Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 26 mei 2006, 17:01   #21
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Juist !

Opmerkelijk dat de mars in Brussel nav de racistische afslachting van JvH door 2 allochtonen 80.000 deelnemers trok, terwijl in Antwerpen na 2 weken intensieve campagnes slechts 10.000 man komt opdagen.
Komt ervan als je eerst 2 weken aan een stuk 1 miljoen mensen uitkaffert voor racisten en kindermoordenaars, zoiets kan als een boemerang terugslaan.
athena is offline  
Oud 26 mei 2006, 17:37   #22
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Die mochten niet komen want het is een niet politieke mars en racisten van het Vlaams Belang zijn daarvoor niet welkom.
phoebe is offline  
Oud 29 mei 2006, 09:35   #23
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard

De rascisten van de "demokratische" partijen waren wel welkom.Zeker wanneer ze voldoende "haatzaaisel" meehadden tegen de kiezers van het VL B.
Chrilord is offline  
Oud 29 mei 2006, 10:12   #24
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Juist !

Opmerkelijk dat de mars in Brussel nav de racistische afslachting van JvH door 2 allochtonen 80.000 deelnemers trok, terwijl in Antwerpen na 2 weken intensieve campagnes slechts 10.000 man komt opdagen.

----------

waarvan er naar alle waarschijnlijkheid een niet onbelangrijk deel illegalen bij waren.
Voor de rest wat progressief uitschot en beroepsbetogers .

Doet me eigenlijk denken aan het soorgelijk zootje anti-globalisten , lappersfortbos betogers/bezetters, anti-kernraketten manifestanten ,en asielcentra steunbetuigers , waarvan je steeds dezelfde gezichten tegenkomt.

Zo zullen de witte marsen ook een vast gezelschap opbouwen , alleen dat ze " witte " wel zouden mogen veranderen in een ander kleur.
U weet vast wel dewelke ik bedoel.


At your service
bob. is offline  
Oud 29 mei 2006, 11:49   #25
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

De meeste racistische haat aanvallen komen van bepaalde buitenlandse groepen op blanke Europeanen, dit is zo van Zweden tot Frankrijk en zelfs in Amerika zijn de Afrikanen verantwoordelijk voor 85% van de racistische haat aanvallen en moorden, toch kijken de anti-racistische organisaties alleen maar naar die paar procent die door blanke word gedaan, en niet naar de meerderheid van het racisme.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline  
Oud 29 mei 2006, 14:46   #26
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Was Mohamed Bouazza een homo?Gisteren betoogde een kleine groep met de slogan, “Stop het racisme, diversiteit is een feit”. De familieleden van Mohamed Bouazza, de jonge man die verdronk in de Schelde, willen er blijkbaar absoluut de aandacht op vestigen dat het hier om een ‘racistische moord’ gaat, ook al heeft het parket gezegd dat er nog niets zeker is en het onderzoek nog loopt.

Het kan zijn natuurlijk, maar sedert gisteren, toen men in het nieuws van zeven uur zei, dat Bouazza voor het laatst gezien werd in de ‘Red and Blue’ bar, heb ik wel mijn twijfels.

Red en Blue is namelijk een exclusieve homobar alleen voor mannen. Zelfs vrouwen worden er niet toegelaten. Wat deed een nette moslimjongen in een homobar? Wat wil de familie verbergen? Was het een eremoord? Werd er binnen de eigen kringen afgerekend? Iedereen weet hoe de islam over homo’s denkt.
Of heeft hij zelfmoord gepleegd om zijn familie de schande te besparen?
Heeft Mohamed Bouazza misschien een ‘scharrel’ meegenomen in de auto en bleven ze aan de rand van de Schelde wat ...praten? Had hij daarom geen kleren meer aan?

Veel vragen waar geen antwoorden op zijn.

Dat de familie nu zo aandringt om de dood te verklaren als ‘racistische moord’ en daar alle moeite voor doet voor televisie is begrijpelijk, volgens hun cultuur is dit een grote schande voor de familie, dat de televisie en de pers hier in meespelen is ofwel heel erg dom of kwaadwillig.

Red and Blue bar: KLIK HIER
ze zullen misschien aan ne meerpaal aan het rampetampen zijn geweest en ... te hard gerampetamd zekers en ... oeps het scheld in....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 29 mei 2006, 14:57   #27
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
De meeste racistische haat aanvallen komen van bepaalde buitenlandse groepen op blanke Europeanen, dit is zo van Zweden tot Frankrijk en zelfs in Amerika zijn de Afrikanen verantwoordelijk voor 85% van de racistische haat aanvallen en moorden, toch kijken de anti-racistische organisaties alleen maar naar die paar procent die door blanke word gedaan, en niet naar de meerderheid van het racisme.
Ik zou graag wel eens de bron zien waar die 85% wordt aangehaald. Waar zitten trouwens al die afrikanen in amerika? Volgens mij zijn dat "African Americans", dus gewoon ook amerikanen, misschien wel zwarte amerikanen, maar wel amerikanen, geen afrikanen.

Ik zie trouwens geen enkele reden waarom we een verschil moeten maken tussen een moord gedaan met motivatie X en een moord gedaan met motivatie Y.
Het gaat er toch om dat die moord bestraft moet worden, anders gaan we in een situatie terechtkomen waarin men met bepaalde motivaties (die trouwens voorgelogen kunnen zijn) kortere celstraffen gaat krijgen voor dezelfde misdaden als die begaan zouden zijn met een andere motivatie.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
netslet is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:12   #28
Acid
Schepen
 
Acid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2004
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Was Mohamed Bouazza een homo?

Het kan zijn natuurlijk, maar sedert gisteren, toen men in het nieuws van zeven uur zei, dat Bouazza voor het laatst gezien werd in de ‘Red and Blue’ bar, heb ik wel mijn twijfels.

Red en Blue is namelijk een exclusieve homobar alleen voor mannen. Zelfs vrouwen worden er niet toegelaten. Wat deed een nette moslimjongen in een homobar? Wat wil de familie verbergen? Was het een eremoord? Werd er binnen de eigen kringen afgerekend? Iedereen weet hoe de islam over homo’s denkt.

Dat de familie nu zo aandringt om de dood te verklaren als ‘racistische moord’ en daar alle moeite voor doet voor televisie is begrijpelijk, volgens hun cultuur is dit een grote schande voor de familie, dat de televisie en de pers hier in meespelen is ofwel heel erg dom of kwaadwillig.

Red and Blue bar: KLIK HIER
Iemand vermoorden omwille van zijn homo-zijn, valt ook onder racisme.
__________________
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen.
Acid is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:18   #29
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Volgens de islam niet!
Is de schrijver al vervolgd van een boek,waarin staat dat men homo s van het hoogste gebouw moet gooien?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Iemand vermoorden omwille van zijn homo-zijn, valt ook onder racisme.
EXTREEM is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:21   #30
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM Bekijk bericht
Volgens de islam niet!
Is de schrijver al vervolgd van een boek,waarin staat dat men homo s van het hoogste gebouw moet gooien?
Nogmaals, wie maalt er nu om WAAROM iemand vermoord is (buiten directe familie misschien)?

De hoofdzaak is toch, iemand is vermoord, en dat mag niet volgens ons wetboek, dus moeten we die persoon daarvoor de gepaste straf geven.
netslet is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:44   #31
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Het gaat er toch om dat die moord bestraft moet worden, anders gaan we in een situatie terechtkomen waarin men met bepaalde motivaties (die trouwens voorgelogen kunnen zijn) kortere celstraffen gaat krijgen voor dezelfde misdaden als die begaan zouden zijn met een andere motivatie.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Niet slecht! Als men jaren gepest wordt is de motivatie toch anders. Iemand kan je gewoon in de weg lopen of gewoon geld nodig. Toch wat onderscheid maken.

Laatst gewijzigd door Rogier : 29 mei 2006 om 15:45.
Rogier is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:50   #32
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Nogmaals, wie maalt er nu om WAAROM iemand vermoord is (buiten directe familie misschien)?

De hoofdzaak is toch, iemand is vermoord, en dat mag niet volgens ons wetboek, dus moeten we die persoon daarvoor de gepaste straf geven.
Ach en wie geweld predikt niet
ISLAM
EXTREEM is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:52   #33
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM Bekijk bericht
Ach en wie geweld predikt niet
ISLAM
Op wat heb je nu ge-antwoord? Want dat is me niet echt duidelijk.
netslet is offline  
Oud 29 mei 2006, 15:56   #34
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Op wat heb je nu ge-antwoord? Want dat is me niet echt duidelijk.
Is die mohammed vermoord?
Daar ging die mars over

EXTREEM is offline  
Oud 29 mei 2006, 16:01   #35
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM Bekijk bericht
Is die mohammed vermoord?
Daar ging die mars over
Is die mohammed vermoord? Ach en wie geweld predikt niet
ISLAM

Ik zie nog steeds geen verband tussen vraag en antwoord. Bedoel je dat wie geweld predikt niet vermoord is?
netslet is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be