op een uitspraak waarvan zelfs een kleuter inziet dat die niet zo bedoeld is?

Mensen die doodsbedreigingen krijgen zijn meestal ook mensen die hun nek durven uitsteken, Theo kon er mee omgaan, jij flipt hiér zelfs al op. Dat zegt genoeg over het vertrouwen dat wij moeten hebben in jouw politieke en andere stabiliteit.

Je klinkt als thepiano, je spreekt als thepiano, je kleurt als thepiano, en je speelt op de man en niet op de inhoud, net als thepiano... zijn jullie toevallig goeie vrienden ?
dat die niet zo bedoeld is? Herlees de post van Distel en de daaropvolgende discussie
filosoof is offline  
Oud 8 november 2004, 16:38   #185
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Wel je doet je uiterste best om mij in je blok-beeld te steken, dat maakt het makkelijker voor jou, maar bon, mij kan dat ook gestolen worden.



Hij sprak van "andere mensen afknallen" vanwege een mening, in een context om juist om aan te tonen hoe dwaas het is waarom van Gogh werd afgeknald... zo van "allez, we zullen dan ook maar iedereen afknallen die ons beledigt"... zo moeilijk is dat nu toch niet hé.

Vervolgens over "terreur" ... Kinderen kunnen ook terroriseren. Nog nooit van gehoord? Nog nooit dat werkwoord in die context gebruikt of gezien? Jij terroriseert nu Distel heel de tijd. Letterlijk beschouwd, kan je hem ergens op "pakken" en daar stort jij je nu op ....
Ga je nu aanzetting tot moord minimalizeren? De gevizeerde schuldig verklaren omdat hij serieus reclameert daarover? Je moet de wereld niet omdraaien!! Ik bedreigde NIEMAND, (ook Distel niet)


Voor zover ik weet is Distel meerderjarig en verantwoordelijk voor wat hij zegt of doet, zoniet: zijn jullie het niet die "jeugdstrafrecht" eisen? Of las ik dat verkeerd? Of moet dat niet voor "Eigen Volk"? Gelden daar andere maatstaven voor?
filosoof is offline  
Oud 8 november 2004, 17:01   #186
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
En ik ken 100.000de autochtonen die hun voorzorgen al jaren geleden hebben genomen sinds de islamitische kolonisering van onze contreien én gevangenissen. De beveiligingsindustrie boomt recht even redig met de import van moslimallochtonen.
Wat jouw voorzorgmaatregelen betreft, zal ik er niet naast zitten als ik dank dat je voor een luizige baard aan het sparen bent en enkele zijden bidmatjes8)
Jij kent
Citaat:
100.000de autochtonen (sic)
(schrijf je toch). De vraag is maar of die jou ook kennen...
(en 't is niet omdat jouw baard luizig is, dat alle baarden zo zijn)

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 17:05.
filosoof is offline  
Oud 8 november 2004, 17:25   #187
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Katun en Straddle,

Eerst en vooral waardeer ik heel erg jullie steun.
Maar Filo weet goed genoeg wat ik bedoelde met die uitspraak en in welke context ze stond. Hij probeert slechts om mij:

1. of naar de censuurschaar te doen vragen bij de moderators

2. of zodanig op stang te jagen dat hij achteraf glunderend kan komen verkondigen hoe vrije meningsuiting soms toch tot grote frustraties kan leiden (en dan zal hij me wellicht ook vragen om mij eens in de schoenen van die arme moslims te zetten). Dat tekstje over Vlaamse varkens onderaan zijn berichtjes was een eerste poging. Nu zitten we in fase 2 van het "ik kan mijn ongelijk niet toegeven"-plan. Benieuwd wat de volgende stap wordt.

Van puntje 1 zou hij zelf ook al moeten weten dat ik daar in nog geen miljoen jaar achter zal vragen.

Voor puntje 2 moet ik hem ook teleurstellen. Ik vind het best wel grappig om te zien hoe Filo zijn eigen geloofwaardigheid ermee afbreekt. De boodschap is dus: negeren, een zakje popcorn erbij nemen, en genieten van de komedie. 8)
Geen dank Distel, ik begrijp je volkomen en zie ook wel de "strategie" van filo, het is mij trouwens ook al meermaals overkomen.

Daarnaast mag ik je postings en meningen best wel, alsook de manier waarop je die naar voor brengt en verdedigt.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 8 november 2004, 17:36   #188
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrHumorisCausa
Als wij al die makakken naar huis sturen, is het vreemdelingenprobleem opgelost;;
Weg met die Makakken...
Ja, we sturen ze naar huis. Dus grotendeels naar Antwerpen en Brussel.
Jampie is offline  
Oud 8 november 2004, 17:42   #189
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ga je nu aanzetting tot moord minimalizeren? De gevizeerde schuldig verklaren omdat hij serieus reclameert daarover? Je moet de wereld niet omdraaien!! Ik bedreigde NIEMAND, (ook Distel niet)


Voor zover ik weet is Distel meerderjarig en verantwoordelijk voor wat hij zegt of doet, zoniet: zijn jullie het niet die "jeugdstrafrecht" eisen? Of las ik dat verkeerd? Of moet dat niet voor "Eigen Volk"? Gelden daar andere maatstaven voor?
Neen jij bedreigde hem ook niet, dat zei ik ook niet. Ik zei dat je hem terroriseert met hem voortdurend vast te pinnen op een woordspeling die je uit verband en uit betekenis rukt.

Ik stel voor dat we er nu over stoppen. Weet je, ik heb best wel begrip voor jou standpunten heb ik al gezegd, maar ik zie het allemaal even anders, zeker wat de oplossingen voor problemen betreft. Het is anders wel behoorlijk irriterend hoe jij steeds iedereen die het niet met je eens is in extreem rechtse hoek wenst te duwen. Ik kan evengoed stellen dat jij een linkse extremist bent die van nature extreme reacties uitlokt.

En je bent in een minderheid hier, wat het niet makkelijk voor je maakt. Ik las ook wel elders dat je mij onder de "schelders" rangschikt, ik ga er niet echt op in om het forum niet te bevuilen.
Tot nog eens
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be