Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2018, 22:50   #41
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ge hebt vooral heel veel fantasie, die oh zo doorzichtig is.
Mo vint tog! Ik hoef helemaal niks te fantazeren, want de werkelijkheid overtrof de fantazie.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 10:25   #42
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Je hoeft mij niet te geloven, maar zo ging het er inderdaad aan toe. Ik moet wel toegeven dat ze toen al heel wat goedkope Cara pils van de nachtwinkel om de hoek (ook al uitgebaat door "nen bruinen") op hadden toen ze waggelend kwamen binnenstrompelen en hun simplistische kaffeepraat verkochten.
Dus ze riepen "doe mij maar looksaus en ik stem Vlaams belang? "
Zo ging het er dus zeker niet aan toe, maar u oordeelt waar die mensen op stemmen op basis van hun uitspraken. Zo ging het er inderdaad aan toe!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 10:34   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Mo vint tog! Ik hoef helemaal niks te fantazeren, want de werkelijkheid overtrof de fantazie.
zelfs een beetje West-Vlaams broebelen komt uw geloofwaardigheid niet ten goede.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 11:00   #44
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Het blijkt dat groepen die vroeger "vreemd" waren nu als behorend tot de eigen groep worden beschouwd.

*) Veel dorpen en steden die in de middeleeuwen oorlog voerden tegen elkaar liggen nu binnen eenzelfde land.
*) Eind de jaren 1970 vond het Vlaams Blok nog dat Italianen, Spanjaarden en Portugezen kriminelen waren die terug moesten keren naar hun land. Nu hun landen volwaardige EU-landen zijn geworden zijn het gewoon mede-Europeanen geworden.
*) Na de val van het IJzeren gordijn waren het plots de Oost-Europeanen die moesten terugkeren, en het anti-kommunistische Vlaams Blok -dat voordien altijd de val van het IJzeren Gordijn eiste- eiste plots dat dit IJzeren Gordijn opnieuw en veel hoger zou worden opgetrokken. Oost-Europeanen die van hun nieuwe reisvrijheid genoten door West-Europa te bezoeken waren geschokeerd toen ze dit hoorden. Nog maar 15 jaar geleden gaf Vlaams Blok/Belang (en hun aanhangers hier op dit forum) af op Oost-Europeanen die "kriminelen waren" en "het werk van Vlamingen afpakten". Nu Oost-Europese landen ook bij de EU zijn aangesloten zijn het voor Vlaams Belang (en hun aanhangers hier op dit forum) ook mede-Europeanen geworden, en is de bewondering voor de Hongaar Orban en de voormalige Russische KGB-spion Poetin groot.

Maar geen nood: men heeft al nieuwe zondebokken gevonden waaraan men de schuld voor alles kan aan geven. Nu zijn het vooral de Noord-Afrikanen, de Turken en de moslims die het moeten ontgelden.

Ik doe hier een voorspelling : als de Chinezen over enkele jaren de wereld zullen domineren, zullen de Westerse wereld en de moslimwereld als buren naar elkaar toegroeien omdat ze meer met elkaar gemeen hebben dan met de Chinezen. Men zal Marokkanen, Turken en moslims als minder vreemd gaan beschouwen dan de Oost-Aziaten. Nu al hebben Orban en Erdogan bewondering voor elkaar. Ook Gerolf Annemans van Vlaams Belang had ooit het voorstel gelanceerd om Vlaams Belang ook open te stellen voor moslims met konservatieve familiewaarden. Dan zal er volop op "de spleetogen" worden gekakt (zoals ze in de jaren 1980 ook al deden toen Japan suksesvol werd).

Ja ja, best wel opportunistische windhanen, die vreemdelingenhaters. Zitten in het openbaar op de "vreemde luizen" te kakken, maar zitten er buiten het zicht van iedereen pinten mee te likken aan de toog van louche nachtbars.
Hoogstwaarschijnlijk waren er in jouw Westhoek meer dan elders achterlijke pipo's die zich keerden tegen Italianen, Spanjaarden en Portugezen omdat "Ziedder nie klapp'n gelik wiedder". In ieder geval, als regelmatige bezoeker en bewonderaar van Italië kan ik jou verzekeren dat het beschavingspeil van Italianen zeker niet moet onderdoen voor dat van Vlamingen. Integendeel. Maar natuurlijk, het was indertijd toch zo gemakkelijk om in de jaren vijftig kritiek te spuien op de hier ingeweken Italianen. Waar en waarvoor werden die mensen geronseld en naar hier gebracht? Doorgaans uit de armste en dikwijls door WO2 zwaar toegetakelde Italiaanse regio's. Om te werken in de Waalse of Limburgse koolmijnen hoefden er niet zo gek veel opleidingseisen gesteld te worden. Maar, miserie hebben we met die mensen nooit gehad. Om de eenvoudige reden dat het Europeanen waren die zich zeer snel integreerden. Iets waar uw geliefde muslims toch wel veel meer problemen mee hebben.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 12:08   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Je hoeft mij niet te geloven, maar zo ging het er inderdaad aan toe. Ik moet wel toegeven dat ze toen al heel wat goedkope Cara pils van de nachtwinkel om de hoek (ook al uitgebaat door "nen bruinen") op hadden toen ze waggelend kwamen binnenstrompelen en hun simplistische kaffeepraat verkochten.
Goedkoop en nachtwinkel in 1 zin. Waw, het geniale straalt er van af.

En hoe was uw 20cc heupflesje vodka in uw redbull?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 23:16   #46
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus ze riepen "doe mij maar looksaus en ik stem Vlaams belang? "
Zo ging het er dus zeker niet aan toe, maar u oordeelt waar die mensen op stemmen op basis van hun uitspraken. Zo ging het er inderdaad aan toe!
Nochtans ooit getuige geweest van een diskussie tussen de Marokkaanse uitbater van een pittarestaurant en een zatte vlaamsbelanger die openlijk tegen de uitbater zei dat hij voor Vlaams Belang stemde. Was een tamelijk surrealistisch tafereel.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 23:43   #47
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Nooit gebeurd en compleet verzonnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zeker dat het geen «?*Volkhuis?*» was ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik vrees dat 's nachts en al zeker onder invloed van drugs niets is wat het lijkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ge hebt vooral heel veel fantasie, die oh zo doorzichtig is.
Willen jullie mij nu soms wijs maken dat er onder "eigen volk" en Vlaams Belang geen marginale gevallen zijn die aan alkohol of drugs verslaafd zijn, geen agressieve venten die hun vriendin/vrouw in elkaar slaan, geen dierenbeulen die hun hond mishandelen, geen OCMW-gevallen die nauwelijks voor zichzelf kunnen zorgen (laat staan voor hun verwaarloosde kinderen of huisdieren), geen profiteurs die profiteren van de ziekenbond of sociale zekerheid (en dus profiteren van het belastingsgeld van onder andere ondernemende moslima's zoals Yasmien Naciri en andere werkende "bruinen" in wiens nachtwinkels ze hun Cara pils gaan kopen),... Ik heb er anders al genoeg gezien, en zelfs nog op lijsten van Vlaams Belang zien staan.

En dan maar moslims en linksen verwijten dat ze de ogen sluiten voor de probleemgevallen in hun kring (en zelfs eisen dat ze zich voor een ander verantwoorden). Maar o wee als het eens over de probleemgevallen uit eigen kring en "eigen volk" gaat. Dan is het plots niet waar of zijn het plots uitzonderingen. Dan mag er plots niet meer worden veralgemeend met klisjees.

Die marginale gevallen geven altijd anderen de schuld voor hun eigen mizerie: de Walen, de Fransen, de Marokkanen, de Turken, de negers, de Oosteuropeanen, de sossen, de vakbonden, de roden, de groenen, de bruinen, de gelen,... Altijd is het de schuld van een ander, nooit ligt het aan henzelf. Als die lamzakken ook maar 1% van de ondernemingszin van Yasmien Naciri zouden hebben om hun problemen aan te pakken zouden ze al een stuk verder staan in hun leven. Ze zouden er beter eens een voorbeeld aan nemen in plaats van er altijd op te kakken om hun eigen falen te verdoezelen.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 3 juli 2018 om 00:05.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 00:12   #48
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wow, Doomy kent mij beter dan ikzelf.... Mensen , "we" hebben hier een gedachtenlezer die gedachten kan lezen via het dit eigenste forum...

PANIEK.
Wel ja, mensen die altijd op de "vreemde luizen" zitten te kakken zijn inderdaad erg doorzichtig en voorspelbaar. Het zijn opportunistische windhanen die met alle winden meewaaien naargelang het hen toevallig goed of slecht uitkomt.

Plots is alle kritiek op Oosteuropeanen als sneeuw voor de zon verdwenen nadat de Hongaar Orban zijn grenzen voor vluchtelingen afsloot.
Plots is alle kritiek op de autoritaire Turkse moslim-konservatief Erdogan als sneeuw voor de zon verdwenen na de vluchtelingendeal met Turkije.
En geen (wind)haan die er naar kraait als de kristelijke kwezel Orban de moslimkwezel Erdogan feliciteert met zijn gestolen verkiezingsoverwinning.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 3 juli 2018 om 00:13.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 04:23   #49
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Willen jullie mij nu soms wijs maken dat er onder "eigen volk" en Vlaams Belang geen marginale gevallen zijn die aan alkohol of drugs verslaafd zijn, geen agressieve venten die hun vriendin/vrouw in elkaar slaan, geen dierenbeulen die hun hond mishandelen, geen OCMW-gevallen die nauwelijks voor zichzelf kunnen zorgen (laat staan voor hun verwaarloosde kinderen of huisdieren), geen profiteurs die profiteren van de ziekenbond of sociale zekerheid (en dus profiteren van het belastingsgeld van onder andere ondernemende moslima's
En waar hebt ge dat al gelezen?
Ik zie anders genoeg draadjes waar dat aangeklaagd wordt.
Maar daar zien we u niet, behalve als het over drugs gaat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 05:27   #50
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Wel ja, mensen die altijd op de "vreemde luizen" zitten te kakken zijn inderdaad erg doorzichtig en voorspelbaar.
Ik ben heel selectief in mijn "kakken op vreemde luizen".
Citaat:
Het zijn opportunistische windhanen die met alle winden meewaaien naargelang het hen toevallig goed of slecht uitkomt.
dat mag u denken.

Citaat:
Plots is alle kritiek op Oosteuropeanen als sneeuw voor de zon verdwenen nadat de Hongaar Orban zijn grenzen voor vluchtelingen afsloot.
Ik zal nog altijd kritiek geven op criminele Oostblokkers. Het is alleen zo weinig mogelijk tegenwoordig.
Citaat:
Plots is alle kritiek op de autoritaire Turkse moslim-konservatief Erdogan als sneeuw voor de zon verdwenen na de vluchtelingendeal met Turkije.
Zolang Erdogan zijn achterlijke stoten maar in Turkije blijft doen mag dat allemaal van mij. Het moment die achterlijke stoten mij enige vorm van ongemak bezorgen "hier", zal ik me laten horen. Niet dat het veel gaat veranderen, maar op zijn minst is de druk van mijn ketel af dan.
Citaat:
En geen (wind)haan die er naar kraait als de kristelijke kwezel Orban de moslimkwezel Erdogan feliciteert met zijn gestolen verkiezingsoverwinning.
Hetzelfde, maar dan anders gebracht.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 08:07   #51
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Als die lamzakken ook maar 1% van de ondernemingszin van Yasmien Naciri zouden hebben om hun problemen aan te pakken zouden ze al een stuk verder staan in hun leven.
Ik ga mij niet verlagen tot een Marokkaanse haar mentaliteit! Het eerste groot probleem is dat ze haar hoofddoek altijd aan heeft. Dus haar wil om zich te willen integreren is nul. Bijgevolg zijn we haar liever kwijt dan rijk.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 14:11   #52
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Nochtans ooit getuige geweest van een diskussie tussen de Marokkaanse uitbater van een pittarestaurant en een zatte vlaamsbelanger die openlijk tegen de uitbater zei dat hij voor Vlaams Belang stemde. Was een tamelijk surrealistisch tafereel.
En op basis daarvan beoordeel je iedereen die kritiek heeft als Vlaams belang stemmer?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 14:20   #53
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Willen jullie mij nu soms wijs maken dat er onder "eigen volk" en Vlaams Belang geen marginale gevallen zijn die aan alkohol of drugs verslaafd zijn, geen agressieve venten die hun vriendin/vrouw in elkaar slaan, geen dierenbeulen die hun hond mishandelen, geen OCMW-gevallen die nauwelijks voor zichzelf kunnen zorgen (laat staan voor hun verwaarloosde kinderen of huisdieren), geen profiteurs die profiteren van de ziekenbond of sociale zekerheid (en dus profiteren van het belastingsgeld van onder andere ondernemende moslima's zoals Yasmien Naciri en andere werkende "bruinen" in wiens nachtwinkels ze hun Cara pils gaan kopen),... Ik heb er anders al genoeg gezien, en zelfs nog op lijsten van Vlaams Belang zien staan.

En dan maar moslims en linksen verwijten dat ze de ogen sluiten voor de probleemgevallen in hun kring (en zelfs eisen dat ze zich voor een ander verantwoorden). Maar o wee als het eens over de probleemgevallen uit eigen kring en "eigen volk" gaat. Dan is het plots niet waar of zijn het plots uitzonderingen. Dan mag er plots niet meer worden veralgemeend met klisjees.

Die marginale gevallen geven altijd anderen de schuld voor hun eigen mizerie: de Walen, de Fransen, de Marokkanen, de Turken, de negers, de Oosteuropeanen, de sossen, de vakbonden, de roden, de groenen, de bruinen, de gelen,... Altijd is het de schuld van een ander, nooit ligt het aan henzelf. Als die lamzakken ook maar 1% van de ondernemingszin van Yasmien Naciri zouden hebben om hun problemen aan te pakken zouden ze al een stuk verder staan in hun leven. Ze zouden er beter eens een voorbeeld aan nemen in plaats van er altijd op te kakken om hun eigen falen te verdoezelen.
Het gaat nu over wat jij het forum probeert wijs te maken.
één zwaluw maakt de lente niet, dat geldt ook voor mevrouw Naciri.
En geven moslims niet vooral anderen overal de schuld van?
Hun grootouders, ouders en partners komen uit landen met grote sociale ongelijkheid, waar enkel een beperkte groep iets van sociale zekerheid kent, maar geen kansen worden geboden aan " kwetsbare" groepen wat onderwijs, scholing, gezondheidszorg of gelijkheid man en vrouw worden geboden. Toch blijft de meerderheid ook hier, waar al die kansen en zekerheden wel geboden worden, onderaan de sociale ladder hangen.

Ik heb zeker oog voor de minderheid die wel kansen grijpt en economisch en sociaal gezien integreren, maar dat is ondanks en niet dankzij hun levensovertuiging.

Ontkent iemand dat evengoed bij andere groepen een minderheid bestaat die ver niets van bakt? Nergens gelezen...maar blind zijn voor de mechanismen die onder moslims een meerderheid tot " er niets van bakken" brengt, is minstens zo kortzichtig als sommige Vlaams belangstemmers.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 14:21   #54
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Wel ja, mensen die altijd op de "vreemde luizen" zitten te kakken zijn inderdaad erg doorzichtig en voorspelbaar. Het zijn opportunistische windhanen die met alle winden meewaaien naargelang het hen toevallig goed of slecht uitkomt.

Plots is alle kritiek op Oosteuropeanen als sneeuw voor de zon verdwenen nadat de Hongaar Orban zijn grenzen voor vluchtelingen afsloot.
Plots is alle kritiek op de autoritaire Turkse moslim-konservatief Erdogan als sneeuw voor de zon verdwenen na de vluchtelingendeal met Turkije.
En geen (wind)haan die er naar kraait als de kristelijke kwezel Orban de moslimkwezel Erdogan feliciteert met zijn gestolen verkiezingsoverwinning.
Over waar die " vreemde luizen" dan op kakken, horen we u niet, al bladzijden lang staat dezelfde plaat op!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2018, 15:04   #55
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Willen jullie mij nu soms wijs maken dat er onder "eigen volk" en Vlaams Belang geen marginale gevallen zijn die aan alkohol of drugs verslaafd zijn, geen agressieve venten die hun vriendin/vrouw in elkaar slaan, geen dierenbeulen die hun hond mishandelen, geen OCMW-gevallen die nauwelijks voor zichzelf kunnen zorgen (laat staan voor hun verwaarloosde kinderen of huisdieren), geen profiteurs die profiteren van de ziekenbond of sociale zekerheid (en dus profiteren van het belastingsgeld van onder andere ondernemende moslima's zoals Yasmien Naciri en andere werkende "bruinen" in wiens nachtwinkels ze hun Cara pils gaan kopen),... Ik heb er anders al genoeg gezien, en zelfs nog op lijsten van Vlaams Belang zien staan.

En dan maar moslims en linksen verwijten dat ze de ogen sluiten voor de probleemgevallen in hun kring (en zelfs eisen dat ze zich voor een ander verantwoorden). Maar o wee als het eens over de probleemgevallen uit eigen kring en "eigen volk" gaat. Dan is het plots niet waar of zijn het plots uitzonderingen. Dan mag er plots niet meer worden veralgemeend met klisjees.

Die marginale gevallen geven altijd anderen de schuld voor hun eigen mizerie: de Walen, de Fransen, de Marokkanen, de Turken, de negers, de Oosteuropeanen, de sossen, de vakbonden, de roden, de groenen, de bruinen, de gelen,... Altijd is het de schuld van een ander, nooit ligt het aan henzelf. Als die lamzakken ook maar 1% van de ondernemingszin van Yasmien Naciri zouden hebben om hun problemen aan te pakken zouden ze al een stuk verder staan in hun leven. Ze zouden er beter eens een voorbeeld aan nemen in plaats van er altijd op te kakken om hun eigen falen te verdoezelen

als ik het over jouw overdreven fantasie had, bedoelde ik vooral al hetgeen jij ons hier tracht wijs te maken.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 3 juli 2018 om 15:04.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be