Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2023, 13:02   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Bovendien is de vervaldatum voor het plastieke rijbewijs discriminatie, er mag geen verschil zijn met een papieren rijbewijs, dat niet kan vervallen want je bent bekwaam bevonden door een examen om een voertuig te besturen, zelfs bij een rijverbod want dat is een straf voor een verkeersovertreding.
Terecht opgemerkt.
Het papieren rijbewijs blijft nog geldig tot 2033, mits enige kanttekeningen wat het buitenland betreft. Nog 10 jaar erbij dus.
Zie Nieuwsblad (artikel 2017).
In ieder geval, enkele jaren geleden kon ik met mijn papieren rijbewijs van 40 jaar oud op Kreta een auto huren.
Kort nadien werd in Barcelona mijn portefeuille gestolen rijbewijs inbegrepen en was ik genoodzaakt alles terug aan te vragen, inclusief rijbewijs. Dat ding is slechts 10 jaar geldig.
Ja, je zou kunnen spreken van discriminatie en/of geldklopperij.
Anderzijds stel ik mij de vraag waarom de papieren rijbewijzen niet vroeger moeten worden vervangen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 13 mei 2023 om 13:07.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 13:31   #22
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
OP mijn papieren rijbewijs staat 'permanent', dus volgens mij vervalt het nooit.
Ons papieren paspoort verviel ook nooit tot....dat ook plastiek werd met vervaldatum om te moeten betalen voor een nieuwe pas om de 10 jaar.
En je hebt geen keuze hé want dat zijn verplichte documenten.
Weer een bijkomend verdienmodel van de graaiende staat: wij moeten steeds opnieuw betalen voor dezelfde, verplichte documenten omdat die kunnen vervallen.....elke 10 jaar 11 miljoen(+) nieuwe paspoorten....ktching, kassa, kassa...
(Merkwaardig dat een paspoort kan vervallen....besta je dan niet meer of zo? )

En zo gaan ze dat ook lappen met het papieren rijbewijs te vervangen door het plastieke puntenrijbewijs met vervaldatum door de drogreden om de punten gemakkelijker te kunnen bijhouden.
Eerst betaal je je blauw aan de rijscholen-zwendel om rijbekwaam bevonden te worden om dan afgeperst te worden door telkens opnieuw door de vervaldatum te moeten betalen voor het verplichte plastiekje dat je nodig hebt om te bewijzen dat je mag rijden.
Bij niet (op tijd) betalen wordt je gestraft door een "ongeldig" rijbewijs, dat bewijst dat je mag rijden... en natuurlijk een boete.....het moet tenslotte toch opbrengen.
Pure maffiastijl voor het verdienmodel van de graaiende zelfbedieners die ons ongestraft en steeds meer op allerlei verzonnen manieren blijven bestelen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 14:11   #23
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Terecht opgemerkt.
Het papieren rijbewijs blijft nog geldig tot 2033, mits enige kanttekeningen wat het buitenland betreft. Nog 10 jaar erbij dus.
Zie Nieuwsblad (artikel 2017).
In ieder geval, enkele jaren geleden kon ik met mijn papieren rijbewijs van 40 jaar oud op Kreta een auto huren.
Kort nadien werd in Barcelona mijn portefeuille gestolen rijbewijs inbegrepen en was ik genoodzaakt alles terug aan te vragen, inclusief rijbewijs. Dat ding is slechts 10 jaar geldig.
Ja, je zou kunnen spreken van discriminatie en/of geldklopperij.
Anderzijds stel ik mij de vraag waarom de papieren rijbewijzen niet vroeger moeten worden vervangen.
Tot 2033.....dan hopen de politieke dieven dat de kritische oudere generatie tegen dan al uitgestorven is, die zijn toch maar vervelend als ze bestolen worden.

Die kans om papieren documenten te vervangen door plastieke brol met vervaldatum bij diefstal of verlies konden ze natuurlijk niet laten liggen want ze wagen het niet om de vervanging te verplichten omdat ze geen valabele argumenten hebben.

Waarom zouden papieren rijbewijzen vroeger moeten vervangen worden?
Het rijbewijs bewijst dat je door een afgelegd examen bekwaam bent bevonden om een voertuig te besturen.
Waarom zou dat bewijs dan überhaupt vervangen moeten worden?
Een (vervallen) rijbewijs is maar een administratieve banaliteit, dat heeft helemaal niks te maken met je rijvaardigheid, bovendien neemt je rijvaardigheid met de tijd zelfs toe door de opgedane ervaring van het rijden.
Je rijvaardigheid en -ervaring verdwijnen niet als je rijbewijs vervalt!

Je bent nog altijd bekwaam om een voertuig te besturen met vervallen rijbewijs.
Je leeft nog altijd en bent wie je bent met vervallen paspoort.
Het is absurd en hallucinant dat rijbewijs/paspoort kunnen vervallen en het is duidelijk dat het weer om de poen en de hebzucht van de politieke zelfbedieners/staat draait.

Terzijde: ze stelen steeds maar meer en meer van de bevolking maar ze kunnen zelfs geen begroting in balans krijgen ondanks de hoogste belastingdruk, de laagste pensioenen en hun grenzeloze diefstallen en absurde rooftochten. Ze bakken er niks van en verarmen ons bewust en geniepig op alle mogelijke manieren.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 13 mei 2023 om 14:12.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 14:29   #24
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Papier of plastiek.. het lijkt me overbodig om een apart document te hebben dat aantoont dat ge kunt rijden.. gewoon toevoegen bij de data op uw identiteitskaart en klaar.


Maar waarom kennen al die plastieke kaartjes een vervaldatum?
Werkt de chip na x-aantal jaar niet meer ofzo?
Behalve 'geldklopperij' vind ik niet direct een uitleg daarvoor.. iemand..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 14:30.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 16:08   #25
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.033
Standaard

Ik rijd nog steeds rond met zo'n roze papieren rijbewijs.
Inmiddels al 34j! Nooit heb ik een oproep gekregen om dit te laten vervangen.
Mijnen Albeir die redelijk ouder is dan ik heeft al jarenlang zo'n 'plastieken' rijbewijs.

Wat is de logica?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 21:44   #26
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik rijd nog steeds rond met zo'n roze papieren rijbewijs.
Inmiddels al 34j! Nooit heb ik een oproep gekregen om dit te laten vervangen.
Mijnen Albeir die redelijk ouder is dan ik heeft al jarenlang zo'n 'plastieken' rijbewijs.

Wat is de logica?
Ik vermoed dat Albeir ooit een aanvraag voor een nieuw rijbewijs heeft gedaan, om wat voor reden ook: diefstal, kwijtgespeeld ...
Ik lees ook dat een oud rijbewijs van voor 1989 in bepaalde landen niet wordt aanvaard. Zie ook Nieuwsblad
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 21:46   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Papier of plastiek.. het lijkt me overbodig om een apart document te hebben dat aantoont dat ge kunt rijden.. gewoon toevoegen bij de data op uw identiteitskaart en klaar.


Maar waarom kennen al die plastieke kaartjes een vervaldatum?
Werkt de chip na x-aantal jaar niet meer ofzo?
Behalve 'geldklopperij' vind ik niet direct een uitleg daarvoor.. iemand..?
Mijn inziens gaat het om de foto.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 09:23   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik rijd nog steeds rond met zo'n roze papieren rijbewijs.
Inmiddels al 34j! Nooit heb ik een oproep gekregen om dit te laten vervangen.
Mijnen Albeir die redelijk ouder is dan ik heeft al jarenlang zo'n 'plastieken' rijbewijs.

Wat is de logica?
Ik ben ook nog steeds in het bezit van dat roze papieren rijbewijs waar opstaat:

De datum van...

tot: permanent

Zoals enkele forumleden al schreven gaat het om de foto denk ik ook wel.

Op mijn 'duivelsbaardje' na is die in mijn geval nog steeds dezelfde de foto.

Ik verschoot er zelfs van dat ik er nog steeds als dezelfde uitzie
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2023 om 09:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 10:46   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik ben ook nog steeds in het bezit van dat roze papieren rijbewijs waar opstaat:

De datum van...

tot: permanent

Zoals enkele forumleden al schreven gaat het om de foto denk ik ook wel.

Op mijn 'duivelsbaardje' na is die in mijn geval nog steeds dezelfde de foto.

Ik verschoot er zelfs van dat ik er nog steeds als dezelfde uitzie
En toch vind ik het vreemd dat die papieren rijbewijzen van de jaren 80 geldig blijven tot 2033. Toch in België.
Er is toch een zekere discrepantie als we de situatie met het plastieken rijbewijs vergelijken.
Mijn inziens gaat het om een uitdoofoperatie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:07   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.529
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Rijbewijs, identiteitskaart, visa (niet de creditcard), kan prima op een kontaktloze gegevensdrager ter afmeting van een muizenpenis. Maar da's zo lastig om aan te bieden.

Ook hebben zulke "systemen" elektriciteit nodig om te werken (accu of stekker, maakt niet uit)

Dus een gemakkelijk hanteerbaar kaartje uit een vrij ongevoelige materie, met de basis gegevens zoals naam en leeftijd (en wat nummertjes) heeft wel iets.

Het gedacht dat het geldklopperij is... De overheid moet er op toeleggen, het is niet dat de betrokken ambtenaren gratis werken.
En de leverancier van de basis-spullen kaartjes, schrijvers en dergelijke, die moet niet alleen het materiaal aanrekenen, maar ook de steekpenningen en omkoop-middelen moeten terugverdiend worden...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:32   #31
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Rijbewijs, identiteitskaart, visa (niet de creditcard), kan prima op een kontaktloze gegevensdrager ter afmeting van een muizenpenis. Maar da's zo lastig om aan te bieden.

Ook hebben zulke "systemen" elektriciteit nodig om te werken (accu of stekker, maakt niet uit)

Dus een gemakkelijk hanteerbaar kaartje uit een vrij ongevoelige materie, met de basis gegevens zoals naam en leeftijd (en wat nummertjes) heeft wel iets.

Het gedacht dat het geldklopperij is... De overheid moet er op toeleggen, het is niet dat de betrokken ambtenaren gratis werken.
En de leverancier van de basis-spullen kaartjes, schrijvers en dergelijke, die moet niet alleen het materiaal aanrekenen, maar ook de steekpenningen en omkoop-middelen moeten terugverdiend worden...
Het gaat niet om dat plastieke kaartje of de kost ervan maar over al de gevoelige, privé gegevens dat erop staat en waar dan willekeurig iedereen toegang toe kan krijgen (door hackers belandde zo al miljoenen privégegevens op straat) en vooral toegang van de staat voor....staatscontrole.
Zelfs medisch, beroepsgeheime gegevens willen ze erop hebben.

En het is wel degelijk geldklopperij als je meerdere keren door een vervaldatum voor hetzelfde document, dat nooit kan vervallen, moet betalen....die leveranciers en betrokken ambtenaren worden overigens ook nog eens betaald met jouw belastinggeld of dacht je dat de overheid/politiekers dat uit eigen zak betalen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 14 mei 2023 om 11:33.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 11:52   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.529
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het gaat niet om dat plastieke kaartje of de kost ervan maar over al de gevoelige, privé gegevens dat erop staat en waar dan willekeurig iedereen toegang toe kan krijgen (door hackers belandde zo al miljoenen privégegevens op straat) en vooral toegang van de staat voor....staatscontrole.
Zelfs medisch, beroepsgeheime gegevens willen ze erop hebben.
En de kleur van uw onderbroek.

Citaat:
En het is wel degelijk geldklopperij als je meerdere keren door een vervaldatum voor hetzelfde document, dat nooit kan vervallen, moet betalen....die leveranciers en betrokken ambtenaren worden overigens ook nog eens betaald met jouw belastinggeld of dacht je dat de overheid/politiekers dat uit eigen zak betalen?
Dat de ambtenaren al betaald worden door het geroofde geld dat men eufimistisch belastingen noemt, da's een punt. Maar eentje die het niet beter maakt.
De hele structuur rond die kaartjeshandel is verlieslatend voor de overheid. Teveel ambtenaren die hun tijd ermee verspillen ipv deftige dingen te doen, da's een heel ander punt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 14:08   #33
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En de kleur van uw onderbroek.

Dat de ambtenaren al betaald worden door het geroofde geld dat men eufimistisch belastingen noemt, da's een punt. Maar eentje die het niet beter maakt.
De hele structuur rond die kaartjeshandel is verlieslatend voor de overheid. Teveel ambtenaren die hun tijd ermee verspillen ipv deftige dingen te doen, da's een heel ander punt.
Ze weten graag zoveel mogelijk en liefst alles om dan tegen ons te kunnen gebruiken.

De politiek/roverheid heeft er veel van jouw, en ons, belastinggeld voor over om meer machtscontrole te kunnen krijgen door onze privégegevens te verzamelen op 1 plastieke kaartje....da mag dan al iets kosten van ons eigen geld.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 16:22   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

De rijbewijsheisa of moeten wij het zien als één of andere vorm van geldgewin. (niet voor de bezitter/ster)

Laat zei er iemand tegen mij: ik ga mijn oude rijbewijs even snel lamineren met mijn laminaattoestel.

Ongelukkig was hij toen ik zei: hou er wel rekening mee dat het verboden is om dat te doen.

Rijbewijs...verder...

Uit de tekst:

Citaat:
Je moet inderdaad op een bepaald moment je rijbewijs gaan inwisselen bij je plaatselijke gemeentebestuur. Maar er is geen haast, zoals de FOD Mobiliteit en Transport vertelt: zowel in België als elders blijft het papieren rijbewijs nog geldig tot 2033. Met andere woorden: de verbrandingsmotor zal reeds uit onze steden verdwenen zijn voor we het papieren rijbewijs uit onze portefeuille moeten halen.
p.s.

Dus uiteindelijk valt u in kosten...

Een nieuw rijbewijs en een elektrische wagen?

Het volgende is natuurlijk niet voor iedereen mogelijk...

Ergens gaan wonen waar de meeste winkels en andere dicht in de buurt zijn en wagen buiten een een stepje kopen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2023 om 16:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 05:15   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.852
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Iemand met een papieren rijbewijs kan daar niet 30 jaar mee rondrijden, hij/zij kan daar mee rondrijden tot het einde der tijden, als je zo oud zou kunnen worden.

CD&V moet niet pleiten voor een mildere straf, CD&V moet gewoon eisen dat die vervaltermijn afgeschaft wordt.
Gans Europa (en de rest van de wereld) krijgen een internationaal paspoort dat 10 jaar geldig is. Alleen dat van Belgie is maar 7 jaar geldig. In Belgie is het dan ook nog eens het duurst.

Maar ja we zorgen wel heel goed voor al de illegalen en dat is nobel maar kost wel wat geld

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 mei 2023 om 05:18.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 08:03   #36
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik vraag me af waarom je een rijbewijs nodig hebt als je toch in hun databank zit?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 09:39   #37
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Papier of plastiek.. het lijkt me overbodig om een apart document te hebben dat aantoont dat ge kunt rijden.. gewoon toevoegen bij de data op uw identiteitskaart en klaar.


Maar waarom kennen al die plastieke kaartjes een vervaldatum?
Werkt de chip na x-aantal jaar niet meer ofzo?
Behalve 'geldklopperij' vind ik niet direct een uitleg daarvoor.. iemand..?
2
Meer dan gelijk! Trouwens, als ze iemand tegenhouden zonder of met een niet op tijd vernieuwd rijbewijs op zak, kunnen ze binnen de minuut (of sneller) toch weten of die persoon mag rijden of niet. Informatica-internet.., weetjewel.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 09:47   #38
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Men zegt dat de foto vervallen is.

Waarom moet daar een foto op?
Een vingerafdruk vervalt niet.
Tenminste dat maken ze ons wijs.

Zet er dan een vinger afdruk op.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 09:55   #39
Freddie
Gouverneur
 
Freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.266
Standaard

Mijn bankkaart heeft ook een 'geldig tot' datum. Tegen die datum wordt mij door de bank automatisch een nieuwe bankkaart toegestuurd. Gratis zal die kaart niet zijn, wordt verrekend in de bankonkosten. Het printen van zulke kaart kan geen 1 Euro kosten. Waarom kan de overheid niet wat de bank wel kan? Omdat de overheid daar een afdeling ambtenaren kan voor aanstellen en dat levert dan weer rode bollekens op bij de verkiezingen.
__________________
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2023, 11:12   #40
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Men zegt dat de foto vervallen is.

Waarom moet daar een foto op?
Een vingerafdruk vervalt niet.
Tenminste dat maken ze ons wijs.

Zet er dan een vinger afdruk op.
En dan een snee in je vinger of vinger kwijt .....wat dan?
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be