Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2013, 12:27   #1
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard Registratie nieuwe gebruikers

Mocht de forumeigenaar de opvallend lange lijst "verjaardagen van vandaag" bekijken, en dan eens gaan zien naar het profiel van veruit de meeste "forumdeelnemers" in die lijst, dan zou hij/zij misschien kunnen overwegen om

1. uiteindelijk aandacht te schenken aan een voorstel dat sommige leden, waaronder ikzelf, hier al lang geleden zonder resultaat hebben gedaan, met name om de registratie van nieuwe gebruikers wat meer en beter te controleren.

2. zich af te vragen of het dan toch geen goed idee ware om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen om het zaakje wat beter in de gaten te houden.

Enerzijds is het uiteraard juist dat de forumeigenaar het forum beheert zoals hij/zij belieft, maar anderzijds doet dat niets af aan het principe dat wanneer iemand het initiatief neemt om een potentieel interessant project op te zetten, er mag verwacht worden dat hij/zij begaan is en blijft met de kwaliteit en de goede werking ervan. Men kan zich afvragen of dit hier het geval is…
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 15:31   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mocht de forumeigenaar de opvallend lange lijst "verjaardagen van vandaag" bekijken, en dan eens gaan zien naar het profiel van veruit de meeste "forumdeelnemers" in die lijst, dan zou hij/zij misschien kunnen overwegen om

1. uiteindelijk aandacht te schenken aan een voorstel dat sommige leden, waaronder ikzelf, hier al lang geleden zonder resultaat hebben gedaan, met name om de registratie van nieuwe gebruikers wat meer en beter te controleren.

2. zich af te vragen of het dan toch geen goed idee ware om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen om het zaakje wat beter in de gaten te houden.

Enerzijds is het uiteraard juist dat de forumeigenaar het forum beheert zoals hij/zij belieft, maar anderzijds doet dat niets af aan het principe dat wanneer iemand het initiatief neemt om een potentieel interessant project op te zetten, er mag verwacht worden dat hij/zij begaan is en blijft met de kwaliteit en de goede werking ervan. Men kan zich afvragen of dit hier het geval is…
U kunt altijd nog suggereren om de staatsveiligheid in te schakelen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 17:46   #3
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

En waar ga je die mods vinden?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 18:04   #4
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U kunt altijd nog suggereren om de staatsveiligheid in te schakelen ?
Als ik de bedoeling zou hebben om dat te suggereren zou ik het doen. Vermits ik het niet doe, laat ik die suggestie louter voor uw rekening.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 18:05   #5
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
En waar ga je die mods vinden?
Ik ben niet de eigenaar van dit (of welkdanig ander) forum, dus het is niet aan mij om moderatoren te vinden. Ik kan als deelneemster aan dit forum, vermits daartoe het discussieonderdeel “Suggesties en Mededelingen” is voorzien, slechts de suggestie opperen om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen.

Ik heb er van hieruit misschien onvoldoende zicht op, maar ik kan moeilijk aannemen dat dergelijke personen onmogelijk in België te vinden zijn. Indien het evenwel inderdaad zo is, nou ja, dan is dat jammer maar helaas.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 18:13   #6
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.466
Standaard

Veelal zijn die namen gewoon komende van spamrobots
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 18:17   #7
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik ben niet de eigenaar van dit (of welkdanig ander) forum, dus het is niet aan mij om moderatoren te vinden. Ik kan als deelneemster aan dit forum, vermits daartoe het discussieonderdeel “Suggesties en Mededelingen” is voorzien, slechts de suggestie opperen om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen.

Ik heb er van hieruit misschien onvoldoende zicht op, maar ik kan moeilijk aannemen dat dergelijke personen onmogelijk in België te vinden zijn. Indien het evenwel inderdaad zo is, nou ja, dan is dat jammer maar helaas.
Ik vind de huidige mods trouwens ernstig en objectief. Ze hebben een klotejob die ik niet wil doen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 19:14   #8
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Veelal zijn die namen gewoon komende van spamrobots
Daar ben ik mij van bewust. Vandaar mijn suggestie aan de forumeigenaar om zich af te vragen of het dan toch geen goed idee ware om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen om het zaakje wat beter in de gaten te houden.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 19:15   #9
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik vind de huidige mods trouwens ernstig en objectief. Ze hebben een klotejob die ik niet wil doen.
Het staat u uiteraard volkomen vrij om daaromtrent een andere mening te hebben dan ik.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 19:19   #10
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het staat u uiteraard volkomen vrij om daaromtrent een andere mening te hebben dan ik.
En omgekeerd natuurlijk.
Maar zou jij het willen doen, mochten ze je het vragen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 19:40   #11
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
En omgekeerd natuurlijk.
Maar zou jij het willen doen, mochten ze je het vragen?
U maakt mij aan het lachen, mijnheer. Dat dit Belgisch discussieplatform zou moeten gemodereerd worden door een Française ware toch wel de belgenmop van de dag, nietwaar.

Maar zelfs indien ik uw aller nationaliteit zou bezitten... ; ik kan nauwelijks enige tijd vinden om aan het forum deel te nemen, laat staan dat ik de tijd zou hebben om te modereren.

Mij lijkt het evenwel dat er hier op het forum een aantal ernstige deelnemers zijn die kennelijk voldoende tijd hebben om een veelheid aan berichten te plaatsen en dus wellicht voldoende mogelijkheid hebben om één en ander van nabij te volgen, en – vooral - die ik in staat acht om hun eigen politieke opinie terzijde te schuiven teneinde objectief te kunnen modereren. Uzelf bent volgens mij trouwens zo’n deelnemer, om slechts één voorbeeld te noemen. Als u nog geen moderator bent () hebt u alvast mijn stem, mocht u kandidaat zijn…

Laatst gewijzigd door Gwylan : 16 juni 2013 om 19:41.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 19:49   #12
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U maakt mij aan het lachen, mijnheer. Dat dit Belgisch discussieplatform zou moeten gemodereerd worden door een Française ware toch wel de belgenmop van de dag, nietwaar.

Maar zelfs indien ik uw aller nationaliteit zou bezitten... ; ik kan nauwelijks enige tijd vinden om aan het forum deel te nemen, laat staan dat ik de tijd zou hebben om te modereren.

Mij lijkt het evenwel dat er hier op het forum een aantal ernstige deelnemers zijn die kennelijk voldoende tijd hebben om een veelheid aan berichten te plaatsen en dus wellicht voldoende mogelijkheid hebben om één en ander van nabij te volgen, en – vooral - die ik in staat acht om hun eigen politieke opinie terzijde te schuiven teneinde objectief te kunnen modereren. Uzelf bent volgens mij trouwens zo’n deelnemer, om slechts één voorbeeld te noemen. Als u nog geen moderator bent () hebt u alvast mijn stem, mocht u kandidaat zijn…
Ik zie niet in waarom nationaliteit belangrijk is?

En zoals gezegd, het is een klotejob die ik aan mij laat voorbijgaan. Je kan nooit goed doen en je bent de pispaal van het forum.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 20:22   #13
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Je kan nooit goed doen en je bent de pispaal van het forum.
Inderdaad. Om de haverklap is er hier wel een of andere tuttebel die meent een topic te moeten openen in suggesties en mededelingen om te klagen over de kwaliteit van het forum en te zagen over het gebrek aan inzet van de moderatoren... Dat ze verdorie oplazeren en een ander forum gaan zoeken dat meer aan hun eisen voldoet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 20:51   #14
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Om de haverklap is er hier wel een of andere tuttebel die meent een topic te moeten openen in suggesties en mededelingen om te klagen over de kwaliteit van het forum en te zagen over het gebrek aan inzet van de moderatoren... Dat ze verdorie oplazeren en een ander forum gaan zoeken dat meer aan hun eisen voldoet.
Zelfs als u deze tuttebel http://forum.politics.be/showthread.php?t=169808 bedoelt vind ik dat hij/zij volkomen gerechtigd is om suggesties te doen in de rubriek Suggesties en Mededelingen. De forumeigenaar stelt immers zelf dat “iedere forumgebruiker” er terecht kan met “voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum”. Dat dit tot tandengeknars kan leiden van mensen met een bijzonder kort geheugen, nou, tot daar aan toe.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 20:51   #15
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Om de haverklap is er hier wel een of andere tuttebel die meent een topic te moeten openen in suggesties en mededelingen om te klagen over de kwaliteit van het forum en te zagen over het gebrek aan inzet van de moderatoren... Dat ze verdorie oplazeren en een ander forum gaan zoeken dat meer aan hun eisen voldoet.
Zeg Raf , reageer jij nu vanuit Syrië of hoe zit dat ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 20:58   #16
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Zelfs als u deze tuttebel http://forum.politics.be/showthread.php?t=169808 bedoelt vind ik dat hij/zij volkomen gerechtigd is om suggesties te doen in de rubriek Suggesties en Mededelingen. De forumeigenaar stelt immers zelf dat “iedere forumgebruiker” er terecht kan met “voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum”. Dat dit tot tandengeknars kan leiden van mensen met een bijzonder kort geheugen, nou, tot daar aan toe.
Er is uiteraard een belangrijk verschil tussen een terechte bekommernis en het klagen en zagen om te klagen en zagen. Wat kan het jou schelen dat zo veel dubbelnicks en spambots zich op dit forum registeren? Ondervind jij daar op een of andere manier hinder van? Vallen die jou lastig? Schelden ze je regelmatig verrot? Vallen ze je persoonlijk aan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 21:07   #17
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Er is uiteraard een belangrijk verschil tussen een terechte bekommernis en het klagen en zagen om te klagen en zagen. Wat kan het jou schelen dat zo veel dubbelnicks en spambots zich op dit forum registeren? Ondervind jij daar op een of andere manier hinder van? Vallen die jou lastig? Schelden ze je regelmatig verrot? Vallen ze je persoonlijk aan?
1. Het moge verbazingwekkend nieuws voor u zijn, maar u hebt niet de exclusiviteit der terechte bekommernissen : ook de bekommernis van anderen kan terecht zijn, en de uiting van andermans mening is niet méér of minder klagen en zagen dan de uwe.

2. Het is niet aan u om te bepalen wat anderen al dan niet kan schelen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 21:08   #18
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom nationaliteit belangrijk is?

En zoals gezegd, het is een klotejob die ik aan mij laat voorbijgaan. Je kan nooit goed doen en je bent de pispaal van het forum.
Ik wil graag aannemen dat nationaliteit in deze voor u niet belangrijk is, maar voor diverse andere forumdeelnemers is het dat kennelijk wel.
Inmiddels heb ik de betekenis van het woord “pispaal” opgezocht…en weer iets bijgeleerd.

Als ik zo eventjes rondneus op diverse forums in mijn land en elders heb ik absoluut niet de indruk dat de moderatoren aldaar de “pispaal” zijn. Maar dat zal aan mij liggen, ongetwijfeld.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 22:58   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
1. Het moge verbazingwekkend nieuws voor u zijn, maar u hebt niet de exclusiviteit der terechte bekommernissen : ook de bekommernis van anderen kan terecht zijn, en de uiting van andermans mening is niet méér of minder klagen en zagen dan de uwe.

2. Het is niet aan u om te bepalen wat anderen al dan niet kan schelen.
Ik "bepaal" helemaal niks, liefje; ik "vraag". En jij ontwijkt. Zo veel is duidelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2013, 23:08   #20
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Het probleem zoals hier geschetst is eigenlijk dat men de lijst van verjaardagen te lang vindt. Indien de probleemstelling niet beter uitgewerkt wordt zou ik daar als moderatie niet veel aandacht aan besteden.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be