Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2017, 11:37   #3361
Modder
Vreemdeling
 
Modder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2016
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
O ja ,lees vanaf hier en de volgende paginas ,ik pak hier zo een wiskundige volledig in.

http://forum.politics.be/showthread....234369&page=14
Je bedoelt dat topic waar je moeder moeder ,waar ben ik aan begonnen verzucht?

Waar je er niet uitkomt en hulp zoekt op het mathematics forum?

Waar je net als altijd in je eentje een hele pagina volspamt met onsamenhangend geleuter en vooral veel plaatjes nodig denkt te hebben om te verbloemen dat je inhoudelijks niets te brengen hebt?

Ja, indrukwekkend!
Modder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 17:10   #3362
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
Je bedoelt dat topic waar je moeder moeder ,waar ben ik aan begonnen verzucht?

Waar je er niet uitkomt en hulp zoekt op het mathematics forum?

Waar je net als altijd in je eentje een hele pagina volspamt met onsamenhangend geleuter en vooral veel plaatjes nodig denkt te hebben om te verbloemen dat je inhoudelijks niets te brengen hebt?

Ja, indrukwekkend!
Heb niks hulp gevraagd nog gekregen ,ik heb hier alle boeken staan van de universiteit ivm abstracte wiskunde 800 en nog eens 2.000 tijdschriften in de kelder.Heb gedurende 7 jaar die materie bestudeert en zie dan maar eens naar mijn thesis op het rechtenforum ,ik heb er miljoenen euro's mee verdient.
Tegen mijn CV ben jij een loopjongen.
Publiceer die van jou eens hier,dan ziet iedereen dat je mijn hielen nog niet raakt.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 17:17   #3363
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij studeert nochtans zo hard!
Het nadeel van hoge diploma's en masters is dat ze alle initiatief doden.
Iedereen met zulke diploma gaat braafjes voor een grote firma werken of voor de staat en riskeren niets meer omdat ze een goede VASTE loontje hebben (meestal kan je met je maandloon amper 3 dagen een suite betalen in een 5 sterren hotel van mijn niveau)


Ik klasseer de wereld in 2 soorten mensen.

Zij die verlof braafjes moeten aanvragen op een briefje en zij die op verlof gaan wanneer ze willen en AD HOC.
Het was deze week goed weer,ik pakte in ,verplaatste al mijn afspraken en ging in de zon liggen in KNOKKE.

Gelukkig dat ik zelfstudie heb gedaan ,daardoor was ik verplicht mijn gans leven op zelfstandige basis te werken en niet te moeten luisteren naar wie dan ook (behalve toen ik magazijnier ,expediteur of bedrijfsanalist voor Kepler was)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 18:47   #3364
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik klasseer de wereld in 2 soorten mensen.

Zij die verlof braafjes moeten aanvragen op een briefje en zij die op verlof gaan wanneer ze willen en AD HOC.
Het was deze week goed weer,ik pakte in ,verplaatste al mijn afspraken en ging in de zon liggen in KNOKKE.
Er is nog een derde klasse: die van de dikke nekken...


Laatst gewijzigd door Wapper : 25 juni 2017 om 18:50.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 20:07   #3365
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ja, en je bezigt wel de beschermde titel doctor om wat autoriteit te claimen.

Is trouwens strafbaar.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:01   #3366
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, en je bezigt wel de beschermde titel doctor om wat autoriteit te claimen.

Is trouwens strafbaar.
niet in samenstelling met bedrijven en ik ben geen bedrijven doKter
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:04   #3367
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
pasta met vis
Mag wel wat gedetailleerder voor 50€ de man...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:06   #3368
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Wapper had gelijk

Ben gaan eten in de Ans Hoeve en die PIJL zit inderdaad verscholen achter dat bosje bomen.Als je op het einde van het wandelspad staat aan de molen zie je hem zeer goed
en ook aan de PLAASJ CAFE zie je hem zeer goed staan.
Had geen fototoestel bij ,maar volgende maal trek ik ons viv op die 2 plaatsen .
Ik ga nu slapen want heb morgen Michel T om een gezellig babeltje in het Hof van Beroep.Hij is net zoals zijn vader een goede advocaat en hoop hem later nog eens als tegenspeler in een van mijn kriegsspiele te kunnen ontmoeten.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:14   #3369
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
niet in samenstelling met bedrijven en ik ben geen bedrijven doKter
dokter is niet beschermd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:47   #3370
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Over lompigheid gesproken

In 1985 stopte mijn argentuur met Eiffet international omdat de koers van de dollar 67 bfs !! te hoog was om nog te kunnen exporteren naar Europa.
ik heb toen werk gezocht en vond een grote annonce in de GVA van een Zwitserse firma die een financieel wiskundig analist zocht voor de Benelux.
ik heb de trein genomen naar Geneve en daar met viv een hotel geboekt.

Er was een voorselectie waar meer dan 60 (meestal burgerlijk ingenieurs met master diploma financiele wetenschappen ) aanwezig waren.

We kregen gedurende 1 week een turbo opleiding in balansanalyse en discriminant analyse waarna we een proef moesten doen schriftelijk.
De beste 10 kandidaten werden de week daarop ontvangen voor een onderhoud van 1 uur.
Op dit onderhoud heb ik zo een indruk gemaakt met mijn kennis van abstracte wiskunde (ze kende dat niet !) en mijn zakelijke commerciele ervaring dat ik werd aangeworven !!!!(weliswaar voor een bescheiden loon in mijn ogen van 225.000 bfs bruto + wagen en verplaatsingskosten)
Nog geen jaar later beschouwde ik het voor bekeken en stichtte samen met het geld van een goede vriend IBC international ,werd hun concurrent en nam op 2 jaar al hun personeel en Business over.
De eerste sterfhuisconstructie zou ik toepassen op dit bedrijf ,waaruit dan IBC Belgium schuldvrij is ontstaan en waarop wij met zen allen overschakelden op sterfhuisconstructies.De kennis van financiele analyse en diskriminant analyse kwam uitstekend van pas om de bedrijven in moeilijkheden te vinden en te overtuigen met ons in zee te gaan.

Kepler wist dat ik geen enkele diploma had ,maar ze waren daar behoorlijk onder de indruk en verkozen mij boven die burgerlijk ingenieurs met hun masters in business opleiding .

Ze hadden mij beter niet aangenomen want hun filiaal in de BENELUX is door mijn concurrentie failliet gegaan.

Dit was een verhaal dat jullie nog niet kende.
Ik kan maar hopen dat wanneer ik 64 word, ik mij geen zorgen hoef te maken over lampekappen en matrassen die de deurwaarder komt aanslagen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:58   #3371
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Mag wel wat gedetailleerder voor 50€ de man...
was 28 euro voor de pasta en totale rekenng was 134 euro (chablis + cava+ irish koffie en amaretto voor viv)
uiteraard betaald in RES

Ik bezit momenteel al 5 Res kaarten ,gekregen van mijn klanten ,dus moet zelfs BW 1690 niet meer toepassen om te RESSEN.
Gemakkelijk voor op de stranden want die nemen alleen maar RES Business aan en geen RES¨Prepaid wegens de ponzi fraude die op dit systeem rust.

De grootste klanten van RES zijn ook mijn klanten en veel nieuw RES leden zitten in financiële moeilijkheden ,daarom sluiten ze zich aan en ik kom ze dan tegen via mijn normale maandelijkse mailing naar bedrijven in moeilijkheden (gevonden via de discriminant analyse op de balansen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 21:59   #3372
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Wapper had gelijk

Ben gaan eten in de Ans Hoeve en die PIJL zit inderdaad verscholen achter dat bosje bomen.Als je op het einde van het wandelspad staat aan de molen zie je hem zeer goed
en ook aan de PLAASJ CAFE zie je hem zeer goed staan.
Had geen fototoestel bij ,maar volgende maal trek ik ons viv op die 2 plaatsen .
Ik ga nu slapen want heb morgen Michel T om een gezellig babeltje in het Hof van Beroep.Hij is net zoals zijn vader een goede advocaat en hoop hem later nog eens als tegenspeler in een van mijn kriegsspiele te kunnen ontmoeten.
Zenuwachtig ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 22:27   #3373
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
was 28 euro voor de pasta en totale rekenng was 134 euro (chablis + cava+ irish koffie en amaretto voor viv)
uiteraard betaald in RES

Ik bezit momenteel al 5 Res kaarten ,gekregen van mijn klanten ,dus moet zelfs BW 1690 niet meer toepassen om te RESSEN.
Gemakkelijk voor op de stranden want die nemen alleen maar RES Business aan en geen RES¨Prepaid wegens de ponzi fraude die op dit systeem rust.

De grootste klanten van RES zijn ook mijn klanten en veel nieuw RES leden zitten in financiële moeilijkheden ,daarom sluiten ze zich aan en ik kom ze dan tegen via mijn normale maandelijkse mailing naar bedrijven in moeilijkheden (gevonden via de discriminant analyse op de balansen)
Kijk, dat is het verschil tussen u en mij...
Ik nodig mensen uit op restaurant, bij mij thuis (een echt huis met een terras en een tuin), gewoon omdat ik dat daar zin in heb, omdat ik die mensen, familie, vrienden graag heb.
Wat dat kost speelt geen rol, het gaat om het gezelschap, ik moet me niet eens verkleden als Balthazar Boma...
Vakantie en uit eten gaan zijn pure ontspanning voor mij...
Terwijl jij voortdurend bezig bent met een acte de présence en eigenlijk continu bezig bent met mensen te ronselen voor je sjoemelpraktijken.
Sjoemelpraktijken waarvan je weet dat je vroeg of laat voor een rechter zal verschijnen en zal ten onder gaan...
Daarom zal je mij nooit mij nooit vinden in die middelmatige, schreeuwerige restaurants waarvan jij denkt dat anderen jou benijden.
Daarom zal ik nooit mezelf aanstellen voor een portie scampi's die ik met monopolygeld wil betalen.

En weet je waarom, Paul?

Omdat ik kinderen heb.
Omdat ik geen strafblad heb, wil, noch ambieer.
Omdat ik iedereen recht in de ogen wil en kan kijken, overal waar ik kom.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 juni 2017 om 22:30.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 22:52   #3374
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zenuwachtig ?
Neen ,ik kan alleen verliezen als er iets niet in orde is met potpourri 1 of als er onontvankelijkheid wordt aanvaard op grond van een zogenaamde stilzwijgende berusting.

art 60 Venn W is klaar en duidelijk
ontbindende voorwaarde met terugwerkende kracht

dus amen en uit
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 25 juni 2017 om 22:53.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 22:55   #3375
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kijk, dat is het verschil tussen u en mij...
Ik nodig mensen uit op restaurant, bij mij thuis (een echt huis met een terras en een tuin), gewoon omdat ik dat daar zin in heb, omdat ik die mensen, familie, vrienden graag heb.
Wat dat kost speelt geen rol, het gaat om het gezelschap, ik moet me niet eens verkleden als Balthazar Boma...
Vakantie en uit eten gaan zijn pure ontspanning voor mij...
Terwijl jij voortdurend bezig bent met een acte de présence en eigenlijk continu bezig bent met mensen te ronselen voor je sjoemelpraktijken.
Sjoemelpraktijken waarvan je weet dat je vroeg of laat voor een rechter zal verschijnen en zal ten onder gaan...
Daarom zal je mij nooit mij nooit vinden in die middelmatige, schreeuwerige restaurants waarvan jij denkt dat anderen jou benijden.
Daarom zal ik nooit mezelf aanstellen voor een portie scampi's die ik met monopolygeld wil betalen.

En weet je waarom, Paul?

Omdat ik kinderen heb.
Omdat ik geen strafblad heb, wil, noch ambieer.
Omdat ik iedereen recht in de ogen wil en kan kijken, overal waar ik kom.
OK das duidelijk
ieder zijn meug !
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 22:59   #3376
Modder
Vreemdeling
 
Modder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2016
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb niks hulp gevraagd nog gekregen...
Nee, de leden van het mathematics forum volgen je draadjes hier ook en hebben je uit eigen beweging verteld dat ze er niks van snappen, wat jij vervolgens weer gebruikt om als excuus voor het feit dat je geen antwoord geeft. Zo is het gegaan, toch?

Citaat:
...ik heb hier alle boeken staan van de universiteit ivm abstracte wiskunde 800 en nog eens 2.000 tijdschriften in de kelder.
Dat betekent alleen maar dat je een grote boekenkast hebt, niks meer. Oh, en breng die boeken eens terug naar de universiteit, rekel!

Citaat:
Heb gedurende 7 jaar die materie bestudeert...
En er niks zinnigs van opgestoken.

Citaat:
...en zie dan maar eens naar mijn thesis op het rechtenforum...
Net zo hilarisch als al je andere onderwerpen.

Citaat:
...ik heb er miljoenen euro's mee verdient.
Met het uitkramen van wartaal tegen goedgelovige en wanhopige mensen, die er nog minder van begrepen dan jij. En je bent die miljoenen net zo hard weer kwijtgeraakt, dus onder de streep ben je er niks mee opgeschoten, behalve dan dat je nu een waardeloze reputatie hebt.

Citaat:
Publiceer die van jou eens hier,dan ziet iedereen dat je mijn hielen nog niet raakt.
Nee, ik weet wat ik gedaan heb en wat ik kan. Ik heb de bevestiging van wildvreemden niet voor nodig om daar trots op te zijn.

Laatst gewijzigd door Modder : 25 juni 2017 om 23:00.
Modder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 23:02   #3377
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
was 28 euro voor de pasta en totale rekenng was 134 euro (chablis + cava+ irish koffie en amaretto voor viv)
Amaretto? Typische bourgeois pousse-cafe. Mierzoet. Yeuk.
En Irish Coffee? In Ierland noemen ze dat "The Final Mistake" ...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 05:46   #3378
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard de kern van mijn pleidooi

ik vertrek naar Brussel
ga voor de veiligheid met de trein

Hierbij de kern van mijn pleidooi
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf pleitnota hoger beroep2 .pdf‎ (808,3 KB, 77x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 05:59   #3379
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik vertrek naar Brussel
ga voor de veiligheid met de trein

Hierbij de kern van mijn pleidooi
Zie maar dat je in het juiste station uitstapt !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 07:31   #3380
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Neen hij had op dat moment een officieel adres in Belgie ergens in Brussel en ze hebben hem daar van zijn bed gelicht net zoals ze mij en viv zijn komen halen in de PALACE op het plein mas tu vu
Wij mochten norg wel ons ontbijt eerst nuttigen.
7 inverdenkinggestelde zijn die morgen thuis opgepakt ,van mij was het iets later want het duurde tot 9 uur voor ze wisten waar ik zat.

spannend leven niet ?
Gezien het aanhoudingstermijn van 24 u reeds liep, zou mij dat heel sterk verbazen, sie...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be