Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2005, 19:28   #161
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hoezo, geen geld? Mijn vriend en ikzelf werken allebei voltijds en hebben allebei een zeer goed inkomen. We geven ons geld liever uit aan dingen die we leuk vinden, zoals op reis gaan, op restaurant gaan of we investeren het in ons huis i.p.v. aan wonderbaarlijke afwasproducten die zo goed als zelf de afwas doen of tandpasta's, haarproducten, shampoo's, lotions, douchegels waaraan allerlei buitengewone eigenschappen worden toegeschreven en weet ik wat voor zotternijen men ons nog allemaal probeert aan te smeren...
Ik vraag mij wel af wat jij s'avonds de hele dag doet? Je bent ouder dan 45, dus echt weggaan doe je niet meer veronderstel ik, zowiezo niet elke avond. Geen tv in huis. Lezen jullie dan elke avond een boek ofzo? Of heb je zoveel te vertellen dag in dag uit dat je je niet verveeld? Ben echt benieuwd wat je de hele avond doet om je bezig te houden.

Trouwens, je zegt dat je geld uitgeeft aan dingen die je leuk vind. Waarom denk je dat de meeste mensen een tv kopen of andere dingen?

Laatst gewijzigd door illwill : 16 januari 2005 om 19:30.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 19:36   #162
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik vraag mij wel af wat jij s'avonds de hele dag doet? Je bent ouder dan 45, dus echt weggaan doe je niet meer veronderstel ik, zowiezo niet elke avond. Geen tv in huis. Lezen jullie dan elke avond een boek ofzo? Of heb je zoveel te vertellen dag in dag uit dat je je niet verveeld? Ben echt benieuwd wat je de hele avond doet om je bezig te houden.
Ben ik ouder dan 45?? Wij lezen inderdaad redelijk veel (ik vooral in mijn cursussen). Wij praten ook veel met elkaar. Wij surfen veel op internet (we hebben elk een computer), wij vervelen ons geen moment!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Trouwens, je zegt dat je geld uitgeeft aan dingen die je leuk vind. Waarom denk je dat de meeste mensen een tv kopen of andere dingen?
Omdat ze zich vervelen? Omdat ze elkaar niets meer te vertellen hebben en de stilte willen camoufleren door het geschetter van Familie, Wittekerke, Buren et tutti quanti? Omdat ze te lui en te tam zijn om eens buiten te komen en eens een praatje te maken met de buren? ...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 19:43   #163
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik vraag mij wel af wat jij s'avonds de hele dag doet? Je bent ouder dan 45, dus echt weggaan doe je niet meer veronderstel ik, zowiezo niet elke avond. Geen tv in huis. Lezen jullie dan elke avond een boek ofzo? Of heb je zoveel te vertellen dag in dag uit dat je je niet verveeld? Ben echt benieuwd wat je de hele avond doet om je bezig te houden.

Trouwens, je zegt dat je geld uitgeeft aan dingen die je leuk vind. Waarom denk je dat de meeste mensen een tv kopen of andere dingen?
man man, jij kunt een partij neuten zeg.
neut jij thuis ook zo?
heeft dat iets met wu-tangen te maken?
wu tangt?
ill wilt?

pie neut.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 21:58   #164
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ben ik ouder dan 45?? Wij lezen inderdaad redelijk veel (ik vooral in mijn cursussen). Wij praten ook veel met elkaar. Wij surfen veel op internet (we hebben elk een computer), wij vervelen ons geen moment!
Waarschijnlijk tenzij je op je elfde beginnen roken bent.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 22:06   #165
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarschijnlijk tenzij je op je elfde beginnen roken bent.
Ik was nog jonger dan 11 zelfs...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 22:16   #166
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Niet verstandig om zo vroeg te beginnen .. waarom hebben uw ouders u niet gestopt ffs!!!

Raf, als je vrede hebt met uzelf dan ben ik erg jaloers.. Ik ben opgegroeid in een land waar iedereen (of bijna iedereen) evenveel had.
Materialisme bestond niet in USSR.... Wij waren gelukkig, de staat zorgde voor ons... Onze maatschappij was armer dan die van jullie maar in het algemeen gelukkiger.. Hier in Belgie ben ik erg materialistisch geworden, heb ook extreem rechtse "trekjes". De laatste tijd probeer ik terug normaal te worden, maar het lukt niet echt :/// geld geld geld geld, daar draait het om

Laatst gewijzigd door Shizie : 16 januari 2005 om 22:17.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 23:12   #167
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Niet verstandig om zo vroeg te beginnen .. waarom hebben uw ouders u niet gestopt ffs!!!

Raf, als je vrede hebt met uzelf dan ben ik erg jaloers.. Ik ben opgegroeid in een land waar iedereen (of bijna iedereen) evenveel had.
Materialisme bestond niet in USSR.... Wij waren gelukkig, de staat zorgde voor ons... Onze maatschappij was armer dan die van jullie maar in het algemeen gelukkiger.. Hier in Belgie ben ik erg materialistisch geworden, heb ook extreem rechtse "trekjes". De laatste tijd probeer ik terug normaal te worden, maar het lukt niet echt :/// geld geld geld geld, daar draait het om
Ik kan u begrijpen, maar wie belette u om daar gelukkig te blijven ?
Hier hebben ook mensen nostalgie naar het verleden toen er minder materialisme was. Alleen, zij hadden de keuze niet.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 23:15   #168
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Ik denk dat wij elkaar allen zouden kunnen vinden in een besluit om aan niet-rokers het roken te verbieden.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 23:40   #169
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Ik heb duidelijk gesteld dat de ziekteverzekering in alle gevallen mag terugbetaald worden, behalve rokers die rookgerelateerde aandoeningen hebben. Dus een roker die zijn been breekt krijgt terug van de ziekteverzekering (want er is niet aangetoond dat uw been breken een probleem is dat met roken te maken heeft.) Komt er echter iemand af met longkanker waarvan geweten is dat hij/zij rookt, dan krijgt hij de kosten van de longkanker NIET terug. Breekt hij/zij daarna een been, dan worden de kosten van de beenbreuk wel vergoed.
Ik weet dat je ook longkanker kan krijgen door niet te roken, dus mensen die niet roken en toch longkanker krijgen kunnen rekenen op een vergoeding van de ziekteverzekering.

Dat rokers goed genoeg zijn om taksen te betalen is geen argument; iedereen betaalt taksen, is het niet voor rookwaar, dan is het voor iets anders. Als je alleen al mag profiteren van de taksen waar je zelf aan meebetaalt hebt, dan wordt het pas ingewikkeld om allemaal bij te houden wie nu wel/niet mag "profiteren" van een bepaald soort taks.
En mensen die veel drinken krijgen niet terug als ze levercirose hebben, mensen die een auto kopen krijgen niet terug als ze een ongeluk krijgen, mensen die aan sport doen krijgen niet terug als ze een hartaandoening krijgen, mensen die te dik zijn krijgen niet terug voor alle problemen die daarmee gepaard gaan, etc. als ge zo begint moet je consequent zijn, want er zijn heel veel dingen slecht voor de gezondheid. moest je nu gewoon iedereen zelf de keus laten, en bijvoorbeeld café's waar wel gerookt en waar niet gerookt mag worden, dan heeft iedereen zelf de keuze. Uw maatregel zou je "communistisch" kunnen noemen, met de overheid als schoonmoeder, ware het niet dat men in communistische landen meestal ongehinderd mag roken.
waarom niet zoals joints in Nederland, speciale plaatsen waar wel in het openbaar gerookt mag worden, en die idereen kent als plaatsen waar gerookt wordt, zodat niemand tegen zijn zin cigarettenrook moet inademen terwijl rokers zich niet moeten opsluiten in een achterkamertje.
Trouwens, al deze maatregelen hebben maar weinig effect, er werd nog nooit zoveel gerookt als nu, en je weet hoe meer iets verboden wordt hoe populairder het wordt.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 januari 2005 om 23:43.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 23:41   #170
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik kan u begrijpen, maar wie belette u om daar gelukkig te blijven ?
Hier hebben ook mensen nostalgie naar het verleden toen er minder materialisme was. Alleen, zij hadden de keuze niet.
Mijn ouders hebben mijn weggebracht toen ik 16 was... Ik werk nu als export manager voor een Belgisch bedrijf. Voor mensen die Russisch als moedertaal hebben zijn er veel jobs nu op de arbeidsmarkt.

Maar hier ga ik niet blijven, mijn eindbestemming is Canada :O Een land dat meer geschikt is voor immigratie, een land met natuur en mogelijkheiden.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2005, 23:56   #171
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Niet verstandig om zo vroeg te beginnen .. waarom hebben uw ouders u niet gestopt ffs!!!

Raf, als je vrede hebt met uzelf dan ben ik erg jaloers.. Ik ben opgegroeid in een land waar iedereen (of bijna iedereen) evenveel had.
Materialisme bestond niet in USSR.... Wij waren gelukkig, de staat zorgde voor ons... Onze maatschappij was armer dan die van jullie maar in het algemeen gelukkiger.. Hier in Belgie ben ik erg materialistisch geworden, heb ook extreem rechtse "trekjes". De laatste tijd probeer ik terug normaal te worden, maar het lukt niet echt :/// geld geld geld geld, daar draait het om
Inderdaad! Het allerergste is een arm kapitalistisch land, waar alles rond geld draait maar de meeste mensen geen geld hebben!

Laatst gewijzigd door tomm : 16 januari 2005 om 23:57.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 00:02   #172
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Mijn ouders hebben mijn weggebracht toen ik 16 was... Ik werk nu als export manager voor een Belgisch bedrijf. Voor mensen die Russisch als moedertaal hebben zijn er veel jobs nu op de arbeidsmarkt.

Maar hier ga ik niet blijven, mijn eindbestemming is Canada :O Een land dat meer geschikt is voor immigratie, een land met natuur en mogelijkheiden.
Canada is mooier maar zo mogelijk nog materialistischer dan België. Mijn droom is ooit een export-import bedrijf met Rusland te beginnen. Ik denk voldoende lokale kenissen te hebben en gebruiken te kennen om me door de bureaucratie te slaan, de mogelijkheden zijn echter enorm.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 00:07   #173
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
your life sucks zo te zien Raf :O
gebruik je ook geen afwas middel ? Geen gsm ? Heb je geen auto ?
Ik heb geen auto, heb je ook niet nodig als trein en openbaar vervoer gratis zijn. GSM is tegenwoordig onmisbaar, je kunt zelfs geen job meer vinden zonder en het is bovendien verdomd handig. Het is volgens mij samen met internet de grootste verbetering van de afgelopen 10 tot 15 jaar.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 januari 2005 om 00:08.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 06:40   #174
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ben ik ouder dan 45?? Wij lezen inderdaad redelijk veel (ik vooral in mijn cursussen). Wij praten ook veel met elkaar. Wij surfen veel op internet (we hebben elk een computer), wij vervelen ons geen moment!


Omdat ze zich vervelen? Omdat ze elkaar niets meer te vertellen hebben en de stilte willen camoufleren door het geschetter van Familie, Wittekerke, Buren et tutti quanti? Omdat ze te lui en te tam zijn om eens buiten te komen en eens een praatje te maken met de buren? ...
Tja, je zegt dat je 30 jaar gerookt hebt...ik veronderstel dat je pas na je 15de begonnen bent, dus minimum 45 jaar...

Nee, omdat ze tv kijken plezant en interessant vinden. Gelukkig zijn er nog veel meer programma's buiten degene die jij kent.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 06:41   #175
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
man man, jij kunt een partij neuten zeg.
neut jij thuis ook zo?
heeft dat iets met wu-tangen te maken?
wu tangt?
ill wilt?

pie neut.
Die heb je zeker zelf gevonden, kan niet anders...sterk kerel, heel sterk.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 08:42   #176
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Niet verstandig om zo vroeg te beginnen .. waarom hebben uw ouders u niet gestopt ffs!!!
D�*t weet ik nu ook. Mijn ouders stopten me niet omdat het j�*ren geduurd heeft voor ze het zelfs maar wisten. Tegen dan was het kwaad al geschied. Soit, ondertussen ben ik er (hopelijk voorgoed) mee gestopt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Raf, als je vrede hebt met uzelf dan ben ik erg jaloers.. Ik ben opgegroeid in een land waar iedereen (of bijna iedereen) evenveel had.
Materialisme bestond niet in USSR.... Wij waren gelukkig, de staat zorgde voor ons... Onze maatschappij was armer dan die van jullie maar in het algemeen gelukkiger.. Hier in Belgie ben ik erg materialistisch geworden, heb ook extreem rechtse "trekjes". De laatste tijd probeer ik terug normaal te worden, maar het lukt niet echt :/// geld geld geld geld, daar draait het om
Ik kan daar wel inkomen. Onder dezelfde omstandigheden zou ik misschien ook zo reageren... Ik ben blij dat ik de dingen kan doen die ik graag wil doen, maar ik heb nooit de behoefte gevoeld om veel luxe te hebben of om in grote weelde te leven. In dat opzicht ben ik wellicht nog een kind van de sixties... Zolang ik genoeg geld heb om mijn ding te doen, ben ik tevreden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 08:44   #177
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Mijn ouders hebben mijn weggebracht toen ik 16 was... Ik werk nu als export manager voor een Belgisch bedrijf. Voor mensen die Russisch als moedertaal hebben zijn er veel jobs nu op de arbeidsmarkt.

Maar hier ga ik niet blijven, mijn eindbestemming is Canada :O Een land dat meer geschikt is voor immigratie, een land met natuur en mogelijkheiden.
Maar koud... Brrrrr...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 10:12   #178
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Onze maatschappij
was armer dan die van jullie maar in het algemeen gelukkiger
da's omdat jullie gebrainwashed waren door de staat. Je zag bv. hoe de jeugd in communistische landen meewerkte aan de anti-communistische revoluties naar het einde van de koude oorlog toe, gewoon omdat ze jaloers waren op de levenswijze van de westerse jeugd.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 12:14   #179
camaris
Schepen
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
En mensen die veel drinken krijgen niet terug als ze levercirose hebben, mensen die een auto kopen krijgen niet terug als ze een ongeluk krijgen, mensen die aan sport doen krijgen niet terug als ze een hartaandoening krijgen, mensen die te dik zijn krijgen niet terug voor alle problemen die daarmee gepaard gaan, etc. als ge zo begint moet je consequent zijn, want er zijn heel veel dingen slecht voor de gezondheid. moest je nu gewoon iedereen zelf de keus laten, en bijvoorbeeld café's waar wel gerookt en waar niet gerookt mag worden, dan heeft iedereen zelf de keuze. Uw maatregel zou je "communistisch" kunnen noemen, met de overheid als schoonmoeder, ware het niet dat men in communistische landen meestal ongehinderd mag roken.
waarom niet zoals joints in Nederland, speciale plaatsen waar wel in het openbaar gerookt mag worden, en die idereen kent als plaatsen waar gerookt wordt, zodat niemand tegen zijn zin cigarettenrook moet inademen terwijl rokers zich niet moeten opsluiten in een achterkamertje.
Trouwens, al deze maatregelen hebben maar weinig effect, er werd nog nooit zoveel gerookt als nu, en je weet hoe meer iets verboden wordt hoe populairder het wordt.
Lap, daar hebben ze mijn mond weer opengebroken...
Ik heb al eerder gezegd dat deze "maatregel" zou kunnen gelden voor roken, maar dat ik verkies van de redenering niet door te trekken. Dat moet geval per geval uitgezocht worden. Zo kan je bijvoorbeeld indien mensen die en auto kopen en constant te hard rijden ook met een dergelijke maatregel sensibiliseren. U trekt de redenering te hard door, door te zeggen dat je iedereen met een auto zou moeten opnemen in de regelgeving. Zo kan je ook zeggen dat iedereen die leeft kans heeft op allerlei soorten aandoeningen, en dan kan je die ook alles ontnemen... Dit dus als voorbeeld van hoe de redenering niet doorgetrokken moet worden. Wel eventueel voor andere gevallen waar dit op voorhand voldoende onderzocht is.
Met sport heeft trouwens ook goede eigenschappen voor de gezondheid, die zijn er bij roken niet.

Het is juist omdat al die andere maatregels zo weinig effect hebben zoals u zegt, dat ik voorstelde om het eens over een andere boeg te gooien...

Legt u mij eens uit waarom er aan anti-tabaksreclame gedaan wordt, er schijnt hier niemand anders in te slagen... Als u dat niet kunt, die campagnes dan ook maar afschaffen?
camaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2015, 04:56   #180
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Een extreem geval , welke terecht werd opgepakt !!!!
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...liegtuig.dhtml
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hln.be
Roken is toch alweer zo'n twintig jaar verboden op een vliegtuig. Maar dat hield deze bizarre vrouw zaterdag niet tegen om een sigaret op te steken na een memorabele vlucht van Nicaragua naar Miami. Onderweg had de vrouw (52) het hele vliegtuig twee uur lang zowat geterroriseerd.

lees verder: zie link
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be