Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2016, 21:21   #1
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard Oproepen tot moord mag als je moslim bent.

Dit tart toch wel elke verbeelding !!
Als je de uitleg van dat Nederlands Unia leest vraag je je toch af hoe het zover is kunnen komen.

http://nageltjes.be/wp/?p=26420#more-26420

Maar Wilders die minder criminele Marokkanen wil moet men vervolgen, dat is de grote boeman.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 21:29   #2
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Negeer die feministische onzinpropaganda is. Dat is weer de zoveelste poging van zielige feministen om mannen te boycotten. Net zoals Merkel express alleen maar mannen importeert naar Europa dan kom je sowieso tot chaos en verkrachtingen. Het is een potje zeer slechte schaken; te belachelijk voor woorden... Dan kunnen de feministen weer gaan ophangen dat alle mannen verkrachters zijn. Omdat gegeven weer uit te buiten en ervan te profiteren. Wij, mannen van Europa moeten aan dezelfde koord trekken en niet toegeven aan deze belachelijke sentimentele onzin. Zo mijn rant is klaar....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 02:09   #3
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Negeer die feministische onzinpropaganda is. Dat is weer de zoveelste poging van zielige feministen om mannen te boycotten. Net zoals Merkel express alleen maar mannen importeert naar Europa dan kom je sowieso tot chaos en verkrachtingen. Het is een potje zeer slechte schaken; te belachelijk voor woorden... Dan kunnen de feministen weer gaan ophangen dat alle mannen verkrachters zijn. Omdat gegeven weer uit te buiten en ervan te profiteren. Wij, mannen van Europa moeten aan dezelfde koord trekken en niet toegeven aan deze belachelijke sentimentele onzin. Zo mijn rant is klaar....
Heb jij wel de argumenten gelezen die het Nederlandse Unia aanhaalt om oproepen tot geweld en moord die wettelijk verboden zijn niet te vervolgen?

Als u of ik dergelijke oproepen doen hebben we een klacht aan ons been.
Maar omdat dat in de koran staan mogen moslims ongestraft oproepen tot geweld en moord volgens dat hypocriet instituut.

Citaat:
Homo’s moeten “verbrand”, “afgemaakt” en “onthoofd”.

Laatst gewijzigd door daiwa : 2 december 2016 om 02:11.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 02:42   #4
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heb jij wel de argumenten gelezen die het Nederlandse Unia aanhaalt om oproepen tot geweld en moord die wettelijk verboden zijn niet te vervolgen?
Ik dacht van niet. Ik begrijp trouwens geen smeet van waar hij het over heeft.
Citaat:
Als u of ik dergelijke oproepen doen hebben we een klacht aan ons been.
Maar omdat dat in de koran staan mogen moslims ongestraft oproepen tot geweld en moord volgens dat hypocriet instituut.
Dat is onaanvaardbaar.

Maar juridisch gesproken heeft MIND gelijk: waarom zouden ze een klacht indienen als er geen vervolging zal volgen?

Het is de wet (op de godsdiensvrijheid) die dient aangepast te worden.

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 december 2016 om 02:42.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 03:08   #5
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik dacht van niet. Ik begrijp trouwens geen smeet van waar hij het over heeft.

Dat is onaanvaardbaar.

Maar juridisch gesproken heeft MIND gelijk: waarom zouden ze een klacht indienen als er geen vervolging zal volgen?

Het is de wet (op de godsdiensvrijheid) die dient aangepast te worden.
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is de godsdienstvrijheid beperkt binnen de wetgeving.

Citaat:
Art. 19.
De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 16:25   #6
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is de godsdienstvrijheid beperkt binnen de wetgeving.

Het is onaanvaardbaar zei ik en het is al herroepen door de directeur van MIND:

http://www.volkskrant.nl/tech/meldpu...niet~a4426201/
Citaat:
Meldpunt Internet Discriminatie: haatzaaien tegen homo's vanuit geloof mag toch niet
Valt nog te bezien waar hoe en in welke mate haatzaaien bestraft wordt...

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 december 2016 om 16:34.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 06:46   #7
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Ik ben voor de vrije meningsuiting. Hoe meer moslims ervoor uit komen dat ze mensen die anders verliefd worden dan de grote massa, willen vermoorden of verbranden of ophangen, hoe liever ik dat heb. Laat de maskers maar afvallen.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 05:50   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit tart toch wel elke verbeelding !!
Als je de uitleg van dat Nederlands Unia leest vraag je je toch af hoe het zover is kunnen komen.

http://nageltjes.be/wp/?p=26420#more-26420

Maar Wilders die minder criminele Marokkanen wil moet men vervolgen, dat is de grote boeman.
Dat Ollandse meldpunt is al even hypocriet als het Belgische.
Al was het begot maar één moslim die oproept om homo's het hoekje om te helpen omdat de Koran dit instrueert, dan nog is het de plicht van dit strontmeldpunt om daar werk van te maken.
Iedereen gelijk voor de wet. Een oproep tot moord is een oproep tot moord. Dat praat je niet goed door er de Koran bij te sleuren.

Stel je even voor wat dat verdomde meldpunt gedaan zou hebben als Wilders geen vraag had gesteld over meer of minder Marokkanen, maar om meer of minder criminele muzelratten een kopje kleiner maken.
Wilders kan zich niet beroepen op de Koran wat impliceert dat er voor zijn uitspraken geen uitzondering op de wet kan gemaakt worden?

Het is de hoogste tijd dat Centra voor Gedachten, Kontrole en Repressie en zogenoemde meldpunten tegen discriminatie afgeschaft worden. Ze vergiftigen ONZE samenleving zodanig dat ze voor ons en onze kinderen en kleinkinderen onleefbaar wordt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2016 om 05:52.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 16:50   #9
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat Ollandse meldpunt is al even hypocriet als het Belgische.
Al was het begot maar één moslim die oproept om homo's het hoekje om te helpen omdat de Koran dit instrueert, dan nog is het de plicht van dit strontmeldpunt om daar werk van te maken.
Iedereen gelijk voor de wet. Een oproep tot moord is een oproep tot moord. Dat praat je niet goed door er de Koran bij te sleuren.

Stel je even voor wat dat verdomde meldpunt gedaan zou hebben als Wilders geen vraag had gesteld over meer of minder Marokkanen, maar om meer of minder criminele muzelratten een kopje kleiner maken.
Wilders kan zich niet beroepen op de Koran wat impliceert dat er voor zijn uitspraken geen uitzondering op de wet kan gemaakt worden?

Het is de hoogste tijd dat Centra voor Gedachten, Kontrole en Repressie en zogenoemde meldpunten tegen discriminatie afgeschaft worden. Ze vergiftigen ONZE samenleving zodanig dat ze voor ons en onze kinderen en kleinkinderen onleefbaar wordt.
2 !!

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 december 2017 om 16:51.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 17:06   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer Bekijk bericht
Ik ben voor de vrije meningsuiting. Hoe meer moslims ervoor uit komen dat ze mensen die anders verliefd worden dan de grote massa, willen vermoorden of verbranden of ophangen, hoe liever ik dat heb. Laat de maskers maar afvallen.
Kan ik u geen ongelijk in geven, de maskers vallen inderdaad af dan.

<Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth?>

(Oscar wilde)

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 december 2017 om 17:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 18:28   #11
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

recycling van oude broel uit 2016

goed bezig
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 19:15   #12
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier is de godsdienstvrijheid beperkt binnen de wetgeving.
Je opent een draad over positieve discriminatie van moslims in Nederland en je weet niet hoe het in Nederland zit?

En ik neem aan dat je het niettemin meent te kunnen toepassen op België ?

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben in je verwarring.

Feit is dat godsdienstvrijheid inderdaad de Godsaanbidders meer vrijheden geeft in België.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 19:27   #13
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit tart toch wel elke verbeelding !!
Als je de uitleg van dat Nederlands Unia leest vraag je je toch af hoe het zover is kunnen komen.

http://nageltjes.be/wp/?p=26420#more-26420

Maar Wilders die minder criminele Marokkanen wil moet men vervolgen, dat is de grote boeman.
Sorry, maar in die link staat eigenlijk niets.
Ik had toch graag iets meer 'op papier' gezien.
Nergens en link naar die fameuze uitspraak.
Zoals het daar nu staat, is het zever in pakskes.
Iedereen kan dat zeggen. Geen enkele link, verwijzing, niets...
Trouwens, ik geloof der niets van.
Pure, goedkope zwartmakerij als je het mij vraagt.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 9 december 2017 om 19:29.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:45   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dit tart toch wel elke verbeelding !!
Als je de uitleg van dat Nederlands Unia leest vraag je je toch af hoe het zover is kunnen komen.

http://nageltjes.be/wp/?p=26420#more-26420

Maar Wilders die minder criminele Marokkanen wil moet men vervolgen, dat is de grote boeman.
Als je maar bruin genoeg bent mag alles. En dan verwondert staan dat het VB terug aan stemmen wint, hoe zou dat komen?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:48   #15
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Maar juridisch gesproken heeft MIND gelijk: waarom zouden ze een klacht indienen als er geen vervolging zal volgen?

Het is de wet (op de godsdiensvrijheid) die dient aangepast te worden.
Juridisch lijkt me dat niet te kloppen. Godsdienstvrijheid houdt nu eenmaal niet in dat je voorbij de grenzen mag gaan van de seculiere wetgeving. Oproepen tot doodslag en geweld zijn strafbaar, ook al sleur je er God bij.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2017, 02:07   #16
Aenigma
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 21 maart 2013
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heb jij wel de argumenten gelezen die het Nederlandse Unia aanhaalt om oproepen tot geweld en moord die wettelijk verboden zijn niet te vervolgen?

Als u of ik dergelijke oproepen doen hebben we een klacht aan ons been.
Maar omdat dat in de koran staan mogen moslims ongestraft oproepen tot geweld en moord volgens dat hypocriet instituut.
waren er geen doodstraffen in het oude testament voor het aanbidden van andere goden ?
als je hun logica volgt mag je dan in principe dan ook dood aan alle moslims oproepen

alhoewel ik ben vrij zeker dat ze in dat geval plots wel in actie zullen treden

Laatst gewijzigd door Aenigma : 13 december 2017 om 02:08.
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2017, 02:20   #17
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als je maar bruin genoeg bent mag alles. En dan verwondert staan dat het VB terug aan stemmen wint, hoe zou dat komen?
Hoe zou het eigenlijk komen dat het VB zo WEINIG stemmen binnenrijft.
Een maximum van 15% is mager aangezien je overal waar je ook komt of gaat struikelt over de vreemdelingen.

Ik begrijp dat niet.
__________________
Ex Gladio Libertas

Laatst gewijzigd door Gamla : 13 december 2017 om 02:22.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2017, 10:12   #18
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aenigma Bekijk bericht
waren er geen doodstraffen in het oude testament voor het aanbidden van andere goden ?
als je hun logica volgt mag je dan in principe dan ook dood aan alle moslims oproepen

alhoewel ik ben vrij zeker dat ze in dat geval plots wel in actie zullen treden
Iedereen die met dit soort argumenten afkomt zou toch ook moeten weten dat nu net zulke zaken uitdrukkelijk in het Nieuwe Testament worden tegengesproken.
Dit is de essentie van de Christelijke leer en daarom verschilt ze ook van b.v. het Jodendom.

Voor zover ik weet worden de moorddadige oproepen in de koran met instemming van Mohammed nergens door de profeet tegengesproken.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2017, 10:37   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Hoe zou het eigenlijk komen dat het VB zo WEINIG stemmen binnenrijft.
Een maximum van 15% is mager aangezien je overal waar je ook komt of gaat struikelt over de vreemdelingen.

Ik begrijp dat niet.
Lijkt mij anders vrij simpel:

Ze zitten nog steeds in een schutkring. (lees: het even 'handig' uitschakelen van een groep kiezers)

Citaat:
In de binnenlandse politiek spreekt men van een cordon sanitaire als men een groep of een initiatief consequent negeert en weigert bij zaken te betrekken. Hoewel het hetzelfde beoogt, is het het tegenovergestelde van repressieve tolerantie. De bedoeling is die persoon of groep buitenspel te zetten. Volgens sommigen is deze tactiek niet democratisch.
Men maakt ze direct monddood al ze wat te vertellen hebben.

Als ze iets schrijven zal het zonder dat bepaalde figuren het gelezen hebben afgekeurd worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be