Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2017, 00:29   #161
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

soon the day of atonement shall come.... as this one shall returning to the land of kimchi......... the country of her birth and also the place where she was relinquished years & years ago.............

korea i hate you!!!!!!!!!!!!!!! why did you do this to me?????????????????

now i have to live like a chinese in the land of whiteys..... a yellow meant to be person stuck in a white world, a banana almost lost in translation........... !!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 00:33   #162
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

a banana stuck at the bottom of society because whites only wanted me to clean the house! or work at mc donalds!! or become a crazy person!!!!!!!!!!

belgium i also hate you!!!!!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 12:20   #163
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
a banana stuck at the bottom of society because whites only wanted me to clean the house! or work at mc donalds!! or become a crazy person!!!!!!!!!!

belgium i also hate you!!!!!!!
Voor welke beroepen ben je gekwalificeerd?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 15:01   #164
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

dada
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 20:01   #165
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

nog vier dagen
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 22:53   #166
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het geelke back to the roots 😤😤😤😤😇😇😮😮😇😮 back to where she came from 😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😁😁😁😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄back to KOREA!!

Bye bye Belgium I won't miss ya 😤😤😤😲😲😲😲😈😈😈😈😈😈😰😰😤😤😤😤😤
Maar ge komt wel terug, daar durf ik voor te wedden.
Ik hoop dat het u daar goed af gaat, maar blijf er dan ook.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 23:08   #167
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Als ze terug komt, en ze begint weer te flippen, dan steken we haar in een kast.

Een flipperkast, dat hebben we hier nog niet op't forum.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 23:09   #168
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
a banana stuck at the bottom of society because whites only wanted me to clean the house! or work at mc donalds!! or become a crazy person!!!!!!!!!!

belgium i also hate you!!!!!!!
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 01:59   #169
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Darn ik duik hier na 3 dagen in the land of the morning calm vertoefd te hebben op... want de eerste kennismaking is immers niet zo goed verlopen (of liever gezegd ronduit slecht - ook al zen ik nu gesetteld en gaat het beter)!!

Ik heb daar namelijk de eerste nacht alsook bijna de hele tweede dag op straat doorgebracht (dit dus met een jetlag v hier tot in tokyo), amai ik sta er eigenlijk nog steeds versteld v dat ik dat heb uitgehouden... ja dat goshiwon hunting is ferm tegengevallen, I mean in het begin/bij m'n aankomst dus, want nu zit ik wel goed, anyway ik had me daar serieus aan mispakt...

Die eerste avond (eigenlijk laat in de namiddag maar omdat ik eerst nog de bus naar seoul moest nemen + het uitzoeken ervan) werd ik nl rondom op een groffe manier afgewimpeld bij 2 goshiwons... blijkbaar hadden ze er iets op tegen dat ik amper Koreaans kan... ook het feit dat ik aanvankelijk in een niet zo foreigner friendly buurt ronddwaalde zal meegespeeld hebben... komt er bij dat ik de metro maar niet begreep en ook verloren was gelopen wat betreft het vinden vd adressen vd goshiwons die ik bij me had, ja die twee waar ik was gaan aankloppen was nadat ik het had opgegeven met het uitzoeken v waar die andere lagen (en ik vertikte het om een taxi te nemen want ik had helemaal geen zin om er opgelegd te worden - vermits ik in de mot had dat ze wie de taal niet machtig is nogal scheef bekijken)...

Anyway ik zen dan uit pure desperation op de tweede dag op zoek gedaan naar een hostel of guesthouse want ik zag dat goshitel hunting helemaal niet meer zitten... ja ik snakte zo naar een douche en eindelijk kunnen uitslapen (ook al was het dan maar in een stapelbed met 4 of meer op eenzelfde kamer).... gelukkig had ik bij de eerste guesthouse (ditmaal in een bruisende en foreigner friendly buurt gelegen) prijs en zelfs in die mate dat de uitbaatster (nadat ze m'n relaas had aangehoord) me voorstelde om in een goshiwon te logeren waar zij ook verbleef - en waar ze blijkbaar de uitbaatster goed v kende... want dat guesthouse was namelijk niet zo goedkoop - althans voor mij...

Mja om een lang verhaal kort te maken, ik zen dus eindelijk onder de pannen zoals ze zeggen, heb de afgelopen twee dagen vooral geslapen en feit dat ik iets duurder betaal (nu ja 'iets'.. is bijna het dubbele in vergelijking met die andere, maar kom ik zen al blij verlost te zijn v die nare jetlag) vind ik zelfs niet zo erg vermits ik itt die andere adresjes dus niet de douche en wc hoef te delen - immers heb ik nu een private badkamer cabinet ter beschikking and last but not least ik heb een kamer helemaal voor me alleen + is proper & modern (yay!)...

tot zover de lotgevallen v bb in Korea... (fotokes volgen lol)

Laatst gewijzigd door bembem : 29 oktober 2017 om 02:13.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 02:12   #170
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Darn ik duik hier na 3 dagen in the land of the morning calm vertoefd te hebben op... want de eerste kennismaking is immers niet zo goed verlopen (of liever gezegd ronduit slecht - ook al zen ik nu gesetteld en gaat het beter)!!

Ik heb daar namelijk de eerste nacht alsook bijna de hele tweede dag op straat doorgebracht (dit dus met een jetlag v hier tot in tokyo), amai ik sta er eigenlijk nog steeds versteld v dat ik dat heb uitgehouden... ja dat goshiwon hunting is ferm tegengevallen, I mean in het begin/bij m'n aankomst dus, want nu zit ik wel goed, anyway ik had me daar serieus aan mispakt...

Die eerste avond (eigenlijk laat in de namiddag maar omdat ik eerst nog de bus naar seoul moest nemen + het uitzoeken ervan) werd ik nl rondom op een groffe manier afgewimpeld bij 2 goshiwons... blijkbaar hadden ze er iets op tegen dat ik amper Koreaans kan... ook het feit dat ik aanvankelijk in een niet zo foreigner friendly buurt ronddwaalde zal meegespeeld hebben... komt er bij dat ik de metro maar niet begreep en ook verloren was gelopen wat betreft het vinden vd adressen vd goshiwons die ik bij me had, ja die twee waar ik was gaan aankloppen was nadat ik het had opgegeven met het uitzoeken v waar die andere lagen (en ik vertikte het om een taxi te nemen want ik had helemaal geen zin om er opgelegd te worden - vermits ik in de mot had dat ze wie de taal niet machtig is nogal scheef bekijken)...

Anyway ik zen dan uit pure desperation op de tweede dag op zoek gedaan naar een hostel of guesthouse want ik zag dat goshitel hunting helemaal niet meer zitten... ja ik snakte zo naar een douche en eindelijk kunnen uitslapen (ook al was het dan maar in een stapelbed met 4 of meer op eenzelfde kamer).... gelukkig had ik bij de eerste guesthouse (ditmaal in een bruisende en foreigner friendly buurt gelegen) prijs en zelfs in die mate dat de uitbaatster (nadat ze m'n relaas had aangehoord) me voorstelde om in een goshiwon te logeren waar zij ook verbleef - en waar ze blijkbaar de uitbaatster goed v kende... want dat guesthouse was namelijk niet zo goedkoop - althans voor mij...

Mja om een lang verhaal kort te maken, ik zen dus eindelijk onder de pannen zoals ze zeggen, heb de afgelopen twee dagen vooral geslapen en feit dat ik iets duurder betaal (nu ja 'iets'.. is bijna het dubbele in vergelijking met die andere, maar kom ik zen al blij verlost te zijn v die nare jetlag) vind ik zelfs niet zo erg vermits ik itt die andere adresjes dus niet de douche en wc hoef te delen - immers heb ik nu een private badkamer cabinet ter beschikking (yay!)...

tot zover de lotgevallen v bb in Korea... (fotokes volgen lol)
mis je de Quick op 't Astridplein al ?
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 02:15   #171
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

nee hoor het eten is hier nl top! Ihihihi 😃😂😊😆
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 03:12   #172
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 03:44   #173
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

dumplings... 😄😄😄😄😄
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20171028_114334.jpg‎
Bekeken: 36
Grootte:  1.010,4 KB
ID: 107345  

bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 03:45   #174
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

sorry dbbl
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 03:46   #175
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 04:37   #176
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Darn ik duik hier na 3 dagen in the land of the morning calm vertoefd te hebben op... want de eerste kennismaking is immers niet zo goed verlopen (of liever gezegd ronduit slecht - ook al zen ik nu gesetteld en gaat het beter)!!

Ik heb daar namelijk de eerste nacht alsook bijna de hele tweede dag op straat doorgebracht (dit dus met een jetlag v hier tot in tokyo), amai ik sta er eigenlijk nog steeds versteld v dat ik dat heb uitgehouden... ja dat goshiwon hunting is ferm tegengevallen, I mean in het begin/bij m'n aankomst dus, want nu zit ik wel goed, anyway ik had me daar serieus aan mispakt...

Die eerste avond (eigenlijk laat in de namiddag maar omdat ik eerst nog de bus naar seoul moest nemen + het uitzoeken ervan) werd ik nl rondom op een groffe manier afgewimpeld bij 2 goshiwons... blijkbaar hadden ze er iets op tegen dat ik amper Koreaans kan... ook het feit dat ik aanvankelijk in een niet zo foreigner friendly buurt ronddwaalde zal meegespeeld hebben... komt er bij dat ik de metro maar niet begreep en ook verloren was gelopen wat betreft het vinden vd adressen vd goshiwons die ik bij me had, ja die twee waar ik was gaan aankloppen was nadat ik het had opgegeven met het uitzoeken v waar die andere lagen (en ik vertikte het om een taxi te nemen want ik had helemaal geen zin om er opgelegd te worden - vermits ik in de mot had dat ze wie de taal niet machtig is nogal scheef bekijken)...

Anyway ik zen dan uit pure desperation op de tweede dag op zoek gedaan naar een hostel of guesthouse want ik zag dat goshitel hunting helemaal niet meer zitten... ja ik snakte zo naar een douche en eindelijk kunnen uitslapen (ook al was het dan maar in een stapelbed met 4 of meer op eenzelfde kamer).... gelukkig had ik bij de eerste guesthouse (ditmaal in een bruisende en foreigner friendly buurt gelegen) prijs en zelfs in die mate dat de uitbaatster (nadat ze m'n relaas had aangehoord) me voorstelde om in een goshiwon te logeren waar zij ook verbleef - en waar ze blijkbaar de uitbaatster goed v kende... want dat guesthouse was namelijk niet zo goedkoop - althans voor mij...

Mja om een lang verhaal kort te maken, ik zen dus eindelijk onder de pannen zoals ze zeggen, heb de afgelopen twee dagen vooral geslapen en feit dat ik iets duurder betaal (nu ja 'iets'.. is bijna het dubbele in vergelijking met die andere, maar kom ik zen al blij verlost te zijn v die nare jetlag) vind ik zelfs niet zo erg vermits ik itt die andere adresjes dus niet de douche en wc hoef te delen - immers heb ik nu een private badkamer cabinet ter beschikking and last but not least ik heb een kamer helemaal voor me alleen + is proper & modern (yay!)...

tot zover de lotgevallen v bb in Korea... (fotokes volgen lol)
Ge zijt toch al niet ontvoerd op uw eerste dag, sterkte en geniet ervan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 11:12   #177
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Het was te verwachten dat het niet direct zo vlot zou gaan vooral door het niet kennen van de taal. Misschien had u bij voorbaat lessen moeten volgen maar ja, wordt er hier wel ergens Koreaans onderwezen?
Enfin, blij dat u onderdak bent!
Geniet ervan!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 18:24   #178
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
(dit dus met een jetlag v hier tot in tokyo)
In uw situatie is dat niet zo ver dus.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2017, 19:39   #179
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ge zijt toch al niet ontvoerd op uw eerste dag, sterkte en geniet ervan.
Ik hoor die ontvoerders anders al zeggen....

'10.000 euro of we sturen ze terug.'

@Bembem, geniet er maar van.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 29 oktober 2017 om 19:40.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 00:09   #180
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
dumplings... 😄😄😄😄😄
Won Ton soep zonder soep. Ravioli zonder tomatensaus.

Ieder zijn ding.

Mare, trek je die deegzakjes ook uit de muur, of is het van een of ander vliegenvergeven streetfood kraampje?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be