Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 20 mei 2005, 08:32   #21
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
die van het FDF en de bende van Maingain...

met de franse vlaggen om kop ? dat waren napoleonisten !
Flaminganten en napoleonisten, allez, alle zotten bijeen.
Hans1 is offline  
Oud 20 mei 2005, 08:45   #22
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
die van het FDF en de bende van Maingain...

met de franse vlaggen om kop ? dat waren napoleonisten !
jan hyoens is offline  
Oud 20 mei 2005, 11:02   #23
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
die van het FDF en de bende van Maingain...

met de franse vlaggen om kop ? dat waren napoleonisten !
Och, de bende van Maingain.....of die van Dewinter..................Veel verschil zie ik niet. 8)
Pietje is offline  
Oud 20 mei 2005, 13:37   #24
Brel
Vreemdeling
 
Brel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Locatie: België
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Egidius en co, jullie gaan nog lachen ;D

Wacht tot volgende week woensdag ;D

Koninklijk Paleis aanvallen ?
__________________
Three Languages, Three Colours... One Country !
Brel is offline  
Oud 20 mei 2005, 13:45   #25
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Heeft Eddy Wally een gratis benefietconcert toegezegd?
Bubbels en NU'ers kunnen hun hoogstaande argumenten kwijt op http://forum.politics.be/showthread.php?t=34449
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline  
Oud 20 mei 2005, 13:47   #26
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Veel succes gewenst Voorpost & NSV. Jammer kan ik er niet bij zijn.
Ambiorix is offline  
Oud 20 mei 2005, 13:53   #27
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De laatste nazi-betoging was in Linkebeek in maart. Er waren 500 zielepoten. Ik hoop voor u dat het er nu iets meer zijn.
er zit meer nazisme in uw hoofd dan in heel die betoging, zielepoot.
Ambiorix is offline  
Oud 20 mei 2005, 14:54   #28
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ik ga op zaterdag 28/5/05 naar den Heysel voor de finale van de Beker van Belgie. Als ze net als vorig jaar tijdens de volledig Vlaamse finale tussen Beveren en Brugge nu ook weer voorrang zullen geven aan het Frans ipv het Nederlands dan ga ik proberen de supporters van Beerschot en Brugge zover te krijgen dat die Franstalige geen woord meer gezegd gaat krijgen.
Vorig jaar was het al genant en kreeg die Franstalige speaker op den duur 3/4 van het stadion op zijn nek telkens hij als eerste het woord nam en in het Frans van alles vertelde waar geen kat (buiten wat bobo's) naar luisterde.

Misschien een idee... organiseer de betoging op zaterdagavond na de finale ... met de verliezende partij...

BEMAN DE BARRICADEN
BESTORM HET PALEIS......

LOL..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 22 mei 2005, 01:11   #29
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Egidius en co, jullie gaan nog lachen ;D

Wacht tot volgende week woensdag ;D
Waarschijnlijk zit de helft van jullie beweging te knarsetanden als ze dit lezen. Ze weten ook dat het niet loont om met zo'n 200 mensen een beetje de flikken (en die zijn toch al zo moegepest) te gaan teisten.

1000000 keer beter zou het zijn als vanuit het VVB een oproep tot betoging vertrok. Tot dan gaat het VRT enkel berichten over "enkele aanhangers van extreem-rechts". Like it or not... maar zo gaat het zijn. En dan, - en nu komt even het gezond verstand in beeld - komt het erop aan of jullie tevreden gaan zijn met die actie. Hebben jullie onderweg even iemands sleutelhanger kunnen laten gaan over een auto waarvan je niet eens weet of ie van een Vlaming of een franstalige Brusselaar is ? Onderweg een oud vrouwtje met veel lawaai weggejaagd terwijl je niet wist of het een der laatste vlaamse mohicanen in Brussel was ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 22 mei 2005, 09:03   #30
de flandrien
Banneling
 
 
de flandrien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Waarschijnlijk zit de helft van jullie beweging te knarsetanden als ze dit lezen. Ze weten ook dat het niet loont om met zo'n 200 mensen een beetje de flikken (en die zijn toch al zo moegepest) te gaan teisten.

1000000 keer beter zou het zijn als vanuit het VVB een oproep tot betoging vertrok. Tot dan gaat het VRT enkel berichten over "enkele aanhangers van extreem-rechts". Like it or not... maar zo gaat het zijn. En dan, - en nu komt even het gezond verstand in beeld - komt het erop aan of jullie tevreden gaan zijn met die actie. Hebben jullie onderweg even iemands sleutelhanger kunnen laten gaan over een auto waarvan je niet eens weet of ie van een Vlaming of een franstalige Brusselaar is ? Onderweg een oud vrouwtje met veel lawaai weggejaagd terwijl je niet wist of het een der laatste vlaamse mohicanen in Brussel was ?
Waarom doet de VVB, het comité van burgemeesters en andere Vlaamse bewegingen dan niets ? Waarom geen grote betoging organiseren zoals in mei vorig jaar ! Voorpost en NSV doen tenminste iets, graag zou ik wat meer actie zien van de anderen !
de flandrien is offline  
Oud 22 mei 2005, 09:49   #31
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de flandrien
Waarom doet de VVB, het comité van burgemeesters en andere Vlaamse bewegingen dan niets ? Waarom geen grote betoging organiseren zoals in mei vorig jaar ! Voorpost en NSV doen tenminste iets, graag zou ik wat meer actie zien van de anderen !
Wacht een beetje. Kan dat?

Of moet het "hier en nu" zijn?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 22 mei 2005, 10:06   #32
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De laatste nazi-betoging was in Linkebeek in maart. Er waren 500 zielepoten. Ik hoop voor u dat het er nu iets meer zijn.
500 man is nog altijd beter als de 5-mans bubbelbetugingen hoor.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline  
Oud 22 mei 2005, 11:27   #33
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Waarschijnlijk zit de helft van jullie beweging te knarsetanden als ze dit lezen. Ze weten ook dat het niet loont om met zo'n 200 mensen een beetje de flikken (en die zijn toch al zo moegepest) te gaan teisten.

1000000 keer beter zou het zijn als vanuit het VVB een oproep tot betoging vertrok. Tot dan gaat het VRT enkel berichten over "enkele aanhangers van extreem-rechts". Like it or not... maar zo gaat het zijn. En dan, - en nu komt even het gezond verstand in beeld - komt het erop aan of jullie tevreden gaan zijn met die actie. Hebben jullie onderweg even iemands sleutelhanger kunnen laten gaan over een auto waarvan je niet eens weet of ie van een Vlaming of een franstalige Brusselaar is ? Onderweg een oud vrouwtje met veel lawaai weggejaagd terwijl je niet wist of het een der laatste vlaamse mohicanen in Brussel was ?
Te zielig om op te antwoorden.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 22 mei 2005, 11:28   #34
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
500 man is nog altijd beter als de 5-mans bubbelbetugingen hoor.
Volgende week dinsdag of woensdag zal al veel duidelijk worden. Een beetje geduld beste vrienden
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 22 mei 2005, 11:33   #35
Swinnen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 mei 2005
Berichten: 57
Standaard

mensen mensen toch,

door zulk een houding aan te nemen gaan jullie zeker het splitsingsproces versnellen! door met getrokken messen tegen over elkaar te staan zal er net niets gebeuren. De standpunten zullen daardoor zodanig verhard worden dat er gzelfs in 2007 geen splitsing kan gerealiseerd worden!

Maar, dat zal wel het doel zijn van nationalistisch Vlaanderen, zo kunnen ze de verkiezingen van 2007 ongrondwettelijk laten verklaren, en wie weet zelfs de verkiezingen winnen! op een andere manier is het voor hen niet mogelijk!!
Goed bezig zou ik zeggen!!
Swinnen is offline  
Oud 22 mei 2005, 12:39   #36
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
1000000 keer beter zou het zijn als vanuit het VVB een oproep tot betoging vertrok. Tot dan gaat het VRT enkel berichten over "enkele aanhangers van extreem-rechts". Like it or not... maar zo gaat het zijn.
ja en? het komt er dus op neer zich aan te passen naar de VRT maatstaven? Ik vind het dom om u zelfs ook maar �*ets van die zender aan te trekken. Doe gewoon uw ding, en zij die er commentaar op hebben, laat ze maar. De VRT heeft áltijd negatief gestaan tegenover vlaams-nationalisme.
Ambiorix is offline  
Oud 22 mei 2005, 12:50   #37
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ja en? het komt er dus op neer zich aan te passen naar de VRT maatstaven? Ik vind het dom om u zelfs ook maar �*ets van die zender aan te trekken. Doe gewoon uw ding, en zij die er commentaar op hebben, laat ze maar. De VRT heeft áltijd negatief gestaan tegenover vlaams-nationalisme.
Zij hebben wel een zo-goed-als-monopolie op de beeldvorming. Dom is pas je daar niets van aan te trekken. De Franstaligen spelen dat veel beter, en die boeken resultaten. Jij zal een beetje met wat zwarte wimpels staan schreeuwen hebben op straat, iedereen zal schouderophalend zeggen "daar is die kortharige fauna weer" et c'est tout.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 22 mei 2005, 12:53   #38
de flandrien
Banneling
 
 
de flandrien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2005
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Wacht een beetje. Kan dat?

Of moet het "hier en nu" zijn?

Egidius
Wacht een beetje, is dat zoals "onverwijld" ?
de flandrien is offline  
Oud 22 mei 2005, 12:56   #39
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swinnen
mensen mensen toch,

door zulk een houding aan te nemen gaan jullie zeker het splitsingsproces versnellen! door met getrokken messen tegen over elkaar te staan zal er net niets gebeuren. De standpunten zullen daardoor zodanig verhard worden dat er gzelfs in 2007 geen splitsing kan gerealiseerd worden!

Maar, dat zal wel het doel zijn van nationalistisch Vlaanderen, zo kunnen ze de verkiezingen van 2007 ongrondwettelijk laten verklaren, en wie weet zelfs de verkiezingen winnen! op een andere manier is het voor hen niet mogelijk!!
Goed bezig zou ik zeggen!!
Maar met niets te doen bereik je helemaal niets,dat heeft de geschiedenis nogmaals bewezen.Ze lachen je gewoon uit in het gezicht.

De tijd van onderhandelen is stilletjes aan voorbij,de tijd van aktie kondigd zich aan.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 22 mei 2005, 13:28   #40
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Jij zal een beetje met wat zwarte wimpels staan schreeuwen hebben op straat, iedereen zal schouderophalend zeggen "daar is die kortharige fauna weer" et c'est tout.
Ik ben geen lid van beide organisaties, ik verdedig de initiatiefnemers gewoon, want ik juich elk Vlaams protest tegen de niet-splitsing toe.
Trouwens, weet je wat belgicisten zeggen? "Jij zal een beetje met wat leeuwenvlaggen staan schreeuwen hebben op straat, iedereen zal schouderophalend zeggen "daar zijn die flamingantjes weer" et c'est tout." Dus kijk uit wat voor beschuldigingen je uit.
Ambiorix is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be