Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2011, 08:41   #21
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
O N G E L O O F E L I J K.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik sta eveneens perplex.

Ongeloofelijk dat jullie nog zo laat wakker waren inderdaad
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:32   #22
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Idd.
Het is te walgelijk voor woorden.
Van het filmpje bestaat overgens een nog andere versie, inmiddels verwijderd van YouTube.
Uit mededogen werd de vrouw drie keer van dichtbij door het hoofd geschoten.
Dat was wel n�*dat ze gestenigd was. Ze bewoog echter nog wat en daarmee kreeg ze drie kogels. Hun armpjes zullen moe geweest zijn zeker, altijd maar dat stenengooien en die hoer die wil maar niet de geest geven!
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:35   #23
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Je kan zoveel spugen als je wilt, maar wat kan je eraan doen! Je kan er niks aandoen. Het is niet jouw of mijn leven.
Die mensen wonen in Iran ze weten dondersgoed hoe het daar aan toe gaat.
Waarom vreemdgaan als je weet dat je je leven riskeert?
Ga dan iig eerst scheiden van je vrouw voordat je uberhaupt aan een ander begint.
zij ging helemaal niet vreemd maar was "beloofd" aan een andere man...
hij mocht buiten haar nog twee andere vrouwen hebben toch?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:38   #24
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
O N G E L O O F E L I J K.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik sta eveneens perplex.
Ik sta perplex dat jullie daar nog van verschieten! Dan wordt het hoog tijd om wat op die verrijkende marokkaanse en islamitische forums te gaan lezen! Dit is namelijk wat ze hier binnengegooid hebben! D�*t is de "verrijkende" cultuur! Dat zit dus samen mt ONZE kinderen in de klas!
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:41   #25
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
zij ging helemaal niet vreemd maar was "beloofd" aan een andere man...
hij mocht buiten haar nog twee andere vrouwen hebben toch?

Hij had een vrouw en kinderen. Hij mag inderdaad meerdere vrouwen huwen maar dan wel op een islamitische manier.

Men kan hier eeuwig over discussieren het zal toch niks uitmaken hoe jij of ik erover denk. Het leven in Iran gaat gewoon door. Iemand die weer met vreemdgaan wordt gepakt zal wel weer gestenigd worden.
Ik denk niet dat er iemand op de wereld is die daar verandering in kan brengen.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:43   #26
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Ik sta perplex dat jullie daar nog van verschieten! Dan wordt het hoog tijd om wat op die verrijkende marokkaanse en islamitische forums te gaan lezen! Dit is namelijk wat ze hier binnengegooid hebben! D�*t is de "verrijkende" cultuur! Dat zit dus samen mt ONZE kinderen in de klas!


Ach..stel je niet aan. Wij hebben niks met jullie kinderen temaken. Ieder zijn eigen leven ieder zijn eigen graf.
Als je mensen respecteerd dan zal je die respect ook terugkrijgen.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:44   #27
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Hij had een vrouw en kinderen. Hij mag inderdaad meerdere vrouwen huwen maar dan wel op een islamitische manier.

Men kan hier eeuwig over discussieren het zal toch niks uitmaken hoe jij of ik erover denk. Het leven in Iran gaat gewoon door. Iemand die weer met vreemdgaan wordt gepakt zal wel weer gestenigd worden.
Ik denk niet dat er iemand op de wereld is die daar verandering in kan brengen.
Als Allah een beetje menslievend zou zijn, zou hij dat stoppen.
Maar voor je me afschiet : dat zeg ik van God ook hoor
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:50   #28
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Ik sta perplex dat jullie daar nog van verschieten! Dan wordt het hoog tijd om wat op die verrijkende marokkaanse en islamitische forums te gaan lezen! Dit is namelijk wat ze hier binnengegooid hebben! D�*t is de "verrijkende" cultuur! Dat zit dus samen mt ONZE kinderen in de klas!
Weet ik wel. Maar, en dat is hier al eens gepost, het gros, dat zijn weg naar hier heeft gevonden, zijn Berbers. Zo'n beetje de losers onder de moslims.
Goedgelovig en vooral niet echt snugger.
Mijn broer is getrouwd met een Berberse. Geen kwaad woord want dat mens werkt dag en nacht. Maar alles draait om uiterlijke schijn. En status.
De opvoeding van de kinderen is bijzaak. De zoon krijgt alles, de dochter niks.
Vreemd huwelijk. Maar dat heeft mijn broer ondertussen ook al begrepen
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:52   #29
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Als je mensen respecteerd dan zal je die respect ook terugkrijgen.
ik heb nog liever respect van mijn kat dan van een zo laag bij de grondse achterlijke bevolkingsgroep die meent dat er een onzichtbaar vriendje is dat eist dat je medemensen stenigt als ze verliefd worden op mekaar. Zelfs primaten zijn meer ontwikkeld dan dat.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 09:56.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 09:56   #30
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Weet ik wel. Maar, en dat is hier al eens gepost, het gros, dat zijn weg naar hier heeft gevonden, zijn Berbers. Zo'n beetje de losers onder de moslims.
Goedgelovig en vooral niet echt snugger.
Mijn broer is getrouwd met een Berberse. Geen kwaad woord want dat mens werkt dag en nacht. Maar alles draait om uiterlijke schijn. En status.
De opvoeding van de kinderen is bijzaak. De zoon krijgt alles, de dochter niks.
Vreemd huwelijk. Maar dat heeft mijn broer ondertussen ook al begrepen
Wat wil je na generaties en generaties inteelt? Ondertussen hebben ze ontdekt dat die mensen gemiddeld 10 punten lagere IQ hebben, om dan niet te spreken over hun zeer grote verhoogde kans op afwijkingen. Dat moeten ze hier dan importeren in de "kennismaatschappij"! Welke achterlijke oenen zitten er toch in dat pluche? Ook inteeltproducten zeker?.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 10:05   #31
Nadina
Burger
 
Geregistreerd: 27 januari 2011
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Als Allah een beetje menslievend zou zijn, zou hij dat stoppen.
Maar voor je me afschiet : dat zeg ik van God ook hoor
Ik zal je niet afschieten je mag altijd je mening hebben.
Er is maar één god en hij is menslievend voor diegene die het juiste ware pad wandelen.
Vreendgaan is een zware zonde in de islaam en dat hoort/moet gestraft te worden. Hopelijk is het koppeltje nu zonde vrij en kunnen ze rusten in het hiernamaals.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
ik heb nog liever respect van mijn kat dan van een zo laag bij de grondse achterlijke bevolkingsgroep die meent dat er een onzichtbaar vriendje is dat eist dat je medemensen stenigt als ze verliefd worden op mekaar. Zelfs primaten zijn meer ontwikkeld dan dat.
Er zit veel haat in jou. Is niet goed.

Ga je weleens naar de dokter?
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 10:57   #32
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Er zit veel haat in jou. Is niet goed.
de realiteit is voor jou "haat"? Ik heb nog nooit primaten elkaar zien stenigen; Blijkbaar heeft Mohammed dat wel gezien! staat ergens in de ahadith.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 11:11   #33
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Ik zal je niet afschieten je mag altijd je mening hebben.
Er is maar één god en hij is menslievend voor diegene die het juiste ware pad wandelen.
Vreendgaan is een zware zonde in de islaam en dat hoort/moet gestraft te worden. Hopelijk is het koppeltje nu zonde vrij en kunnen ze rusten in het hiernamaals.
Weet je, dat koppeltje was bijeen omdat ze elkaar lief hadden. Niet omdat twee families ze bijeen bracht.
Wat is nu het zuiverste ?
En wat is vreemd gaan ? Zich overgeven aan instincten waarmee we geboren zijn ? Wat kan daar fout aan zijn.
Ik heb begrip voor geloof. Maar een geloof dat mensen aanzet om elkaar te vermoorden kan je toch nauwelijks goed praten ?
Wij zien de islam vanop een afstand. En zien dat er enorme fouten worden gemaakt. De ongelijkheid van man en vrouw, de verschrikkelijke straffen.
De koran is een boek, geschreven door mensen die de bedoeling hebben een volk angst in te boezemen. Alleen op die manier kunnen ze het onder de knoet houden. Een terror-bewind, als het ware.
Er is, nog niet zo lang geleden, op TV nog een wetenschappelijke docu geweest, waarin de koran werd doorgelicht.
In de loop der tijden zijn er frases gewoon bijgeschreven en veranderd.
Met andere woorden : dat zijn al lang niet meer de waarden en woorden van een profeet.
De koran heeft maar één doel : een volk onderdrukken en oproepen tot haat tov andere (zogenaamde ongelovige) groepen.
De angst speelt daarin een grote rol. Maak de mensen bang en ze zullen ons volgen.
Haal alle woorden van waarschuwing er uit, en je houdt nog een boekje over, ter grootte van een stripverhaal.
Wat rest er dan nog van je leven ? Een hiernamaals is er niet meer. Tenminste, niemand is het reeds komen vertellen.
Al dat geweld en bloed is dus voor niets geweest. Of toch. Het heeft geholpen om de religieuze leiders aan de macht te houden.
Leef. En leef met plezier. En doe goed voor alle mensen. Je zal er respect voor verdienen. En liefde terug krijgen, i.p.v. haat.
Doemme....da's goeie wiet
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 12:23   #34
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Het enige medeleven dat we nodig hebben is van Allah(swt) en die zullen wij krijgen ook inchallah.
Het probleem is dat jullie van uwe Allah alleen maar haat, pijn en geweld krijgen, geen medeleven, voor de anderen en voor uzelf.
De Islam is de meest bloeddorstige fictie ooit.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:00   #35
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
tja. Volgens die nederlandse Maurice Berger verschilt de sharia nog geen 2% met de Nederlandse wetgeving nietwaar? Waarom zouden we ons dan druk maken?

"Het is niet omdat jij een gewoonte niet begrijpt, of er geen voeling mee hebt; dat die gewoonte dom is" zei Artisjok.

Een gewoonte om mensen te stenigen omdat ze van mekaar houden, is een slechte gewoonte. Meer nog, het is een perfiede en mensonterende gewoonte. Een godsdienst die zulke gewoontes promoot en in stand houdt, is een even verderfelijke godsdienst. En meer valt hier niet over te zeggen.

Laatst gewijzigd door system : 4 februari 2011 om 13:00.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:03   #36
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een gewoonte om mensen te stenigen omdat ze van mekaar houden, is een slechte gewoonte. Meer nog, het is een perfiede en mensonterende gewoonte. Een godsdienst die zulke gewoontes promoot en in stand houdt, is een even verderfelijke godsdienst. En meer valt hier niet over te zeggen.
2
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:04   #37
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een gewoonte om mensen te stenigen omdat ze van mekaar houden, is een slechte gewoonte. Meer nog, het is een perfiede en mensonterende gewoonte. Een godsdienst die zulke gewoontes promoot en in stand houdt, is een even verderfelijke godsdienst. En meer valt hier niet over te zeggen.
2
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:11   #38
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Ik zal je niet afschieten je mag altijd je mening hebben.
Er is maar één god en hij is menslievend voor diegene die het juiste ware pad wandelen.
Vreendgaan is een zware zonde in de islaam en dat hoort/moet gestraft te worden. Hopelijk is het koppeltje nu zonde vrij en kunnen ze rusten in het hiernamaals.
Toch raar dat jullie menslievende almachtige maangod dan toch maar wel onnozele mensenhandjes nodig heeft om die steentjes te gaan gooien. Je zou denken dat die almachtige maangod gewoon een windhoosje tovert en al de steentjes vanzelf op de schuldigen laat terechtkomen. Maar nee jong! die overspelige hoer wou zelfs niet doodgaan, dus moest ze nog wel een westerse revolver gebruiken om haar nog wat kogels door de kop te jagen! So much for de almacht van Allahke!

En hoezo rusten ? vermits hij vergeven is voor zijn zonden moet hij nu dagelijks 72 hoeren gaan ontmaagden! en zij mag dan wel toekijken in een groen floeren kleed, want dat is de beloning voor de vrouwkes (als ze tenminste niet naar de hel gaan, want de meesten zitten in de hel zei Mohammed).

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 13:11.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 15:00   #39
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadina Bekijk bericht
Ach..stel je niet aan. Wij hebben niks met jullie kinderen temaken. Ieder zijn eigen leven ieder zijn eigen graf.
Als je mensen respecteerd dan zal je die respect ook terugkrijgen.
Blijkbaar niet, hier zijn 2 mensen die hun eigen leven willen leiden bruut afgemaakt. Je respecteert mensen dus duidelijk niet. Je hanteert 2 maatstaven, wat in deze contreien ook wel eens hypocrisie genoemd wordt.

**EDIT**

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Een gewoonte om mensen te stenigen omdat ze van mekaar houden, is een slechte gewoonte. Meer nog, het is een perfiede en mensonterende gewoonte. Een godsdienst die zulke gewoontes promoot en in stand houdt, is een even verderfelijke godsdienst. En meer valt hier niet over te zeggen.
Een dikke ²
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 4 februari 2011 om 15:02.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 16:30   #40
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde
 
gfpatch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Berichten: 846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een gewoonte om mensen te stenigen omdat ze van mekaar houden, is een slechte gewoonte. Meer nog, het is een perfiede en mensonterende gewoonte. Een godsdienst die zulke gewoontes promoot en in stand houdt, is een even verderfelijke godsdienst. En meer valt hier niet over te zeggen.
Ik kan het zelf niet beter verwoorden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Blijkbaar niet, hier zijn 2 mensen die hun eigen leven willen leiden bruut afgemaakt. Je respecteert mensen dus duidelijk niet. Je hanteert 2 maatstaven, wat in deze contreien ook wel eens hypocrisie genoemd wordt.

**EDIT**



Een dikke ²
En hier hoef ik ook niets aan toe te voegen.
Ben volledig akkoord.

Een dikke dikke ² mijnentwegen.

Laatst gewijzigd door gfpatch : 4 februari 2011 om 16:31.
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be