Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2005, 12:30   #21
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Als de unitaristen het zeggen dan zal het zeker waar zijn?
We zullen zien
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:30   #22
piazzolla
Minister
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 3.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
Laten we hopen dat het geen konijnentanden zijn
, tijd om mijne trekzak uit te halen en een nieuw volkslied te maken: "Het Vlaams Konijn". (ze zullen het niet temmen..)

(kzal de pruimen maar achterwege laten... )
piazzolla is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:33   #23
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Mijn voorspelling: CD&V en N-VA dienen just niks in. Veel geblaat maar gene wol!!!!
De Crem kennende zal die dat zeker indienen denk ik.
daiwa is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:35   #24
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Werkelijk wansmakelijk hoe de VLD ligt te draaien en keren om haar leugens en bedrog te ontkennen.
Blijkbaar zijn ze bij de VLD zo dom dat ze een simpele vraag als "Stond het in de atoma-schriftjes, ja of neen ?!" niet verstonden. En maar rond de pot draaien. Ik denk en hoop dat hun stemmen zeer rap geteld zullen zijn.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:38   #25
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
De Crem kennende zal die dat zeker indienen denk ik.
Ik durf dit te betwijfelen omdat ik denk, de politiek kennende, dat er achter de schermen al heel wat zaken bedisseld worden, zodat men afziet van het verder op de spits drijven van communautaire zaken.

Men heeft het al eerder gezegd: Verhofstadt zou zijn eigen moeder verkopen om toch maar premier te kunnen blijven! En de CD&V gaat dat spelletje gewoon meespelen, net als de N-VA: let op mijn woorden!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:38   #26
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

"Het vlaams konijn" ze zullen het nie temmen, zolang een vld'er leeft, zolang het konijn kan bleiten zolang hij tandjes heeft, Ze zullen het niet temmen zolang hij met de koning beeft en zolang het bij waalse gratie leeft
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:42   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik durf dit te betwijfelen omdat ik denk, de politiek kennende, dat er achter de schermen al heel wat zaken bedisseld worden, zodat men afziet van het verder op de spits drijven van communautaire zaken.

Men heeft het al eerder gezegd: Verhofstadt zou zijn eigen moeder verkopen om toch maar premier te kunnen blijven! En de CD&V gaat dat spelletje gewoon meespelen, net als de N-VA: let op mijn woorden!
Zou De Crem het aandurven vandaag bombastisch te komen zeggen dat hij dit opnieuw gaat indienen en volgende week zijn staart terug intrekken?
Hij zal toch ook wel weten dat er achter de schermen al het één en ander word bedisseld.
daiwa is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:46   #28
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Maar daiwa toch hij heeft zelf z'n voorstelingetrokken en uitstel na uitstel goedgekeurd en smalend naar annemans geropen ... we gaan b-h-v spltsen zonder het VB. Nu is het te laat , het zijn letterlijk vijgen na Pasen. De cdenv heeft zelf de parlementaire behandeling uit handen gegeven. Nu nog voorstellen indienen is een flauwe poging om het gezicht te redden. In oktober vorig jaar was er een kans dat de sap en vld gingen goedkeuren , maar men is het pad van het uitstel naar afstel ingeslagen... en de tsejven doen zowel in brussel als vlaanderen NIETS om spa en vld tot inkeer te brengen.
ilfalco is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:47   #29
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Annemans en Dewever sloegen nagels met koppen, De Crem lijkt me veel te populistisch. DeWever sloeg de nagel op de kop door aan te tonen dat er bij SPa en SPirit nog ergens wel tekenen zijn van inspanningen en goede wil, daar waar die bij de VLD compleet afwezig zijn. Annemans sloeg de nagel op de kop door te stellen dat de VLD gewoon dat voorstel moet goedkeuren omdat het dan de Franstaligen zullen zijn die de federale regering zullen moeten laten vallen (wat wss dan toch niet gebeurt)
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:49   #30
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Zou De Crem het aandurven vandaag bombastisch te komen zeggen dat hij dit opnieuw gaat indienen en volgende week zijn staart terug intrekken?
Hij zal toch ook wel weten dat er achter de schermen al het één en ander word bedisseld.
Ja hoor: denk aan het vreemdelingenstemrecht-debat: daar was hij ook heel bombastisch, maar trok hij zijne staart net zo goed in, toen het er eenmaal op aankwam!!!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:49   #31
casual
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Berichten: 19
Standaard

het was gewoon om te lachen ,paars werd door de oppositie van de kaart geveegd en dan vooral de vld. ik stemde vroeger ook vld meer bepaald j-m dedecker omdat dat een man is die recht voor de raap zijn gedacht zegt. maar na al dat machtsgeil gedoe van de vld top ben ik het beu. ik stem nu vl belang.
casual is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:50   #32
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Maar daiwa toch hij heeft zelf z'n voorstelingetrokken en uitstel na uitstel goedgekeurd en smalend naar annemans geropen ... we gaan b-h-v spltsen zonder het VB. Nu is het te laat , het zijn letterlijk vijgen na Pasen. De cdenv heeft zelf de parlementaire behandeling uit handen gegeven. Nu nog voorstellen indienen is een flauwe poging om het gezicht te redden. In oktober vorig jaar was er een kans dat de sap en vld gingen goedkeuren , maar men is het pad van het uitstel naar afstel ingeslagen... en de tsejven doen zowel in brussel als vlaanderen NIETS om spa en vld tot inkeer te brengen.
? Ik begin me af te vragen of u de splitsing nog wel wil. Als spirit meedoet is er toch ook een meerderheid of gaat het vb tegen stemmen
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:51   #33
lenca
Partijlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 279
Standaard

De pc moeten eindelijk het cordon stopzetten en als een geheel vlaams front de splitsing doorvoeren. Zonder compromissen !!!!!!
Bhv kan niet meer vergeten worden !!!!
lenca is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:52   #34
Rene Artois
Minister
 
Rene Artois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2005
Locatie: Nouvion
Berichten: 3.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Men heeft het al eerder gezegd: Verhofstadt zou zijn eigen moeder verkopen om toch maar premier te kunnen blijven! En de CD&V gaat dat spelletje gewoon meespelen, net als de N-VA: let op mijn woorden!
Dat van Verhofstadt weten we al sinds november 1999 toen bekend werd dat hij premier geworden was in ruil voor de poen voor het franstalig onderwijs waarbij hij ineens bijna alle pasmunt en het enige waarop de CVP altijd het been stijf gehouden had uit handen gaf.

Maar leg eens uit wat het belang voor CD&V/N-VA is bij het niet indienen van het voorstel Daems.
Rene Artois is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:53   #35
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lenca
De pc moeten eindelijk het cordon stopzetten en als een geheel vlaams front de splitsing doorvoeren. Zonder compromissen !!!!!!
Bhv kan niet meer vergeten worden !!!!
Geloof me: B-H-V is al vergeten! U zal zien: dinsdag is het weer 'business as usual'!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:53   #36
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik denk dat er bij de VLD intern ook wel een vlieg aan de lamp zit, want we horen niemand meer van de kliek De Decker
omaplop is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:54   #37
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Afslachten, die slet!!
Politiek bedoelt u, hopelijk?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:55   #38
Rene Artois
Minister
 
Rene Artois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2005
Locatie: Nouvion
Berichten: 3.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ja hoor: denk aan het vreemdelingenstemrecht-debat: daar was hij ook heel bombastisch, maar trok hij zijne staart net zo goed in, toen het er eenmaal op aankwam!!!
U gaat hier toch niet komen beweren dat De Crem mee het vreemdelingenstemrecht heeft helpen goed te keuren? Hoe heeft die dan zijn staart ingetrokken?
Rene Artois is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:55   #39
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

De venijnige Ceyssens werd echt te kakken gezet: ze zat natuurlijk niet in een comfortabele positie.

Gelaatsreacties van de aanwezigen gezien?? Ik vermoed dat ze niet mochten anders reageren en ook niet applaudisseren.
omaplop is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:55   #40
casual
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Berichten: 19
Standaard

kunnen de paarse partijen de stemming van het bhv dossier in de kamer tegenhouden als bv de crem het op de agenda zet? of komt het dan zeker tot een stemming?
casual is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be