Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2017, 11:13   #461
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat mij opvalt en waar niemand zich vragen over stelt is het volgenden.
De reus zijn piraten hoedje op de foto en het hoedje op de tekening komen op dezelfde hoogte ongeveer, en de reus is de enige met hoedje, de baard op de foto en het masker op de tekening komen ook ongeveer overeen en dan is er de bril nog.
zie de enigste gemaskerde en hoedendrager is de reus, zou het kunnen dat men gewoon een foto overgetekend heeft om een dwaalspoor te creëren, zou het kunnen dat men gewoon maar wat portretten bijeengeraapt heeft om een dwaalspoor te ontwikkelen, ik weet het niet maar de gelijkenis tussen de reus zijn carnavalsfoto en de robottekening zijn frappant.
Dateert die foto van voor of nadat de robottekening werd gemaakt?
Indien die foto incl. verkleedpartij (karnavalist!) erna werden gemaakt, dan heeft dat alles weg van een sinistere grap.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 26 oktober 2017, 11:47   #462
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Wat mij altijd verbaasde is dat er robottekeningen konden gemaakt worden.

Rijkswachters van een elite-eenheid die bij elke opdracht sowieso gemaskerd zijn die dan ongemaskerd raids gaan uitvoeren.
Hmm ja, maar zo eventjes gemaskerd in een Golf GTI rondrijden, zou toch wel argwaan wekken, nietwaar?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 26 oktober 2017, 11:51   #463
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
De reus zijn piraten hoedje op de foto en het hoedje op de tekening komen op dezelfde hoogte ongeveer, en de reus is de enige met hoedje, de baard op de foto en het masker op de tekening komen ook ongeveer overeen en dan is er de bril nog.
Weet je wat mij opviel?
Het hoedje op de robotfoto deed mij denken aan dat van "De man met het hoedje" bij de aanvallen op Zaventem.
En ook daar droeg de terrorist een bril op de videobeelden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 26 oktober 2017 om 11:51.
De gemuilkorfde is offline  
Oud 26 oktober 2017, 12:37   #464
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Le Soir, 22/10:

Citaat:
Et l’information ne pouvait que fuiter lorsque des enquêteurs se sont rendus la semaine dernière �* Alost, dans le voisinage du dernier domicile du « géant » présumé – et dans les cafés environnants –, afin de confronter la population �* des photos du défunt et de tenter de valider/invalider cette piste. Depuis lors, l’un des frères du défunt s’est confié anonymement �* la chaîne flamande VTM, identifiant de manière « formelle » le géant comme étant son frère…
De zaak lijkt dus weer aan het rollen gebracht door het gerecht zelf, en niet door Vermassen of journalisten of familie van de reus, zoals ik tot nu toe veronderstelde. Hmm.

Citaat:
MAGNEETVISSERS RISKEREN VERVOLGING. GESTOLEN KLUIS BOVENHALEN MAG NIET ZONDER ERKENNING
Amai, da's andere koek in Kortrijk dan Ronquières! Misschien moeten ze die drie Waalse (?) jongeren maar de leiding over het onderzoek geven. Wat die allemaal vinden zonder zelfs het water in te gaan en met met complimenten achteraf van de autoriteiten...
discuz is offline  
Oud 26 oktober 2017, 12:42   #465
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dateert die foto van voor of nadat de robottekening werd gemaakt?
Indien die foto incl. verkleedpartij (karnavalist!) erna werden gemaakt, dan heeft dat alles weg van een sinistere grap.
Da zou echt wel een goeike zijn qua manipulatie en in dit dossier is dit helaas goed mogelijk.
Hypochonder is offline  
Oud 26 oktober 2017, 13:06   #466
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

ik dacht dat de reus een links rat was ? heeft iemand zijn partijkaart gezien ? bij welke vakbond was hij gesyndiceerd: de ACV of ABVV ?

Laatst gewijzigd door brother paul : 26 oktober 2017 om 13:06.
brother paul is offline  
Oud 26 oktober 2017, 13:08   #467
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik dacht dat de reus een links rat was ? heeft iemand zijn partijkaart gezien ? bij welke vakbond was hij gesyndiceerd: de ACV of ABVV ?
Solidarność !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 26 oktober 2017, 13:45   #468
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat is toch wel typisch : eerst krijg je voortdurend te horen dat we zeker niet in complotten moeten geloven, en daarna dat het wél een complot is maar 'véél te ingewikkeld voor ons om te begrijpen.'
En in het belachelijke trekken dat het rijkswachters waren, maar de Reus was een rijkswachter, dat is nu toch wel duidelijk.
En Bouhouche en Beijer ook.
Ik hoor hier en in de media steeds maar spreken over de 'reus', niet veel meer dan één van de uitvoerders of meelopers, over Bohouche en Beijer maar blijkbaar is daar een naam die steeds vergeten wordt: jean Bultot!

Ik heb ook eens op die website over de Bende van Nijvel gekeken en vond daar nogal wat informatie over die Bultot, die wel iets méér aandacht verdient. Blijkbaar ook nogal wat informatie over personen die blijkbaar informant waren van de staatsveiligheid:

http://bendevannijvel.com/daders/andere/jean-bultot/
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 26 oktober 2017, 14:23   #469
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Schitterend ! En het nu nog DOEN ook !
wie ben jij wel dat je anderen belachelijk maakt en zelfs bevelen geeft????

Een of andere omhooggevallen kwiet die zichzelf heel intelligent inschat en zich boven de anderen verheven voelt????

Heb jij al eens in de vele onderwerpen je eigen schrijfsels nagelezen????
omaplop is offline  
Oud 26 oktober 2017, 14:29   #470
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat mij opvalt en waar niemand zich vragen over stelt is het volgenden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
zou het kunnen dat men gewoon een foto overgetekend heeft
Hoomer je bent niet de enige die er zo over denkt:
http://forum.politics.be/showthread....90#post8554890

Ook buiten dit forum:
https://twitter.com/Lisewike/status/922076786711810048
vanderzapig is offline  
Oud 26 oktober 2017, 15:17   #471
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
wie ben jij wel dat je anderen belachelijk maakt en zelfs bevelen geeft????

Een of andere omhooggevallen kwiet die zichzelf heel intelligent inschat en zich boven de anderen verheven voelt????

Heb jij al eens in de vele onderwerpen je eigen schrijfsels nagelezen????
zet er nog wat extra vraagtekens bij meiske, dat maakt bij-zon-der veel indruk hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 26 oktober 2017, 15:40   #472
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
wie ben jij wel dat je anderen belachelijk maakt en zelfs bevelen geeft????

Een of andere omhooggevallen kwiet die zichzelf heel intelligent inschat en zich boven de anderen verheven voelt????

Heb jij al eens in de vele onderwerpen je eigen schrijfsels nagelezen????
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2017 om 15:41.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 26 oktober 2017, 15:51   #473
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik dacht dat de reus een links rat was ? heeft iemand zijn partijkaart gezien ? bij welke vakbond was hij gesyndiceerd: de ACV of ABVV ?
Hij ziet er uit als een linkse knaagrat: slungelig jaren 80 boonknuffellook.
Hypochonder is offline  
Oud 26 oktober 2017, 19:18   #474
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.014
Standaard

Word echt iets voor Hercule Poirot!!! Met zeeeeeer veeeel afleveringen, t ’is allemaal commerce!!!!
vanmiddag >>> 26/10/2017. na veeeeeele jaaaaaaren, oeps......gevonden...

In het kanaal van Ronquières zijn twee dozen gevonden met het opschrift "Rijkswacht". In één doos zaten een duizendtal stukken munitie van het kaliber 9 mm, in de tweede zaten een riot-gun en een revolver. Dat melden de procureurs-generaal van Bergen en Luik, Ignacio de la Serna en Christian De Valkeneer,

… met het opschrift "Rijkswacht" >>>> lees pak de pleps, de moordende uitvoerders >>>>> en laat ons de opdrachtgevers vooral met rust!!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 26 oktober 2017, 19:27   #475
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jongeren zijn gaan duiken in het kanaal en hebben dozen, wapens en munitie gevonden.

En dan het meest ongeloofwaardige:



"Een oproep tot getuigenis," hoe moeten we ons dat voorstellen?

Hallo? Heeft er iemand wapens en munitie gevonden in het kanaal?

Oh, ja, wij, een paar maand geleden...
daiwa is offline  
Oud 26 oktober 2017, 19:40   #476
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.014
Standaard

????? Wellicht nieuwste toeristische reclame spot van Waals gewest…. kanaal van Ronquières en zen geheimen>>>> vind ze!!!! Word echt zoiets als het monster van loch ness!!!!
Wie is hier met de kl**ten van het volk aan het spelen verdomme?????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 26 oktober 2017, 21:16   #477
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
wie ben jij wel dat je anderen belachelijk maakt en zelfs bevelen geeft????

Een of andere omhooggevallen kwiet die zichzelf heel intelligent inschat en zich boven de anderen verheven voelt????

Heb jij al eens in de vele onderwerpen je eigen schrijfsels nagelezen????

Omaplop; hij probeert mij misschien belachelijk te maken.??????
Alleen maakt hij constant zichzelf belachelijk. De enige serieuze praat komt er uit als hij dronken is; liefst op een vrijdagavond; maar dan begint hij van kinderkoetsen op de autostrades te dromen. Met chauffeurs in die koetsen die niet kunnen met een kinderkoets rijden. (zijn woorden)
Och kom; hij leest zelfs niet wat anderen schrijven. Geen tijd.
En als je twintig of dertig maal je eigen schrijfsels leest begin je op den duur met efkes door te slaan en droom je zelfs over tanks op autostrades en vliegtuigen onder water.

Panda; opgepast! De tijden zijn gevaarlijk in deze periode van het jaar.
Kijk eens onder je PC! Zit er soms geen spin onder met een hakenkruis op haar rug? Gevaarlijke beesten vent. Het wordt weer tijd dat je op de vlucht slaat. Of beter. Bel de zelfmoordlijn en beweer dat je genezen bent.
Ze komen U zeker halen. Zeg dat je nazi's gezien hebt en ze doen u een wit judotruitje aan met de mouwen achterste voren.
werkman is offline  
Oud 26 oktober 2017, 21:33   #478
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
wie ben jij wel dat je anderen belachelijk maakt en zelfs bevelen geeft????

Een of andere omhooggevallen kwiet die zichzelf heel intelligent inschat en zich boven de anderen verheven voelt????

Heb jij al eens in de vele onderwerpen je eigen schrijfsels nagelezen????

Omaplop; hiernavolgend ga je vaststellen dat zijn schrijfsels niet na te lezen zijn wegens inhoudsloos. Hij leest ze dus niet na want anders zou hij ze niet posten. Als hij maar opvalt in de vele onderwerpen.
werkman is offline  
Oud 26 oktober 2017, 22:18   #479
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat mij opvalt en waar niemand zich vragen over stelt is het volgenden.
De reus zijn piraten hoedje op de foto en het hoedje op de tekening komen op dezelfde hoogte ongeveer, en de reus is de enige met hoedje, de baard op de foto en het masker op de tekening komen ook ongeveer overeen en dan is er de bril nog.
zie de enigste gemaskerde en hoedendrager is de reus, zou het kunnen dat men gewoon een foto overgetekend heeft om een dwaalspoor te creëren, zou het kunnen dat men gewoon maar wat portretten bijeengeraapt heeft om een dwaalspoor te ontwikkelen, ik weet het niet maar de gelijkenis tussen de reus zijn carnavalsfoto en de robottekening zijn frappant.
Zijn we gewoon niet paranoïde aan het worden?
Allez, nu zegt u : hij lijkt als 2 druppels water op de robotfoto, dat is toch wel verdacht.
Stel u nu het omgekeerde voor : na al die jaren wordt de Reus ontmaskerd en hij blijkt helemaal niet op de robottekening te lijken.
Wat zou dan de redenering geweest zijn?
Zie je wel, iemand heeft daar valse tekeningetjes tussen gestopt, misschien lijken de echte daders helemaal niet op de robotfoto's...
Dus wat er ook gebeurt, we komen er altijd op uit dat de werkelijkheid die we zien, niet overeenstemt met de werkelijkheid die er echt is.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 26 oktober 2017, 23:12   #480
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Word echt iets voor Hercule Poirot!!! Met zeeeeeer veeeel afleveringen, t ’is allemaal commerce!!!!
vanmiddag >>> 26/10/2017. na veeeeeele jaaaaaaren, oeps......gevonden...
Het is niet vanmiddag 'oeps, gevonden'. Het werd lange tijd geleden al opgevist door hobbyduikers die door de recente heisa de link hebben gelegd.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be