Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 31 mei 2006, 20:54   #621
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Idd ge slaat de spijker op de kop. Miltiraciaal, het juiste woord en wat Duym bedoelt sluit aan bij mijn topic op pag 29 dat 27-5-06 om 12.25u gepost.
Hij hoeft dan nie persé mee mijn persoonlijke levensovertuiging eens te zijn maar in kern komt op zelfste visie tegenover racisme neer.
Ik heb dan wel nie direc minachting, maar vind het intriest dat ze zich laten verleiden door de islam. Vooral meiden die vallen voor de islam-loverboy praktijken en nephuwelijken, die niet meer zijn dan een moderne vorm van slavernij. Mohammed heeft zelf getuigt dat hij het huwelijk ziet als slavernij.
Ik heb dergelijks van nabij meegemaakt. het spreekwoord was hierin maar al te waar: twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Ik dacht dat huwelijk een liefde verbond is vanuit in de buik bij de eerste ontmoeting.
ge slaat de nagels op de kop, je moet je geld en je leuk leven verdienen met wat je hebt en met wat je kent, waar je goed in bent. Dat die meisjes zich daardoor laten vangen is intriest en moeten beschermd worden.
Liefde is blind, tot je ogen opengaan, maar dan is het te laat.

Die vlinder is trouwens een nieuw symbool... en dat kriebelt nergens in de buik.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 31 mei 2006, 20:54   #622
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Filosoof verdraait zoals gewoonlijk weer graag mijn woorden en weigert te antwoorden op citaten die hem niet aanstaan.
Mag ik u er ook op attent maken, dat ze tegenover mijn man ook van in het begin vriendelijker waren dan tegenover mij? Als blanke vrouw is het minder aan te raden om door moslimwijken te gaan, dan als blanke man.
Ik wijt dit aan 2 factoren: 1) hun cultuur is al sexistisch van nature en 2) tegen een vrouw denken ze dat ze het makkelijker kunnen halen. (Statistisch gezien is de kans veel groter dat ze bij een verkeerd woord tegen een man, wel eens een fysieke, minder aangename reactie terugkrijgen, dan bij een vrouw) Dus kan men het gewoon herleiden op lafheid, wat niet uitsluit de sommige moslims inderdaad vriendelijk zijn van aard.
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, heeft al meer dan 10 jaar les gegeven in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
Een kwestie van karakter en kunnen omgaan met mensen misschien? Indien je tegenover moslims de provocaties uit die je hier continu ventileert, ja, d�*n natuurlijk...

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2006 om 21:00.
filosoof is offline  
Oud 31 mei 2006, 20:56   #623
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, geeft al meer dan 10 jaar les in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
En mag ik dan eens vragen waar die school ligt? En wat de samenstelling van die allochtonen is? Dan wil ik deze meteen als voorbeeld van goed functionerende concentratieschool opgeven. Het is maar een kwestie dat de uitzonderingen (zoals deze dan) de regel bevestigen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 31 mei 2006, 21:05   #624
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Weer een vergissing. Mijn (ik mag wel zeggen onze) grootste minachting gaat precies uit naar autochtonen die zich bekeerd hebben tot die barbaarse godsdienst. Van racisme is geen sprake.


Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja!
kan wel zijn, maar hij is filosoof en gij zuigt het uit uw duim
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 31 mei 2006 om 21:06.
ancapa is offline  
Oud 31 mei 2006, 21:10   #625
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, heeft al meer dan 10 jaar les gegeven in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
Een kwestie van karakter en kunnen omgaan met mensen misschien? Indien je tegenover moslims de provocaties uit die je hier continu ventileert, ja, d�*n natuurlijk...
hoe oud zijn die kinderen ? 3-5 jaar 6-12 jaar 13-18 jaar ?

over scholen en studies heef zelfs een SPa politicus het licht gezien

"spijbelen heeft zo zijn consequenties... en is nefast voor het behalen van diploma en dus ook later op de arbeidsmarkt."
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 31 mei 2006, 21:49   #626
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, heeft al meer dan 10 jaar les gegeven in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
Een kwestie van karakter en kunnen omgaan met mensen misschien? Indien je tegenover moslims de provocaties uit die je hier continu ventileert, ja, d�*n natuurlijk...
Leuk, u voegt er een paar regeltjes aan toe om mij het antwoord schuldig te blijven.
Gek genoeg heb ik wel allochtone vriendinnen en ja ... er zijn moslima's bij. En sorry ... het zijn toffe meisjes, ze hebben meestal toffe ouders, maar meestal zit er ergens een probleembroertje bij dat voor alle problemen verantwoordelijk is. Het zijn die broertjes waar ik me zorgen om maak. Deze geven namelijk een nieuwe, maar in mijn ogen minder aangename dimensie aan het geloof.

Ik heb al als blank meisje als minderheid in een concentratieklas met overwegend Marokkaanse jongens gezeten. Het was het ellendigste schooljaar uit mijn leven. Niet omdat ik iets tegen die jongens had, maar ik vond het niet leuk dat er continu obejcten door de klas vlogen en dat ik eens ooit bepoteld ben geweest door een klasgenoot, die ik een fikse oorveeg heb verkocht, die MIJ een strafstudie heeft opgeleverd. Daar was ik toevallig het enige meisje en zat ik terug tussen de banjoels.

Heu ... karakter en omgaan met mensen? Leer het die banjoels dan eens? Ik was meestal nog degene die er mijn latijn nog in wou stoppen. Anderen hadden het al opgegeven. Enfin ... een jaar later kwam er een nieuw meisje in mijn klas, die zich wel graag vrijwillig liet bepotelen door die opgehiste klasgenoot, die soms onder zijn bank masturbeerde en was ik van dat probleem verlost. De grote meerderheid van de allochtone jongensklik had er een eer van gemaakt om nullen te scoren, dus die heb ik dat jaar achter mij gelaten.

Excuis me, maar met sommige mensen valt gewoon niet te praten. Wie denkt dat hij met de koran in zijn kop heel de wereld aan zijn kloten heeft, is niet voor rede vatbaar. Dat besluit moest de islamleraar ook trekken. Ik geloof dat zijn zwarte jaren op 1 schooljaar tijd grijs geworden zijn.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:08   #627
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, heeft al meer dan 10 jaar les gegeven in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
Wel filosoof als dit juist is, dan een welgemeend proficiat voor haar. Jammer dat er zo niet veel meer zijn, want de schoolopleiding van veel allochtonen laat soms te wensen over.
Ik begrijp echter niet dat je hier op internet soms zo woest en hatelijk te keer gaat, en dat je toch met een dergelijke vrouw gezegend bent.
luc broes is offline  
Oud 1 juni 2006, 05:12   #628
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En mag ik dan eens vragen waar die school ligt? En wat de samenstelling van die allochtonen is? Dan wil ik deze meteen als voorbeeld van goed functionerende concentratieschool opgeven. Het is maar een kwestie dat de uitzonderingen (zoals deze dan) de regel bevestigen.
Hoera, hoera. Het goed functioneren van de multiculturele samenleving is bewezen.
Ach, ik geloof van filosoof niets meer. Het Vlaams Belang moet bestreden worden met alle middelen, nietwaar? Laat filosoof liggen waar hij thuis hoort: links.

Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja!
Duym is offline  
Oud 1 juni 2006, 08:18   #629
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 10 mei 2005
Berichten: 2.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een voorbeeldje: mijn vrouw: een kleintje van postuur, heeft al meer dan 10 jaar les gegeven in een school met 90 �* 95% allochtonen, en zonder problemen...
Een kwestie van karakter en kunnen omgaan met mensen misschien? Indien je tegenover moslims de provocaties uit die je hier continu ventileert, ja, d�*n natuurlijk...

Mijn zoon, die ook in het onderwijs staat, vertelt toch andere dingen over die o zo "lieve" allochtoontjes. Man man om de haverklap moet men de politie erbij halen om een beetje vrede te kunnen brengen in de school!!
MisterXYZ is offline  
Oud 1 juni 2006, 09:57   #630
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Mijn zoon, die ook in het onderwijs staat, vertelt toch andere dingen over die o zo "lieve" allochtoontjes. Man man om de haverklap moet men de politie erbij halen om een beetje vrede te kunnen brengen in de school!!
Mijn zoon zit in zijn laatste jaar regentaat
Kzal hem vast voorbereiden

En kan idd die bemerking spijtig genoeg beamen. In de vereniging waar ik zit hadden we laatst een vergadering. In de zaal naast ons was een marokkaanse trouwerij. Constant last van die kinderen die luidruchtig buiten speelden, op de ramen timmerden, met de voetbal constant tegen die ramen schieten. En as ge dan gaat vragen aan de ouders of ze hun gastjes nie int gareel kunnen houden kijken ze u aan of ge van een andere planeet zijt.
Ze zijn 5 min stil en dan begint het spel weer. Dat heeft zich zo wel 5x herhaalt, en dat van 20.00 tot 23.00u
Srry maar ik ben zekers racistisch alsk vraag of ze nie tegen de ruiten willen shotten tijdens een vergadering

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 1 juni 2006 om 09:59.
stropkeuh is offline  
Oud 1 juni 2006, 10:19   #631
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=1947
Duym is offline  
Oud 1 juni 2006, 10:33   #632
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 10 mei 2005
Berichten: 2.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht

[SIZE=3]Het is een feit, dat het Vlaams Belang vele stemmen erbij zal voegen aan z'n nu al méér dan 1.000.000 stemmen.[/SIZE]
[SIZE=3]De andere partijen met de progressieven op kop hebben zich in deze vast gereden en kunnen géén kant méér op, ja nog erger dit Cordon Sanitaire zal hun nog zéér veel stemmen gaan kosten en ze kunnen dat niet meer stoppen, zonder in hun eigen vlees te snijden.[/SIZE]
[SIZE=3]De toestand zal pas veranderen als men het Vlaams Belang gaat opnemen in het bestuur v/d gemeenten en in het Vlaams landsgedeelte bestuur, om alzo het Cordon Sanitaire een stille dood laten te sterven![/SIZE]
MisterXYZ is offline  
Oud 1 juni 2006, 13:13   #633
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard overbevolkt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoorde je dat van de Graaf van Bokrijk?
Vlaanderen is zwaar overbevolkt en dat is een goeie reden om alle hier blijvend verblijvende vreemdelingen te stimuleren om vrijwillig maar snel naar een ander land te vertrekken
kingtiger is offline  
Oud 2 juni 2006, 13:08   #634
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En mag ik dan eens vragen waar die school ligt? En wat de samenstelling van die allochtonen is? Dan wil ik deze meteen als voorbeeld van goed functionerende concentratieschool opgeven. Het is maar een kwestie dat de uitzonderingen (zoals deze dan) de regel bevestigen.
grof geschat:
bijna 2/3 leerlingen van Marokkaanse afstamming, 25% van Turkse afstamming, en "neveninstromers" uit het oostblok en Iran
Néén, omwille van de privacy vertel ik niet waar, maar de school functionneert idd goed

Leerlingen tussen 13 en 20 jaar (zittenblijvers en "neveninstromers") bijgerekend, technisch, beroepsonderwijs en ASO

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2006 om 13:35.
filosoof is offline  
Oud 2 juni 2006, 13:33   #635
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

edit

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2006 om 13:36.
filosoof is offline  
Oud 2 juni 2006, 13:45   #636
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Wel filosoof als dit juist is, dan een welgemeend proficiat voor haar. Jammer dat er zo niet veel meer zijn, want de schoolopleiding van veel allochtonen laat soms te wensen over.
Ik begrijp echter niet dat je hier op internet soms zo woest en hatelijk te keer gaat, en dat je toch met een dergelijke vrouw gezegend bent.
wat ik schreef is juist.

Ik doe enkel "hatelijk" tegen hatelijke mensen en vooral tegen de theoriëen en programmas die ze verdedigen!
Ik speel enkel op de man als ik ook aangevallen word, maar programmas, propaganda en theorieëen, die moet ik niet ontzien... Het heet hier niet voor niets politics.be

Luc Broes, als persoon en mens, kan best een aangenaam persoon zijn, de Vuil B-verdediger(s), dat is wat anders...

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2006 om 13:50.
filosoof is offline  
Oud 2 juni 2006, 14:48   #637
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
wat ik schreef is juist.

In jouw ogen. Ik betwist "jouw" waarheden niet, maar ik ervaar de werkelijkheid anders.

Ik doe enkel "hatelijk" tegen hatelijke mensen en vooral tegen de theoriëen en programmas die ze verdedigen!
Ik speel enkel op de man als ik ook aangevallen word, maar programmas, propaganda en theorieëen, die moet ik niet ontzien... Het heet hier niet voor niets politics.be

Ik deel die gedachte, alleen beschouw ik andere mensen hatelijk, dan degene die jij niet kan hebben. Mijn visie richt zich op de echte vijand van alle beschavingen, namelijk de multicul, die alles en iedereen 1) gelijk wil trekken, 2) zijn eigenheid wil laten behouden en 3) niet inziet dat deze begrippen onverzoenbaar zijn op een gegeven punt. Het is zuivere cultuurocide. Niemand gaat er bij winnen.
De Vlamingen niet, want zij moeten gebruiken en symbolen opgeven om anderen niet tegen de borst te stoten en voor die anderen geldt net hetzelfde. Iedereen verliest zijn eigenheid op deze manier. Zo gaan culturen en beschavingen kapot.
We kunnen perfect naast elkaar leven met verschillende visies, maar echt samen, met elkaar ... nee.

Filosoof, als persoon en mens, kan best een aangenaam persoon zijn, multiculdromers, dat is wat anders...
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 2 juni 2006, 15:31   #638
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
wat ik schreef is juist.

Ik doe enkel "hatelijk" tegen hatelijke mensen en vooral tegen de theoriëen en programmas die ze verdedigen!
Ik speel enkel op de man als ik ook aangevallen word, maar programmas, propaganda en theorieëen, die moet ik niet ontzien... Het heet hier niet voor niets politics.be

Luc Broes, als persoon en mens, kan best een aangenaam persoon zijn, de Vuil B-verdediger(s), dat is wat anders...
Filosoof, nu onteer je je naam toch hoor. Een VB aanhanger is als persoon reeds bij voorbaat veroordeeld door u. Jij taxeert mensen op hun politieke geaardheid en niet op hun persoon.

Zéér kortzichtig vind ik dat !
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 2 juni 2006, 16:02   #639
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
1) wat ik schreef is juist.
2) Ik doe enkel "hatelijk" tegen hatelijke mensen ...
1) Dat trek ik niet in twijfel, en nogmaals proficiat. Zo moesten er meer scholen zijn, want het is meer dan nodig.
2) Ik ben vriendelijk ook tegen mensen die hatelijk doen.
luc broes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be